Heerlijk, ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk
Geniet maar van Charisteas.
daar geloof ik nou geen zak vanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heerlijk, ja.
Ben blij dat hij is opgekankerd, ook al speelt hij nu de 'sterren van de hemel'
Geloof je me niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:47 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral niet als je kijkt naar het Feyenoord van nu.![]()
Alleen wel een groeibriljantje qua balspelen zulks voetbal!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geloof je me niet.![]()
Ik vind het een irritant, vervelend kankerjoch.
Wenger kiest vaak genoeg voor andere optie's voor naast henry.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waarom niet, hij zit perfect bij Arsenal.
Arsene Wenger noemt hem de vervanger van Bergkamp en hij heeft regelmatig een basisplaats.
Ik zou niet weten bij welke club van Persie beter zou passen.
Klopt, maar geen van hun zijn zo technisch als van Persie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wenger kiest vaak genoeg voor andere optie's voor naast henry.
Wenger geeft hem alleen zo geen zekerheid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Klopt, maar geen van hun zijn zo technisch als van Persie.![]()
Wenger heeft al aangegeven dat hij van Persie als de opvolger van Dennis Bergkamp beschouwd, lijkt mij zekerheid genoeg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wenger geeft hem alleen zo geen zekerheid.
Hij is getrouwd met een moslim ja!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Goede voetballer, nooit gedacht van hem. Maar leefde hij als een moslim?![]()
Ik bedoelde meer van: doet hij ook aan de ramadan etc. Het was niet lullig bedoeld of zoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met een moslim ja!
De enige goede speler die de jeugdopleiding van Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft voortgebracht, en jij vindt hem natuurlijk weer niets. Doe toch niet eens zo overgevoelig man.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geloof je me niet.![]()
Ik vind het een irritant, vervelend kankerjoch.
Alsof René van Dieren niet kan voetballen....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
De enige goede speler die de jeugdopleiding van Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft voortgebracht, en jij vindt hem natuurlijk weer niets.
Van Dieren mag Van Persies veters niet eens vastmakenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsof René van Dieren niet kan voetballen....
je wordt weer vervelend, loekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
De enige goede speler die de jeugdopleiding van Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft voortgebracht,
Leonardo? maar die word natuurlijk ook weer weggepestquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
De enige goede speler die de jeugdopleiding van Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft voortgebracht, en jij vindt hem natuurlijk weer niets. Doe toch niet eens zo overgevoelig man.
Gaat het je weer boven de pet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:58 schreef toma het volgende:
[..]
Leonardo? maar die word natuurlijk ook weer weggepest
Hou toch je muil, joh. Je hebt me toch niet zien zeggen dat ik hem een waardeloze voetballer vind? Vind het een teringjoch, net zoals jij er een bent.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
De enige goede speler die de jeugdopleiding van Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft voortgebracht, en jij vindt hem natuurlijk weer niets. Doe toch niet eens zo overgevoelig man.
Ben ik het mee eens. Ook die schwalbes bevallen me niet, neem die schwalbe uit bij HSV? Daardoor won Arsenal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hou toch je muil, joh. Je hebt me toch niet zien zeggen dat ik hem een waardeloze voetballer vind? Vind het een teringjoch, net zoals jij er een bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |