geen internet... waar ga je heen dan dagje rotturmeoog ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:18 schreef Frederiqueske het volgende:
Morning nog 1 dagje, lalala nog 1 dagje lalalamaar ik ga vanavond bij een vriendin van me slapen en ben pas vrijdag thuis......
EN ZIJ HEBBEN GEEN INTERNET
![]()
![]()
dus ik moet nog langer wachten,
![]()
![]()
Bij een vriendin logeren maar die zijn net verhuisd en internet is nog niet aangeslotenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:24 schreef PPAUL het volgende:
[..]
geen internet... waar ga je heen dan dagje rotturmeoog ofzo?![]()
ahaa, op die manierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Bij een vriendin logeren maar die zijn net verhuisd en internet is nog niet aangeslotenkrijgen ze over 3 weken ofzo Dus voor diegene die winnen, sorry dak niet gelijk feliciteer maar dat komt vrijdag wel goed
hihihiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Morning all!!
Het zonnetje lacht de lucht is blauw.. Lieve lieve ijsmeis, geef de uitslag gauw!!
Zou er ook een top 3 komen???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hihihijij bent echt nieuwsgierig eej
ik moet helaas wachten tot vrijdagavond maaarjaaaaaaa ik feliciteer ze dan wel
![]()
![]()
ja zou leuk zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Zou er ook een top 3 komen???
Ik ookquote:
Die dingen mee naar de 1ste plaats!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:51 schreef Miss_S het volgende:
serieus?
en waarvoor hebben die andere dan meegedaan
whehehehquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:18 schreef Frederiqueske het volgende:
Morning nog 1 dagje, lalala nog 1 dagje lalalamaar ik ga vanavond bij een vriendin van me slapen en ben pas vrijdag thuis......
EN ZIJ HEBBEN GEEN INTERNET
![]()
![]()
dus ik moet nog langer wachten,
![]()
![]()
bar weinigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die dingen mee naar de 1ste plaats!
Wat heb je er nou aan dat je weet dat je 2e of 3e bent geworden
tuurlijk heb je er niets aan maar zonder de rest was er ook geen nummer 1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die dingen mee naar de 1ste plaats!
Wat heb je er nou aan dat je weet dat je 2e of 3e bent geworden
thanksquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
We denken er over na, reken er niet op
Wat doe je nou dom? Als je zelf nadenkt weet je heus zelf ook wel dat je hebt gewonnen, doordat al die pedopietjes die op je hebben gestemd. Je hoeft echt niet zo ontwetend te doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hihihijij bent echt nieuwsgierig eej
ik moet helaas wachten tot vrijdagavond maaarjaaaaaaa ik feliciteer ze dan wel
![]()
![]()
Je noemt de crew hierbij pedoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat doe je nou dom? Als je zelf nadenkt weet je heus zelf ook wel dat je hebt gewonnen, doordat al die pedopietjes die op je hebben gestemd. Je hoeft echt niet zo ontwetend te doen.
Sorryquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je noemt de crew hierbij pedo? Dankje.
En die hebben de eindstem. Dus je noemt ons pedo's.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Sorry![]()
Van de crew weet ik niks hoe die gestemd hebben, dus die vallen daar sowieso niet onder eigenlijk.
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En die hebben de eindstem. Dus je noemt ons pedo's.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:32 schreef Jimbo het volgende:
volgend jaar
[PUB] De pedo verkiezingen 2007. Welke kleurter wil jij om je leuter ?
maar af en toe ook wel goedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:42 schreef Jimbo het volgende:
idd , iedereen weet tog gewoon dat ik bij verre af de geylste nep pubber beno kut , met zn instelling win ik nooit
nee maar idd , de jury zal niet kijken naar looks maar naar aardigheid van de user ect , komt ie vaak in pub ect ectbeetje jammer
Shit zo had ik de mods afmeoten gaan voor het stemmen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet het alll.
Wil je het weten?
Wat was jij van planquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Shit zo had ik de mods afmeoten gaan voor het stemmen..
Maar ik wil gewoon weten of ik weer gewonnen hebquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Piovan het volgende:
Omfg wat zijn jullie voor mensen?
Huillies.
Zenuwachtig moet je zijn als je meedoet in een facial abuse film, niet bij dit.
Eerst stond daarbovenquote:
Kan je koken dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Eerst stond daarbovenvertel je het me als ik bij je thuis langskom?
![]()
Om nu langs te komen is toch veelste ver, gekkie!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
grnmaslfdkkdlhiudsgidabd
Bah![]()
![]()
I was so close!
Dat is wel een beetje waar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Om nu langs te komen is toch veelste ver, gekkie!
Daarom kom je dinsdag maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar.
Duh, ik open hem dus op de 19e.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:32 schreef Messenga het volgende:
Nee, wachten tot de 19e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |