Heeft tegen AGOVV zelfs 5 keer gescoord. Ok het is een amateurclub, maar toch... Voetballen schat ik deze van Persie veel hoger in de Pierre "lassiehond" van Hooydonk ...
Maar ondanks dat hij in het verleden vaak genoeg is zwart gemaakt (door o.a. Wouter Bos en kornuiten, en zelf zijn eigen trainer) denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn. Van der Vaart is goed, maar heeft niet de heerlijke stijl van zijn leeftijdsgenoot van Persie.
B@nsheeboy
[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 06-02-2003 13:56]
quote:
denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn. Van der Vaart is goed, maar heeft niet de heerlijke stijl van zijn leeftijdsgenoot van Persie.
Ik kan ver met je meegaan in je van persie verhaal, maar 'nieuwe bergkamp' en 'beter dan van der vaart.'
Die gast heeft een paar wedstrijdjes gespeeld zonder zijn grote muil open te trekken, heeft er 5 ingelegd tegen een amateurclub en dan ga jij hem vergelijken met een 'legende' als bergkamp en een dragende speler als van der vaart.
quote:Ik heb ze vergeleken op een aantal punten en niet als complete speler. Bergkamp is voor mij absoluut de beste nederlandse voetballer ooit, en v/d Vaart is zekers veel volwassener dan van Persie. Maar op een aantal punten zijn ze toch met elkaar te vergelijken.
Op donderdag 6 februari 2003 13:56 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Ik kan ver met je meegaan in je van persie verhaal, maar 'nieuwe bergkamp' en 'beter dan van der vaart.'
Die gast heeft een paar wedstrijdjes gespeeld zonder zijn grote muil open te trekken, heeft er 5 ingelegd tegen een amateurclub en dan ga jij hem vergelijken met een 'legende' als bergkamp en een dragende speler als van der vaart.
Van der Vaart en van Persie zijn beiden talenten. En de vergelijking met Bergkamp heeft met de mooie stijl te maken...
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:58 schreef F1908 het volgende:
beter dan vd vaart iig wel ja
Mede te danken aan zijn wendbaarheid en techniek natuurlijk
quote:Waar haal je die wijsheid vandaan. Alsof alleen technische spelers niet geblesseerd raken. Zijn zat voorbeelden om je stelling te ontkrachten.
Op donderdag 6 februari 2003 14:05 schreef TdaClown het volgende:
En (tot nu toe) een stuk minder blessure gevoeligMede te danken aan zijn wendbaarheid en techniek natuurlijk
quote:haal nu die tape is van je bek en zeg is wat je bedoeld?
Op donderdag 6 februari 2003 14:05 schreef zjroentje het volgende:[..]
quote:Denk dat je wel weet wat ik bedoel.
Op donderdag 6 februari 2003 14:09 schreef F1908 het volgende:[..]
haal nu die tape is van je bek en zeg is wat je bedoeld?
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:11 schreef zjroentje het volgende:Denk dat je wel weet wat ik bedoel.
quote:
Elke maloot ziet dat het een betere voetballer is als van der vaart. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn grote mond. van der vaart heb tot nu toe veel meer laten zien als Van Persie maar ik hoop en vermoed dat dat helemaal gaat veranderen.
quote:* Ik heb even de foutjes uit je post gehaald
Op donderdag 6 februari 2003 14:42 schreef -F- het volgende:
Elke maloot ziet dat het een betere voetballer is als van der vaart. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn grote mond. van der vaart heb tot nu toe veel meer laten zien als Van Persie maar ik hoop en vermoed dat dat helemaal gaat veranderen.
Elke maloot ziet dat VanderVaart een betere voetballer is dan Van Persie. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn blessures. Van der Vaart heeft tot nu toe veel meer laten zien dan Van Persie en ik hoop en vermoed dat dat ook zo zal blijven.
quote:Alleen al de brutaliteit dat 19-jarige jochie, die nog helemaal niets bewezen heeft, te vergelijken met Bergkamp.
Op donderdag 6 februari 2003 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
-knip-.... denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn.
Hij mag nog niet eens de voetbalschoenen van Bergkamp poetsen.
En dan noemen ze Ajacieden arrogant, iemand speelt 1 goede wedstrijd tegen een amateurclub en hij is te vergelijken met Bergkamp en beter dan vd Vaart
quote:daar vooraf had ie ook nog paar goeie.
Op donderdag 6 februari 2003 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben benieuwd... 4 keer tegen GAE en 5 keer tegen AGOVV zegt mij helemaal niets. Die 9 intikkertjes (vooruit, iets minder, oke) moet ie ook maar eens tegen betere ploegen zien te maken. Als tie ze zondag maar bij zich houdt...
Om maar even in de stijl van de topicopener door te gaan
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 15:42 schreef GerardVanAs het volgende:
En dan noemen ze Ajacieden arrogant
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:57 schreef twi het volgende:
Verschil is alleen dat van der Vaart op zijn leeftijd al een Champions League in z'n handjes gedrukt gaat krijgen in mei, en dat van Persie daar niet eens van mag dromen...Om maar even in de stijl van de topicopener door te gaan
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:17 schreef -F- het volgende:[..]
[..]
quote:
Om maar even in de stijl van de topicopener door te gaan
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:28 schreef twi het volgende:[..]
[..]
quote:Verlopig heeft Robin al de UEFA cup mogen kussen...
Verschil is alleen dat van der Vaart op zijn leeftijd al een Champions League in z'n handjes gedrukt gaat krijgen in mei, en dat van Persie daar niet eens van mag dromen...Om maar even in de stijl van de topicopener door te gaan
Ik ben hartstikke opgelucht dat Van Persie nu eindelijk laat zien wat hij allemaal kan, en dat gezeik rond hem lijkt te verdwijnen. Laat ze nu ook eens bij Feijenoord zuinig zijn op dit talent, want het is echt lang geleden dat Feijenoord zo'n talentevolle voetballer uit de eigen jeugd heeft gehad.
quote:Dean Gorre scoorde ook ooit 4 goals in een betaald voetbal wedstrijd met Ajax in de Amstel Cup tegen geloof ik NAC.
Op donderdag 6 februari 2003 18:44 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Verlopig heeft Robin al de UEFA cup mogen kussen...
Een conclusie als beter dan bergkamp is voorbarig, maar ach ik kan me de NOS nog herinneren die na de uitschakeling van Ajax tegen Kopenhagen, van der vaart al een Europese vedette noemde.Ik ben hartstikke opgelucht dat Van Persie nu eindelijk laat zien wat hij allemaal kan, en dat gezeik rond hem lijkt te verdwijnen. Laat ze nu ook eens bij Feijenoord zuinig zijn op dit talent, want het is echt lang geleden dat Feijenoord zo'n talentevolle voetballer uit de eigen jeugd heeft gehad.
Die is toch ook geen supertalent.
Vind het een beetje voorbarig, wil eerst nog wel eens wat zien van van Persie behalve zijn egoistische gedoe voordat ik hem een echt supertalent vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |