Wanneer gaan we knuffelen?quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jouw billen zijn te groot voor mijn handen.
Ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:54 schreef liiszle het volgende:
ik moet zeggen dat ik écht geen idee heb wie er hebben gewonnen
Ik wrijf het er nog één keertje in. De aller aller aller allerlaatste keer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:54 schreef liiszle het volgende:
ik moet zeggen dat ik écht geen idee heb wie er hebben gewonnen
en is het een voorspelbaar idee, of iets totaal verassends?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wrijf het er nog één keertje in. De aller aller aller allerlaatste keer.![]()
Ik heb wel een idee.
Het is een chick en het is een hunk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
en is het een voorspelbaar idee, of iets totaal verassends?
Echt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:56 schreef Messenga het volgende:
Volgens mij is de uitslag al bekend.
Neeee tochquote:
Wijjjj nietquote:
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef RiDo78 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de winaar en winares samen op de foto moeten... Wie het ook moge worden.
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind het nu niet meer leuk
Kunnen jullie niet alvast spenky bekronen is dat al gebeurd![]()
Omdat hij damn sexy is.quote:
hahahahahahahhahahahah HAHAHAH. kut niet lachen lis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Omdat hij damn sexy is.
Mijn drankje heeft betaald en mijn vriendin heeft afgelebbert.
Dus hij is wel okay
en welke van de twee word dan Mister?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
Frederiqueske en Merel1808 mogen van mij wel winnen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar mrkanarie heeft een coole naam een een kei lief accentmoeilijk moeilijk moeilijk
Er gaat een meisje winnen en ook een jongenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:00 schreef Sloffie het volgende:
[..]
jij doet heul niet mee joh!![]()
![]()
teveel blauw gezeik hier![]()
Mailen kan altijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
whehehe wat ben ik toch een slijmbal![]()
Dat was niet mijn belofte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ik zou nog een .RAR-retje krijgen in ruil voor mijn stem, maar niets.![]()
geen internet... waar ga je heen dan dagje rotturmeoog ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:18 schreef Frederiqueske het volgende:
Morning nog 1 dagje, lalala nog 1 dagje lalalamaar ik ga vanavond bij een vriendin van me slapen en ben pas vrijdag thuis......
EN ZIJ HEBBEN GEEN INTERNET
![]()
![]()
dus ik moet nog langer wachten,
![]()
![]()
Bij een vriendin logeren maar die zijn net verhuisd en internet is nog niet aangeslotenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:24 schreef PPAUL het volgende:
[..]
geen internet... waar ga je heen dan dagje rotturmeoog ofzo?![]()
ahaa, op die manierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Bij een vriendin logeren maar die zijn net verhuisd en internet is nog niet aangeslotenkrijgen ze over 3 weken ofzo Dus voor diegene die winnen, sorry dak niet gelijk feliciteer maar dat komt vrijdag wel goed
hihihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Morning all!!
Het zonnetje lacht de lucht is blauw.. Lieve lieve ijsmeis, geef de uitslag gauw!!
Zou er ook een top 3 komen???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hihihijij bent echt nieuwsgierig eej
ik moet helaas wachten tot vrijdagavond maaarjaaaaaaa ik feliciteer ze dan wel
![]()
![]()
ja zou leuk zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Zou er ook een top 3 komen???
Ik ookquote:
Die dingen mee naar de 1ste plaats!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:51 schreef Miss_S het volgende:
serieus?
en waarvoor hebben die andere dan meegedaan
whehehehquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:18 schreef Frederiqueske het volgende:
Morning nog 1 dagje, lalala nog 1 dagje lalalamaar ik ga vanavond bij een vriendin van me slapen en ben pas vrijdag thuis......
EN ZIJ HEBBEN GEEN INTERNET
![]()
![]()
dus ik moet nog langer wachten,
![]()
![]()
bar weinigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die dingen mee naar de 1ste plaats!
Wat heb je er nou aan dat je weet dat je 2e of 3e bent geworden
tuurlijk heb je er niets aan maar zonder de rest was er ook geen nummer 1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die dingen mee naar de 1ste plaats!
Wat heb je er nou aan dat je weet dat je 2e of 3e bent geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |