quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jemug...dat begint bij jou ook al op jonge leeftijd..![]()
begintquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jemug...dat begint bij jou ook al op jonge leeftijd..![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal nog ff beter opletten als ik in de buurt ben....lijkt me sterk als ik je er nu niet tussen uit weet te pikken.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:08 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat zwarte balkje zal zeker wel opvallen.
![]()
zwarte balkjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:08 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat zwarte balkje zal zeker wel opvallen.
![]()
Jouw staat alles!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Ik loop ook gewoon standaard met een bord voor mijn kop
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
reactie op edit
Laat het los duck quichotte!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:reactie op edit
lithaatje, ik doe altijd liev tegen jou tochquote:
Vraag anders ff een ban voor me aanquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:04 schreef teamlead het volgende:
zo.. bed verschoond.. ik ber er weer
he eendje, ik heb niks tegen jou hoor, jij heb wel humor die bewuste gast waar je op doelt smeekt er gewoon omquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag anders ff een ban voor me aan![]()
Gaat niet lukken, point of no return is bereiktquote:
Je moet gewoon niet zo zeuren bassie......die bewuste gast is beter te pruimen dan jij de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he eendje, ik heb niks tegen jou hoor, jij heb wel humor die bewuste gast waar je op doelt smeekt er gewoon om![]()
* versabommie klikt NSB knop zo rap als hij kan!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag anders ff een ban voor me aan![]()
Damn...ut is ernstig...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, point of no return is bereikt
Ik ben zuur![]()
PH here ik come![]()
Toch leuk man, met ze alle iemand afzeiken, zelfs puntje doet meequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeuren bassie......die bewuste gast is beter te pruimen dan jij de laatste paar dagen.![]()
Oi bommelsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie klikt NSB knop zo rap als hij kan!!
Hoi, allemaal!![]()
over wie hebben we het?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeuren bassie......die bewuste gast is beter te pruimen dan jij de laatste paar dagen.![]()
ik begin t net weer naar me zin te krijgen hier Japster, die gast zuigt gewoonquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
De meeste gezochte criminelen zijn volgens mij mannelijk. En SuperMOM lijkt me vrouwelijk genoeg, toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
zwarte balkje....wat denk jij dan ? ...dat ik elke gezochte crimineel ga aanhouden om te vragen of ze soms toevallig supermom heten?
![]()
Jij wil me wel erg graag doot hebben he?![]()
Ut is zelfs nog ernstiger met je dan ik dacht...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch leuk man, met ze alle iemand afzeiken, zelfs puntje doet mee![]()
die strontsnorquote:
WIE?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik begin t net weer naar me zin te krijgen hier Japster, die gast zuigt gewoon![]()
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
lithaatje, ik doe altijd liev tegen jou toch![]()
![]()
Boeit me voor geen meter....hij is van toegevoegde waarde....die status moet jij nog zien te bereiken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik begin t net weer naar me zin te krijgen hier Japster, die gast zuigt gewoon![]()
Ik begin netquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ut is zelfs nog ernstiger met je dan ik dacht...![]()
![]()
![]()
he bommiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie klikt NSB knop zo rap als hij kan!!
Hoi, allemaal!![]()
ik doe me best man, zoiets ken je toch niet in een paar dagen voor mekaar krijgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Boeit me voor geen meter....hij is van toegevoegde waarde....die status moet jij nog zien te bereiken. [afbeelding]
wat doe ik , bij wie????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch leuk man, met ze alle iemand afzeiken, zelfs puntje doet mee![]()
je weet wel wie, je had nog een polletje voor m neergezetquote:
Nah vooruit....dat klopt...het is je bij deze vergeven....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik doe me best man, zoiets ken je toch niet in een paar dagen voor mekaar krijgen![]()
Let ff niet op mij, ik ben zuurquote:
hoe lang nog denk ik danquote:
zie je, met een beetje normaal communiceren kom je al een heel eind, zelfs hierquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah vooruit....dat klopt...het is je bij deze vergeven....![]()
Tot mijn permbanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hoe lang nog denk ik dan![]()
Mwah denk dat ik in deze Jappie zijn zojuist uitgebraakte mening hierin voor een keer moet volgen Basje...quote:
Je leest mijn posts verkeerd.....feitelijk staat er:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zie je, met een beetje normaal communiceren kom je al een heel eind, zelfs hier![]()
waar blijft die droplul trouwens![]()
ik zie je puntje, en ik ben me al iets anders aan het profileren wat dat betreftquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah denk dat ik in deze Jappie zijn zojuist uitgebraakte mening hierin voor een keer moet volgen Basje...
Hij is over het algemeen goedgemutst en vrolijk tegen iedereen, een komische noot en nagenooeg nooit echt vervelend tegen mensen of kattig, zelfs niet tegen mensen die hem een ban aansmeren.
Hoezeer ik die snor veracht puur op basis van die belachelijke snor, die belachelijke postings en dat belachelijke geslijm, is hij gewoon altijd goed te pruimen.
Jij bent best een aardige gast maar je zal het niet na laten als iemand jouw schouwspel met oortjes bijvoorbeeld niet meespeelt of niet helemaal jouw mening deelt om te katten en te roepen dat je weg gaat van hier en dat het elders leuk is...
Ik vermoed zo ook na deze posting.
misschien jezelf ook eens openstellen voor het in jouw ogen misschien wat afwijkende gedrag danwel mening van anderen! Dit is een community, en daarin is niet iedereen hetzelfde als jou!![]()
okee is goedquote:
:") enorm jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef Day het volgende:
Gezellig hier...
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef Day het volgende:
Gezellig hier...
Dank voor deze wijze woorden Hr Bommels.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah denk dat ik in deze Jappie zijn zojuist uitgebraakte mening hierin voor een keer moet volgen Basje...
-knip omwile van de bandbreedte-
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je leest mijn posts verkeerd.....feitelijk staat er:
Je stapelt fout op fout maar aangezien je nauwelijks droog achter je oren bent reken ik het je NU nog niet al te zwaar aan![]()
Omdat jij het bent.... luusquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee is goed...snap het nog steeds niet .... hahah ....maarja ik ben ook erg druk bezig..hihi
Wij zijn jouw vuile werk aan opknappen..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef Day het volgende:
Gezellig hier...
Torrebak..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee is goed...snap het nog steeds niet .... hahah ....maarja ik ben ook erg druk bezig..hihi
quote:
zit je te sjansen????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
:") enorm ja
btw: kijk ff in het FA topic als je wilt...
Volgens mij zit hij te pimpen met topics waar wij niet in kunnenquote:
En ik maar denken dat het een typo was.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij te pimpen met topics waar wij niet in kunnen![]()
ooo die sukkel....maar dat woord mag ik niet zeggen dus schrijf ik het..quote:
jij mag t zeggenquote:
nee, ff een zakelijk onderonsje schat...quote:
gedaan!!!!!!!!!!!!!quote:
Handig dat PMSquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, ff een zakelijk onderonsje schat...![]()
t schijnt dat chocolade eten helpt als je daar last van hebtquote:
ik ga meteen ff aan de EET...mmmquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
t schijnt dat chocolade eten helpt als je daar last van hebt
Ik heb er weinig van gemerktquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
t schijnt dat chocolade eten helpt als je daar last van hebt
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ga meteen ff aan de EET...mmm
why?quote:
Ik heb er weinig last van hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is dan ook niet JOUW pms waar je last van hebt.![]()
kheb net het bed verschoontquote:
je valt in herhaling, of nu alweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |