quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Sinds wanneer rij jij op een SM dan?quote:
ahhh die combinatie is vet tof!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Sinds wanneer rij jij op een SM dan?![]()
[afbeelding]
Die motorquote:
Het is trouwens hazewindhondquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die motor?
Dan val ik om!
Of bedoel je een hazehond!die poepe dus die hoef ik niet
![]()
tis maar net welke mood je hebt héquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het is trouwens hazenwindhond
Maar die motor lijkt me echt iets voor joujou kennende, echt jou smaak
misschien vandaag niet, maar morgen vast wel
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het is trouwens hazewindhond
Maar die motor lijkt me echt iets voor joujou kennende, echt jou smaak
misschien vandaag niet, maar morgen vast wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hazewindhond dat zeg ik!
![]()
Die bike is wel naked maaaaar...maar die is gewoon eng
En deze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een enge blikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zie het verschil nog wel tussen rood en zwart![]()
![]()
Het is een mannekontjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het is een mannekontje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Het is een mannekontje
Wel van mn favo coureurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
[..]
Het is een mannekontje
vrouwen horen zo ook niet te rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
vrouwen horen zo ook niet te rijden![]()
Noh!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben net bijna met m'n volle 50cc's tegen een auto aangereden
Tsja je hebt ook wat meer hersens nodig om te kunnen rijdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef MouseOver het volgende:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet hoorIk ga zo echt nooit rijden
Kijk wel uit
blijf met 2 wielen aan de grond
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[afbeelding] stel nou dat je valt.... wie moet er dan het eten klaarmaken![]()
Je had het vast koudquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:01 schreef MouseOver het volgende:
Ik nam een bocht wat ruim.. weetniet, ging vanzelf, heel vreemde gewaarwording.. ook het corrigeren lukte niet echt lekker. Ik kon hem maar net optijd wegtrekken terwijl ik er toch alle ruimte voor had
Dat heb ik nog nooit gehad
Wat voorn brommer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:01 schreef MouseOver het volgende:
Ik nam een bocht wat ruim.. weetniet, ging vanzelf, heel vreemde gewaarwording.. ook het corrigeren lukte niet echt lekker. Ik kon hem maar net optijd wegtrekken terwijl ik er toch alle ruimte voor had
Dat heb ik nog nooit gehad
Nee, dat was de auto van Fulcrum. Maar - ach die zien we niet meer zo veel hier - sinds hij een vriendin heeftquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:02 schreef MouseOver het volgende:
Het was een bx, zijn dat nog verzachtende omstandigheden?
quote:
Foei Roderick, dat jij dat post...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]stel nou dat je valt.... wie moet er dan het eten klaarmaken
![]()
geen slechte dag gehad hoor... voel me primaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]Mooie Geweldige foto
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Foei Roderick, dat jij dat post...![]()
Troll cursusje bij pimber gevolgd of gewoon een slechte dag achter de rug?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
Men neme een nieuwe tweedehands motor van twee maanden oud.
Een Chinees met een a-bewiijs van 6 jaar oud en 1 jaar rij-ervaring,
Voegt een rode Seat Cordoba toe, die links op de weghelft gesorteerd staat en richting naar links aangeeft.
Deze gaat ipv. links, rechtsaf waardoor de Chinees een beginnersactie onderneemt en onderuit gaat.
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een gekneusde lichaam en geen mogelijke aangifte volgens de politie.
{Sarcastisch]Ik had een meter door moeten glijden dan was de motor tenminste tegen de auto gekomen.[/Sarcastisch![]()
Mooi kloten ..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
Voegt een rode Seat Cordoba toe, die links op de weghelft gesorteerd staat en richting naar links aangeeft.
Deze gaat ipv. links, rechtsaf waardoor de Chinees een beginnersactie onderneemt en onderuit gaat.
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
{Sarcastisch]Ik had een meter door moeten glijden dan was de motor tenminste tegen de auto gekomen.[/Sarcastisch![]()
Lekker kutquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonde zondequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te hard geremd..... Leermoment >.>quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wat deed jij dan? te hard in je remmen geknepen?
het lijkt mij dat als het zijn schuld is dat jij onderuit ging (of je hem nou raakt of niet) hij toch z'n verzekering moet aanspreken
Dat is wel een goedmakertjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:58 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Mooi kloten ..
Maareh de hamburgers zijn klaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een vrouw die gamet .. !!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Blijven?
![]()
Meedoen hoor![]()
Even laten zien dat vrouwen best kunnen gamen!![]()
![]()
Crashdogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:03 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Te hard geremd..... Leermoment >.>
[..]
Dat is wel een goedmakertje![]()
* Crashcat denkt erover na om een nieuwe nick aan te nemen. Suggesties zijn welkom.![]()
volgens mij moet de schade dan te verhalen zijn op die koekblikker....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:03 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Te hard geremd..... Leermoment >.>
[..]
Dat is wel een goedmakertje![]()
* Crashcat denkt erover na om een nieuwe nick aan te nemen. Suggesties zijn welkom.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:09 schreef Roderick2085 het volgende:
het is weer bijna tijd om te sporten
Zichtbare scuifschade, nasty deuk in de tank door de stuurgewicht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
![]()
nasty.... alleen schuifschade of is er ook nog wat verbogen/afgebroken?
quote:
Ik ga een oproep bij de HRO ophangen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je getuigen hebt is natuurlijk nog mooier, maar ik zou zeker nog eens (aan een andere agent?) navraag doen
Zure shitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zondequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat het vaker neerkomt op had je maar meer afstand moeten houden, al is dat hier sowieso niet van toepassingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daarnaast heb ik vaker gelezen dat op het moment dat je hard moet remmen door iemand z'n toedoen en je gaat onderuit, dat het gewoon op die verzekering verhaald word...
quote:
D'r mist wat op d'r romp...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Mooi .. Scheelt mij weer centjes ..quote:Fiscus in de fout met voorlopige aanslagen
DEN HAAG - De Belastingdienst heeft afgelopen week ongeveer 70.000 verkeerde belastingaanslagen verstuurd. Het gaat om voorlopige aanslagen inkomstenbelasting, gebaseerd op de over 2005 ingediende aangifte.
In ongeveer 70.000 van de in totaal 340.000 verstuurde aanslagen is een fout gemaakt. Zo is bijvoorbeeld ten onrechte een bedrag voor privégebruik van de auto van de zaak meegenomen. Ook is in een deel van de aanslagen geen rekening gehouden met aftrek wegens geen of geringe eigen woningschuld. Bij artiesten en beroepssporters is geen rekening gehouden met de ingehouden loonheffing bij inkomsten uit overige werkzaamheden.
En wel geld over om dure mechanische knijntjes te kopen hèHquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef kratjuh het volgende:
Ik hoop althans dat dat het is, want ik heb geen potje meer om de aangifte te betalen .. Wordt het 2 maanden niet eten ..![]()
Dit was mijn school outfit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:22 schreef Makster het volgende:
[..]
En hoeveel shit heb jij al niet kapot gereden doet mij herinneren:? Ik geloof 6 autos en nu ook een motor erbijBeter geven ze je nooit meer je rijbewijs terug
![]()
Automobilist zag mij, maar nadat ze de inrit rechts ipv. links had gepakt, zag ze me niet meer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat zonde
Heb je nog wel met de automobilist gesproken of is die er vandoor gegaan?![]()
[..]
Heb ik een oplossing voor, ik en konijnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
Veel geschreeuw, weinig wol
[..]
En wel geld over om dure mechanische knijntjes te kopen hèH [afbeelding]
Tis een 8+quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:31 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik wel kêkAlleen de vorm van de tank en duoseatomgeving niet zo heel ... sjah..kweenie.
Is het een 10 of een 6?
Leuk leukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
D'r mist wat op d'r romp...![]()
Daar zal je XX ook wel aan herkend hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:39 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik ben na de ongeluk haar auto wezen zoeken, aangezien ze een woonwijk was binnen gereden.
Gevonden en dan politie gebeld.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leuk leuk![]()
Ja ja ik moet het van me hersenen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je huidige is veel mooierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Past mooi bij mijn outfit![]()
ach t valt allemaal nog wel mee tog?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welja...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ach t valt allemaal nog wel mee tog?
quote:
En hij verkoopt zijn motor aan jouquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Snelwagen het volgende:
Komt de vriendin van mn broer hier het voor het eerst, komen ze direct met de prachtige boodschap dat ze gaan samenwonen![]()
Had die maar een motorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En hij verkoopt zijn motor aan jou![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:42 schreef -XX- het volgende:
Leuk leuk![]()
Ja ja ik moet het van me hersenen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjah, je zegt het zelf (x 2)
![]()
Kom je mij nu dan entertainen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:07 schreef -XX- het volgende:
Als men maar plezier heeft van het leven!![]()
Je mag nooit rechts inhalen dus dat zal wel moeilijk worden om er geld uit te halen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zichtbare scuifschade, nasty deuk in de tank door de stuurgewicht.
Onderhuids weet ik het nog niet.
[..]
Die hebben geen 9 levens
[..]
Ik ga een oproep bij de HRO ophangen.
Twee jongens in een Golf achter mij kwamen daar vandaan, maar ik ben van de schrik hun nr. vergeten te vragen.
Het probleem volgens de agenten is, dat het op eenzelfde rijbaan is ggebeurd.
Volgens de wet moest ik wachten totdat zij was afgeslagen, maar voor motors, brommers is het wel gedoogd om de auto dan in te halen.
Maar in dit geval betekent gedoogd, je bent de lul als er iets gebeurd.
Het kan ook mijn beginnersfout zijn, maar ik vind het toch gewoon knap @%$# dat je zowiezo niemand kan vertrouwen welke richting ze afslaan.
Niet, rechts inhalen is toegestaan in de file, bij trams, blokmarkeringen en als iemand voorgesorteerd staat om linksaf te slaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je mag nooit rechts inhalen dus dat zal wel moeilijk worden om er geld uit te halen.![]()
Was je er links voorbij gegaan en was zij bij het linksaf slaan tegen jou aangereden was ze wel fout geweest.![]()
Mag ik dan rijdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:23 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zal ik je op de motor komen ophalen?![]()
![]()
Nee ! niet op dezelfde strookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet, rechts inhalen is toegestaan in file, bij trams, blokmarkeringen en als iemand voorgesorteerd staat om linksaf te slaanVraag is echter of dit ook mag indien het op dezelfde rijstrook gebeurd
![]()
zoeken we opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:38 schreef worldpimber het volgende:
Wanneer dan wel? Volgens mij mag het gewoon hoor![]()
Hij weet nu waar d'r huis woont, molotov cocktail doet wonderen voor je humeur mocht het 'm geld kostenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee ! niet op dezelfde strook![]()
En het is zowiezo al een moeilijk verhaal omdat hij verzuimd heeft na de crash een deuk
in d'r kofferbak te slaan met zijn elleboog zodat zij ook schade had gehad![]()
Nou ik lees dat hij toch nog wel een klein kansje heeft omdat ze links voorgesorteerd stond met haarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij weet nu waar d'r huis woont, molotov cocktail doet wonderen voor je humeur mocht het 'm geld kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:02 schreef -XX- het volgende:
Ik heb trouwens een foto van me helm op gemaakt
He! je ben echt een lekker ding zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Zo wat een geile foto zeg! Ik ga direct de hand aan mezelf slaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:02 schreef -XX- het volgende:
Ik heb trouwens een foto van me helm op gemaakt![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:14 schreef Crashcat het volgende:
Dus waarschijnlijk hebben de agenten gelijk..
Maandag even een oproep bij de HRO plaatsen.. Ze waren met z'n tweeën.
Enneh.... -XX- Je weet dat een camera stil vast gehouden moet worden?
Dus niet eraan sjorren of trekken.![]()
Ow.. Ik dacht dat je dacht dat je de camera moest schudden om zo een foto te maken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:17 schreef -XX- het volgende:
[..]Dat "KLIK" geluidje komt 3 seconde eerder dan de foto zelf !
![]()
Deze en deze zijn trouwens ook wel leuk om te bewaren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:14 schreef Crashcat het volgende:
Dus waarschijnlijk hebben de agenten gelijk..
Maandag even een oproep bij de HRO plaatsen.. Ze waren met z'n tweeën.
Handigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Deze en deze zijn trouwens ook wel leuk om te bewaren.
quote:Fietser schiet door berm en beschadigt passerende auto. Fietser 50% verantwoordelijk voor de schade
Rechtbank Groningen
9 april 2000
Een automobilist rijdt over de rijbaan van een weg en passeert een op het fietspad rijdende fietser. Op dat moment rijdt de fietser ineens de tussen rijbaan en fietspad gelegen berm door en raakt de passerende auto, waardoor schade aan dat voertuig ontstaat. De automobilist is van mening dat het rijgedrag van de fietser zo onvoorzien was, dat hem geen enkele blaam treft. De fietser was het hier niet mee eens. De rechtbank meent dat de plotselinge manoeuvre van de fietser is ingezet op het ogenblik dat de auto hem al bijna gepasseerd was. De fietser reed immers tegen de zijkant van de auto aan. Dat betekent dat de automobilist de gedraging van de fietser inderdaad niet heeft kunnen waarnemen of daarop had kunnen reageren, “zodat hem in de zin van onjuist verkeersgedrag nagenoeg geen verwijt kan worden gemaakt”, aldus de rechtbank. Gelet op het karakter en de rechtsgrond van artikel 185 Wvw-94, dat is gericht op bescherming van de zwakke verkeersdeelnemer t.o.v. gemotoriseerd verkeer, wordt het beroep op overmacht – door de automobilist - echter verworpen. De rechtbank achtte het gedrag van de fietser niet van dien aard dat de automobilist daarmee in het geheel geen rekening hoefde te houden. Desalniettemin gedroeg de fietser zich zodanig dat deze in overwegende mate heeft bijgedragen aan het ongeval. Echter, rekening houdende met de door de Hoge Raad ontwikkelde jurisprudentie, i.v.m. het gevaar dat gemotoriseerd verkeer oplevert voor zwakke verkeersdeelnemers, komt de rechtbank tot een schadetoedeling van tenminste 50% voor de gemotoriseerde verkeersdeelnemer.
Hier komt Rib-i's gouden 2 seconden regel kijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[..]
Die hebben geen 9 levens
[..]
Twee jongens in een Golf achter mij kwamen daar vandaan, maar ik ben van de schrik hun nr. vergeten te vragen.
Volgens de wet moest ik wachten totdat zij was afgeslagen, maar voor motors, brommers is het wel gedoogd om de auto dan in te halen.
Het kan ook mijn beginnersfout zijn, maar ik vind het toch gewoon knap @%$# dat je zowiezo niemand kan vertrouwen welke richting ze afslaan.
Hmm..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hier komt Rib-i's gouden 2 seconden regel kijken
Als je 2 seconden wacht is het 10x zo veilig.
Damn, zou hij dan toch gelijk hebben?
Staan interesante dingen in. Goed bewarenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Handig![]()
Check dit dan (uit het bestand)...
[..]
Yup..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Staan interesante dingen in. Goed bewaren![]()
Als ik jouw was pleurde ik een baksteen door de beeldbuisquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:06 schreef hicham het volgende:
Teringlama's
Grappig programmaAlleen moeten ze ff Sara Kroos d'ruit kicken (vrouwen & cabaret
Zelfde als bij Koppensnellers, hebben ze ook weer een vrouw tussen drie mannen in het panel gezet
) en dat improviseren van de gasten ook schrappen, plaatsvervangende schaamte overvalt me dan altijd
Wat een agressief mannetje ben je ook hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als ik jouw was pleurde ik een baksteen door de beeldbuis![]()
Hoezo agressief?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een agressief mannetje ben je ook he
Geen beeldbuis, ik kijk altijd via uitzendinggemist
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoezo agressief?![]()
Ken je de serie ? Was altijd wel lachuh![]()
je kan het merkje nog net zien
![]()
![]()
Hij is nogal uhhh abstractSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop
Blitse motor man!
TT races op Manquote:
Uhm, is het gewoon bescherming tegen de pekel ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de geïnteresseerden:
6-in-1
Belgom Alu
Blauw spul
![]()
Welke poetsnicht heeft dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
6-in-1
Belgom Alu
Blauw spul
![]()
Deze poetsnichtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welke poetsnicht heeft dat voor elkaar gekregen?
Maar wat is dat 6 in 1 spul nou dan?quote:
Bel-Ray 6 in 1 is a thin film, multi-purpose penetrating fluid and corrosion protectant with high film strength and low film thickness. It penetrates to prevent metal-to-metal contact for reduced wear and to protect against rust and corrosion.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar wat is dat 6 in 1 spul nou dan?
jah dat had ik al wel gelezen, maar dat heb je tog niet gebruikt om schoon te maken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bel-Ray 6 in 1 is a thin film, multi-purpose penetrating fluid and corrosion protectant with high film strength and low film thickness. It penetrates to prevent metal-to-metal contact for reduced wear and to protect against rust and corrosion.
Volgens Babelfish:
Bel-straal 6 in 1 is een dunne film, een multifunctionele doordringende vloeistof en een corrosie protectant met hoge filmsterkte en lage filmdikte. Het doordringt om metal-to-metal contact voor verminderde slijtage te verhinderen en tegen roest en corrosie te beschermen.
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Restecpt voor de poetsnicht neger 1337.
dat maakt het waarschijnlijk wel wat lastiger jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[..]
Die hebben geen 9 levens
[..]
als ze links rjiden met richtingaanwijzer aan mag het ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet, rechts inhalen is toegestaan in de file, bij trams, blokmarkeringen en als iemand voorgesorteerd staat om linksaf te slaanVraag is echter of dit ook mag indien het op dezelfde rijstrook gebeurd
![]()
afslaan is toch altijd een maneuvre?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou ik lees dat hij toch nog wel een klein kansje heeft omdat ze links voorgesorteerd stond met haar
linkerrichting aanwijzer aan en daarna vervolgens rechts af sloeg.
Dat schijnt dan weer een maneuvre te zijn. ga ff verder zoeken.
Je gebruikt de 6 in 1 als vloeistof om de belgom te verdunnen op je doek/papier. Als de motor af is wrijf je hem ermee in. (Behalve de remschijvenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah dat had ik al wel gelezen, maar dat heb je tog niet gebruikt om schoon te maken?
Daar had je de motor gewoon ingespoten ofzo (net zoals tectyl)
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bel-Ray 6 in 1 is a thin film, multi-purpose penetrating fluid and corrosion protectant with high film strength and low film thickness. It penetrates to prevent flesh-toflesh contact for reduced wear and to protect against rust and corrosion.
![]()
Ik ben tegen de rechterachterband aangereden van een taxibus die van de stoep afreed. Geen zichtbare schade bij de taxi, mijn motor totall loss. Is nou 1 jaar en 10 maanden geleden en heb nog geen cent gezienquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:12 schreef Roderick2085 het volgende:
afslaan is toch altijd een maneuvre?
volgens mij zit hij dan sowieso fout.... maar wel kut dat je nog geen geld ervan hebt gezienquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben tegen de rechterachterband aangereden van een taxibus die van de stoep afreed. Geen zichtbare schade bij de taxi, mijn motor totall loss. Is nou 1 jaar en 10 maanden geleden en heb nog geen cent gezien![]()
Dit vraagt om een reconstructiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben tegen de rechterachterband aangereden van een taxibus die van de stoep afreed. Geen zichtbare schade bij de taxi, mijn motor totall loss. Is nou 1 jaar en 10 maanden geleden en heb nog geen cent gezien![]()
Hij is ook fout maar geen zichtbare schade. Zijn verweer is dat ik ergens anders een ongeluk heb gehad en hem ervan beschuldigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij zit hij dan sowieso fout.... maar wel kut dat je nog geen geld ervan hebt gezien![]()
Foto's opgestuurd aan zijn en mijn verzekering, getuigen erbij gezet maar niks mag tot nu toe baten. Helaas pindakaas, mijn verzekering betaald niet (was Interpolis is van de KNMV) omdat hij schuldig is, zijn verzekering betaald niet etc...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dit vraagt om een reconstructie
Ik zie t ook somber in voor Crashcat...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Foto's opgestuurd aan zijn en mijn verzekering, getuigen erbij gezet maar niks mag tot nu toe baten. Helaas pindakaas, mijn verzekering betaald niet (was Interpolis is van de KNMV) omdat hij schuldig is, zijn verzekering betaald niet etc...
MAar het ging niet om mij, maar om die van Crashcat. Ik dnek dat hij weinig tot geen kans maakt. Mijn verhaal met getuigen erbij etc... is 100% sluitend en nog heb ik niks![]()
Alle vrouwen hebben fratsenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Geen fratsen, dat scheelt![]()
houdt ze van de straatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben fratsen![]()
Er zit iets in hun DNA dat ze aanspoort om te proberen om mannen te veranderen![]()
Voor een veilig gevoelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zie t ook somber in voor Crashcat...soms vraag ik me af wat überhaupt 't nut is van een verzekering
Ow kdeed mn remmen altijd met wd40quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je gebruikt de 6 in 1 als vloeistof om de belgom te verdunnen op je doek/papier. Als de motor af is wrijf je hem ermee in. (Behalve de remschijven)
De remschijven doe je trouwens af met remmenreiniger, vergeten erbij te vermelden![]()
Neuj geen fratsen, alleen donderse tettersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Geen fratsen, dat scheelt![]()
Ik vanavond bijna met alle 600 de CC's tegen een Volvo S60 ofzo...de slet (leasebak van d'r man gok ik)...stoplicht op rood, optrekken, oranje zien, gas geven, toch remmen (en hard)...mijn achterbandje is niet helemaal rond meer nu...kutwijf!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef MouseOver het volgende:
Als het werkt, werkt hetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow kdeed mn remmen altijd met wd40![]()
BazzieKquote:
Wel goed op blijven lettenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:43 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik vanavond bijna met alle 600 de CC's tegen een Volvo S60 ofzo...de slet (leasebak van d'r man gok ik)...stoplicht op rood, optrekken, oranje zien, gas geven, toch remmen (en hard)...mijn achterbandje is niet helemaal rond meer nu...kutwijf!
Zo, truste!
quote:
twas wel raak vandaag, vrijdag de 13de héquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:43 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik vanavond bijna met alle 600 de CC's tegen een Volvo S60 ofzo...de slet (leasebak van d'r man gok ik)...stoplicht op rood, optrekken, oranje zien, gas geven, toch remmen (en hard)...mijn achterbandje is niet helemaal rond meer nu...kutwijf!
Zo, truste!
Zou het dan toch waar zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
twas wel raak vandaag, vrijdag de 13de hé![]()
Blijkbaarquote:
In 2001 was de motor op kenteken gezet, sindsdien niet meer schoon geweestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nee ik gebruik dr ook altijd remreiniger voor....
Dat is ook wel goed schoonmaakspul voor andere dingen eigenlijk, maar tis best vluchtig. Maar om de pekelbende van 6 maanden van mn velgen te halen was het ideaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In 2001 was de motor op kenteken gezet, sindsdien niet meer schoon geweest![]()
Tuurlijk heb ik gelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hier komt Rib-i's gouden 2 seconden regel kijken
Als je 2 seconden wacht is het 10x zo veilig.
Damn, zou hij dan toch gelijk hebben?
Goed argument voor luie mensenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
respect
Vuil is het beste schoonhoudmiddel hé, mooi beschermlaag van vuil![]()
Woeehhhquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
om half 11 heb ik een motor![]()
een knalrode Diversion uit 1992
gisteren gereden, eergisteren gereden, door dealer even na laten kijken, in orde, van mij![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
gisteren gereden, eergisteren gereden, door dealer even na laten kijken, in orde, van mij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
![]()
Profiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
![]()
feliquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
![]()
Wij willen foto, wij willen fotoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
![]()
Dat zit er natuurlijk dik in. Maar eerst een foto was wel zo sociaal geweest....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wij willen foto, wij willen foto
of is ze soms gelijk een takke eind rijden soms, zonder ons dat te laten weten
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Zozo.... maar dat is nog eens een goede vader...
![]()
hoe kom je er bijquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:35 schreef Makster het volgende:
Net gast voor mijn voorband over de vloer gehad. Blijkt nog maar 3mm op de band te zitten![]()
Had het idee dat dat meer zou zijn, gast was gelukkig onderweg en op de route, maar blij zag hij er niet uit![]()
Gelijk maar ff mijn topic aangepast op MF![]()
quote:
bestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:58 schreef dribbel79 het volgende:
Morgen om 11.00, Parkweg Ede (gld)...wat een tijden...
Geen idee waar we heengaan, maar als je meewilt, gooi me ff vol met mail...we zijn nu al met z'n tweëen, hehe....
Afbelhomo's![]()
Wie gaat er morgen mee rijden??
gaafquote:
Picsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaafmooie concepts gezien
voornamelijk blik natuurlijk, maar er stond ook een soes die ik later er wel ff op zet.
welke game('s) zijn het thema?quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Restecpt voor de poetsnicht neger 1337.
Damnzquote:
Before & after cardan-picquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
6-in-1
Belgom Alu
Blauw spul
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]No shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meen je dat nou?
Als dat zo is, restecp voor je
Als dat niet zo is, nog steeds restecp voor je
![]()
felicidados muchos grandos
![]()
8 uur ongeveerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Before & after cardan-pic![]()
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Vertel ik maandag wel als ik in A'dam benquote:[..]
No shit!Meen je dat nou?
Als dat zo is, restecp voor je
Als dat niet zo is, nog steeds restecp voor je![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vertel ik maandag wel als ik in A'dam ben![]()
Can't wait to hearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag ben ik de hele dag aan 't werk, anders had ik je met open armen ontvangen bij de stadspoort![]()
Zo damn, KLAAAAAAP aardig relaxed als je dat mag overleven en op kosten van de baas lekker een ontbijt kan scoren en de krant kan lezenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
DamnzKende de crash al, maar niet het filmpje. Nu weet ik iig ook waarom die nou crashte
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:32 schreef Rib-i het volgende:spoiler = -1 kudoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mij niet sms'en = -2 kudo
Brengt je dagtotaal sofar op -3 kudo
Way to go johnny boy
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
[..]
spoiler = -1 kudo
mij niet sms'en = -2 kudo
Brengt je dagtotaal sofar op -3 kudo
Way to go johnny boy![]()
Sommige dingen zijn nou eenmaal niet voor het plebs bestemdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef bvvt het volgende:
iedereen laten weten dat hij een sms heeft verstuurd - en niet naar iedereen. = -3 kudo - omdat iedereen in spanning zit
brengt het totaal op -6 kudo
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn nou eenmaal niet voor het plebs bestemd [afbeelding]
Bij deze :quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Pics.... ow later
goeie concepts zijn ook welkom
Buitenlanderquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:05 schreef Rib-i het volgende:
Het komt erop neer dat ik hem een flinke oor heb aangenaaid
De jeugd van tegenwoordig ook, vroeger fietsten we gewoon naar elkaar toen als we wilden pratenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:10 schreef Rib-i het volgende:
*Kuch*MSN*Kuch*
Ja.. Naar de buurmeisje fietsen jahquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig ook, vroeger fietsten we gewoon naar elkaar toen als we wilden praten![]()
![]()
Rechercheur BazzieK, met hoofdletter "K"quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:14 schreef ikookhier het volgende:![]()
Bazziek zit weer de agent uit te hangen
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rechercheur BazzieK, met hoofdletter "K"
Kundo = -1 kudo, ik leer snel my home boyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je toch van kundo's naar kudo's overgestapt?Ik heb ook nog geen SMSje gehad [afbeelding]
Eenschquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef bvvt het volgende:
iedereen laten weten dat hij een sms heeft verstuurd - en niet naar iedereen. = -3 kudo - omdat iedereen in spanning zit
brengt het totaal op -6 kudo
Fiets em er maar inquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:18 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ja.. Naar de buurmeisje fietsen jah![]()
Zet MSN aan en ik vertel het jequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Kundo = -1 kudo, ik leer snel my home boy![]()
[..]
Eensch
Geen geheim dat negers wat langzamer zijn maar hier is geen excuus voor.
Brengt zijn totaal op -7
1 straf kudo![]()
Truste, haalt ook slaap in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ola en welterusten![]()
* Rib-i gaat wat slaap inhalen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie gaat het vuilnis dan ophalen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:47 schreef hollander172 het volgende:
Truste, haalt ook slaap in.
Weekje geen werk aan mijn hoofd.![]()
A'dam is toch een teringzooi dus een weekje niet kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie gaat de vuilnis dan ophalen?![]()
las per ongeluk ff blowen, klopt dat?quote:
Hoe kan het andersquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Bij deze :
Om te beginnen met Volvo's brand new C30
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01560_50.jpg]afbeelding][/url]
Pr0nwit
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01562_50.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01584_501.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01584_502.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01584_503.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01584_504.jpg]afbeelding][/url]
Peps volgende leasebak?? Damn, wat is die dik
![]()
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01600_50.jpg]afbeelding][/url]
Voor de ladiez een Blingh Blinghert![]()
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01616_50.jpg]afbeelding][/url]
En dan de Soes, had em nog niet gezien:
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01622_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01621_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01623_50.jpg]afbeelding][/url]
Ganz geil![]()
![]()
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01653_50.jpg]afbeelding][/url]
Opvolger vd Scirocco, de Iroc:
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01658_50.jpg]afbeelding][/url]
Audi's R8![]()
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01661_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01674_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01662_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01673_50.jpg]afbeelding][/url]
En nog wat andere, maar heb der nog een paar achterwege gelaten:
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01683_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01685_50.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01516_50.jpg]afbeelding][/url]
Oja, let's tafelvoetbal![]()
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01556_50.jpg]afbeelding][/url]
Vrouwenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
las per ongeluk ff blowen, klopt dat?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:07 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Volgens mij ben ik weer verslaafd aan counter strike![]()
Want ik hoor tog egt andere dingen te doen op zaterdag avond
Nerdquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:15 schreef -XX- het volgende:
[..]Ken je OF?
Score van uurtje geleden
Netjesssssssssssssss heeeeeeeeeeeeee!Slapen
@ en neeGeen blowen
![]()
Opossing force is dat tog, ken ik wel... kvind het niet egt watquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:15 schreef -XX- het volgende:
[..]Ken je OF?
Score van uurtje geleden
Netjesssssssssssssss heeeeeeeeeeeeee!Slapen
@ en neeGeen blowen
![]()
Nerdquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:53 schreef kratjuh het volgende:
En toen Warcraft 3 .. En nu FEAR Combat ..
Wat een kutspel ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:44 schreef dribbel79 het volgende:
Wie wat waar hoe laat???
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Opossing force is dat tog, ken ik wel... kvind het niet egt wat
nette score![]()
übernurd![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
MotoGP
Stop
Blitse motor man!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:47 schreef bvvt het volgende:
in iedergeval niet door mij. heb de afgelopen tijd teveel fanmail gehad en heb al genoeg KM's gemaakt.Ik kan 's zondags pas na 12:30 normaal gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om 13:00 ben ik van plan om te vertrekken als er animo is kan er wat afgesproken worden![]()
Zal wel niets worden![]()
![]()
Mooi spul, goeie picsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voor de ladiez een Blingh Blinghert![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:00 schreef -XX- het volgende:
Handschoenen met zo'n kacheltje er in lijkt me ideeaaaaalll![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:47 schreef bvvt het volgende:
in iedergeval niet door mij. heb de afgelopen tijd teveel fanmail gehad en heb al genoeg KM's gemaakt.Heb net vernomen dat TataK ook fanmail krijgt binnenkortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen wij samen reden en jij dacht dat ik geflitst werd was dat niet juist. Jij bent geflitst omdat je te langzaam reedquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb net vernomen dat TataK ook fanmail krijgt binnenkort![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen wij samen reden en jij dacht dat ik geflitst werd was dat niet juist. Jij bent geflitst omdat je te langzaam reed![]()
![]()
p0rNquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mooi spul, goeie picsaparte soes.
Ik verwacht een trend in carrosserie diefstal
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vervelend he dat beperkte rijbewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop
Blitse motor man!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:21 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan 's zondags pas na 12:30 normaal gesproken![]()
Om 13:00 ben ik van plan om te vertrekken als er animo is kan er wat afgesproken worden![]()
Zal wel niets worden![]()
![]()
Hij meot nog krap twee jaarquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Vervelend he dat beperkte rijbewijs![]()
das niet al te moeilijk toch?????quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Wie kan er liplezen? ik wil weten wat haiden zei
Waarom dan, school ofzo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:16 schreef MouseOver het volgende:
Wat eenprachtig
weer om te rijden
En m'n motor staat 3 km verderop aan de ketting, met een oppasser die instructies heeft om me hem er wat ik ook zeg niet, herhaal: niet uit te laten halen
Rijbewijsquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:30 schreef worldpimber het volgende:
MotoGPNiks beters te doen zeker
![]()
[..]
Waarom dan, school ofzo?
Wapen lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |