LOL nee dat heb ik in de gaten, maar versabommie heeft het aangezwengeld, dus ere wie ere toekomtquote:
Ik zit zelf hier ook nog ff te zwengelen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL nee dat heb ik in de gaten, maar versabommie heeft het aangezwengeld, dus ere wie ere toekomt
maareuh.... voor wat hoort wat toch??quote:
ow wat een foute woordkeus!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zit zelf hier ook nog ff te zwengelen!![]()
quote:
LOL ja tuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ik hier de hele middag al aan het posten, moet ik éven weg...
![]()
praten over BB in de sc is zooooooooooooo BB 2005quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:05 schreef muizemeis het volgende:
en ik vindook dat die bewoners wel iets gezelliger mogen doen tijdens dat dansen.. ziet er toch niet uit zeg die chagrijnige bekken
edit: dit is geen cos, maar commentaar op cos... dat mag dan weer wel in dit topic toch??
Gelukkig gebruikte ze upload, begin bij 7511 en dan tot 7515quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ik hier de hele middag al aan het posten, moet ik éven weg...
![]()
commentaar op de cos, het weer en de mods mag allemaal hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:05 schreef muizemeis het volgende:
en ik vindook dat die bewoners wel iets gezelliger mogen doen tijdens dat dansen.. ziet er toch niet uit zeg die chagrijnige bekken
edit: dit is geen cos, maar commentaar op cos... dat mag dan weer wel in dit topic toch??
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
praten over BB in de sc is zooooooooooooo BB 2005![]()
mag niet moppie!
ik raak confuus!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
commentaar op de cos, het weer en de mods mag allemaal hier![]()
en daar ging mn privacyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig gebruikte ze upload, begin bij 7511 en dan tot 7515![]()
Niets (beter) dan de nakende waarheidquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en daar ging mn privacy![]()
ow, dan had ik niet moeten posten op een openbaar forum?? maar ik dacht dat ik jullie kon vertrouwen!!
Ach, dat muisje heeft nog een leuk staartje gekregenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en daar ging mn privacy![]()
ow, dan had ik niet moeten posten op een openbaar forum?? maar ik dacht dat ik jullie kon vertrouwen!!
Dat neem ik terug.quote:
Dat is offtopicquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL ja tuurlijk
------------------------
maar om weer even ontopic te blijven
wat wordt er verdomd weinig gestreamd!!![]()
LOL oke oke, toen ik het postte realiseerde ik me al dat ik beetje stom was geweest, had beter op mn eigen space kunnen uploaden!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niets (beter) dan de nakende waarheid![]()
en je hebt niets waar je je voor zou moeten schamen![]()
ik heb helemaal geen staartjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, dat muisje heeft nog een leuk staartje gekregenEn uiteraard gebruiken we alle afbeeldingen met de uiterste terughoudendheid
![]()
ja maar ik kan het toch nauwelijks in het topic plaatsen 'hulde aan de streamers' of hoe het dan ook heetquote:
Hoho, al heb je je kleren uit wil niet zeggen dat je hier moet gaan zitten . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef muizemeis het volgende:
en jullie typen te langzaam
zit ik beetje in mn eentje dit topic te bevuilen
Ik wil niet eens weten wat die viespeuken aan het bevuilen zijn nu met jouw foto erbij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef muizemeis het volgende:
ga jij eens wegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoho, al heb je je kleren uit wil niet zeggen dat je hier moet gaan zitten . . .
De foto die je voor je av. hebt gebruikt is 100x beter en duidelijker dan die anderequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL oke oke, toen ik het postte realiseerde ik me al dat ik beetje stom was geweest, had beter op mn eigen space kunnen uploaden!!
maar goed, nee schaam me nergens voor, daar gaat het niet om![]()
nouja als ik zelf wil bepalen wie het wel en niet zien had ik hier weg moeten blijven dus ik zal niet meer zeuren![]()
nou sorry hoor, maar als ik iets zou willen bevuilen met een foto erbij zou ik wel ergens anders gaan kijken dan naar zo'n klein onduidelijk fotootje.... is veel meer leusk te vinden op internet, kijk het scanman tieten topic maar...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat die viespeuken aan het bevuilen zijn nu met jouw foto erbij.
nee sorry, ben niet duidelijk... heb wel space, maar daar maak ik website's op voor vrienden en bekendenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De foto die je voor je av. hebt gebruikt is 100x beter en duidelijker dan die andere![]()
Moet je voor de grap is wat andere nummertjes bekijken, je weet soms niet waar je naar zit te kijken![]()
PS, waar kan ik "je eigen space" vindenStuur maar een PM
![]()
Ja hallo, wij zijn al een aantal weken bezigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef muizemeis het volgende:
ja jeetje jullie zijn ook zooooo langzaamquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:26 schreef versabommie het volgende:
whehehe typisch....de enige die meer opvolgende posts doet dan krabbit en ik samen is meis hahah
Ze heeft nog meer tijd over dan wijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:26 schreef versabommie het volgende:
whehehe typisch....de enige die meer opvolgende posts doet dan krabbit en ik samen is meis hahah
Je kan hier altijd nog een fotoboek aanmaken, hoeven we niet zo te zoekenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee sorry, ben niet duidelijk... heb wel space, maar daar maak ik website's op voor vrienden en bekenden
heb geen eigen space in de zin dat er iets nuttigs over mij op staat
ik vermoed van niet, ik heb eigenlijk nog erg veel werk liggen, en dan begin ik nog niet een sover het huishouden... maar dit is verdomme mn enige vrije dag in de afgelopen week en de komende twee weken... ik heb mezelf beloofd dat ik vandaag helemaal niets ga doen en alleen maar dingen voor mezelf mag doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer tijd over dan wij![]()
en je bent de eerste die dat tegen me zegtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja jeetje jullie zijn ook zooooo langzaam
en dingen voor onsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vermoed van niet, ik heb eigenlijk nog erg veel werk liggen, en dan begin ik nog niet een sover het huishouden... maar dit is verdomme mn enige vrije dag in de afgelopen week en de komende twee weken... ik heb mezelf beloofd dat ik vandaag helemaal niets ga doen en alleen maar dingen voor mezelf mag doen
LOLquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan hier altijd nog een fotoboek aanmaken, hoeven we niet zo te zoeken![]()
Van vrije dagen moet je genieten, jammer dat de tijd dan zoveel sneller gaat dan op die andere dagenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vermoed van niet, ik heb eigenlijk nog erg veel werk liggen, en dan begin ik nog niet een sover het huishouden... maar dit is verdomme mn enige vrije dag in de afgelopen week en de komende twee weken... ik heb mezelf beloofd dat ik vandaag helemaal niets ga doen en alleen maar dingen voor mezelf mag doen
wat betaal je??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dingen voor ons
Mogen we je houden?
ja absoluut!! en helemaal als je hier lekker aan kletsen bent... schrok me net kapot, is al half vier geweest!! de dag is al bijna om!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van vrije dagen moet je genieten, jammer dat de tijd dan zoveel sneller gaat dan op die andere dagen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL
misschien doe ik dat nog wel... maar niet vandaag, gaat veel te veel tijd inzitten en wil nu alleen maar leuk en gezellig beetje slap ouwehoeren hier... maar wie weet de volgende keer dat ik eens dagje vrij kan maken
ik ben dan ook wel buitengewoon snel al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
en je bent de eerste die dat tegen me zegt![]()
Wat? is mijn liefde, tederheid, aandacht en volledige commitment niet genoeg voor je??quote:
ik vind jouw onderschrift buitengewoon venijnig... hoewel die op het eerste gezicht best lief overkomtquote:
inderdaad!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben dan ook wel buitengewoon snel uit de kleren al zeg ik het zelf
Zolaat alweerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja absoluut!! en helemaal als je hier lekker aan kletsen bent... schrok me net kapot, is al half vier geweest!! de dag is al bijna om!!
tijd vliegt als je plezier hebt
owja, geestelijk natuurlijk wel, maar koop ik er een brood voor?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat? is mijn liefde, tederheid, aandacht en volledige commitment niet genoeg voor je??
nee!! vanavond... nouja vanavond ben ik er misschien ook nog welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zolaat alweer![]()
Ik ga even liggen en ben vanavond weer terug![]()
Ohw...wil je best af en toe een brood toewerpen heurquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
owja, geestelijk natuurlijk wel, maar koop ik er een brood voor?
moet wel praktisch blijven he
tsk tsk tskquote:
Een eerbetoon aan de rijkunsten van iedere vrouwquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind jouw onderschrift buitengewoon venijnig... hoewel die op het eerste gezicht best lief overkomt
je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw...wil je best af en toe een brood toewerpen heur
Nee, eigenlijk niet he....doe jij ook instinctief en zonder nadenken posten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tsk tsk tsk![]()
beetje jammer weer, alsof het nodig is mn posts te verkloten..
kijk, daarom heb ik dus geen rijbewijsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een eerbetoon aan de rijkunsten van iedere vrouw![]()
En nu ga ik slapen![]()
ik doe de meeste dingen instinctief en zonder nadenken.. niet altijd praktisch maar wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet he....doe jij ook instinctief en zonder nadenken posten?
truste!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een eerbetoon aan de rijkunsten van iedere vrouw![]()
En nu ga ik slapen![]()
same here....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik doe de meeste dingen instinctief en zonder nadenken.. niet altijd praktisch maar wel zo eerlijk
Nee, ik zeg geen truste tegen Krabbitquote:
you wish! én tieten én een catfight....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens!
Maar buurvrouw kan zich er natuurlijk wel proberen tussen te knokken.
ah daar was je weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
same here....kan het niet helpen
maar je schrijft nog wel ff stiekum haar naam verkeerd...zo van die steek heb je ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
you wish! én tieten én een catfight....![]()
ik gun muizemuis haar topic met liefde![]()
Daar gaat het meestal foutquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ah daar was je weer
nee nouja maakt niet uit toch?? als je maar beetje netjes blijft...![]()
dat bedoelde ik niet... ik had alweer drie posts achter elkaar.. voel me beetje lullig zo... en jij beweert ook snel te zijn dus hoppte eik dat jij me wel beetje zou helpenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg geen truste tegen Krabbit![]()
Jamaar jij hebt profijt van die kabbitpostingsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet... ik had alweer drie posts achter elkaar.. voel me beetje lullig zo... en jij beweert ook snel te zijn dus hoppte eik dat jij me wel beetje zou helpen
LOL hoeft toch geen catfight te zijn?? wij vrouwen moeten samen sterk zijn!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
you wish! én tieten én een catfight....![]()
ik gun muizemuis haar topic met liefde![]()
wat denk jij toch slecht over je medemensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar je schrijft nog wel ff stiekum haar naam verkeerd...zo van die steek heb je ...![]()
![]()
sjit...en daar begint het af te brokkelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL hoeft toch geen catfight te zijn?? wij vrouwen moeten samen sterk zijn!!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjit...en daar begint het af te brokkelen
maareh ik moet nog ff wat doen ....dus ik ga minder snel posten ok ?quote:
Doe ons mannen een lol en praat niet met die vreemde mevrouwen hier op de sc. Ze zijn slecht!quote:
wil ik je nét een voorsprong geven...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
maareh ik moet nog ff wat doen ....dus ik ga minder snel posten ok ?
good girls go to heaven... bad girls go everywherequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe ons mannen een lol en praat niet met die vreemde mevrouwen hier op de sc. Ze zijn slecht!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |