whaha ja ik heb geen geduldquote:
iemand in je hoofd..?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whaha ja ik heb geen geduldkank niks aan doen, ben te nieuwsgierig whaha en wil weten wie er bij de jongens heeft gewonnen
ik hoop iemand die ik in het hoofd heb
en allemaal weer een goeie morgen alvast
voor iedereen en tot straks weer
![]()
![]()
Ja we zullen het morgen te weten komenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:06 schreef PPAUL het volgende:
[..]
iemand in je hoofd..?
aha, op die fiets.. ik ben ook benieuwd wie gewonnen heeft..![]()
Joh die meid heeft geen nagels meer over... allemaal tot op het bot afgekloven door de zenuwenquote:
Nee.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Duuhh maar komt er geen tussenstand?
Dat is de officiele uitslag ik heb het over de voorronde zegmaar.
slaap jij wel is?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whaha ja ik heb geen geduldkank niks aan doen, ben te nieuwsgierig whaha en wil weten wie er bij de jongens heeft gewonnen
ik hoop iemand die ik in het hoofd heb
en allemaal weer een goeie morgen alvast
voor iedereen en tot straks weer
![]()
![]()
doe eens rustig, het is geen zaak van leven of dood hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ja we zullen het morgen te weten komenbibber bibber
![]()
Morgen? overmorgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
![]()
Over 2 weken.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
![]()
Een fan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:29 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Fredje!
![]()
Fredje!
![]()
Fredje!
![]()
Fredje!
![]()
Fredje!
![]()
Fredje!
![]()
wat liefquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:57 schreef fvivif het volgende:
Ik heb gestemt op D_A en ijsmeis.
Tsja.quote:
quote:
ja maar het is zo spannend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:16 schreef spenky het volgende:
waarom zeurt iedereen zo.. de datum staat er toch gewoon
ik vind et anders heel spannend... kan iedere avond slecht slapenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef liiszle het volgende:
tis heul niet spannend.. maar wel leuk om te weten
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik vind et anders heel spannend... kan iedere avond slecht slapen van al dat mastruberen
ik was om half 6 wakker hoorquote:
iiieeeek,quote:
Hehe hele complot theorieënquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:22 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
iiieeeek,
Ik gok op Merelen bij de jongens Spenky
![]()
There is no list!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
Dat kan wel, er is namelijk een kloon checker beschikbaar voor de Admins. Die baseert zich op bijvoorbeeld de IP adressen van registratie en posts.
Die wordt bijvoorbeeld gebruikt om te controleren of een nieuwe gebruiker geen kloon is van een gebande. Maar dat wordt alleen bij verdenking gedaan.
Er bestaat geen lijstje.
nee geen complot theorieën whehe maar ik hoorde veel over merelquote:
Maak je ook geen uitzonderingen? Als ik op sterven lig bijvoorbeeld, en mijn laatste wens is het willen weten of ik het ben?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, we zien het wel.
Alhoewel, ik weet het al
En als mijn broertje, als ik die zou hebben, het graag zou willen weten voordat hij zou sterven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
Als je op sterven ligt heeft het geen nut om Mister PUB te zijn, dus schuift het naar de persoon die na jou komt.
Dan doe ik " Nanananaaaaaaanaaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:42 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
En als mijn broertje, als ik die zou hebben, het graag zou willen weten voordat hij zou sterven?
oe, wa ben jij hardquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan doe ik " Nanananaaaaaaanaa" tegen je broertje.
Jij ook alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef Messenga het volgende:
Ik weet het lekker al.
gemeen dat jullie ons daar zo mee pestenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef Messenga het volgende:
Ik weet het lekker al.
MisSchien!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
gemeen dat jullie ons daar zo mee pestenik hoor je gewoon zo heel geniepig lachen, zo van gna gna gna Begint de eerste letter bij meiden met een M
en bij de jongens een S???
![]()
whehehe ik ga gelijk krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonee, dan lees je dit niet.
ja ik toch ook wel een beetje eigenlijkquote:
Morgen toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja ik toch ook wel een beetje eigenlijkik wil weten of ik gelijk heb whehe erg dat ze het al weten en gewoon niks zeggen cruell die modjes
Tsss, jij mag niet meer mee doen dan.quote:
iiik khebb pilletjeesss enzooooquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsss, jij mag niet meer mee doen dan.![]()
Net of je nog een keer mister PUB wilt zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
gemeen dat jullie ons daar zo mee pestenik hoor je gewoon zo heel geniepig lachen, zo van gna gna gna Begint de eerste letter bij meiden met een M
en bij de jongens een S???
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |