quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Sinds wanneer rij jij op een SM dan?quote:
ahhh die combinatie is vet tof!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Sinds wanneer rij jij op een SM dan?![]()
[afbeelding]
Die motorquote:
Het is trouwens hazewindhondquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die motor?
Dan val ik om!
Of bedoel je een hazehond!die poepe dus die hoef ik niet
![]()
tis maar net welke mood je hebt héquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het is trouwens hazenwindhond
Maar die motor lijkt me echt iets voor joujou kennende, echt jou smaak
misschien vandaag niet, maar morgen vast wel
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het is trouwens hazewindhond
Maar die motor lijkt me echt iets voor joujou kennende, echt jou smaak
misschien vandaag niet, maar morgen vast wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hazewindhond dat zeg ik!
![]()
Die bike is wel naked maaaaar...maar die is gewoon eng
En deze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een enge blikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zie het verschil nog wel tussen rood en zwart![]()
![]()
Het is een mannekontjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het is een mannekontje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Het is een mannekontje
Wel van mn favo coureurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
[..]
Het is een mannekontje
vrouwen horen zo ook niet te rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
vrouwen horen zo ook niet te rijden![]()
Noh!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben net bijna met m'n volle 50cc's tegen een auto aangereden
Tsja je hebt ook wat meer hersens nodig om te kunnen rijdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben net bijna met m'n volle 50cc's tegen een auto aangereden
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet hoorIk ga zo echt nooit rijden
Kijk wel uit
blijf met 2 wielen aan de grond
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[afbeelding] stel nou dat je valt.... wie moet er dan het eten klaarmaken![]()
Je had het vast koudquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:01 schreef MouseOver het volgende:
Ik nam een bocht wat ruim.. weetniet, ging vanzelf, heel vreemde gewaarwording.. ook het corrigeren lukte niet echt lekker. Ik kon hem maar net optijd wegtrekken terwijl ik er toch alle ruimte voor had
Dat heb ik nog nooit gehad
Wat voorn brommer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:01 schreef MouseOver het volgende:
Ik nam een bocht wat ruim.. weetniet, ging vanzelf, heel vreemde gewaarwording.. ook het corrigeren lukte niet echt lekker. Ik kon hem maar net optijd wegtrekken terwijl ik er toch alle ruimte voor had
Dat heb ik nog nooit gehad
Nee, dat was de auto van Fulcrum. Maar - ach die zien we niet meer zo veel hier - sinds hij een vriendin heeftquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:02 schreef MouseOver het volgende:
Het was een bx, zijn dat nog verzachtende omstandigheden?
quote:
Foei Roderick, dat jij dat post...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]stel nou dat je valt.... wie moet er dan het eten klaarmaken
![]()
geen slechte dag gehad hoor... voel me primaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]Mooie Geweldige foto
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Foei Roderick, dat jij dat post...![]()
Troll cursusje bij pimber gevolgd of gewoon een slechte dag achter de rug?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
Men neme een nieuwe tweedehands motor van twee maanden oud.
Een Chinees met een a-bewiijs van 6 jaar oud en 1 jaar rij-ervaring,
Voegt een rode Seat Cordoba toe, die links op de weghelft gesorteerd staat en richting naar links aangeeft.
Deze gaat ipv. links, rechtsaf waardoor de Chinees een beginnersactie onderneemt en onderuit gaat.
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een gekneusde lichaam en geen mogelijke aangifte volgens de politie.
{Sarcastisch]Ik had een meter door moeten glijden dan was de motor tenminste tegen de auto gekomen.[/Sarcastisch![]()
Mooi kloten ..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
Voegt een rode Seat Cordoba toe, die links op de weghelft gesorteerd staat en richting naar links aangeeft.
Deze gaat ipv. links, rechtsaf waardoor de Chinees een beginnersactie onderneemt en onderuit gaat.
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
{Sarcastisch]Ik had een meter door moeten glijden dan was de motor tenminste tegen de auto gekomen.[/Sarcastisch![]()
Lekker kutquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonde zondequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te hard geremd..... Leermoment >.>quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wat deed jij dan? te hard in je remmen geknepen?
het lijkt mij dat als het zijn schuld is dat jij onderuit ging (of je hem nou raakt of niet) hij toch z'n verzekering moet aanspreken
Dat is wel een goedmakertjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:58 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Mooi kloten ..
Maareh de hamburgers zijn klaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een vrouw die gamet .. !!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Blijven?
![]()
Meedoen hoor![]()
Even laten zien dat vrouwen best kunnen gamen!![]()
![]()
Crashdogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:03 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Te hard geremd..... Leermoment >.>
[..]
Dat is wel een goedmakertje![]()
* Crashcat denkt erover na om een nieuwe nick aan te nemen. Suggesties zijn welkom.![]()
volgens mij moet de schade dan te verhalen zijn op die koekblikker....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:03 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Te hard geremd..... Leermoment >.>
[..]
Dat is wel een goedmakertje![]()
* Crashcat denkt erover na om een nieuwe nick aan te nemen. Suggesties zijn welkom.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:09 schreef Roderick2085 het volgende:
het is weer bijna tijd om te sporten
Zichtbare scuifschade, nasty deuk in de tank door de stuurgewicht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
![]()
nasty.... alleen schuifschade of is er ook nog wat verbogen/afgebroken?
quote:
Ik ga een oproep bij de HRO ophangen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je getuigen hebt is natuurlijk nog mooier, maar ik zou zeker nog eens (aan een andere agent?) navraag doen
Zure shitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zondequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat het vaker neerkomt op had je maar meer afstand moeten houden, al is dat hier sowieso niet van toepassingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daarnaast heb ik vaker gelezen dat op het moment dat je hard moet remmen door iemand z'n toedoen en je gaat onderuit, dat het gewoon op die verzekering verhaald word...
quote:
D'r mist wat op d'r romp...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Mooi .. Scheelt mij weer centjes ..quote:Fiscus in de fout met voorlopige aanslagen
DEN HAAG - De Belastingdienst heeft afgelopen week ongeveer 70.000 verkeerde belastingaanslagen verstuurd. Het gaat om voorlopige aanslagen inkomstenbelasting, gebaseerd op de over 2005 ingediende aangifte.
In ongeveer 70.000 van de in totaal 340.000 verstuurde aanslagen is een fout gemaakt. Zo is bijvoorbeeld ten onrechte een bedrag voor privégebruik van de auto van de zaak meegenomen. Ook is in een deel van de aanslagen geen rekening gehouden met aftrek wegens geen of geringe eigen woningschuld. Bij artiesten en beroepssporters is geen rekening gehouden met de ingehouden loonheffing bij inkomsten uit overige werkzaamheden.
En wel geld over om dure mechanische knijntjes te kopen hèHquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef kratjuh het volgende:
Ik hoop althans dat dat het is, want ik heb geen potje meer om de aangifte te betalen .. Wordt het 2 maanden niet eten ..![]()
Dit was mijn school outfit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:22 schreef Makster het volgende:
[..]
En hoeveel shit heb jij al niet kapot gereden doet mij herinneren:? Ik geloof 6 autos en nu ook een motor erbijBeter geven ze je nooit meer je rijbewijs terug
![]()
Automobilist zag mij, maar nadat ze de inrit rechts ipv. links had gepakt, zag ze me niet meer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat zonde
Heb je nog wel met de automobilist gesproken of is die er vandoor gegaan?![]()
[..]
Heb ik een oplossing voor, ik en konijnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
Veel geschreeuw, weinig wol
[..]
En wel geld over om dure mechanische knijntjes te kopen hèH [afbeelding]
Tis een 8+quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:31 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik wel kêkAlleen de vorm van de tank en duoseatomgeving niet zo heel ... sjah..kweenie.
Is het een 10 of een 6?
Leuk leukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
D'r mist wat op d'r romp...![]()
Daar zal je XX ook wel aan herkend hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:39 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik ben na de ongeluk haar auto wezen zoeken, aangezien ze een woonwijk was binnen gereden.
Gevonden en dan politie gebeld.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leuk leuk![]()
Ja ja ik moet het van me hersenen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je huidige is veel mooierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Past mooi bij mijn outfit![]()
ach t valt allemaal nog wel mee tog?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef Crashcat het volgende:
En het resultaat is!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welja...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ach t valt allemaal nog wel mee tog?
quote:
En hij verkoopt zijn motor aan jouquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Snelwagen het volgende:
Komt de vriendin van mn broer hier het voor het eerst, komen ze direct met de prachtige boodschap dat ze gaan samenwonen![]()
Had die maar een motorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En hij verkoopt zijn motor aan jou![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:42 schreef -XX- het volgende:
Leuk leuk![]()
Ja ja ik moet het van me hersenen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjah, je zegt het zelf (x 2)
![]()
Kom je mij nu dan entertainen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:07 schreef -XX- het volgende:
Als men maar plezier heeft van het leven!![]()
Je mag nooit rechts inhalen dus dat zal wel moeilijk worden om er geld uit te halen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zichtbare scuifschade, nasty deuk in de tank door de stuurgewicht.
Onderhuids weet ik het nog niet.
[..]
Die hebben geen 9 levens
[..]
Ik ga een oproep bij de HRO ophangen.
Twee jongens in een Golf achter mij kwamen daar vandaan, maar ik ben van de schrik hun nr. vergeten te vragen.
Het probleem volgens de agenten is, dat het op eenzelfde rijbaan is ggebeurd.
Volgens de wet moest ik wachten totdat zij was afgeslagen, maar voor motors, brommers is het wel gedoogd om de auto dan in te halen.
Maar in dit geval betekent gedoogd, je bent de lul als er iets gebeurd.
Het kan ook mijn beginnersfout zijn, maar ik vind het toch gewoon knap @%$# dat je zowiezo niemand kan vertrouwen welke richting ze afslaan.
Niet, rechts inhalen is toegestaan in de file, bij trams, blokmarkeringen en als iemand voorgesorteerd staat om linksaf te slaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je mag nooit rechts inhalen dus dat zal wel moeilijk worden om er geld uit te halen.![]()
Was je er links voorbij gegaan en was zij bij het linksaf slaan tegen jou aangereden was ze wel fout geweest.![]()
Mag ik dan rijdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:23 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zal ik je op de motor komen ophalen?![]()
![]()
Nee ! niet op dezelfde strookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet, rechts inhalen is toegestaan in file, bij trams, blokmarkeringen en als iemand voorgesorteerd staat om linksaf te slaanVraag is echter of dit ook mag indien het op dezelfde rijstrook gebeurd
![]()
zoeken we opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:38 schreef worldpimber het volgende:
Wanneer dan wel? Volgens mij mag het gewoon hoor![]()
Hij weet nu waar d'r huis woont, molotov cocktail doet wonderen voor je humeur mocht het 'm geld kostenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee ! niet op dezelfde strook![]()
En het is zowiezo al een moeilijk verhaal omdat hij verzuimd heeft na de crash een deuk
in d'r kofferbak te slaan met zijn elleboog zodat zij ook schade had gehad![]()
Nou ik lees dat hij toch nog wel een klein kansje heeft omdat ze links voorgesorteerd stond met haarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij weet nu waar d'r huis woont, molotov cocktail doet wonderen voor je humeur mocht het 'm geld kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |