Nou ja, wij mannen zijn niet zo hardvochtig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:03 schreef muizemeis het volgende:
LOLLOL wat zijn jullie voorspelbaar!!
had wel wat scherpers verwacht eerlijk gezegd
Moet je daar blij mee zijn als bommie bij je op msn zit?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, binnen twintig minuten na binnenkomst in dit topic reageren álle mannen* op élke post van je, en dan nog klagen?
* en versabommie is al even zoek, dus die zal wel bij je op msn hangen.
he, dat heeft niets met mij persoonlijk te maken maar alles met mijn scherpe, actuele, intelligente en houtsnijdende postings natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, binnen twintig minuten na binnenkomst in dit topic reageren álle mannen* op élke post van je, en dan nog klagen?
* en versabommie is al even zoek, dus die zal wel bij je op msn hangen.
Bommie zit op mijn msn! Als een soort firewall.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je daar blij mee zijn als bommie bij je op msn zit?![]()
ja dat was wel weer beetje jammer... negeren is de beste remedie, met aandacht voed je het alleen maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou ja, wij mannen zijn niet zo hardvochtig.
ALs ik het mij goed herinner was het een vrouwspersoon die hem als dank voor zijn wijze woorden een strond- en kotstaart ( ws vervaardigd in het schuurtje ) in het gezicht smeet.
Ga jij eens gauw een koekoeksklok snijie!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
he, dat heeft niets met mij persoonlijk te maken maar alles met mijn scherpe, actuele, intelligente en houtsnijdende postings natuurlijk
en dat soort tegenpostings had ik eik ookverwacht...
wát moet ik precies doen met een koekoeksklok??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw een koekoeksklok snijie!![]()
Ben je nou het hele weekend geband?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
Ik heb verdomme een vrijdagmiddagshowexchangeserver doet nada meer
![]()
En... hoe kwam je bij het idee dat je dat soort posts in deze topicreeks wel zou kunnen vinden eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef muizemeis het volgende:
en dat soort tegenpostings had ik eik ookverwacht...
Ojeequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie zit op mijn msn! Als een soort firewall.![]()
Tuurlijk meid, gezelliequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!![]()
iedereen nog vriendjes met elkaar?![]()
Zekeringen al gecontroleerd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
![]()
Appeltje eitje voor jou toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
![]()
da's dan een weer een meevallerquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!![]()
iedereen nog vriendjes met elkaar?![]()
Heb je de contributie wel betaald?quote:
Waarschijnlijk heeft ie het allang opgelost, maar wacht hij tot 17 uur om het naar buiten te brengen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |