quote:
Sorry, jij weet me te weinig van ballenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
7 jaar geledenahgosj.. moet je zover terug in je geheugen?
je stelde een vraag, ik gaf je een vergelijking...quote:
neuh, wij zijn al blij met af en toe europees Jap, het hoeft allemaal niet persequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe het verdelen van de prijzen van diezelfde 7 jaar eens...![]()
komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
Voetbal en ruziende stelletjes.Zullen we het maar weer over PMS hebben?
![]()
ja vertel het eens... ik weet er nix van gelukkigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
Voetbal en ruziende stelletjes.Zullen we het maar weer over PMS hebben?
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
Geen PMS onderwerp dus: Dames, de nieuwe PABO gids al ontvangen?![]()
uhhh nee nog niequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
Wat?quote:
jaquote:
ik ga niet terug lezen!!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je stelde een vraag, ik gaf je een vergelijking...![]()
staat er nog wat leuks in ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat?IK zit het net door te bladeren toen de heren het over voetbal hadden, vandaar mijn vraag
![]()
ik heb dit keer het paarse setje besteldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
wat?quote:
Je wilt meesteres juf worden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:04 schreef SuperMOM het volgende:
linkje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb dit keer het paarse setje besteld![]()
quote:
je wilt te graag !!!!!!!!!!!!quote:
quote:
tis kut ja!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:15 schreef teamlead het volgende:
Bommels is verdomd rustig nu trouwens
Juf? Of meesteres?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou zelf "worden" doorgestreept hebben.![]()
Jij kent MOM blijkbaar beter dan ik!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou zelf "worden" doorgestreept hebben.![]()
laat maarquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:14 schreef versabommie het volgende:
Graag het komende sc de naam: [BB SC 68] beter een week PMS dan een snor in je nest!
smijt met je eigen vlees jahquote:
quote:
Wishfull thinking Tally.....wishfull thinking...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij kent MOM blijkbaar beter dan ik!![]()
Zeg Calimero....ben er vanavond nog langs geweest ...er is geen ziel meer op dit moment in de galg!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
Ik Krijg net een smsje uit het Utreg stadion:
"hoeveel staat het?"
Kun je na gaan ...zelfs daar hebben we onze fans zitten die houden van mooi voetbal.![]()
wat zit jij te juigen????quote:
Echt wel...er is een soort gala of zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg Calimero....ben er vanavond nog langs geweest ...er is geen ziel meer op dit moment in de galg!![]()
ik keek weer even op TTquote:
zal we in odaniels zijn want ik zag geen hond!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt wel...er is een soort gala of zo.![]()
een andere keer okequote:
middelvinger!!!quote:
Geen idee ...ik weet niet wat Odaniels is of waar dat ligtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal we in odaniels zijn want ik zag geen hond!
nee!!!!... wat dacht je dat er stond???quote:
quote:
slapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |