ik heb er zin in ..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]En Talita
Hoest met de date Oortjes?
MM ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ha ha ha... nou nee dank je ik ben happy genoeg zonder MM
MiliMetertjequote:
loempiasquote:
MICROPIKKIEquote:
En waarom zeg je dat nou niet meteen? Vindt Basje echt niet erg hoor!quote:
Ze had het toch tegen Inodderquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:38 schreef demins het volgende:
[..]
En waarom zeg je dat nou niet meteen? Vindt Basje echt niet erg hoor!![]()
niet meteen iedereen aan jezelf spiegelenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:38 schreef demins het volgende:
[..]
En waarom zeg je dat nou niet meteen? Vindt Basje echt niet erg hoor!![]()
laat maar gaan johquote:
dat idee had ik ookquote:
Ik zei het niet voor jou hoor. Voor hetzelfde geld heb jij ook een MM.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zei het niet voor jou hoor. Voor hetzelfde geld heb jij ook een MM.![]()
Vraag me wel af hoe Oortje dat zo goed weet van de heren...![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
wil je mij aub niet over dezelfde kam scheren als betrokkenequote:
Oee...ik ben bang dat daar copyright op zat..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:52 schreef SuperMOM het volgende:
Hebben jullie deze weleens gezien?? (speciaal voor APK even)
(Op VOL is er een topic: pakkende tekst bij een opvallende cap, daar staat deze)
[afbeelding]
(cap en tekst Dizzy-Lizzy)
En wat ik hier op heb is dus een MAVO muts, die mag jij niet dragen
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oee...ik ben bang dat daar copyright op zat..![]()
Anyway.... zonder woorden:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal nog ff beter opletten als ik in de buurt ben....lijkt me sterk als ik je er nu niet tussen uit weet te pikken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Laat me
niet zo schrikken ja
![]()
Enne, zonder woorden:![]()
![]()
heren???.. ik had het enkel over inlooder!!... en dat was puur een gok...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jemug...dat begint bij jou ook al op jonge leeftijd..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:04 schreef teamlead het volgende:
zo.. bed verschoond.. ik ber er weer
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jemug...dat begint bij jou ook al op jonge leeftijd..![]()
begintquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jemug...dat begint bij jou ook al op jonge leeftijd..![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal nog ff beter opletten als ik in de buurt ben....lijkt me sterk als ik je er nu niet tussen uit weet te pikken.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:08 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat zwarte balkje zal zeker wel opvallen.
![]()
zwarte balkjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:08 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat zwarte balkje zal zeker wel opvallen.
![]()
Jouw staat alles!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Ik loop ook gewoon standaard met een bord voor mijn kop
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
reactie op edit
Laat het los duck quichotte!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:reactie op edit
lithaatje, ik doe altijd liev tegen jou tochquote:
Vraag anders ff een ban voor me aanquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:04 schreef teamlead het volgende:
zo.. bed verschoond.. ik ber er weer
he eendje, ik heb niks tegen jou hoor, jij heb wel humor die bewuste gast waar je op doelt smeekt er gewoon omquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag anders ff een ban voor me aan![]()
Gaat niet lukken, point of no return is bereiktquote:
Je moet gewoon niet zo zeuren bassie......die bewuste gast is beter te pruimen dan jij de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he eendje, ik heb niks tegen jou hoor, jij heb wel humor die bewuste gast waar je op doelt smeekt er gewoon om![]()
* versabommie klikt NSB knop zo rap als hij kan!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag anders ff een ban voor me aan![]()
Damn...ut is ernstig...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, point of no return is bereikt
Ik ben zuur![]()
PH here ik come![]()
Toch leuk man, met ze alle iemand afzeiken, zelfs puntje doet meequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeuren bassie......die bewuste gast is beter te pruimen dan jij de laatste paar dagen.![]()
Oi bommelsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie klikt NSB knop zo rap als hij kan!!
Hoi, allemaal!![]()
over wie hebben we het?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeuren bassie......die bewuste gast is beter te pruimen dan jij de laatste paar dagen.![]()
ik begin t net weer naar me zin te krijgen hier Japster, die gast zuigt gewoonquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
De meeste gezochte criminelen zijn volgens mij mannelijk. En SuperMOM lijkt me vrouwelijk genoeg, toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
zwarte balkje....wat denk jij dan ? ...dat ik elke gezochte crimineel ga aanhouden om te vragen of ze soms toevallig supermom heten?
![]()
Jij wil me wel erg graag doot hebben he?![]()
Ut is zelfs nog ernstiger met je dan ik dacht...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch leuk man, met ze alle iemand afzeiken, zelfs puntje doet mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |