Het blijft een zeikerd,... wat denk je zelfquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je valt in herhaling, of nu alweer![]()
ik geloof in de kracht van de herhalingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je valt in herhaling, of nu alweer![]()
ik ga toch niet in bed snoepen ...en ik heb nog genoeg over van dat wat je gisteren hebt gezien hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik geloof in de kracht van de herhaling
quote:
Ben zoooo blij dat ik daar nooit last van heb!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
t schijnt dat chocolade eten helpt als je daar last van hebt
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ga toch niet in bed snoepen ...en ik heb nog genoeg over van dat wat je gisteren hebt gezien hoor![]()
Serieus? Nooit?!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben zoooo blij dat ik daar nooit last van heb!!!![]()
of heeft nooit iemand in je omgeving durven te zeggen dat je er last van hebt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Nope, gelukkig niet als ik verschillende vrouwen zo hoor (en meemaak
)
komt ook helemaal goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zie je puntje, en ik ben me al iets anders aan het profileren wat dat betreft![]()
Dat lijkt me waarschijnlijkerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
of heeft nooit iemand in je omgeving durven te zeggen dat je er last van hebt?
Huilie!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef Day het volgende:
Gezellig hier...
NEEquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
of heeft nooit iemand in je omgeving durven te zeggen dat je er last van hebt?
sociale gelulquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef PC eend het volgende:
Bommie slaat het topic dood met zijn moralistische gelul![]()
die drukt zn snor voorlopig nog denk ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
komt ook helemaal goed![]()
ZO, EN WAAR IS DIE KUTSNOR?![]()
Was me al opgevallenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
sociale gelul
Ik ben zoooooooooooooo sociaal!![]()
Hallo sletje!quote:
slijmen bij de moddiemodsquote:
Nee echt niet Talitha.... ik merk niets voor mijn menstruatie.. ja kramperig gevoel maar ben niet vet sjaggo, onredelijk, ruziezoekend of whatever...quote:
Ik denk dat we dit onderwerp nu wel weer voldoende behandeld hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee echt niet Talitha.... ik merk niets voor mijn menstruatie.. ja kramperig gevoel maar ben niet vet sjaggo, onredelijk, ruziezoekend of whatever...
niet meer dan normaal iig!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee echt niet Talitha.... ik merk niets voor mijn menstruatie.. ja kramperig gevoel maar ben niet vet sjaggo, onredelijk, ruziezoekend of whatever...
Dat is mijn levelmodjequote:
hebben ze hier niet een ander topic voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit onderwerp nu wel weer voldoende behandeld hebben.![]()
zou ik ook zeggen als ik weer op het randje sta...schandalig hie jij je afgelopen nacht weer in het fb hebt gedragenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is mijn levelmodje
Ze kan me bannen wat ze wil, ik blijf altijd van haar houden![]()
Dan is je man een bofkont.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nu welquote:
dankdankquote:
quote:
ik ben net begonnen manquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik weer op het randje sta...schandalig hie jij je afgelopen nacht weer in het fb hebt gedragen![]()
Ze kunnen echt nergens tegen, de watjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op een reactie van een man
![]()
I rest my case!quote:
ben jij zo'n sjaggo geval danquote:
Welja. joh ....doe jij ook nog maar ff een paar PMS details uit de doeken.....als we toch bezig zijn kunnen we maar beter in een keer door de zure appels heenbijten ...quote:
quote:
ze noemen haar in die periode wel eens lucifer, maar het zal wel meevallenquote:
En ook niet dat hij het was, dat valt mij dan weer opquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik gezellig ben hoor
![]()
![]()
ik heb daar geen last van hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welja. joh ....doe jij ook nog maar ff een paar PMS details uit de doeken.....als we toch bezig zijn kunnen we maar beter in een keer door de zure appels heenbijten ...![]()
![]()
Van mij wel hoor...ben gek op PMSquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Ja hoor
Alleen mogen we het niet meer over PMS hebben (je weet wel, dat verzamelmail PM dingus van de modjes)
heej Luilithaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mwah, wat zal ik zeggen.
Hoi Luidysje.![]()
![]()
Laat ik het zo zeggen.......ik ben grootgebracht in de bijlmer......het enige wat ik er van wil weten is dat jullie 5 dagen per maand jullie werkplek mogen verlaten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze kunnen echt nergens tegen, de watjes.![]()
Hoi lekker poesje!quote:
heej lekker dingquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |