Was dit een verkapte.....deathwish?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.......ik ben grootgebracht in de bijlmer......het enige wat ik er van wil weten is dat jullie 5 dagen per maand jullie werkplek mogen verlaten.![]()
![]()
quote:
quote:
vind je gladys niet gezellig danquote:
Wat heb je aan?quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Tja sorry, size does matter!quote:
kijk eens niet zo boosquote:
Denk je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze noemen haar in die periode wel eens lucifer, maar het zal wel meevallen
nixquote:
Denk je dat het te veel opviel ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was dit een verkapte.....deathwish?
kan je hebbenquote:
Ik denk dat als je een pistool tegen je hoofd zou houden het minder opviel dan dit!quote:
Wil je dat niet meer doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
En staat er een ban op een doodsverwensing aan je eigen adresquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was dit een verkapte.....deathwish?
Subtiel pakken ze het ook niet op bommie....wat nu ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een pistool tegen je hoofd zou houden het minder opviel dan dit!
Ik ook!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen
Ik kreeg een hartverzakking en ging gelijk naar MED![]()
*blindganger*quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
ja wel ...maar het ging me meer om het lekker ding... ik dacht dat je dat alleen tegen mij zei!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
vind je gladys niet gezellig dan
sorry ik trek mijn burka wel weer aanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
De grens ligt inmiddels ver voorbij......![]()
![]()
ik dacht ook dat je dat alleen tegen mij zeiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja wel ...maar het ging me meer om het lekker ding... ik dacht dat je dat alleen tegen mij zei!!!
Ik heb toch niks in MED te zoeken. Ik mod in het gezellig forum van FOK, met de liefste users.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan heb jij nog voorkennis ook...![]()
![]()
Ben je ze aan het verzamelen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja wel ...maar het ging me meer om het lekker ding... ik dacht dat je dat alleen tegen mij zei!!!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:48 schreef teamlead het volgende:
[..]ow dat..
Dat zeg ik wel vaker hoor.. maar sommige woorden bewaar ik voor jou![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorry ik trek mijn burka wel weer aan![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
Jij vind met burka beterquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
ik zit live te kijken en zeik echt in me broekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
ik ook altijd met mijn grote mond![]()
Whehehe......prejaculisme is zooooo provinciaals.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zit live te kijken en zeik echt in me broek![]()
3 minuten ...tussen de yes van jappie en de afgang van ajaxquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:50 schreef teamlead het volgende:
godver.. kijk per ongeluk op TT.. kan dat kut groningen niet gewoon afgezonken worden in de noordzee ofzo
ik heb nog geen dikke dame horen zingen hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
3 minuten ...tussen de yes van jappie en de afgang van ajax![]()
zei ik dat dan???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik dacht ook dat je dat alleen tegen mij zeizo zie je maar
quote:
zo erg/ we hebben de afgelopen jaren weinig te klagen gehadquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb nog geen dikke dame horen zingen hoor![]()
en ach.. zo erg als utrecht zal het nooit worden in amsterdam![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo erg/ we hebben de afgelopen jaren weinig te klagen gehad![]()
o toch welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:48 schreef teamlead het volgende:
[..]ow dat..
Dat zeg ik wel vaker hoor.. maar sommige woorden bewaar ik voor jou![]()
![]()
doe die utreg-ajax van de 7 jaar ervoor eens?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:55 schreef teamlead het volgende:
[..]nu al dde laatste confrontatie vergeten?
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:50 schreef teamlead het volgende:
godver.. kijk per ongeluk op TT.. kan dat kut groningen niet gewoon afgezonken worden in de noordzee ofzo
Doe het verdelen van de prijzen van diezelfde 7 jaar eens...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe die utreg-ajax van de 7 jaar ervoor eens?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:50 schreef teamlead het volgende:
7 jaar geledenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe die utreg-ajax van de 7 jaar ervoor eens?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |