*zucht*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
good girls go to heaven... bad girls go everywhere![]()
![]()
![]()
niet goed??quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:50 schreef PH52 het volgende:
Mogen we alweer binnen komen ?
Verdomme, is het al weer zó laat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
niet goed??
moet braaf meisje zijn??
kuis en onschuldig??
onwetend en naief??
TE LAAT!!![]()
![]()
![]()
genomen... in de zin vanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:57 schreef PH52 het volgende:
Wat een mooi kuikentje, heb je die ook zlef genomen ?
ja denk het, nog niet gezien verderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:01 schreef PC eend het volgende:
Gaat hard hier, nog wat gemist?
luciano al een ban?
Jammer, want hij zou vanavond, jappie gaan bashenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja denk het, nog niet gezien verder![]()
Nee, moet je er 3 andere merken bij noemenquote:
jij mag datquote:
jappie bashen??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jammer, want hij zou vanavond, jappie gaan bashen![]()
welke vrouw?? en waarom?? ik wil graag alles wetenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, moet je er 3 andere merken bij noemen
quote:
Nou zit je zelf jappie al te bashenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jappie bashen??
bashen is zielig![]()
moet je alleen doen tegen iemand die het zelf ook kan, anders is er geen eer aan
Is er een alternatief ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef muizemeis het volgende:
wordt er hier nog gedanst of hoe zit dat??
nee ik zou echt nooit iemand bashen zeg, daar ben ik veel te lief voorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou zit je zelf jappie al te bashen
Voor de rest heb je gelijk
je mag ook touwtjespringen??quote:
nog steeds aan het werk helaasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee ik zou echt nooit iemand bashen zeg, daar ben ik veel te lief voor![]()
jeetje zeg iedereen eten aan het maken ofzo??
Ga ik toch maar liver ff eten. Dooeiiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
je mag ook touwtjespringen??
of gewoon beetje dom mee ouwehoeren, ook goed
hmm oke jij hebt legitiem excuus..quote:
smakelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ga ik toch maar liver ff eten. Dooeii![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
you wish! én tieten én een catfight....![]()
alhoewel... LIVER?? zo smakelijk lijkt me dat nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ga ik toch maar liver ff eten. Dooeii![]()
Al heel de dag.quote:
bierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]Met alleen tieten red je het niet., de lat staat ligt inmiddels al hoger.
![]()
Ik heb zin an bier.![]()
Het mag bijna.quote:
Ik ga niet over bier in discussie met vrouwen.quote:
ga eens snel wegwezen dan??quote:
waarover wel dan??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga niet over bier in discussie met vrouwen.![]()
Daag me nou niet uit, ik ben dorstig en geil. Een combinatie waar alleen maar brokken van komen.quote:
drink dan en laaf uzelve...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Daag me nou niet uit, ik ben dorstig en geil. Een combinatie waar alleen maar brokken van komen.![]()
Whehehe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef Gert het volgende:
Ik ga niet over bier in discussie met vrouwen.![]()
Manu was toch jouw bitch?quote:
Ik verkeerde in de veronderstelling dat Manu "everybody's bitch" was, 24/7quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Manu was toch jouw bitch?
Heb je d'r afgedankt?
(nee, geen belangstelling)
dat is pas fulltime jobquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:47 schreef demins het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling dat Manu "everybody's bitch" was, 24/7![]()
Hai puntoortje !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:48 schreef puntoortje het volgende:
zo daar ben ik weer... lekker ff "vrij"
![]()
Ze heeft een straatverbod. Ik was dat gestalk méér dan zat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:41 schreef Gert het volgende:
Manu was toch jouw bitch?
Heb je d'r afgedankt?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:48 schreef puntoortje het volgende:
zo daar ben ik weer... lekker ff "vrij"
![]()
groot gelijk. als ze niet van stoppen weten...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze heeft een straatverbod. Ik was dat gestalk méér dan zat.
ik zat net ff terug te lezen...jij hebt je wel vermaakt he ..hihiquote:
ja te laat, zit nu al aan de spaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:48 schreef Nostalgist het volgende:
Goed bier wordt gemaakt van bronwater. Gerst, en hop zijn de belangrijkste ingredienten.
Ik neem nog een Spa (rood) Prosit !
Nou dat werkt zo:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:46 schreef muizemeis het volgende:
nouja als hier een goede vakinhoudelijke discussie over het productieproces van een lekker biertje uitblijft
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:01 schreef PC eend het volgende:
Gaat hard hier, nog wat gemist?
Net als jouw benen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef muizemeis het volgende:
groot gelijk. als ze niet van stoppen weten...
mwah...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zat net ff terug te lezen...jij hebt je wel vermaakt he ..hihi![]()
Wanneer gaat je ban dan inquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]JA! klotezooi: Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
![]()
geen idee wat ik met al die vrije tijd moet![]()
dan mag je er nog wel een paar dagen bij zetten...zoveel postings die je niet gedaan hebt!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
mwah...![]()
LOL ja best wel... nouja kijk, ik loop al maanden te lurken als ik eventjes tijd heb, maar had te weinig tijd om me er vol in te storten. Vandaag eik ook niet, zou vandaag aantal stukken afmaken thuis... maar is mn enige vrije dag in drie weken dus dacht, krijg het heen en weer, ik ga eindelijk weer eens fok!ken!!
Dus had wat goed te maken he
Exchange herstarten, en je postcount op VOL wat omhoogkrikken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef versabommie het volgende:
geen idee wat ik met al die vrije tijd moet![]()
Die heeft die wanker er echt wel bijgefantaseerd hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
die heb je helemaal niet gezien!!
productieproces?? was nostalgist toch beter op de hoogtequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat werkt zo:
- phieeeeeeeeeeeeeeeewoiiiiiiiiiiiiew! (fluit op de vingers)
- steek beide handen gespreid omhoog richting bar
- even wachten
- et voila!![]()
[afbeelding]
fietsen??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef Pinball het volgende:
Ik ga zo eens lekker naar huis fietsen. Weekend!
Vandaag niet nee.quote:
groot gelijk kun je ook meteen ff je aantal posts omhoog gooien... ( de heren waren wel wat stil na je foto )quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
mwah...![]()
LOL ja best wel... nouja kijk, ik loop al maanden te lurken als ik eventjes tijd heb, maar had te weinig tijd om me er vol in te storten. Vandaag eik ook niet, zou vandaag aantal stukken afmaken thuis... maar is mn enige vrije dag in drie weken dus dacht, krijg het heen en weer, ik ga eindelijk weer eens fok!ken!!
Dus had wat goed te maken he
Vijf minuutjes maar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( de heren waren wel wat stil na je foto )
ik heb me idd wel vreselijk in zitten houden, had nog veel meer willen spuienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan mag je er nog wel een paar dagen bij zetten...zoveel postings die je niet gedaan hebt!
ow nou in dat geval... dan halenz e het niet bij de werkelijkheid!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft die wanker er echt wel bijgefantaseerd hoor.![]()
sorry, was wat gehaast.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar je schrijft nog wel ff stiekum haar naam verkeerd...zo van die steek heb je ...![]()
![]()
Ik was toevallig wel de enige die er nog een post uit wist te persen tijdens het wanken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:55 schreef Gert het volgende:
Die heeft die wanker er echt wel bijgefantaseerd hoor.![]()
Uuhh.... lijkt me wel ja!! Grote glazen heerlijk bier met een echte Dirndl eraan vast.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
productieproces?? was nostalgist toch beter op de hoogte![]()
maar ach, who cares, als je het maar in handen krijgt nietwaar??
hmmmmquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vandaag niet nee.
Maar dit is niet jouw eerste account hier, en ik loop ook al wat langer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |