Een eerbetoon aan de rijkunsten van iedere vrouwquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind jouw onderschrift buitengewoon venijnig... hoewel die op het eerste gezicht best lief overkomt
je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw...wil je best af en toe een brood toewerpen heur
Nee, eigenlijk niet he....doe jij ook instinctief en zonder nadenken posten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tsk tsk tsk![]()
beetje jammer weer, alsof het nodig is mn posts te verkloten..
kijk, daarom heb ik dus geen rijbewijsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een eerbetoon aan de rijkunsten van iedere vrouw![]()
En nu ga ik slapen![]()
ik doe de meeste dingen instinctief en zonder nadenken.. niet altijd praktisch maar wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet he....doe jij ook instinctief en zonder nadenken posten?
truste!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een eerbetoon aan de rijkunsten van iedere vrouw![]()
En nu ga ik slapen![]()
same here....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik doe de meeste dingen instinctief en zonder nadenken.. niet altijd praktisch maar wel zo eerlijk
Nee, ik zeg geen truste tegen Krabbitquote:
you wish! én tieten én een catfight....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens!
Maar buurvrouw kan zich er natuurlijk wel proberen tussen te knokken.
ah daar was je weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
same here....kan het niet helpen
maar je schrijft nog wel ff stiekum haar naam verkeerd...zo van die steek heb je ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
you wish! én tieten én een catfight....![]()
ik gun muizemuis haar topic met liefde![]()
Daar gaat het meestal foutquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ah daar was je weer
nee nouja maakt niet uit toch?? als je maar beetje netjes blijft...![]()
dat bedoelde ik niet... ik had alweer drie posts achter elkaar.. voel me beetje lullig zo... en jij beweert ook snel te zijn dus hoppte eik dat jij me wel beetje zou helpenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg geen truste tegen Krabbit![]()
Jamaar jij hebt profijt van die kabbitpostingsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet... ik had alweer drie posts achter elkaar.. voel me beetje lullig zo... en jij beweert ook snel te zijn dus hoppte eik dat jij me wel beetje zou helpen
LOL hoeft toch geen catfight te zijn?? wij vrouwen moeten samen sterk zijn!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
you wish! én tieten én een catfight....![]()
ik gun muizemuis haar topic met liefde![]()
wat denk jij toch slecht over je medemensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar je schrijft nog wel ff stiekum haar naam verkeerd...zo van die steek heb je ...![]()
![]()
sjit...en daar begint het af te brokkelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL hoeft toch geen catfight te zijn?? wij vrouwen moeten samen sterk zijn!!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjit...en daar begint het af te brokkelen
maareh ik moet nog ff wat doen ....dus ik ga minder snel posten ok ?quote:
Doe ons mannen een lol en praat niet met die vreemde mevrouwen hier op de sc. Ze zijn slecht!quote:
wil ik je nét een voorsprong geven...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
maareh ik moet nog ff wat doen ....dus ik ga minder snel posten ok ?
good girls go to heaven... bad girls go everywherequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe ons mannen een lol en praat niet met die vreemde mevrouwen hier op de sc. Ze zijn slecht!![]()
*zucht*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
good girls go to heaven... bad girls go everywhere![]()
![]()
![]()
niet goed??quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:50 schreef PH52 het volgende:
Mogen we alweer binnen komen ?
Verdomme, is het al weer zó laat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
niet goed??
moet braaf meisje zijn??
kuis en onschuldig??
onwetend en naief??
TE LAAT!!![]()
![]()
![]()
genomen... in de zin vanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:57 schreef PH52 het volgende:
Wat een mooi kuikentje, heb je die ook zlef genomen ?
ja denk het, nog niet gezien verderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:01 schreef PC eend het volgende:
Gaat hard hier, nog wat gemist?
luciano al een ban?
Jammer, want hij zou vanavond, jappie gaan bashenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja denk het, nog niet gezien verder![]()
Nee, moet je er 3 andere merken bij noemenquote:
jij mag datquote:
jappie bashen??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jammer, want hij zou vanavond, jappie gaan bashen![]()
welke vrouw?? en waarom?? ik wil graag alles wetenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, moet je er 3 andere merken bij noemen
quote:
Nou zit je zelf jappie al te bashenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jappie bashen??
bashen is zielig![]()
moet je alleen doen tegen iemand die het zelf ook kan, anders is er geen eer aan
Is er een alternatief ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef muizemeis het volgende:
wordt er hier nog gedanst of hoe zit dat??
nee ik zou echt nooit iemand bashen zeg, daar ben ik veel te lief voorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou zit je zelf jappie al te bashen
Voor de rest heb je gelijk
je mag ook touwtjespringen??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |