En... hoe kwam je bij het idee dat je dat soort posts in deze topicreeks wel zou kunnen vinden eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef muizemeis het volgende:
en dat soort tegenpostings had ik eik ookverwacht...
Ojeequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:09 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie zit op mijn msn! Als een soort firewall.![]()
Tuurlijk meid, gezelliequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!![]()
iedereen nog vriendjes met elkaar?![]()
Zekeringen al gecontroleerd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
Ik heb verdomme een vrijdagmiddagshowexchangeserver doet nada meer
![]()
Appeltje eitje voor jou toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef versabommie het volgende:
Ik heb verdomme een vrijdagmiddagshowexchangeserver doet nada meer
![]()
da's dan een weer een meevallerquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!![]()
Heb je de contributie wel betaald?quote:
Waarschijnlijk heeft ie het allang opgelost, maar wacht hij tot 17 uur om het naar buiten te brengen!quote:
nouja ik dacht me te kunnen herinneren van vorig jaar dat we hier ook altijd hoogwaardig maatschappelijk betrokken discussies haddenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En... hoe kwam je bij het idee dat je dat soort posts in deze topicreeks wel zou kunnen vinden eigenlijk?
Toen kon jij ook nog wel eens een goed lopende nederlandse zin formuleren!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja ik dacht me te kunnen herinneren van vorig jaar dat we hier ook altijd hoogwaardig maatschappelijk betrokken discussies hadden
De ontwikkeling van het sociaal-feministische gedachtengoed in Europa tijdens het Interbellum, die discussie herinner ik me nog ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:15 schreef muizemeis het volgende:
nouja ik dacht me te kunnen herinneren van vorig jaar dat we hier ook altijd hoogwaardig maatschappelijk betrokken discussies hadden
ja zekerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!![]()
Dan adviseer ik een computer waar je hem niet ziet, of wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:16 schreef Bocaj het volgende:
En toch bommie is er iets mis met je ava...
Soms zien ik hem wel en soms ook weer niet... Op verschillende computers...
dat berust op puur toevalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:16 schreef demins het volgende:
[..]
Toen kon jij ook nog wel eens een goed lopende nederlandse zin formuleren!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:17 schreef Bocaj het volgende:
Nou luitjes ik gaan er weer van tussen...
Tot later![]()
vroegah.. toen was alles beterquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
De ontwikkeling van het sociaal-feministische gedachtengoed in Europa tijdens het Interbellum, die discussie herinner ik me nog ja.
Ach ja, die SC van vorig jaar.
Toen we nog met anderhalve man en een paardenkop een topic moesten volplempen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vroegah.. toen was alles beter![]()
![]()
wat hadden we het goed toen he??
en er toen al geen moeite mee hadden....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:25 schreef demins het volgende:
[..]
Toen we nog met anderhalve man en een paardenkop een topic moesten volplempen!![]()
Veel sneller maar toen zaten het cos en de sc nog in één ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:26 schreef muizemeis het volgende:
ja, maar dat ging dan wel ff tien keer sneller dan nu!! ik kan me dagen herinneren dat we tien of twaalf topics per dag volspamden!
of overdrijf ik nu heel erg??
zo herinner ik het mij ook. van vorig jaar...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:26 schreef muizemeis het volgende:
ja, maar dat ging dan wel ff tien keer sneller dan nu!! ik kan me dagen herinneren dat we tien of twaalf topics per dag volspamden!
of overdrijf ik nu heel erg??
ik kan niet wachten :0quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:27 schreef muizemeis het volgende:
Versambommie?? ik heb er drie gemaakt, ga ze posten
ownee eerst ff uploaden ergens... ff zoeken waar dat ook alweer zo goed kon..
Da's waar ja, Manu was er toen ook al bijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:25 schreef demins het volgende:
[..]
Toen we nog met anderhalve man en een paardenkop een topic moesten volplempen!![]()
net op tijd!! hoera!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:26 schreef versabommie het volgende:
Klaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr heb de botte bijl gehandeld![]()
Dus ik heb weer alle tijd voor mijn forumvriendjes en vriendinnetjes!
Ah, logs weggooien en herstarten. Daarvoor heb je dan al die jaren geleerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:26 schreef versabommie het volgende:
Klaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr heb de botte bijl gehandeld![]()
Dus ik heb weer alle tijd voor mijn forumvriendjes en vriendinnetjes!
neuh zelfs geen logs weggepleurdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, logs weggooien en herstarten. Daarvoor heb je dan al die jaren geleerd.
Waarom is dat eigenlijk uit elkaar gehaald? Wat onhandig!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:27 schreef versabommie het volgende:
Veel sneller maar toen zaten het cos en de sc nog in één ...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's waar ja, Manu was er toen ook al bij![]()
Dat waren nog eens tijden! Kom daar nu eens om...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Veel sneller maar toen zaten het cos en de sc nog in één ...
Is ze er nu nog steeds dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef PH52 het volgende:
Da's waar ja, Manu was er toen ook al bij![]()
Wordt dat soort werk bij jullie dan gedaan door mensen die geléérd hebben?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, logs weggooien en herstarten. Daarvoor heb je dan al die jaren geleerd.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk uit elkaar gehaald? Wat onhandig!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat wij er een uitzoeken ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:31 schreef muizemeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Manu is gewoon 1 van de leukste chicks op het forum!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is ze er nu nog steeds dan?
Die had toch die leuke ava?
ssstttt!! in al mijn onschuld tijdje geleden toen ikw eer eens postte hier vroeg ik dat ook... daar schijnen enorme discussies over gevoerd te zijn...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je er geen zonder dat je gezicht verminkt is?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:31 schreef muizemeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's moeilijk kiezen....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:31 schreef muizemeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Superwijfquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Manu is gewoon 1 van de leukste chicks op het forum!![]()
nou, aangezien vooral versabommie eisen stelt was het vooral voor versabommie... maar spui gerust je mening hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat wij er een uitzoeken ?
Ja! Alles komt terug!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:31 schreef muizemeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL ja tuurlijk, maar vind je me zo al niet herkenbaar genoeg?? wil het niet te makkelijk maken hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je er geen zonder dat je gezicht verminkt is?![]()
ja hallo, weet je hoe lang ik ben?? kan niet he op 60 bij 60 en dan nog herkennen wat er te zien isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's moeilijk kiezen....
Ze zien er allemáál niet uit en er staan nergens tieten op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |