gaafquote:
Picsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaafmooie concepts gezien
voornamelijk blik natuurlijk, maar er stond ook een soes die ik later er wel ff op zet.
welke game('s) zijn het thema?quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Restecpt voor de poetsnicht neger 1337.
Damnzquote:
Before & after cardan-picquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de geïnteresseerden:
6-in-1
Belgom Alu
Blauw spul
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]No shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meen je dat nou?
Als dat zo is, restecp voor je
Als dat niet zo is, nog steeds restecp voor je
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
om half 11 heb ik een motor![]()
een knalrode Diversion uit 1992
gisteren gereden, eergisteren gereden, door dealer even na laten kijken, in orde, van mij![]()
![]()
felicidados muchos grandos
![]()
8 uur ongeveerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Before & after cardan-pic![]()
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Vertel ik maandag wel als ik in A'dam benquote:[..]
No shit!Meen je dat nou?
Als dat zo is, restecp voor je
Als dat niet zo is, nog steeds restecp voor je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vertel ik maandag wel als ik in A'dam ben![]()
Can't wait to hearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag ben ik de hele dag aan 't werk, anders had ik je met open armen ontvangen bij de stadspoort![]()
Zo damn, KLAAAAAAP aardig relaxed als je dat mag overleven en op kosten van de baas lekker een ontbijt kan scoren en de krant kan lezenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
DamnzKende de crash al, maar niet het filmpje. Nu weet ik iig ook waarom die nou crashte
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:32 schreef Rib-i het volgende:spoiler = -1 kudoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mij niet sms'en = -2 kudo
Brengt je dagtotaal sofar op -3 kudo
Way to go johnny boy
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
[..]
spoiler = -1 kudo
mij niet sms'en = -2 kudo
Brengt je dagtotaal sofar op -3 kudo
Way to go johnny boy![]()
Sommige dingen zijn nou eenmaal niet voor het plebs bestemdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef bvvt het volgende:
iedereen laten weten dat hij een sms heeft verstuurd - en niet naar iedereen. = -3 kudo - omdat iedereen in spanning zit
brengt het totaal op -6 kudo
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn nou eenmaal niet voor het plebs bestemd [afbeelding]
Bij deze :quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Pics.... ow later
goeie concepts zijn ook welkom
Buitenlanderquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:05 schreef Rib-i het volgende:
Het komt erop neer dat ik hem een flinke oor heb aangenaaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De jeugd van tegenwoordig ook, vroeger fietsten we gewoon naar elkaar toen als we wilden pratenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:10 schreef Rib-i het volgende:
*Kuch*MSN*Kuch*
Ja.. Naar de buurmeisje fietsen jahquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig ook, vroeger fietsten we gewoon naar elkaar toen als we wilden praten![]()
![]()
Rechercheur BazzieK, met hoofdletter "K"quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:14 schreef ikookhier het volgende:![]()
Bazziek zit weer de agent uit te hangen
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rechercheur BazzieK, met hoofdletter "K"
Kundo = -1 kudo, ik leer snel my home boyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je toch van kundo's naar kudo's overgestapt?Ik heb ook nog geen SMSje gehad [afbeelding]
Eenschquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef bvvt het volgende:
iedereen laten weten dat hij een sms heeft verstuurd - en niet naar iedereen. = -3 kudo - omdat iedereen in spanning zit
brengt het totaal op -6 kudo
Fiets em er maar inquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:18 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ja.. Naar de buurmeisje fietsen jah![]()
Zet MSN aan en ik vertel het jequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Kundo = -1 kudo, ik leer snel my home boy![]()
[..]
Eensch
Geen geheim dat negers wat langzamer zijn maar hier is geen excuus voor.
Brengt zijn totaal op -7
1 straf kudo![]()
Truste, haalt ook slaap in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ola en welterusten![]()
* Rib-i gaat wat slaap inhalen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie gaat het vuilnis dan ophalen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:47 schreef hollander172 het volgende:
Truste, haalt ook slaap in.
Weekje geen werk aan mijn hoofd.![]()
A'dam is toch een teringzooi dus een weekje niet kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie gaat de vuilnis dan ophalen?![]()
las per ongeluk ff blowen, klopt dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |