Dat is om zichzelf eraan te herinneren dat ze ooit wel topclubwaardige voetballers hadden in R'damquote:
Ow, toen hij nog niet zo geweldig was ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is van Persie toch??? Das wat nou
Hij was wel geweldig, alleen van Marwijk vond hem niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ow, toen hij nog niet zo geweldig was ?
Hij zat erin idd.quote:
Kunnen we al spreken over een typische Van Persie vrije trap?quote:
Pertinente leugen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hij was wel geweldig, alleen van Marwijk vond hem niet zo geweldig.![]()
Hij was een onhandelbaar joch, van Marwijk kon daar niet mee omgaan. Daarom waren er regelmatig fricties tussen die twee, met als resultaat dat BvM RvP op de bank zette en voor Lulring koos in de basis.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat deed hij dan in het 2e of op de bank/tribune?
BvM staat zevende met zijn ploeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:31 schreef tong80 het volgende:
Ja en de rest is historie. Van Marwijk staat derde van onderen en van Persie verovert de wereld.
Nou Happy joyquote:
Precies.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
Kan je nagaan wat voor geweldenaar Arsene Wenger is, een onhandelbaar joch helemaal transformeren naar de speler die hij nu is.
Daarom zou ik het ook helemaal niet gek vinden als Leonardo ook naar Arsenal gaatquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
Kan je nagaan wat voor geweldenaar Arsene Wenger is, een onhandelbaar joch helemaal transformeren naar de speler die hij nu is.
En Sjaak Polak zeker ook?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Daarom zou ik het ook helemaal niet gek vinden als Leonardo ook naar Arsenal gaat
Dan mag hij wel heel rap zijn gedrag veranderen, in het verleden heeft hij alleen maar problemen gehad bij Feyenoord en de soap gaat vrolijk verder bij NAC (nu dan weer niet)quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:09 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Daarom zou ik het ook helemaal niet gek vinden als Leonardo ook naar Arsenal gaat
Niet bepaald.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:59 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Nog steeds een wanprestatie.
3 punten achter op de 2de plaats. Wanprestatie idd ...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:59 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Nog steeds een wanprestatie.
Van Hooijdonk heeft hem weg gejaagt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Cart_man het volgende:
Arrogant tyfusjoch was hij bij Feijenoord. Mis hem niet.
Die plakdingen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:17 schreef zjroentje het volgende:
Die kozijnen?
En je kunt ze er ook zo afhalen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:21 schreef zjroentje het volgende:
Hij plakt gewoon op de muur!
Ik dacht dat een gewoon een plaatje was, met een enorme suffe achtergrond.
Dat dacht ik dus ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |