houdt ze van de straatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben fratsen![]()
Er zit iets in hun DNA dat ze aanspoort om te proberen om mannen te veranderen![]()
Voor een veilig gevoelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zie t ook somber in voor Crashcat...soms vraag ik me af wat überhaupt 't nut is van een verzekering
Ow kdeed mn remmen altijd met wd40quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je gebruikt de 6 in 1 als vloeistof om de belgom te verdunnen op je doek/papier. Als de motor af is wrijf je hem ermee in. (Behalve de remschijven)
De remschijven doe je trouwens af met remmenreiniger, vergeten erbij te vermelden![]()
Neuj geen fratsen, alleen donderse tettersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Geen fratsen, dat scheelt![]()
Ik vanavond bijna met alle 600 de CC's tegen een Volvo S60 ofzo...de slet (leasebak van d'r man gok ik)...stoplicht op rood, optrekken, oranje zien, gas geven, toch remmen (en hard)...mijn achterbandje is niet helemaal rond meer nu...kutwijf!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben net bijna met m'n volle 50cc's tegen een auto aangereden
Als het werkt, werkt hetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow kdeed mn remmen altijd met wd40![]()
BazzieKquote:
Wel goed op blijven lettenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:43 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik vanavond bijna met alle 600 de CC's tegen een Volvo S60 ofzo...de slet (leasebak van d'r man gok ik)...stoplicht op rood, optrekken, oranje zien, gas geven, toch remmen (en hard)...mijn achterbandje is niet helemaal rond meer nu...kutwijf!
Zo, truste!
quote:
twas wel raak vandaag, vrijdag de 13de héquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:43 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik vanavond bijna met alle 600 de CC's tegen een Volvo S60 ofzo...de slet (leasebak van d'r man gok ik)...stoplicht op rood, optrekken, oranje zien, gas geven, toch remmen (en hard)...mijn achterbandje is niet helemaal rond meer nu...kutwijf!
Zo, truste!
Zou het dan toch waar zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
twas wel raak vandaag, vrijdag de 13de hé![]()
Blijkbaarquote:
In 2001 was de motor op kenteken gezet, sindsdien niet meer schoon geweestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nee ik gebruik dr ook altijd remreiniger voor....
Dat is ook wel goed schoonmaakspul voor andere dingen eigenlijk, maar tis best vluchtig. Maar om de pekelbende van 6 maanden van mn velgen te halen was het ideaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In 2001 was de motor op kenteken gezet, sindsdien niet meer schoon geweest![]()
Tuurlijk heb ik gelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hier komt Rib-i's gouden 2 seconden regel kijken
Als je 2 seconden wacht is het 10x zo veilig.
Damn, zou hij dan toch gelijk hebben?
Goed argument voor luie mensenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
respect
Vuil is het beste schoonhoudmiddel hé, mooi beschermlaag van vuil![]()
Woeehhhquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
om half 11 heb ik een motor![]()
een knalrode Diversion uit 1992
gisteren gereden, eergisteren gereden, door dealer even na laten kijken, in orde, van mij![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
gisteren gereden, eergisteren gereden, door dealer even na laten kijken, in orde, van mij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
![]()
Profiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
![]()
feliquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
![]()
Wij willen foto, wij willen fotoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
![]()
Dat zit er natuurlijk dik in. Maar eerst een foto was wel zo sociaal geweest....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wij willen foto, wij willen foto
of is ze soms gelijk een takke eind rijden soms, zonder ons dat te laten weten
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:40 schreef Knuffelslet het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Zozo.... maar dat is nog eens een goede vader...
![]()
hoe kom je er bijquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:35 schreef Makster het volgende:
Net gast voor mijn voorband over de vloer gehad. Blijkt nog maar 3mm op de band te zitten![]()
Had het idee dat dat meer zou zijn, gast was gelukkig onderweg en op de route, maar blij zag hij er niet uit![]()
Gelijk maar ff mijn topic aangepast op MF![]()
quote:
bestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:58 schreef dribbel79 het volgende:
Morgen om 11.00, Parkweg Ede (gld)...wat een tijden...
Geen idee waar we heengaan, maar als je meewilt, gooi me ff vol met mail...we zijn nu al met z'n tweëen, hehe....
Afbelhomo's![]()
Wie gaat er morgen mee rijden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |