quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. ik zal de rar-file niet verspreiden dan
ok die sig weg, en je ava is niet jij!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
Ach, in het kader van BB heb ik me in navolging van de zusjes (![]()
![]()
) volledig laten verbouwen... oud nieuws Teamlead!!
en luciano staat in de TTquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:45 schreef Gert het volgende:
Hier verder?
Die andere is namelijk geopend door Manu82.
Hoe weet jij dat??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok die sig weg, en je ava is niet jij!
en er is geen snor die er wat aan kan doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:46 schreef Pinball het volgende:
Deze was duidelijk eerder.
Dat niet. Maar om met een ex-BB' er te spreken: lekker belangrijk.quote:
laatste keer dat ik je hier zag had je een ava met jezelf...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat??![]()
en sinds wanneer moet je ava een levensechte representatie zijn van je echte ik??
Heb je die lamstraal ook weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:45 schreef Gert het volgende:
Hier verder?
Die andere is namelijk geopend door Manu82.
zeker niet. tenminste, of ik ben de afgelopen tien seconden echt super scheel gewordenquote:
Nieuwe policy, die discussie gaan we niet weer overdoen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:46 schreef muizemeis het volgende:
en sinds wanneer moet je ava een levensechte representatie zijn van je echte ik??
Kijk maar naar topic nummer, geen probleem hoor, maar die van mij was 79 en deze 80, maar we gaan hier gewoon verderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zeker niet. tenminste, of ik ben de afgelopen tien seconden echt super scheel geworden![]()
Ik postte in ouwe topic, mocht niet meer, snel kopieeren en naar nieuwe topic op zoek, dat was deze, hup plakken en posten, toen terug naar het overzicht en toen waren er opeesn twee sc topics!!
ikke helemaal confuus en heb nu nog geen sterke tekst weten te verzinnen
ja oke is waar... maar dit is mn schatje!! maar oke, om kribbet in ere te houden zal ik wel ff kijken of ik niet ergens nog iets leuks heb om te psp-en.... nu ik dan toch actief ga lopen doen vandaag moet ik het maar goed doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
laatste keer dat ik je hier zag had je een ava met jezelf...was leuker....
ow, jij had je vergist in het nummer!! nu snap ik hetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijk maar naar topic nummer, geen probleem hoor, maar die van mij was 79 en deze 80, maar we gaan hier gewoon verder
Ken je die truck met die breinaalden? Je moeder jammer genoeg ook niet.quote:
en dan vind jij dat versabommie grof is??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken je die truck met die breinaalden? Je moeder jammer genoeg ook niet.![]()
Véél te grof.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:53 schreef muizemeis het volgende:
en dan vind jij dat versabommie grof is??
![]()
Ik bedoelde gewoon dat je zelf een een trui kan maken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken je die truck met die breinaalden? Je moeder jammer genoeg ook niet.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
Als jij nou in nummer 80 post, het ruzie-uurtje is al afgelopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gelukkig koop ik mijn kleren in de winkel
![]()
Zul je me waarschijnlijk eerst weer een ban moeten aansmerenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als jij nou in nummer 80 post, het ruzie-uurtje is al afgelopen.![]()
ach, ben onbevooroordeeld en rechtvaardig, wat moet ik verder nog zeggen??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Iemand die de waarheid ziet !
![]()
ja, nogal stereotyp he, tegen een vrouwtje zeggen dat ze moet gaan breien... bijna net zo grof als fortuyn dat een vrouw in de keuken moet kokenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat je zelf een een trui kan maken.![]()
ik ben dr al over uit hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef pullup het volgende:
Lol, voor jullie hebben uitgemaakt of dit wel of niet het goede topic is zit dat ding al weer vol zo![]()
zo ongeveer de enige zinnige uitspraak van die manquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja, nogal stereotyp he, tegen een vrouwtje zeggen dat ze moet gaan breien... bijna net zo grof als fortuyn dat een vrouw in de keuken moet koken![]()
In 't schuurtje mag ook, toch ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja, nogal stereotyp he, tegen een vrouwtje zeggen dat ze moet gaan breien... bijna net zo grof als fortuyn dat een vrouw in de keuken moet koken![]()
Toch is dat wel een rationeel uitgangspunt!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
True, maar haar carrière als topic-opener lijkt ook geen groot succes te worden, en ze moet toch wát.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja, nogal stereotyp he, tegen een vrouwtje zeggen dat ze moet gaan breien
Kan mij niks verbommen waar de vrouw kookt, als het eten maar op tijd op tafel staat!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Heb je met je achterlijke kop nog steeds niet door dat ik een hij benquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
True, maar haar carrière als topic-opener lijkt ook geen groot succes te worden, en ze moet toch wát.![]()
Hee, binnen twintig minuten na binnenkomst in dit topic reageren álle mannen* op élke post van je, en dan nog klagen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:03 schreef muizemeis het volgende:
LOLLOL wat zijn jullie voorspelbaar!!
had wel wat scherpers verwacht eerlijk gezegd
Je hecht daar opvallend veel waarde aan! Dat zoek ik even op (iets met latent of zo)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je met je achterlijke kop nog steeds niet door dat ik een hij ben
Nou ja, wij mannen zijn niet zo hardvochtig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:03 schreef muizemeis het volgende:
LOLLOL wat zijn jullie voorspelbaar!!
had wel wat scherpers verwacht eerlijk gezegd
Moet je daar blij mee zijn als bommie bij je op msn zit?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, binnen twintig minuten na binnenkomst in dit topic reageren álle mannen* op élke post van je, en dan nog klagen?
* en versabommie is al even zoek, dus die zal wel bij je op msn hangen.
he, dat heeft niets met mij persoonlijk te maken maar alles met mijn scherpe, actuele, intelligente en houtsnijdende postings natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, binnen twintig minuten na binnenkomst in dit topic reageren álle mannen* op élke post van je, en dan nog klagen?
* en versabommie is al even zoek, dus die zal wel bij je op msn hangen.
Bommie zit op mijn msn! Als een soort firewall.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je daar blij mee zijn als bommie bij je op msn zit?![]()
ja dat was wel weer beetje jammer... negeren is de beste remedie, met aandacht voed je het alleen maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou ja, wij mannen zijn niet zo hardvochtig.
ALs ik het mij goed herinner was het een vrouwspersoon die hem als dank voor zijn wijze woorden een strond- en kotstaart ( ws vervaardigd in het schuurtje ) in het gezicht smeet.
Ga jij eens gauw een koekoeksklok snijie!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
he, dat heeft niets met mij persoonlijk te maken maar alles met mijn scherpe, actuele, intelligente en houtsnijdende postings natuurlijk
en dat soort tegenpostings had ik eik ookverwacht...
wát moet ik precies doen met een koekoeksklok??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw een koekoeksklok snijie!![]()
Ben je nou het hele weekend geband?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
Ik heb verdomme een vrijdagmiddagshowexchangeserver doet nada meer
![]()
En... hoe kwam je bij het idee dat je dat soort posts in deze topicreeks wel zou kunnen vinden eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef muizemeis het volgende:
en dat soort tegenpostings had ik eik ookverwacht...
Ojeequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie zit op mijn msn! Als een soort firewall.![]()
Tuurlijk meid, gezelliequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!![]()
iedereen nog vriendjes met elkaar?![]()
Zekeringen al gecontroleerd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
![]()
Appeltje eitje voor jou toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
![]()
da's dan een weer een meevallerquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!![]()
Heb je de contributie wel betaald?quote:
Waarschijnlijk heeft ie het allang opgelost, maar wacht hij tot 17 uur om het naar buiten te brengen!quote:
nouja ik dacht me te kunnen herinneren van vorig jaar dat we hier ook altijd hoogwaardig maatschappelijk betrokken discussies haddenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En... hoe kwam je bij het idee dat je dat soort posts in deze topicreeks wel zou kunnen vinden eigenlijk?
Toen kon jij ook nog wel eens een goed lopende nederlandse zin formuleren!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja ik dacht me te kunnen herinneren van vorig jaar dat we hier ook altijd hoogwaardig maatschappelijk betrokken discussies hadden
De ontwikkeling van het sociaal-feministische gedachtengoed in Europa tijdens het Interbellum, die discussie herinner ik me nog ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:15 schreef muizemeis het volgende:
nouja ik dacht me te kunnen herinneren van vorig jaar dat we hier ook altijd hoogwaardig maatschappelijk betrokken discussies hadden
ja zekerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!![]()
Dan adviseer ik een computer waar je hem niet ziet, of wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:16 schreef Bocaj het volgende:
En toch bommie is er iets mis met je ava...
Soms zien ik hem wel en soms ook weer niet... Op verschillende computers...
dat berust op puur toevalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:16 schreef demins het volgende:
[..]
Toen kon jij ook nog wel eens een goed lopende nederlandse zin formuleren!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:17 schreef Bocaj het volgende:
Nou luitjes ik gaan er weer van tussen...
Tot later![]()
vroegah.. toen was alles beterquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
De ontwikkeling van het sociaal-feministische gedachtengoed in Europa tijdens het Interbellum, die discussie herinner ik me nog ja.
Ach ja, die SC van vorig jaar.
Toen we nog met anderhalve man en een paardenkop een topic moesten volplempen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vroegah.. toen was alles beter![]()
![]()
wat hadden we het goed toen he??
en er toen al geen moeite mee hadden....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:25 schreef demins het volgende:
[..]
Toen we nog met anderhalve man en een paardenkop een topic moesten volplempen!![]()
Veel sneller maar toen zaten het cos en de sc nog in één ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:26 schreef muizemeis het volgende:
ja, maar dat ging dan wel ff tien keer sneller dan nu!! ik kan me dagen herinneren dat we tien of twaalf topics per dag volspamden!
of overdrijf ik nu heel erg??
zo herinner ik het mij ook. van vorig jaar...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:26 schreef muizemeis het volgende:
ja, maar dat ging dan wel ff tien keer sneller dan nu!! ik kan me dagen herinneren dat we tien of twaalf topics per dag volspamden!
of overdrijf ik nu heel erg??
ik kan niet wachten :0quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:27 schreef muizemeis het volgende:
Versambommie?? ik heb er drie gemaakt, ga ze posten
ownee eerst ff uploaden ergens... ff zoeken waar dat ook alweer zo goed kon..
Da's waar ja, Manu was er toen ook al bijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:25 schreef demins het volgende:
[..]
Toen we nog met anderhalve man en een paardenkop een topic moesten volplempen!![]()
net op tijd!! hoera!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:26 schreef versabommie het volgende:
Klaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr heb de botte bijl gehandeld![]()
Dus ik heb weer alle tijd voor mijn forumvriendjes en vriendinnetjes!
Ah, logs weggooien en herstarten. Daarvoor heb je dan al die jaren geleerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:26 schreef versabommie het volgende:
Klaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr heb de botte bijl gehandeld![]()
Dus ik heb weer alle tijd voor mijn forumvriendjes en vriendinnetjes!
neuh zelfs geen logs weggepleurdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, logs weggooien en herstarten. Daarvoor heb je dan al die jaren geleerd.
Waarom is dat eigenlijk uit elkaar gehaald? Wat onhandig!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:27 schreef versabommie het volgende:
Veel sneller maar toen zaten het cos en de sc nog in één ...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's waar ja, Manu was er toen ook al bij![]()
Dat waren nog eens tijden! Kom daar nu eens om...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Veel sneller maar toen zaten het cos en de sc nog in één ...
Is ze er nu nog steeds dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef PH52 het volgende:
Da's waar ja, Manu was er toen ook al bij![]()
Wordt dat soort werk bij jullie dan gedaan door mensen die geléérd hebben?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, logs weggooien en herstarten. Daarvoor heb je dan al die jaren geleerd.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk uit elkaar gehaald? Wat onhandig!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat wij er een uitzoeken ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:31 schreef muizemeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Manu is gewoon 1 van de leukste chicks op het forum!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is ze er nu nog steeds dan?
Die had toch die leuke ava?
ssstttt!! in al mijn onschuld tijdje geleden toen ikw eer eens postte hier vroeg ik dat ook... daar schijnen enorme discussies over gevoerd te zijn...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je er geen zonder dat je gezicht verminkt is?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:31 schreef muizemeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's moeilijk kiezen....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:31 schreef muizemeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Superwijfquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Manu is gewoon 1 van de leukste chicks op het forum!![]()
nou, aangezien vooral versabommie eisen stelt was het vooral voor versabommie... maar spui gerust je mening hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat wij er een uitzoeken ?
Ja! Alles komt terug!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:31 schreef muizemeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL ja tuurlijk, maar vind je me zo al niet herkenbaar genoeg?? wil het niet te makkelijk maken hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je er geen zonder dat je gezicht verminkt is?![]()
ja hallo, weet je hoe lang ik ben?? kan niet he op 60 bij 60 en dan nog herkennen wat er te zien isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's moeilijk kiezen....
Ze zien er allemáál niet uit en er staan nergens tieten op.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Manu is gewoon 1 van de leukste chicks op het forum!![]()
Blij dat ik zo gewaardeerd wordquote:
Laat dan je gezicht weg zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja hallo, weet je hoe lang ik ben?? kan niet he op 60 bij 60 en dan nog herkennen wat er te zien is
hmmm... wacht even, heb misschien nog wel iets leuks...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Laat dan je gezicht weg zou ik zeggen![]()
Nou nee, wij hebben alle MCSE/CNE etc gecertificeerden vervangen door 1 lmbo'er die ook op START->Afsluiten kan klikken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:31 schreef Gert het volgende:
Wordt dat soort werk bij jullie dan gedaan door mensen die geléérd hebben?![]()
Ik wou je nog waarschuwen, die jongens zijn zo scherp . .dat gaat pijn doen.quote:
Oh, fuck!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:33 schreef muizemeis het volgende:
ssstttt!! in al mijn onschuld tijdje geleden toen ikw eer eens postte hier vroeg ik dat ook... daar schijnen enorme discussies over gevoerd te zijn...
mag je niet meer over beginnen
op je vorige stonden volgens mij wel tieten!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL ja tuurlijk, maar vind je me zo al niet herkenbaar genoeg?? wil het niet te makkelijk maken he
En hij heet Versabommiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou nee, wij hebben alle MCSE/CNE etc gecertificeerden vervangen door 1 lmbo'er die ook op START->Afsluiten kan klikken.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hmmm... wacht even, heb misschien nog wel iets leuks...
ik hou niet van scherp... doe mij maar lekker stevigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik wou je nog waarschuwen, die jongens zijn zo scherp . .dat gaat pijn doen.
ech nie!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
op je vorige stonden volgens mij wel tieten!![]()
Mij ook, twee graagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik hou niet van scherp... doe mij maar lekker stevig
Nou valt achteraf vies tegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou nee, wij hebben alle MCSE/CNE etc gecertificeerden vervangen door 1 lmbo'er die ook op START->Afsluiten kan klikken.
Kribbet!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Muizemeis
![]()
Eindelijk een normaal persoon hier![]()
We hoeven je scheenbenen ook niet te zien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja hallo, weet je hoe lang ik ben?? kan niet he op 60 bij 60 en dan nog herkennen wat er te zien is
dat Is je nieuwe avaquote:
zeg!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Muizemeis
![]()
Eindelijk een normaal persoon hier![]()
ik heb een veel mooiere, maar die ga ik hier niet plaatsen LOLquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
We hoeven je scheenbenen ook niet te zien.
Gewoon zoiets:
[afbeelding]
Ben jij dat?quote:
quote:
en vers, is van afgelopen woensdagmorgenquote:
sorry!quote:
en dan ben ik ineens niet meer normaal?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry!Het is nu even muizemeis tijd op de sc
![]()
Vergeleken met de meeste hier ben je al snel "normaal" hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Matige bluf.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:44 schreef muizemeis het volgende:
ik heb een veel mooiere, maar die ga ik hier niet plaatsen LOL
Tis allemaal zo simpel hoor met ons mannen....post je tieten en we doen alles voor jequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan ben ik ineens niet meer normaal?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vergeleken met de meeste hier ben je al snel "normaal" hoor![]()
quote:
Eens!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
fuck zeg... oke ikplaats hem en haal hem dan snel weer weg... let opquote:
En nog 1 gevondenquote:
Ik heb haar al subtiel aangegeven hoe ze zich weer in de picture speeltquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens!
Maar buurvrouw kan zich er natuurlijk wel proberen tussen te knokken.
Fotoboek aanmakenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb een veel mooiere, maar die ga ik hier niet plaatsen LOL
Heb hem al opgeslagenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee want wil hem niet laten staan
hmmm...quote:
Jong en blootquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hmmm...
ik ben nog jong en naief merk ik
Nu tevreden versabommie??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:51 schreef versabommie het volgende:
SCANMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hij niet alleen hoorquote:
Helemaalquote:
thnxquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:50 schreef PH52 het volgende:
Ah fuck, ik heb hem iets te groot opgeblazen, wordt een beetje onduidelijk.
Maar mooi![]()
![]()
LOL nee dat heb ik in de gaten, maar versabommie heeft het aangezwengeld, dus ere wie ere toekomtquote:
Ik zit zelf hier ook nog ff te zwengelen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL nee dat heb ik in de gaten, maar versabommie heeft het aangezwengeld, dus ere wie ere toekomt
maareuh.... voor wat hoort wat toch??quote:
ow wat een foute woordkeus!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zit zelf hier ook nog ff te zwengelen!![]()
quote:
LOL ja tuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ik hier de hele middag al aan het posten, moet ik éven weg...
![]()
praten over BB in de sc is zooooooooooooo BB 2005quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:05 schreef muizemeis het volgende:
en ik vindook dat die bewoners wel iets gezelliger mogen doen tijdens dat dansen.. ziet er toch niet uit zeg die chagrijnige bekken
edit: dit is geen cos, maar commentaar op cos... dat mag dan weer wel in dit topic toch??
Gelukkig gebruikte ze upload, begin bij 7511 en dan tot 7515quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ik hier de hele middag al aan het posten, moet ik éven weg...
![]()
commentaar op de cos, het weer en de mods mag allemaal hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:05 schreef muizemeis het volgende:
en ik vindook dat die bewoners wel iets gezelliger mogen doen tijdens dat dansen.. ziet er toch niet uit zeg die chagrijnige bekken
edit: dit is geen cos, maar commentaar op cos... dat mag dan weer wel in dit topic toch??
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
praten over BB in de sc is zooooooooooooo BB 2005![]()
mag niet moppie!
ik raak confuus!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
commentaar op de cos, het weer en de mods mag allemaal hier![]()
en daar ging mn privacyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig gebruikte ze upload, begin bij 7511 en dan tot 7515![]()
Niets (beter) dan de nakende waarheidquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en daar ging mn privacy![]()
ow, dan had ik niet moeten posten op een openbaar forum?? maar ik dacht dat ik jullie kon vertrouwen!!
Ach, dat muisje heeft nog een leuk staartje gekregenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en daar ging mn privacy![]()
ow, dan had ik niet moeten posten op een openbaar forum?? maar ik dacht dat ik jullie kon vertrouwen!!
Dat neem ik terug.quote:
Dat is offtopicquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL ja tuurlijk
------------------------
maar om weer even ontopic te blijven
wat wordt er verdomd weinig gestreamd!!![]()
LOL oke oke, toen ik het postte realiseerde ik me al dat ik beetje stom was geweest, had beter op mn eigen space kunnen uploaden!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niets (beter) dan de nakende waarheid![]()
en je hebt niets waar je je voor zou moeten schamen![]()
ik heb helemaal geen staartjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, dat muisje heeft nog een leuk staartje gekregenEn uiteraard gebruiken we alle afbeeldingen met de uiterste terughoudendheid
![]()
ja maar ik kan het toch nauwelijks in het topic plaatsen 'hulde aan de streamers' of hoe het dan ook heetquote:
Hoho, al heb je je kleren uit wil niet zeggen dat je hier moet gaan zitten . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef muizemeis het volgende:
en jullie typen te langzaam
zit ik beetje in mn eentje dit topic te bevuilen
Ik wil niet eens weten wat die viespeuken aan het bevuilen zijn nu met jouw foto erbij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef muizemeis het volgende:
ga jij eens wegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoho, al heb je je kleren uit wil niet zeggen dat je hier moet gaan zitten . . .
De foto die je voor je av. hebt gebruikt is 100x beter en duidelijker dan die anderequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL oke oke, toen ik het postte realiseerde ik me al dat ik beetje stom was geweest, had beter op mn eigen space kunnen uploaden!!
maar goed, nee schaam me nergens voor, daar gaat het niet om![]()
nouja als ik zelf wil bepalen wie het wel en niet zien had ik hier weg moeten blijven dus ik zal niet meer zeuren![]()
nou sorry hoor, maar als ik iets zou willen bevuilen met een foto erbij zou ik wel ergens anders gaan kijken dan naar zo'n klein onduidelijk fotootje.... is veel meer leusk te vinden op internet, kijk het scanman tieten topic maar...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat die viespeuken aan het bevuilen zijn nu met jouw foto erbij.
nee sorry, ben niet duidelijk... heb wel space, maar daar maak ik website's op voor vrienden en bekendenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De foto die je voor je av. hebt gebruikt is 100x beter en duidelijker dan die andere![]()
Moet je voor de grap is wat andere nummertjes bekijken, je weet soms niet waar je naar zit te kijken![]()
PS, waar kan ik "je eigen space" vindenStuur maar een PM
![]()
Ja hallo, wij zijn al een aantal weken bezigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef muizemeis het volgende:
ja jeetje jullie zijn ook zooooo langzaamquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:26 schreef versabommie het volgende:
whehehe typisch....de enige die meer opvolgende posts doet dan krabbit en ik samen is meis hahah
Ze heeft nog meer tijd over dan wijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:26 schreef versabommie het volgende:
whehehe typisch....de enige die meer opvolgende posts doet dan krabbit en ik samen is meis hahah
Je kan hier altijd nog een fotoboek aanmaken, hoeven we niet zo te zoekenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee sorry, ben niet duidelijk... heb wel space, maar daar maak ik website's op voor vrienden en bekenden
heb geen eigen space in de zin dat er iets nuttigs over mij op staat
ik vermoed van niet, ik heb eigenlijk nog erg veel werk liggen, en dan begin ik nog niet een sover het huishouden... maar dit is verdomme mn enige vrije dag in de afgelopen week en de komende twee weken... ik heb mezelf beloofd dat ik vandaag helemaal niets ga doen en alleen maar dingen voor mezelf mag doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer tijd over dan wij![]()
en je bent de eerste die dat tegen me zegtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja jeetje jullie zijn ook zooooo langzaam
en dingen voor onsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vermoed van niet, ik heb eigenlijk nog erg veel werk liggen, en dan begin ik nog niet een sover het huishouden... maar dit is verdomme mn enige vrije dag in de afgelopen week en de komende twee weken... ik heb mezelf beloofd dat ik vandaag helemaal niets ga doen en alleen maar dingen voor mezelf mag doen
LOLquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan hier altijd nog een fotoboek aanmaken, hoeven we niet zo te zoeken![]()
Van vrije dagen moet je genieten, jammer dat de tijd dan zoveel sneller gaat dan op die andere dagenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vermoed van niet, ik heb eigenlijk nog erg veel werk liggen, en dan begin ik nog niet een sover het huishouden... maar dit is verdomme mn enige vrije dag in de afgelopen week en de komende twee weken... ik heb mezelf beloofd dat ik vandaag helemaal niets ga doen en alleen maar dingen voor mezelf mag doen
wat betaal je??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dingen voor ons
Mogen we je houden?
ja absoluut!! en helemaal als je hier lekker aan kletsen bent... schrok me net kapot, is al half vier geweest!! de dag is al bijna om!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van vrije dagen moet je genieten, jammer dat de tijd dan zoveel sneller gaat dan op die andere dagen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL
misschien doe ik dat nog wel... maar niet vandaag, gaat veel te veel tijd inzitten en wil nu alleen maar leuk en gezellig beetje slap ouwehoeren hier... maar wie weet de volgende keer dat ik eens dagje vrij kan maken
ik ben dan ook wel buitengewoon snel al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
en je bent de eerste die dat tegen me zegt![]()
Wat? is mijn liefde, tederheid, aandacht en volledige commitment niet genoeg voor je??quote:
ik vind jouw onderschrift buitengewoon venijnig... hoewel die op het eerste gezicht best lief overkomtquote:
inderdaad!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben dan ook wel buitengewoon snel uit de kleren al zeg ik het zelf
Zolaat alweerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja absoluut!! en helemaal als je hier lekker aan kletsen bent... schrok me net kapot, is al half vier geweest!! de dag is al bijna om!!
tijd vliegt als je plezier hebt
owja, geestelijk natuurlijk wel, maar koop ik er een brood voor?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat? is mijn liefde, tederheid, aandacht en volledige commitment niet genoeg voor je??
nee!! vanavond... nouja vanavond ben ik er misschien ook nog welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zolaat alweer![]()
Ik ga even liggen en ben vanavond weer terug![]()
Ohw...wil je best af en toe een brood toewerpen heurquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
owja, geestelijk natuurlijk wel, maar koop ik er een brood voor?
moet wel praktisch blijven he
tsk tsk tskquote:
Een eerbetoon aan de rijkunsten van iedere vrouwquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind jouw onderschrift buitengewoon venijnig... hoewel die op het eerste gezicht best lief overkomt
je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw...wil je best af en toe een brood toewerpen heur
Nee, eigenlijk niet he....doe jij ook instinctief en zonder nadenken posten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tsk tsk tsk![]()
beetje jammer weer, alsof het nodig is mn posts te verkloten..
kijk, daarom heb ik dus geen rijbewijsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een eerbetoon aan de rijkunsten van iedere vrouw![]()
En nu ga ik slapen![]()
ik doe de meeste dingen instinctief en zonder nadenken.. niet altijd praktisch maar wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet he....doe jij ook instinctief en zonder nadenken posten?
truste!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een eerbetoon aan de rijkunsten van iedere vrouw![]()
En nu ga ik slapen![]()
same here....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik doe de meeste dingen instinctief en zonder nadenken.. niet altijd praktisch maar wel zo eerlijk
Nee, ik zeg geen truste tegen Krabbitquote:
you wish! én tieten én een catfight....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens!
Maar buurvrouw kan zich er natuurlijk wel proberen tussen te knokken.
ah daar was je weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
same here....kan het niet helpen
maar je schrijft nog wel ff stiekum haar naam verkeerd...zo van die steek heb je ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
you wish! én tieten én een catfight....![]()
ik gun muizemuis haar topic met liefde![]()
Daar gaat het meestal foutquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ah daar was je weer
nee nouja maakt niet uit toch?? als je maar beetje netjes blijft...![]()
dat bedoelde ik niet... ik had alweer drie posts achter elkaar.. voel me beetje lullig zo... en jij beweert ook snel te zijn dus hoppte eik dat jij me wel beetje zou helpenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg geen truste tegen Krabbit![]()
Jamaar jij hebt profijt van die kabbitpostingsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet... ik had alweer drie posts achter elkaar.. voel me beetje lullig zo... en jij beweert ook snel te zijn dus hoppte eik dat jij me wel beetje zou helpen
LOL hoeft toch geen catfight te zijn?? wij vrouwen moeten samen sterk zijn!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik gun muizemuis haar topic met liefde![]()
wat denk jij toch slecht over je medemensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar je schrijft nog wel ff stiekum haar naam verkeerd...zo van die steek heb je ...![]()
![]()
sjit...en daar begint het af te brokkelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL hoeft toch geen catfight te zijn?? wij vrouwen moeten samen sterk zijn!!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjit...en daar begint het af te brokkelen
maareh ik moet nog ff wat doen ....dus ik ga minder snel posten ok ?quote:
Doe ons mannen een lol en praat niet met die vreemde mevrouwen hier op de sc. Ze zijn slecht!quote:
wil ik je nét een voorsprong geven...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
maareh ik moet nog ff wat doen ....dus ik ga minder snel posten ok ?
good girls go to heaven... bad girls go everywherequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe ons mannen een lol en praat niet met die vreemde mevrouwen hier op de sc. Ze zijn slecht!![]()
*zucht*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
good girls go to heaven... bad girls go everywhere![]()
![]()
![]()
niet goed??quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:50 schreef PH52 het volgende:
Mogen we alweer binnen komen ?
Verdomme, is het al weer zó laat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
niet goed??
moet braaf meisje zijn??
kuis en onschuldig??
onwetend en naief??
TE LAAT!!![]()
![]()
![]()
genomen... in de zin vanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:57 schreef PH52 het volgende:
Wat een mooi kuikentje, heb je die ook zlef genomen ?
ja denk het, nog niet gezien verderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:01 schreef PC eend het volgende:
Gaat hard hier, nog wat gemist?
luciano al een ban?
Jammer, want hij zou vanavond, jappie gaan bashenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja denk het, nog niet gezien verder![]()
Nee, moet je er 3 andere merken bij noemenquote:
jij mag datquote:
jappie bashen??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jammer, want hij zou vanavond, jappie gaan bashen![]()
welke vrouw?? en waarom?? ik wil graag alles wetenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, moet je er 3 andere merken bij noemen
quote:
Nou zit je zelf jappie al te bashenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jappie bashen??
bashen is zielig![]()
moet je alleen doen tegen iemand die het zelf ook kan, anders is er geen eer aan
Is er een alternatief ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef muizemeis het volgende:
wordt er hier nog gedanst of hoe zit dat??
nee ik zou echt nooit iemand bashen zeg, daar ben ik veel te lief voorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou zit je zelf jappie al te bashen
Voor de rest heb je gelijk
je mag ook touwtjespringen??quote:
nog steeds aan het werk helaasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee ik zou echt nooit iemand bashen zeg, daar ben ik veel te lief voor![]()
jeetje zeg iedereen eten aan het maken ofzo??
Ga ik toch maar liver ff eten. Dooeiiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
je mag ook touwtjespringen??
of gewoon beetje dom mee ouwehoeren, ook goed
hmm oke jij hebt legitiem excuus..quote:
smakelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ga ik toch maar liver ff eten. Dooeii![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alhoewel... LIVER?? zo smakelijk lijkt me dat nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ga ik toch maar liver ff eten. Dooeii![]()
Al heel de dag.quote:
bierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]Met alleen tieten red je het niet., de lat staat ligt inmiddels al hoger.
![]()
Ik heb zin an bier.![]()
Het mag bijna.quote:
Ik ga niet over bier in discussie met vrouwen.quote:
ga eens snel wegwezen dan??quote:
waarover wel dan??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga niet over bier in discussie met vrouwen.![]()
Daag me nou niet uit, ik ben dorstig en geil. Een combinatie waar alleen maar brokken van komen.quote:
drink dan en laaf uzelve...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Daag me nou niet uit, ik ben dorstig en geil. Een combinatie waar alleen maar brokken van komen.![]()
Whehehe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef Gert het volgende:
Ik ga niet over bier in discussie met vrouwen.![]()
Manu was toch jouw bitch?quote:
Ik verkeerde in de veronderstelling dat Manu "everybody's bitch" was, 24/7quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Manu was toch jouw bitch?
Heb je d'r afgedankt?
(nee, geen belangstelling)
dat is pas fulltime jobquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:47 schreef demins het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling dat Manu "everybody's bitch" was, 24/7![]()
Hai puntoortje !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:48 schreef puntoortje het volgende:
zo daar ben ik weer... lekker ff "vrij"
![]()
Ze heeft een straatverbod. Ik was dat gestalk méér dan zat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:41 schreef Gert het volgende:
Manu was toch jouw bitch?
Heb je d'r afgedankt?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:48 schreef puntoortje het volgende:
zo daar ben ik weer... lekker ff "vrij"
![]()
groot gelijk. als ze niet van stoppen weten...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze heeft een straatverbod. Ik was dat gestalk méér dan zat.
ik zat net ff terug te lezen...jij hebt je wel vermaakt he ..hihiquote:
ja te laat, zit nu al aan de spaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:48 schreef Nostalgist het volgende:
Goed bier wordt gemaakt van bronwater. Gerst, en hop zijn de belangrijkste ingredienten.
Ik neem nog een Spa (rood) Prosit !
Nou dat werkt zo:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:46 schreef muizemeis het volgende:
nouja als hier een goede vakinhoudelijke discussie over het productieproces van een lekker biertje uitblijft
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:01 schreef PC eend het volgende:
Gaat hard hier, nog wat gemist?
Net als jouw benen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef muizemeis het volgende:
groot gelijk. als ze niet van stoppen weten...
mwah...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zat net ff terug te lezen...jij hebt je wel vermaakt he ..hihi![]()
Wanneer gaat je ban dan inquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]JA! klotezooi: Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
![]()
geen idee wat ik met al die vrije tijd moet![]()
dan mag je er nog wel een paar dagen bij zetten...zoveel postings die je niet gedaan hebt!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
mwah...![]()
LOL ja best wel... nouja kijk, ik loop al maanden te lurken als ik eventjes tijd heb, maar had te weinig tijd om me er vol in te storten. Vandaag eik ook niet, zou vandaag aantal stukken afmaken thuis... maar is mn enige vrije dag in drie weken dus dacht, krijg het heen en weer, ik ga eindelijk weer eens fok!ken!!
Dus had wat goed te maken he
Exchange herstarten, en je postcount op VOL wat omhoogkrikken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef versabommie het volgende:
geen idee wat ik met al die vrije tijd moet![]()
Die heeft die wanker er echt wel bijgefantaseerd hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
die heb je helemaal niet gezien!!
productieproces?? was nostalgist toch beter op de hoogtequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat werkt zo:
- phieeeeeeeeeeeeeeeewoiiiiiiiiiiiiew! (fluit op de vingers)
- steek beide handen gespreid omhoog richting bar
- even wachten
- et voila!![]()
[afbeelding]
fietsen??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef Pinball het volgende:
Ik ga zo eens lekker naar huis fietsen. Weekend!
Vandaag niet nee.quote:
groot gelijk kun je ook meteen ff je aantal posts omhoog gooien... ( de heren waren wel wat stil na je foto )quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
mwah...![]()
LOL ja best wel... nouja kijk, ik loop al maanden te lurken als ik eventjes tijd heb, maar had te weinig tijd om me er vol in te storten. Vandaag eik ook niet, zou vandaag aantal stukken afmaken thuis... maar is mn enige vrije dag in drie weken dus dacht, krijg het heen en weer, ik ga eindelijk weer eens fok!ken!!
Dus had wat goed te maken he
Vijf minuutjes maar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( de heren waren wel wat stil na je foto )
ik heb me idd wel vreselijk in zitten houden, had nog veel meer willen spuienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan mag je er nog wel een paar dagen bij zetten...zoveel postings die je niet gedaan hebt!
ow nou in dat geval... dan halenz e het niet bij de werkelijkheid!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft die wanker er echt wel bijgefantaseerd hoor.![]()
sorry, was wat gehaast.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar je schrijft nog wel ff stiekum haar naam verkeerd...zo van die steek heb je ...![]()
![]()
Ik was toevallig wel de enige die er nog een post uit wist te persen tijdens het wanken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:55 schreef Gert het volgende:
Die heeft die wanker er echt wel bijgefantaseerd hoor.![]()
Uuhh.... lijkt me wel ja!! Grote glazen heerlijk bier met een echte Dirndl eraan vast.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
productieproces?? was nostalgist toch beter op de hoogte![]()
maar ach, who cares, als je het maar in handen krijgt nietwaar??
hmmmmquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vandaag niet nee.
Maar dit is niet jouw eerste account hier, en ik loop ook al wat langer mee.
je hebt gelijk....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL hoeft toch geen catfight te zijn?? wij vrouwen moeten samen sterk zijn!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |