quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luciano Luus is slechts een handpop van jou, jij brein achter een groot rel-syndicaat!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oeoeoehhhh PMen of mailen...msn mag ook ..![]()
Zal ik vast "48 uur" achter zijn naam zetten, grote regisseur?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luciano is slechts een handpop van jou, jij brein achter een groot rel-syndicaat!
laat je nog wel wat restjes voor mij over danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ERFGENAAM, ERFGENAAM!
Wie aan mijn mattie Demins komt zal het bezuren!![]()
dank je, ach die helpt zichzelf wel heur, wat een aanfluitingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:04 schreef versabommie het volgende:
netjes Basje, nu alleen niet meer de naam noemen van die snor![]()
Neen, hij is een prima afleiding voor onze snode plannen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:04 schreef demins het volgende:
[..]
Zal ik vast "48 uur" achter zijn naam zetten, grote regisseur?![]()
Achter de schermen aan het uithuilen over je nare PI ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:04 schreef versabommie het volgende:
en waar is TL nu ? Verstoppertje spelen he?
Mooie PI voor hem!
* teamlead klimt op krukjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:04 schreef versabommie het volgende:
en waar is TL nu ? Verstoppertje spelen he?
Mooie PI voor hem!
Ik laat haar volgeblaft met but op de hoek van de straat overquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
laat je nog wel wat restjes voor mij over dan![]()
OK, vertel me dan maar hoe....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, hij is een prima afleiding voor onze snode plannen!
ja doe die PI eens rectificeren op het kutusert topic! ik spring altijd voor you in de bres als het te heet wor en dan krijg ik zulks een klamme stront naar mijn hoofd!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
* teamlead klimt op krukje
ja hierzo!
quote:
Nou als jij de FB aanvalt...en die mods godsontiegelijk druk zijn met jouw postings...dan jagen wij het vee in de cos op! yeehaaaa!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
OK, vertel me dan maar hoe....
Leuk weer hoor, in de SC ....![]()
Nou je hoofd erin steken!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
* teamlead klimt op krukje
ja hierzo!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja doe die PI eens rectificeren op het kutusert topic! ik spring altijd voor you in de bres als het te heet wor en dan krijg ik zulks een klamme stront naar mijn hoofd!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als jij de FB aanvalt...en die mods godsontiegelijk druk zijn met jouw postings...dan jagen wij het vee in de cos op! yeehaaaa!![]()
quote:
Sta je nog steeds op dat krukje? OK, zie je de lus van touw boven je? Kan je daar met je hoofd bij? Ja? Dan hoef je nou enkel nog het krukje met een doortastende schop te verzetten! Klaar!!!quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Sta je nog steeds op dat krukje? OK, zie de lus van touw boven je? Kan je daar met je hoofd bij? Ja? Dan hoef je nou enkel nog het krukje met een doortastende schop te verzetten! Klaar!!!![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Sta je nog steeds op dat krukje? OK, zie de lus van touw boven je? Kan je daar met je hoofd bij? Ja? Dan hoef je nou enkel nog het krukje met een doortastende schop te verzetten! Klaar!!!![]()
We wachten een feestje af...world domination mwuhahahahahaha1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
Wel ff een gunstig tijdstip uitkiezen dan.... In COS krijg je momenteel maar 2 kippen en een paardekop over de flos.....
Jij ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
en bedankt.. ik lazer verdomme met een rotklap op de grond
Welke idioot maakt dat touw zo slecht vast?
lijkt wel een verkaptequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Sta je nog steeds op dat krukje? OK, zie je de lus van touw boven je? Kan je daar met je hoofd bij? Ja? Dan hoef je nou enkel nog het krukje met een doortastende schop te verzetten! Klaar!!!![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik laat haar volgeblaft met but op de hoek van de straat over![]()
Uuteraardquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:16 schreef versabommie het volgende:
Luitjes ik ben weer ff pleite...gezin gaat voor de sletjes he!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan het iets minder Mr. Al Capone!
ga je m nog bedanken ookquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik laat haar volgeblaft met but op de hoek van de straat over![]()
Ja, nou istie weg.....Held op sokken....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan het iets minder Mr. Al Capone!
Yvonne zal zit heus nog wel lezen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:16 schreef teamlead het volgende:
[..]verkapt heb ik niks aan... duidelijke taal wil ik lezen....dan kan ik tenminste naar yvonne rennen
![]()
quote:
quote:
en wie ben jij nou weer???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
ga je m nog bedanken ook
je bent echt n sletje
![]()
[..]
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
sorry latitia, zal niet meer gebeuren!
![]()
Ik ben alles wat jij had willen zijnquote:
hey momquote:
... ha ha ha... nou nee dank je ik ben happy genoeg zonder MMquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik ben alles wat jij had willen zijn![]()
Hoi MOMquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]En Talita
Hoest met de date Oortjes?
ik heb er zin in ..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]En Talita
Hoest met de date Oortjes?
MM ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ha ha ha... nou nee dank je ik ben happy genoeg zonder MM
MiliMetertjequote:
loempiasquote:
MICROPIKKIEquote:
En waarom zeg je dat nou niet meteen? Vindt Basje echt niet erg hoor!quote:
Ze had het toch tegen Inodderquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:38 schreef demins het volgende:
[..]
En waarom zeg je dat nou niet meteen? Vindt Basje echt niet erg hoor!![]()
niet meteen iedereen aan jezelf spiegelenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:38 schreef demins het volgende:
[..]
En waarom zeg je dat nou niet meteen? Vindt Basje echt niet erg hoor!![]()
laat maar gaan johquote:
dat idee had ik ookquote:
Ik zei het niet voor jou hoor. Voor hetzelfde geld heb jij ook een MM.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zei het niet voor jou hoor. Voor hetzelfde geld heb jij ook een MM.![]()
Vraag me wel af hoe Oortje dat zo goed weet van de heren...![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
wil je mij aub niet over dezelfde kam scheren als betrokkenequote:
Oee...ik ben bang dat daar copyright op zat..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:52 schreef SuperMOM het volgende:
Hebben jullie deze weleens gezien?? (speciaal voor APK even)
(Op VOL is er een topic: pakkende tekst bij een opvallende cap, daar staat deze)
[afbeelding]
(cap en tekst Dizzy-Lizzy)
En wat ik hier op heb is dus een MAVO muts, die mag jij niet dragen
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oee...ik ben bang dat daar copyright op zat..![]()
Anyway.... zonder woorden:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal nog ff beter opletten als ik in de buurt ben....lijkt me sterk als ik je er nu niet tussen uit weet te pikken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Laat me
niet zo schrikken ja
![]()
Enne, zonder woorden:![]()
![]()
heren???.. ik had het enkel over inlooder!!... en dat was puur een gok...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jemug...dat begint bij jou ook al op jonge leeftijd..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:04 schreef teamlead het volgende:
zo.. bed verschoond.. ik ber er weer
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jemug...dat begint bij jou ook al op jonge leeftijd..![]()
begintquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jemug...dat begint bij jou ook al op jonge leeftijd..![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal nog ff beter opletten als ik in de buurt ben....lijkt me sterk als ik je er nu niet tussen uit weet te pikken.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:08 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat zwarte balkje zal zeker wel opvallen.
![]()
zwarte balkjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:08 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat zwarte balkje zal zeker wel opvallen.
![]()
Jouw staat alles!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Ik loop ook gewoon standaard met een bord voor mijn kop
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
reactie op edit
Laat het los duck quichotte!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:reactie op edit
lithaatje, ik doe altijd liev tegen jou tochquote:
Vraag anders ff een ban voor me aanquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:04 schreef teamlead het volgende:
zo.. bed verschoond.. ik ber er weer
he eendje, ik heb niks tegen jou hoor, jij heb wel humor die bewuste gast waar je op doelt smeekt er gewoon omquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag anders ff een ban voor me aan![]()
Gaat niet lukken, point of no return is bereiktquote:
Je moet gewoon niet zo zeuren bassie......die bewuste gast is beter te pruimen dan jij de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he eendje, ik heb niks tegen jou hoor, jij heb wel humor die bewuste gast waar je op doelt smeekt er gewoon om![]()
* versabommie klikt NSB knop zo rap als hij kan!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag anders ff een ban voor me aan![]()
Damn...ut is ernstig...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, point of no return is bereikt
Ik ben zuur![]()
PH here ik come![]()
Toch leuk man, met ze alle iemand afzeiken, zelfs puntje doet meequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeuren bassie......die bewuste gast is beter te pruimen dan jij de laatste paar dagen.![]()
Oi bommelsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie klikt NSB knop zo rap als hij kan!!
Hoi, allemaal!![]()
over wie hebben we het?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeuren bassie......die bewuste gast is beter te pruimen dan jij de laatste paar dagen.![]()
ik begin t net weer naar me zin te krijgen hier Japster, die gast zuigt gewoonquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
De meeste gezochte criminelen zijn volgens mij mannelijk. En SuperMOM lijkt me vrouwelijk genoeg, toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
zwarte balkje....wat denk jij dan ? ...dat ik elke gezochte crimineel ga aanhouden om te vragen of ze soms toevallig supermom heten?
![]()
Jij wil me wel erg graag doot hebben he?![]()
Ut is zelfs nog ernstiger met je dan ik dacht...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch leuk man, met ze alle iemand afzeiken, zelfs puntje doet mee![]()
die strontsnorquote:
WIE?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik begin t net weer naar me zin te krijgen hier Japster, die gast zuigt gewoon![]()
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
lithaatje, ik doe altijd liev tegen jou toch![]()
![]()
Boeit me voor geen meter....hij is van toegevoegde waarde....die status moet jij nog zien te bereiken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik begin t net weer naar me zin te krijgen hier Japster, die gast zuigt gewoon![]()
Ik begin netquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ut is zelfs nog ernstiger met je dan ik dacht...![]()
![]()
![]()
he bommiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie klikt NSB knop zo rap als hij kan!!
Hoi, allemaal!![]()
ik doe me best man, zoiets ken je toch niet in een paar dagen voor mekaar krijgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Boeit me voor geen meter....hij is van toegevoegde waarde....die status moet jij nog zien te bereiken. [afbeelding]
wat doe ik , bij wie????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch leuk man, met ze alle iemand afzeiken, zelfs puntje doet mee![]()
je weet wel wie, je had nog een polletje voor m neergezetquote:
Nah vooruit....dat klopt...het is je bij deze vergeven....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik doe me best man, zoiets ken je toch niet in een paar dagen voor mekaar krijgen![]()
Let ff niet op mij, ik ben zuurquote:
hoe lang nog denk ik danquote:
zie je, met een beetje normaal communiceren kom je al een heel eind, zelfs hierquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah vooruit....dat klopt...het is je bij deze vergeven....![]()
Tot mijn permbanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hoe lang nog denk ik dan![]()
Mwah denk dat ik in deze Jappie zijn zojuist uitgebraakte mening hierin voor een keer moet volgen Basje...quote:
Je leest mijn posts verkeerd.....feitelijk staat er:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zie je, met een beetje normaal communiceren kom je al een heel eind, zelfs hier![]()
waar blijft die droplul trouwens![]()
ik zie je puntje, en ik ben me al iets anders aan het profileren wat dat betreftquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah denk dat ik in deze Jappie zijn zojuist uitgebraakte mening hierin voor een keer moet volgen Basje...
Hij is over het algemeen goedgemutst en vrolijk tegen iedereen, een komische noot en nagenooeg nooit echt vervelend tegen mensen of kattig, zelfs niet tegen mensen die hem een ban aansmeren.
Hoezeer ik die snor veracht puur op basis van die belachelijke snor, die belachelijke postings en dat belachelijke geslijm, is hij gewoon altijd goed te pruimen.
Jij bent best een aardige gast maar je zal het niet na laten als iemand jouw schouwspel met oortjes bijvoorbeeld niet meespeelt of niet helemaal jouw mening deelt om te katten en te roepen dat je weg gaat van hier en dat het elders leuk is...
Ik vermoed zo ook na deze posting.
misschien jezelf ook eens openstellen voor het in jouw ogen misschien wat afwijkende gedrag danwel mening van anderen! Dit is een community, en daarin is niet iedereen hetzelfde als jou!![]()
okee is goedquote:
:") enorm jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef Day het volgende:
Gezellig hier...
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef Day het volgende:
Gezellig hier...
Dank voor deze wijze woorden Hr Bommels.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah denk dat ik in deze Jappie zijn zojuist uitgebraakte mening hierin voor een keer moet volgen Basje...
-knip omwile van de bandbreedte-
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je leest mijn posts verkeerd.....feitelijk staat er:
Je stapelt fout op fout maar aangezien je nauwelijks droog achter je oren bent reken ik het je NU nog niet al te zwaar aan![]()
Omdat jij het bent.... luusquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee is goed...snap het nog steeds niet .... hahah ....maarja ik ben ook erg druk bezig..hihi
Wij zijn jouw vuile werk aan opknappen..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef Day het volgende:
Gezellig hier...
Torrebak..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee is goed...snap het nog steeds niet .... hahah ....maarja ik ben ook erg druk bezig..hihi
quote:
zit je te sjansen????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
:") enorm ja
btw: kijk ff in het FA topic als je wilt...
Volgens mij zit hij te pimpen met topics waar wij niet in kunnenquote:
En ik maar denken dat het een typo was.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij te pimpen met topics waar wij niet in kunnen![]()
ooo die sukkel....maar dat woord mag ik niet zeggen dus schrijf ik het..quote:
jij mag t zeggenquote:
nee, ff een zakelijk onderonsje schat...quote:
gedaan!!!!!!!!!!!!!quote:
Handig dat PMSquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, ff een zakelijk onderonsje schat...![]()
t schijnt dat chocolade eten helpt als je daar last van hebtquote:
ik ga meteen ff aan de EET...mmmquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
t schijnt dat chocolade eten helpt als je daar last van hebt
Ik heb er weinig van gemerktquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ga meteen ff aan de EET...mmm
why?quote:
Ik heb er weinig last van hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is dan ook niet JOUW pms waar je last van hebt.![]()
kheb net het bed verschoontquote:
je valt in herhaling, of nu alweerquote:
Het blijft een zeikerd,... wat denk je zelfquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je valt in herhaling, of nu alweer![]()
ik geloof in de kracht van de herhalingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je valt in herhaling, of nu alweer![]()
ik ga toch niet in bed snoepen ...en ik heb nog genoeg over van dat wat je gisteren hebt gezien hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik geloof in de kracht van de herhaling
quote:
Ben zoooo blij dat ik daar nooit last van heb!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ga toch niet in bed snoepen ...en ik heb nog genoeg over van dat wat je gisteren hebt gezien hoor![]()
Serieus? Nooit?!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben zoooo blij dat ik daar nooit last van heb!!!![]()
of heeft nooit iemand in je omgeving durven te zeggen dat je er last van hebt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Nope, gelukkig niet als ik verschillende vrouwen zo hoor (en meemaak
)
komt ook helemaal goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zie je puntje, en ik ben me al iets anders aan het profileren wat dat betreft![]()
Dat lijkt me waarschijnlijkerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
of heeft nooit iemand in je omgeving durven te zeggen dat je er last van hebt?
Huilie!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef Day het volgende:
Gezellig hier...
NEEquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
of heeft nooit iemand in je omgeving durven te zeggen dat je er last van hebt?
sociale gelulquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef PC eend het volgende:
Bommie slaat het topic dood met zijn moralistische gelul![]()
die drukt zn snor voorlopig nog denk ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
komt ook helemaal goed![]()
ZO, EN WAAR IS DIE KUTSNOR?![]()
Was me al opgevallenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
sociale gelul
Ik ben zoooooooooooooo sociaal!![]()
Hallo sletje!quote:
slijmen bij de moddiemodsquote:
Nee echt niet Talitha.... ik merk niets voor mijn menstruatie.. ja kramperig gevoel maar ben niet vet sjaggo, onredelijk, ruziezoekend of whatever...quote:
Ik denk dat we dit onderwerp nu wel weer voldoende behandeld hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee echt niet Talitha.... ik merk niets voor mijn menstruatie.. ja kramperig gevoel maar ben niet vet sjaggo, onredelijk, ruziezoekend of whatever...
niet meer dan normaal iig!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee echt niet Talitha.... ik merk niets voor mijn menstruatie.. ja kramperig gevoel maar ben niet vet sjaggo, onredelijk, ruziezoekend of whatever...
Dat is mijn levelmodjequote:
hebben ze hier niet een ander topic voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit onderwerp nu wel weer voldoende behandeld hebben.![]()
zou ik ook zeggen als ik weer op het randje sta...schandalig hie jij je afgelopen nacht weer in het fb hebt gedragenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is mijn levelmodje
Ze kan me bannen wat ze wil, ik blijf altijd van haar houden![]()
Dan is je man een bofkont.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nu welquote:
dankdankquote:
quote:
ik ben net begonnen manquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik weer op het randje sta...schandalig hie jij je afgelopen nacht weer in het fb hebt gedragen![]()
Ze kunnen echt nergens tegen, de watjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op een reactie van een man
![]()
I rest my case!quote:
ben jij zo'n sjaggo geval danquote:
Welja. joh ....doe jij ook nog maar ff een paar PMS details uit de doeken.....als we toch bezig zijn kunnen we maar beter in een keer door de zure appels heenbijten ...quote:
quote:
ze noemen haar in die periode wel eens lucifer, maar het zal wel meevallenquote:
En ook niet dat hij het was, dat valt mij dan weer opquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik gezellig ben hoor
![]()
![]()
ik heb daar geen last van hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welja. joh ....doe jij ook nog maar ff een paar PMS details uit de doeken.....als we toch bezig zijn kunnen we maar beter in een keer door de zure appels heenbijten ...![]()
![]()
Van mij wel hoor...ben gek op PMSquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Ja hoor
Alleen mogen we het niet meer over PMS hebben (je weet wel, dat verzamelmail PM dingus van de modjes)
heej Luilithaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mwah, wat zal ik zeggen.
Hoi Luidysje.![]()
![]()
Laat ik het zo zeggen.......ik ben grootgebracht in de bijlmer......het enige wat ik er van wil weten is dat jullie 5 dagen per maand jullie werkplek mogen verlaten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze kunnen echt nergens tegen, de watjes.![]()
Hoi lekker poesje!quote:
heej lekker dingquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Was dit een verkapte.....deathwish?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.......ik ben grootgebracht in de bijlmer......het enige wat ik er van wil weten is dat jullie 5 dagen per maand jullie werkplek mogen verlaten.![]()
![]()
quote:
quote:
vind je gladys niet gezellig danquote:
Wat heb je aan?quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Tja sorry, size does matter!quote:
kijk eens niet zo boosquote:
Denk je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze noemen haar in die periode wel eens lucifer, maar het zal wel meevallen
nixquote:
Denk je dat het te veel opviel ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was dit een verkapte.....deathwish?
kan je hebbenquote:
Ik denk dat als je een pistool tegen je hoofd zou houden het minder opviel dan dit!quote:
Wil je dat niet meer doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
En staat er een ban op een doodsverwensing aan je eigen adresquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was dit een verkapte.....deathwish?
Subtiel pakken ze het ook niet op bommie....wat nu ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een pistool tegen je hoofd zou houden het minder opviel dan dit!
Ik ook!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen
Ik kreeg een hartverzakking en ging gelijk naar MED![]()
*blindganger*quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
ja wel ...maar het ging me meer om het lekker ding... ik dacht dat je dat alleen tegen mij zei!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
vind je gladys niet gezellig dan
sorry ik trek mijn burka wel weer aanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
De grens ligt inmiddels ver voorbij......![]()
![]()
ik dacht ook dat je dat alleen tegen mij zeiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja wel ...maar het ging me meer om het lekker ding... ik dacht dat je dat alleen tegen mij zei!!!
Ik heb toch niks in MED te zoeken. Ik mod in het gezellig forum van FOK, met de liefste users.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan heb jij nog voorkennis ook...![]()
![]()
Ben je ze aan het verzamelen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja wel ...maar het ging me meer om het lekker ding... ik dacht dat je dat alleen tegen mij zei!!!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:48 schreef teamlead het volgende:
[..]ow dat..
Dat zeg ik wel vaker hoor.. maar sommige woorden bewaar ik voor jou![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorry ik trek mijn burka wel weer aan![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
Jij vind met burka beterquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
ik zit live te kijken en zeik echt in me broekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
ik ook altijd met mijn grote mond![]()
Whehehe......prejaculisme is zooooo provinciaals.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zit live te kijken en zeik echt in me broek![]()
3 minuten ...tussen de yes van jappie en de afgang van ajaxquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:50 schreef teamlead het volgende:
godver.. kijk per ongeluk op TT.. kan dat kut groningen niet gewoon afgezonken worden in de noordzee ofzo
ik heb nog geen dikke dame horen zingen hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
3 minuten ...tussen de yes van jappie en de afgang van ajax![]()
zei ik dat dan???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik dacht ook dat je dat alleen tegen mij zeizo zie je maar
quote:
zo erg/ we hebben de afgelopen jaren weinig te klagen gehadquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb nog geen dikke dame horen zingen hoor![]()
en ach.. zo erg als utrecht zal het nooit worden in amsterdam![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo erg/ we hebben de afgelopen jaren weinig te klagen gehad![]()
o toch welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:48 schreef teamlead het volgende:
[..]ow dat..
Dat zeg ik wel vaker hoor.. maar sommige woorden bewaar ik voor jou![]()
![]()
doe die utreg-ajax van de 7 jaar ervoor eens?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:55 schreef teamlead het volgende:
[..]nu al dde laatste confrontatie vergeten?
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:50 schreef teamlead het volgende:
godver.. kijk per ongeluk op TT.. kan dat kut groningen niet gewoon afgezonken worden in de noordzee ofzo
Doe het verdelen van de prijzen van diezelfde 7 jaar eens...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe die utreg-ajax van de 7 jaar ervoor eens?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:50 schreef teamlead het volgende:
7 jaar geledenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe die utreg-ajax van de 7 jaar ervoor eens?![]()
quote:
Sorry, jij weet me te weinig van ballenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
7 jaar geledenahgosj.. moet je zover terug in je geheugen?
je stelde een vraag, ik gaf je een vergelijking...quote:
neuh, wij zijn al blij met af en toe europees Jap, het hoeft allemaal niet persequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe het verdelen van de prijzen van diezelfde 7 jaar eens...![]()
komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
Voetbal en ruziende stelletjes.Zullen we het maar weer over PMS hebben?
![]()
ja vertel het eens... ik weet er nix van gelukkigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
Voetbal en ruziende stelletjes.Zullen we het maar weer over PMS hebben?
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
Geen PMS onderwerp dus: Dames, de nieuwe PABO gids al ontvangen?![]()
uhhh nee nog niequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
Wat?quote:
jaquote:
ik ga niet terug lezen!!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je stelde een vraag, ik gaf je een vergelijking...![]()
staat er nog wat leuks in ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat?IK zit het net door te bladeren toen de heren het over voetbal hadden, vandaar mijn vraag
![]()
ik heb dit keer het paarse setje besteldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
wat?quote:
Je wilt meesteres juf worden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
linkje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb dit keer het paarse setje besteld![]()
quote:
je wilt te graag !!!!!!!!!!!!quote:
quote:
tis kut ja!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:15 schreef teamlead het volgende:
Bommels is verdomd rustig nu trouwens
Juf? Of meesteres?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou zelf "worden" doorgestreept hebben.![]()
Jij kent MOM blijkbaar beter dan ik!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou zelf "worden" doorgestreept hebben.![]()
laat maarquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:14 schreef versabommie het volgende:
Graag het komende sc de naam: [BB SC 68] beter een week PMS dan een snor in je nest!
smijt met je eigen vlees jahquote:
quote:
Wishfull thinking Tally.....wishfull thinking...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij kent MOM blijkbaar beter dan ik!![]()
Zeg Calimero....ben er vanavond nog langs geweest ...er is geen ziel meer op dit moment in de galg!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
Ik Krijg net een smsje uit het Utreg stadion:
"hoeveel staat het?"
Kun je na gaan ...zelfs daar hebben we onze fans zitten die houden van mooi voetbal.![]()
wat zit jij te juigen????quote:
Echt wel...er is een soort gala of zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg Calimero....ben er vanavond nog langs geweest ...er is geen ziel meer op dit moment in de galg!![]()
ik keek weer even op TTquote:
zal we in odaniels zijn want ik zag geen hond!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt wel...er is een soort gala of zo.![]()
een andere keer okequote:
middelvinger!!!quote:
Geen idee ...ik weet niet wat Odaniels is of waar dat ligtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal we in odaniels zijn want ik zag geen hond!
nee!!!!... wat dacht je dat er stond???quote:
quote:
slapquote:
iets met groningen!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |