Robin van Persie, voetballerquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:16 schreef BVO het volgende:
Zo praat 'ie ja, maar hij is toch echt 100% Nederlands.
En is een nieuwe HG ja.
Ik zeg toch niet dat hij nu moet terug komenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker herstellen voor het nieuwe seizoen!
Daar heb je gelijk in,quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij nu moet terug komenIk mis z'n voetbal
Als ik op "next random image" druk dan krijg ik een hakenkruisquote:Op maandag 28 mei 2007 16:09 schreef BigFire het volgende:
Ik heb een schilderij gehad van Robin van Persie met handtekening. Ik vind het een fantastische voetballer maar als Ajacied zijnde heb ik er verder niks aan. Ik vroeg me af hoeveel ik ervoor zou kunnen krijgen, iemand interesse? hardcore Van Persie fans? M'n broer is voor feyenoord dus ik kan het altijd nog als cadeau gebruiken. Of bewaren tot ie een legende is![]()
foto's: http://hidebehind.com/7F9125
Ik 2 geile wijvenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als ik op "next random image" druk dan krijg ik een hakenkruis![]()
Volgens mij is hij allang genezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
Kan hij al meetrainen of is hij nog steeds geblesseerd?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef Canisfire het volgende:
Zou leuk zijn als Robin straks 1/08/07 die heli uitstapt daar in Rotterdam.
Voor een oefenwedstrijd natuurlijk en een normaal afscheid heeft die gozer nooit echt gehad.quote:
oke, ik kon deel 5 niet vindenquote:
Komt ervan als je jezelf ''soccerbrain'' noemtquote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef soccerbrain het volgende:
wat een mega goal! geloof me ogen niet..snap nog steeds niet wat hij doet!!
Inderdaad. 18:35 op Veronica.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:33 schreef tong80 het volgende:
Vanavond eens kijken wat ie te brengen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |