Tong, je glazen bol werktquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me dat deze briljante voetballer een eigen topic verdient.
Ondanks dat ie van Feijenoord komt is het een aanstaande grootheid.
Speelt nu als jong gastje soms mee bij Arsenal.
Vandaag een briljant doelpunt gemaakt als newcomber.
In de laatste minuut om het extra cachet te geven.
Van Persie wordt een sensatie bij Arsenal. En in Rotterdam vragen ze zich af wat ze fout hebben gedaan.
Van Persiequote:
Ik kreeg het verwijt in het vorige topic dat ze dat ook wel wisten in 2003.quote:
Kanker-OP.quote:Ondanks dat ie van Feijenoord komt is het een aanstaande grootheid.
Verder alles goed ? Je poept recht naar beneden en met het ademhalen gaat het via de luchtpijp ?quote:
Dat deden we een paar jaar geleden ook al tijdens Ajax - feyenoord toen hij belabbert speelde en Ono in z'n kloten schoot.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:10 schreef Beschouw het volgende:
Het mooiste was vanavond nog dat ze in de Arena zijn naam scandeerden.
Mwah, ik schatte v. Persie eigenlijk altijd wel wat hoger in, dacht dat alleen dat hij het qua mentaliteit misschien niet zal redden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat deden we een paar jaar geleden ook al tijdens Ajax - feyenoord toen hij belabbert speelde en Ono in z'n kloten schoot.
Nooit gedacht dat hij zover zou komen. Toen was het eigenlijk geen discussie wie verder zou komen, VdV of van Persie, en kijk nu eens.
Ja, en zo jong al.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is eigenlijk te bizar hoe goed hij is geworden; qua spel en qua mentaliteit.
die zit nou bij den Bosch op de bank tochquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:08 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi ook dat ie op de bank werd gehouden door Lurling![]()
Die is eigenlijk alleen nog maar geblesseerd geweest sinds ie terug is en anders speelt ie gewoon.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:43 schreef toma het volgende:
[..]
die zit nou bij den Bosch op de bank toch?
Dat is nou precies het probleem in Nederland, goede spelers die niet zo makkelijk zijn worden al snel gedumpt/genegeerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Cart_man het volgende:
Arrogant tyfusjoch was hij bij Feijenoord. Mis hem niet.
Heerlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Cart_man het volgende:
Waarom niet, hij zit perfect bij Arsenal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Feyenoord lieten ze hem vaak lang warmlopen
Hij wou zijn contract toen niet verlengen.
Maar ik blijf erbij dat hij bij Arsenal niet goed zit
Heerlijk, ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk
Geniet maar van Charisteas.
daar geloof ik nou geen zak vanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heerlijk, ja.
Ben blij dat hij is opgekankerd, ook al speelt hij nu de 'sterren van de hemel'
Geloof je me niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:47 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral niet als je kijkt naar het Feyenoord van nu.![]()
Alleen wel een groeibriljantje qua balspelen zulks voetbal!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geloof je me niet.![]()
Ik vind het een irritant, vervelend kankerjoch.
Wenger kiest vaak genoeg voor andere optie's voor naast henry.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waarom niet, hij zit perfect bij Arsenal.
Arsene Wenger noemt hem de vervanger van Bergkamp en hij heeft regelmatig een basisplaats.
Ik zou niet weten bij welke club van Persie beter zou passen.
Klopt, maar geen van hun zijn zo technisch als van Persie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wenger kiest vaak genoeg voor andere optie's voor naast henry.
Wenger geeft hem alleen zo geen zekerheid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Klopt, maar geen van hun zijn zo technisch als van Persie.![]()
Wenger heeft al aangegeven dat hij van Persie als de opvolger van Dennis Bergkamp beschouwd, lijkt mij zekerheid genoeg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wenger geeft hem alleen zo geen zekerheid.
Hij is getrouwd met een moslim ja!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Goede voetballer, nooit gedacht van hem. Maar leefde hij als een moslim?![]()
Ik bedoelde meer van: doet hij ook aan de ramadan etc. Het was niet lullig bedoeld of zoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met een moslim ja!
De enige goede speler die de jeugdopleiding van Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft voortgebracht, en jij vindt hem natuurlijk weer niets. Doe toch niet eens zo overgevoelig man.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geloof je me niet.![]()
Ik vind het een irritant, vervelend kankerjoch.
Alsof René van Dieren niet kan voetballen....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
De enige goede speler die de jeugdopleiding van Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft voortgebracht, en jij vindt hem natuurlijk weer niets.
Van Dieren mag Van Persies veters niet eens vastmakenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsof René van Dieren niet kan voetballen....
je wordt weer vervelend, loekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
De enige goede speler die de jeugdopleiding van Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft voortgebracht,
Leonardo? maar die word natuurlijk ook weer weggepestquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
De enige goede speler die de jeugdopleiding van Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft voortgebracht, en jij vindt hem natuurlijk weer niets. Doe toch niet eens zo overgevoelig man.
Gaat het je weer boven de pet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:58 schreef toma het volgende:
[..]
Leonardo? maar die word natuurlijk ook weer weggepest
Hou toch je muil, joh. Je hebt me toch niet zien zeggen dat ik hem een waardeloze voetballer vind? Vind het een teringjoch, net zoals jij er een bent.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
De enige goede speler die de jeugdopleiding van Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft voortgebracht, en jij vindt hem natuurlijk weer niets. Doe toch niet eens zo overgevoelig man.
Ben ik het mee eens. Ook die schwalbes bevallen me niet, neem die schwalbe uit bij HSV? Daardoor won Arsenal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hou toch je muil, joh. Je hebt me toch niet zien zeggen dat ik hem een waardeloze voetballer vind? Vind het een teringjoch, net zoals jij er een bent.
Dat is om zichzelf eraan te herinneren dat ze ooit wel topclubwaardige voetballers hadden in R'damquote:
Ow, toen hij nog niet zo geweldig was ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is van Persie toch??? Das wat nou
Hij was wel geweldig, alleen van Marwijk vond hem niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ow, toen hij nog niet zo geweldig was ?
Hij zat erin idd.quote:
Kunnen we al spreken over een typische Van Persie vrije trap?quote:
Pertinente leugen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hij was wel geweldig, alleen van Marwijk vond hem niet zo geweldig.![]()
Hij was een onhandelbaar joch, van Marwijk kon daar niet mee omgaan. Daarom waren er regelmatig fricties tussen die twee, met als resultaat dat BvM RvP op de bank zette en voor Lulring koos in de basis.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat deed hij dan in het 2e of op de bank/tribune?
BvM staat zevende met zijn ploeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:31 schreef tong80 het volgende:
Ja en de rest is historie. Van Marwijk staat derde van onderen en van Persie verovert de wereld.
Nou Happy joyquote:
Precies.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
Kan je nagaan wat voor geweldenaar Arsene Wenger is, een onhandelbaar joch helemaal transformeren naar de speler die hij nu is.
Daarom zou ik het ook helemaal niet gek vinden als Leonardo ook naar Arsenal gaatquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
Kan je nagaan wat voor geweldenaar Arsene Wenger is, een onhandelbaar joch helemaal transformeren naar de speler die hij nu is.
En Sjaak Polak zeker ook?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Daarom zou ik het ook helemaal niet gek vinden als Leonardo ook naar Arsenal gaat
Dan mag hij wel heel rap zijn gedrag veranderen, in het verleden heeft hij alleen maar problemen gehad bij Feyenoord en de soap gaat vrolijk verder bij NAC (nu dan weer niet)quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Daarom zou ik het ook helemaal niet gek vinden als Leonardo ook naar Arsenal gaat
Niet bepaald.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:59 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Nog steeds een wanprestatie.
3 punten achter op de 2de plaats. Wanprestatie idd ...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:59 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Nog steeds een wanprestatie.
Van Hooijdonk heeft hem weg gejaagt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Cart_man het volgende:
Die plakdingen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:17 schreef zjroentje het volgende:
Die kozijnen?
En je kunt ze er ook zo afhalen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:21 schreef zjroentje het volgende:
Hij plakt gewoon op de muur!
Ik dacht dat een gewoon een plaatje was, met een enorme suffe achtergrond.
Dat dacht ik dus ook.quote:
In de kamer niet maar ik wil er wel eentje in mijn basement.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:28 schreef Erasmusch het volgende:
Zijn er serieus volwassen mannen die zo'n ding in de kamer hebben hangen?
Dan maak je er 1 van Panini. Daar heb je wel de ruimte voor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou een keeper nemen en een goal erom heen tekenen.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan maak je er 1 van Panini. Daar heb je wel de ruimte voor.
En daar zal ie idd wakker van liggenquote:Op maandag 1 januari 2007 13:29 schreef RubenSosa het volgende:
arme robin..... hij zal weer lekker heel de wedstrijd worden uitgefloten tegen psv.......dat zal hem leren !
Dat niet, maar hij wil nog wel eens enorm gefrustreerd raken.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En daar zal ie idd wakker van liggen
Maar dat is door provocaties binnen de lijnen.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij wil nog wel eens enorm gefrustreerd raken.
Leuk gedaan hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 05:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Y6w8myWKrPc
Wel grappig dat sommige momenten toevallig precies getimed zijn met de muziek
Sindsdien niet meer mijn favoriete speler.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:01 schreef Erasmusch het volgende:
Jammer van dat interview in de Volkskrant
real media, real player.quote:
Wat stond erin dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Sindsdien niet meer mijn favoriete speler.
Laat hem er nog maar ff doorgroeien, hij is op de goede weg maar laat hem amar niet naar Real gaan ofzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze jongen is toe aan een nieuwe en mooie club.
Bij Arsenal valt er geen eer te behalen meer.
Waarom niet? Als ze al die jonge talenten bij elkaar kunnen houden en er een paar gevestigde namen aan toevoegen (achterin en middenveld) heb je toch een prima selectie staan, lijkt me.quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Bergkamp en Henry konden ook nooit veel bereikenquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar zie jij hem liever dan? Wat prijzen betreft zal hij bij Arsenal niet veel kunnen halen, maar dit is wel een ideale club om te groeien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een panne(n)koek ben jij.quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:49 schreef the_legend_killer het volgende:
En hij stijgt wat treetjes op de respectladder van Erwtensoep.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/32535
Je geilt wel op die ex Feyenoord spelers he.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En hij stijgt wat treetjes op de respectladder van Erwtensoep.
Met nadruk op de ex ja. Hij kotst blijkbaar op feyenoord.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je geilt wel op die ex Feyenoord spelers he.![]()
Vergeet Leo zijn naam niet te scanderen na de winterstop wanneer die het veld op komt.![]()
Inderdaad hoe lang is het al niet geleden dat ze in de CL-finale stonden ? Toch zeker al weer een maand of 8.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Waar zie jij hem liever dan? Wat prijzen betreft zal hij bij Arsenal niet veel kunnen halen, maar dit is wel een ideale club om te groeien.
Van Nistelrooy met daarachter Van Persiequote:Op woensdag 3 januari 2007 05:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat hem er nog maar ff doorgroeien, hij is op de goede weg maar laat hem amar niet naar Real gaan ofzo![]()
Maar toen was Arsenal top.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef toma het volgende:
[..]
Bergkamp en Henry konden ook nooit veel bereiken
Op die ene keer na dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad hoe lang is het al niet geleden dat ze in de CL-finale stonden ? Toch zeker al weer een maand of 8.
Alsof er wat te winnen valt bij Arsenal op de Carling en FA cup misschien na.quote:
Hier bij mij ook. Hoewel ik toch wel een fan ben geworden van zijn fantastische spel. Leuk voor hem dat hij het nu zo goed doet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En hij stijgt wat treetjes op de respectladder van Erwtensoep.
Een FAC staat bij mij gelijk aan een PL titel dus daar teken ik gelijk voor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alsof er wat te winnen valt bij Arsenal op de Carling en FA cup misschien na.
Paar jaar terug was Arsenal de beste club met het beste voetbal, maar Man U, Chelsea en Liverpool zijn Arsenal gewoon voorbij gegaan.
De CL finale was gewoon een uitschieter.
Arsenal heeft het zeker ook goed gedaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een FAC staat bij mij gelijk aan een PL titel dus daar teken ik gelijk voor.
Ondanks dat Pool vorig seizoen hoger is geeindigd sinds 1990 dan wij zijn ze ons zeker niet voorbij, hoogstens gelijk denk ik.
Maar wat niet is zal in dit geval zeker weer komen en Perzik is daar een wezenlijk onderdeel van geworden.
Dit is het 2e matige PL seizoen op rij, we plakken er nog een 3e aan vast volgend seizoen en dan gaan we weer serieus mee doen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik denk gewoon dat de komende jaren niet hun beste zullen zijn.
Neem ff op a.u.b.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanmiddag gedurende de uitzending een lang interview van Van Gelder met Van Persie op Radio1.
hij viel niet echt opquote:
69ste minuut ?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Werd gewisseld rond de 70e minuut.
quote:Van Persie breaks metatarsal bone
Arsenal striker Robin van Persie has broken the fifth metatarsal bone in his right foot, the club have announced. Van Persie sustained the "partial fracture" scoring the equaliser in the 2-1 win over Manchester United.
The 23-year-old, Arsenal's leading scorer this season, had an X-ray after the game which confirmed the full extent of his injury.
It is likely the Dutchman, who had come on as a second-half substitute, will be out of action for at least six weeks.
Van Persie had been named on the bench after struggling to overcome an ankle injury but was sent on midway through the second half as Arsenal sought to overturn a 1-0 deficit.
And he brought his side level seven minutes from time when he converted Tomas Rosicky's right-wing cross.
Gunners boss Arsene Wenger fears his player would be out for a long time.
He said: "There is a big worry on Robin van Persie. He had scored a great goal because first of all Rosicky and (Cesc) Fabregas fought like mad for the ball, then they get it in and Robin comes from a very deep position and scores an unbelievable goal, but he can deliver that."
quote:De voetblessure van Robin van Persie laat zich ernstiger aanzien dan eerder gedacht. Arsenal-coach Arsène Wenger sprak de angst uit dat hij de rest van het seizoen geen beroep meer kan doen op de 23-jarige aanvaller.
‘In het gunstigste geval vergt het herstel zes tot acht weken, maar het zouden er zomaar tien kunnen worden’, doceerde Wenger. ‘Dat betekent dat hij in april de training kan hervatten en dan is het einde van het seizoen in zicht. Ik hoop dat hij er na zes weken weer bij is, maar dat is wel heel optimistisch.'
Van Persie brak zondag zijn voet tijdens het duel met Manchester United (2-1 winst). Hij raakte geblesseerd terwijl hij met een uiterste krachtsinspanning de 1-1 langs doelman Edwin van der Sar schoot. Van Persie, die op de bank was begonnen vanwege een enkelblessure, speelde de topper wel uit, maar na afloop bleek uit een scan dat hij een breuk in zijn rechtervoet had opgelopen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:16 schreef Kadoc het volgende:
Godverdomme. Dit was zijn seizoen.
Moet Arsenal die wel halenquote:
quote:Rentree Van Persie op zijn vroegst eind april
LONDEN - De geblesseerde Robin van Persie zal op zijn vroegst eind april weer kunnen voetballen. Dat zei zijn trainer bij Arsenal, Arsène Wenger, op de website van de Engelse club. De Nederlandse aanvaller brak op 21 januari een botje in zijn voet toen hij in de wedstrijd tegen Manchester een doelpunt maakte. Hij was toen net hersteld van een enkelblessure.
„Robin mocht pas na tien weken zijn voet belasten dus ik denk dat het op zijn vroegst eind april wordt”, aldus Wenger. „Ik hoop dat we hem terug zien dit seizoen, maar het kan heel kort zijn.” Van Persie zou dan de laatste weken van de Engelse competitie nog actie mee kunnen maken.
Nederland speelt pas in september weer. Laat Robin eerst maar fit worden en in het nieuwe seizoen weer spelen. Extra risico nemen door hem dit seizoen weer te laten voetballen is nergens voor nodig. Oranje speelt niet meer en Arsenal speelt nergens meer voor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
![]()
Nederland mistte hem zaterdag en gister![]()
Zo mistig was het toen toch niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
![]()
Nederland mistte hem zaterdag en gister![]()
Nieuwe hard gras ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:32 schreef BVO het volgende:
Mooi interview van Henk Spaan met hem in Hard Gras.
Robin van Persie, voetballerquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:16 schreef BVO het volgende:
Zo praat 'ie ja, maar hij is toch echt 100% Nederlands.
En is een nieuwe HG ja.
Ik zeg toch niet dat hij nu moet terug komenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker herstellen voor het nieuwe seizoen!
Daar heb je gelijk in,quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij nu moet terug komenIk mis z'n voetbal
Als ik op "next random image" druk dan krijg ik een hakenkruisquote:Op maandag 28 mei 2007 16:09 schreef BigFire het volgende:
Ik heb een schilderij gehad van Robin van Persie met handtekening. Ik vind het een fantastische voetballer maar als Ajacied zijnde heb ik er verder niks aan. Ik vroeg me af hoeveel ik ervoor zou kunnen krijgen, iemand interesse? hardcore Van Persie fans? M'n broer is voor feyenoord dus ik kan het altijd nog als cadeau gebruiken. Of bewaren tot ie een legende is![]()
foto's: http://hidebehind.com/7F9125
Ik 2 geile wijvenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als ik op "next random image" druk dan krijg ik een hakenkruis![]()
Volgens mij is hij allang genezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
Kan hij al meetrainen of is hij nog steeds geblesseerd?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef Canisfire het volgende:
Zou leuk zijn als Robin straks 1/08/07 die heli uitstapt daar in Rotterdam.
Voor een oefenwedstrijd natuurlijk en een normaal afscheid heeft die gozer nooit echt gehad.quote:
oke, ik kon deel 5 niet vindenquote:
Komt ervan als je jezelf ''soccerbrain'' noemtquote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef soccerbrain het volgende:
wat een mega goal! geloof me ogen niet..snap nog steeds niet wat hij doet!!
Inderdaad. 18:35 op Veronica.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:33 schreef tong80 het volgende:
Vanavond eens kijken wat ie te brengen heeft.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef Chivu het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar het is toch een ontzettend sympathieke kerel (geworden). Net een shirtje aan een ballenjongen geven, en gewoon nog even "dank je wel" zeggen tegen iemand die hem een flesje water aanrijkt tijdens een interview. Niet dat dat nou zo ontzettend raar is hoor, maar veel sporters zouden hun hoofd niet eens omdraaien wanneer ze iets toegereikt krijgen.
Eduardo deed ook mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:52 schreef tong80 het volgende:
20 minuten gespeeld en beste man van het veld![]()
Deed het erg goedquote:
quote:Het is ons allen duidelijk dat supertalent Robin van Persie steeds beter begint te spelen. Hij scoort sinds de winterstop bijna in elke wedstrijd. Hij heeft een goed schot en een heerlijke vrije trap. En het leukste: hij speelt met zijn tegenstander, mooie techniek, en goed overzicht. Dat hij brutaal is zal denk ik wel meevallen.
Heeft tegen AGOVV zelfs 5 keer gescoord. Ok het is een amateurclub, maar toch... Voetballen schat ik deze van Persie veel hoger in de Pierre "lassiehond" van Hooydonk ...
Maar ondanks dat hij in het verleden vaak genoeg is zwart gemaakt (door o.a. Wouter Bos en kornuiten, en zelf zijn eigen trainer) denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn. Van der Vaart is goed, maar heeft niet de heerlijke stijl van zijn leeftijdsgenoot van Persie.
B@nsheeboy
quote:Ik kan ver met je meegaan in je van persie verhaal, maar 'nieuwe bergkamp' en 'beter dan van der vaart.'
Die gast heeft een paar wedstrijdjes gespeeld zonder zijn grote muil open te trekken, heeft er 5 ingelegd tegen een amateurclub en dan ga jij hem vergelijken met een 'legende' als bergkamp en een dragende speler als van der vaart.
quote:Van der Vaart heeft ook een veel beter karakter, van Persie heeft zo'n walgelijk egoistisch karakter.
En dan noemen ze Ajacieden arrogant, iemand speelt 1 goede wedstrijd tegen een amateurclub en hij is te vergelijken met Bergkamp en beter dan vd Vaart
quote:Ik ben hartstikke opgelucht dat Van Persie nu eindelijk laat zien wat hij allemaal kan, en dat gezeik rond hem lijkt te verdwijnen. Laat ze nu ook eens bij Feijenoord zuinig zijn op dit talent, want het is echt lang geleden dat Feijenoord zo'n talentevolle voetballer uit de eigen jeugd heeft gehad.
quote:Zo begon het ook, straks gapt ie weer een vrije trap voor van Hooijdonk weg en is meneer weer terug bij af.
Trouwens Van der Vaart is 100% beter dan van Perzik, en niet alleen als voetballer. Het karakter van Van der Vaart is 10 keer beter, sterker nog Van der Vaart heeft van Persie nog op z'n gedrag gewezen bij jong oranje. Waar van Pesrie zichj gedraagde als een klein jarloers ventje tegenover Van der Vaart.
En hoezo zijn jullie hypocriet, nadat wij Mido z'n gedrag hadden vergeven hadden jullie de grootste bek. Het kon niet, hij had Ajax immers veraden enz. En wat doen jullie net met van Persie.....
quote:Ik denk dat het beide goede spelers zijn maar dat ze beide te weinig herseninhoud hebben om echt door te breken, zeker Van Persie. Dat is het grote probleem bij jonge spelers tegenwoordig. Zie ons eigen dombootje Denneboom. Alleen Robben is een gunstige uitzondering.
quote:Van persie vergelijken met Bergkamp..
Kwa karakter zijn die twee echt onvergelijkbaar.. 2 uitersten. Bergkamp is een aardige jongen en de bescheidenheid zelve.. en Van Persie![]()
Van de vaart is trouwens véééél beter.. Van Persie moet zich eerst eens bewijzen.. hij heeft nog niets laten zien. 5 goals tegen een amateurclub kan iedereen wel..
quote:Je vergeet Arjen Robben - dat wordt volgens mij de belangrijkste speler voor Oranje ook. Hij is lichamelijk en geestelijk veel stabieler dan de genoemde twee.
quote:Ben benieuwd wanneer VanPersie z'n opwachting in het NLs elftal gaat maken...
quote:Nou nou, dat zal nog wel ff duren, zeker omdat de bondscoaches het liever doen met de ouderen.
Best grappig om weer eens te lezen iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:55 schreef De_Postbode het volgende:
Echt heerlijk om dat oude topic uit 2003 nu door te lezen, met Van Persie nog als ongeleid projectiel bij Feyenoord.
De helft laaiend enthousiast, het andere kamp sceptisch vanwege z'n explosieve karakter toen. Sowieso, die vergelijkingen met Van der Vaart de hele tijd die kant noch wal raken, prachtig leesvoer.
...
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]![]()
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...![]()
[..]
[..]
quote:
Jammer dat ze de echte filmpjes niet op youtube mogen zetten (rechten)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:16 schreef jakees het volgende:
Mooie pingel gisteren:
geen Seedorf penalty
Hij bedoelt waarschijnlijk iets met dat 'account'.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Penalty was raak, overtuigend, hard, zuiver etc. Alles wat een Seedorf penalty niet is.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:05 schreef DIGGER het volgende:
Pffff gewoon account geopend voor dit seizoen, van de nul af, al 1 goal achter de naam.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik ben fan !
van persie for president !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |