quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Manu is gewoon 1 van de leukste chicks op het forum!![]()
Blij dat ik zo gewaardeerd wordquote:
Laat dan je gezicht weg zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja hallo, weet je hoe lang ik ben?? kan niet he op 60 bij 60 en dan nog herkennen wat er te zien is
hmmm... wacht even, heb misschien nog wel iets leuks...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Laat dan je gezicht weg zou ik zeggen![]()
Nou nee, wij hebben alle MCSE/CNE etc gecertificeerden vervangen door 1 lmbo'er die ook op START->Afsluiten kan klikken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:31 schreef Gert het volgende:
Wordt dat soort werk bij jullie dan gedaan door mensen die geléérd hebben?![]()
Ik wou je nog waarschuwen, die jongens zijn zo scherp . .dat gaat pijn doen.quote:
Oh, fuck!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:33 schreef muizemeis het volgende:
ssstttt!! in al mijn onschuld tijdje geleden toen ikw eer eens postte hier vroeg ik dat ook... daar schijnen enorme discussies over gevoerd te zijn...
mag je niet meer over beginnen
op je vorige stonden volgens mij wel tieten!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL ja tuurlijk, maar vind je me zo al niet herkenbaar genoeg?? wil het niet te makkelijk maken he
En hij heet Versabommiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou nee, wij hebben alle MCSE/CNE etc gecertificeerden vervangen door 1 lmbo'er die ook op START->Afsluiten kan klikken.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hmmm... wacht even, heb misschien nog wel iets leuks...
ik hou niet van scherp... doe mij maar lekker stevigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik wou je nog waarschuwen, die jongens zijn zo scherp . .dat gaat pijn doen.
ech nie!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
op je vorige stonden volgens mij wel tieten!![]()
Mij ook, twee graagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik hou niet van scherp... doe mij maar lekker stevig
Nou valt achteraf vies tegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou nee, wij hebben alle MCSE/CNE etc gecertificeerden vervangen door 1 lmbo'er die ook op START->Afsluiten kan klikken.
Kribbet!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Muizemeis
![]()
Eindelijk een normaal persoon hier![]()
We hoeven je scheenbenen ook niet te zien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja hallo, weet je hoe lang ik ben?? kan niet he op 60 bij 60 en dan nog herkennen wat er te zien is
dat Is je nieuwe avaquote:
zeg!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Muizemeis
![]()
Eindelijk een normaal persoon hier![]()
ik heb een veel mooiere, maar die ga ik hier niet plaatsen LOLquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
We hoeven je scheenbenen ook niet te zien.
Gewoon zoiets:
[afbeelding]
Ben jij dat?quote:
quote:
en vers, is van afgelopen woensdagmorgenquote:
sorry!quote:
en dan ben ik ineens niet meer normaal?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry!Het is nu even muizemeis tijd op de sc
![]()
Vergeleken met de meeste hier ben je al snel "normaal" hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Matige bluf.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:44 schreef muizemeis het volgende:
ik heb een veel mooiere, maar die ga ik hier niet plaatsen LOL
Tis allemaal zo simpel hoor met ons mannen....post je tieten en we doen alles voor jequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan ben ik ineens niet meer normaal?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vergeleken met de meeste hier ben je al snel "normaal" hoor![]()
quote:
Eens!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
fuck zeg... oke ikplaats hem en haal hem dan snel weer weg... let opquote:
En nog 1 gevondenquote:
Ik heb haar al subtiel aangegeven hoe ze zich weer in de picture speeltquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens!
Maar buurvrouw kan zich er natuurlijk wel proberen tussen te knokken.
Fotoboek aanmakenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb een veel mooiere, maar die ga ik hier niet plaatsen LOL
Heb hem al opgeslagenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee want wil hem niet laten staan
hmmm...quote:
Jong en blootquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hmmm...
ik ben nog jong en naief merk ik
Nu tevreden versabommie??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:51 schreef versabommie het volgende:
SCANMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hij niet alleen hoorquote:
Helemaalquote:
thnxquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:50 schreef PH52 het volgende:
Ah fuck, ik heb hem iets te groot opgeblazen, wordt een beetje onduidelijk.
Maar mooi![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |