quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. ik zal de rar-file niet verspreiden dan
ok die sig weg, en je ava is niet jij!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
Ach, in het kader van BB heb ik me in navolging van de zusjes (![]()
![]()
) volledig laten verbouwen... oud nieuws Teamlead!!
en luciano staat in de TTquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:45 schreef Gert het volgende:
Hier verder?
Die andere is namelijk geopend door Manu82.
Hoe weet jij dat??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok die sig weg, en je ava is niet jij!
en er is geen snor die er wat aan kan doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:46 schreef Pinball het volgende:
Deze was duidelijk eerder.
Dat niet. Maar om met een ex-BB' er te spreken: lekker belangrijk.quote:
laatste keer dat ik je hier zag had je een ava met jezelf...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat??![]()
en sinds wanneer moet je ava een levensechte representatie zijn van je echte ik??
Heb je die lamstraal ook weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:45 schreef Gert het volgende:
Hier verder?
Die andere is namelijk geopend door Manu82.
zeker niet. tenminste, of ik ben de afgelopen tien seconden echt super scheel gewordenquote:
Nieuwe policy, die discussie gaan we niet weer overdoen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:46 schreef muizemeis het volgende:
en sinds wanneer moet je ava een levensechte representatie zijn van je echte ik??
Kijk maar naar topic nummer, geen probleem hoor, maar die van mij was 79 en deze 80, maar we gaan hier gewoon verderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zeker niet. tenminste, of ik ben de afgelopen tien seconden echt super scheel geworden![]()
Ik postte in ouwe topic, mocht niet meer, snel kopieeren en naar nieuwe topic op zoek, dat was deze, hup plakken en posten, toen terug naar het overzicht en toen waren er opeesn twee sc topics!!
ikke helemaal confuus en heb nu nog geen sterke tekst weten te verzinnen
ja oke is waar... maar dit is mn schatje!! maar oke, om kribbet in ere te houden zal ik wel ff kijken of ik niet ergens nog iets leuks heb om te psp-en.... nu ik dan toch actief ga lopen doen vandaag moet ik het maar goed doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
laatste keer dat ik je hier zag had je een ava met jezelf...was leuker....
ow, jij had je vergist in het nummer!! nu snap ik hetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijk maar naar topic nummer, geen probleem hoor, maar die van mij was 79 en deze 80, maar we gaan hier gewoon verder
Ken je die truck met die breinaalden? Je moeder jammer genoeg ook niet.quote:
en dan vind jij dat versabommie grof is??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken je die truck met die breinaalden? Je moeder jammer genoeg ook niet.![]()
Véél te grof.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:53 schreef muizemeis het volgende:
en dan vind jij dat versabommie grof is??
![]()
Ik bedoelde gewoon dat je zelf een een trui kan maken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken je die truck met die breinaalden? Je moeder jammer genoeg ook niet.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
Als jij nou in nummer 80 post, het ruzie-uurtje is al afgelopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gelukkig koop ik mijn kleren in de winkel
![]()
Zul je me waarschijnlijk eerst weer een ban moeten aansmerenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als jij nou in nummer 80 post, het ruzie-uurtje is al afgelopen.![]()
ach, ben onbevooroordeeld en rechtvaardig, wat moet ik verder nog zeggen??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Iemand die de waarheid ziet !
![]()
ja, nogal stereotyp he, tegen een vrouwtje zeggen dat ze moet gaan breien... bijna net zo grof als fortuyn dat een vrouw in de keuken moet kokenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat je zelf een een trui kan maken.![]()
ik ben dr al over uit hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef pullup het volgende:
Lol, voor jullie hebben uitgemaakt of dit wel of niet het goede topic is zit dat ding al weer vol zo![]()
zo ongeveer de enige zinnige uitspraak van die manquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja, nogal stereotyp he, tegen een vrouwtje zeggen dat ze moet gaan breien... bijna net zo grof als fortuyn dat een vrouw in de keuken moet koken![]()
In 't schuurtje mag ook, toch ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja, nogal stereotyp he, tegen een vrouwtje zeggen dat ze moet gaan breien... bijna net zo grof als fortuyn dat een vrouw in de keuken moet koken![]()
Toch is dat wel een rationeel uitgangspunt!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
True, maar haar carrière als topic-opener lijkt ook geen groot succes te worden, en ze moet toch wát.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja, nogal stereotyp he, tegen een vrouwtje zeggen dat ze moet gaan breien
Kan mij niks verbommen waar de vrouw kookt, als het eten maar op tijd op tafel staat!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Heb je met je achterlijke kop nog steeds niet door dat ik een hij benquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
True, maar haar carrière als topic-opener lijkt ook geen groot succes te worden, en ze moet toch wát.![]()
Hee, binnen twintig minuten na binnenkomst in dit topic reageren álle mannen* op élke post van je, en dan nog klagen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:03 schreef muizemeis het volgende:
LOLLOL wat zijn jullie voorspelbaar!!
had wel wat scherpers verwacht eerlijk gezegd
Je hecht daar opvallend veel waarde aan! Dat zoek ik even op (iets met latent of zo)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je met je achterlijke kop nog steeds niet door dat ik een hij ben
Nou ja, wij mannen zijn niet zo hardvochtig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:03 schreef muizemeis het volgende:
LOLLOL wat zijn jullie voorspelbaar!!
had wel wat scherpers verwacht eerlijk gezegd
Moet je daar blij mee zijn als bommie bij je op msn zit?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, binnen twintig minuten na binnenkomst in dit topic reageren álle mannen* op élke post van je, en dan nog klagen?
* en versabommie is al even zoek, dus die zal wel bij je op msn hangen.
he, dat heeft niets met mij persoonlijk te maken maar alles met mijn scherpe, actuele, intelligente en houtsnijdende postings natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, binnen twintig minuten na binnenkomst in dit topic reageren álle mannen* op élke post van je, en dan nog klagen?
* en versabommie is al even zoek, dus die zal wel bij je op msn hangen.
Bommie zit op mijn msn! Als een soort firewall.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je daar blij mee zijn als bommie bij je op msn zit?![]()
ja dat was wel weer beetje jammer... negeren is de beste remedie, met aandacht voed je het alleen maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou ja, wij mannen zijn niet zo hardvochtig.
ALs ik het mij goed herinner was het een vrouwspersoon die hem als dank voor zijn wijze woorden een strond- en kotstaart ( ws vervaardigd in het schuurtje ) in het gezicht smeet.
Ga jij eens gauw een koekoeksklok snijie!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
he, dat heeft niets met mij persoonlijk te maken maar alles met mijn scherpe, actuele, intelligente en houtsnijdende postings natuurlijk
en dat soort tegenpostings had ik eik ookverwacht...
wát moet ik precies doen met een koekoeksklok??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw een koekoeksklok snijie!![]()
Ben je nou het hele weekend geband?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
Ik heb verdomme een vrijdagmiddagshowexchangeserver doet nada meer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |