Nee echt niet. Morgen pas weer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef Flyga het volgende:
[..]
wedden dat je nog wel een keer komt checken![]()
Mwoah hoeft niet toch..gaat het mischien wel weer doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Die ene link is vreemd. Zal ik die tijdelijk uit de OP halen?
Goeie info! die padden zijn dus bechermde diersoortquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:42 schreef venomsnake het volgende:
hiet wat meer info over de zogenaamde ''kikkers'' die we horen.![]()
een bedreigde diersoort zelfs, dus eigenlijk zouden we die uil nu moeten vervloekenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:42 schreef venomsnake het volgende:
hiet wat meer info over de zogenaamde ''kikkers'' die we horen.![]()
Zul je net zien dat er dan precies olifanten komen als het allemaal niet goed werktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op het internationale forum heeft nog iemand last van de piratenlink... en ze klagen over het wazige beeld.
Er zullen wel wat technische problemen zijn...
Met de directe link (mms://etcetera) in de mediaplayer krijg je nu dus ditquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:35 schreef avw1982 (in deeltje 12) het volgende:
Ik krijg nu de melding "The video you are watching is pirated"
WTF
Iedereen zit CNN te kijken!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:23 schreef cptmarco het volgende:
nog steeds rustig bij de fok!poel....
lekker belangrijk.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
vliegtuig in gebouw gevlogen..
Die krijg ik ook nog steeds.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Met de directe link (mms://etcetera) in de mediaplayer krijg je nu dus dit
[afbeelding]
En als-ie is gestopt (na 30 seconden), dan zie je dit:
[afbeelding]
![]()
Er gaat niets boven ons FOK! poeltje..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
lekker belangrijk.....
[afbeelding]
de fok!poel is rustgevender....
Misschien stond daar wel een server die de webcam regelt, vandaar dat hij het vanavond zo raar doet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er gaat niets boven ons FOK! poeltje..![]()
shit ja.... wat een kut piloot!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Misschien stond daar wel een server die de webcam regelt, vandaar dat hij het vanavond zo raar doet.![]()
Dat zal wel aan die nieuwe medewerker liggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Misschien stond daar wel een server die de webcam regelt, vandaar dat hij het vanavond zo raar doet.![]()
Je usernamequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat zal wel aan die nieuwe medewerker liggen![]()
Denk je net zoals iedereen verkeerd...quote:
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef DJKoster het volgende:
De camera bewoog!!
(en de kikkers zijn stil)
Als dat het spannendste is voor de rest van de avond, dan ga ik zo maar m'n nest inquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef DJKoster het volgende:
De camera bewoog!!
(en de kikkers zijn stil)
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat het spannendste is voor de rest van de avond, dan ga ik zo maar m'n nest in.
Ik werd net spontaan doorgelinkt naar http://www.wavelit.com/?ch=Wildlife&sh=africam via alle andere streams..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op het internationale forum heeft nog iemand last van de piratenlink... en ze klagen over het wazige beeld.
Er zullen wel wat technische problemen zijn...
Ik krijg nog steeds de pirated-ellendequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik werd net spontaan doorgelinkt naar http://www.wavelit.com/?ch=Wildlife&sh=africam via alle andere streams..schrok me kapot maar nu doen die andere streams het wel weer
Ik krijg het iedere keerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef cptmarco het volgende:
daar heb ik gelukkig geen last meer van gehad. Ze hebben mij er één keer mee lastig gevallen...
daarvoor ging het iets te snel, ik denk dat het een nachtvlinder oid wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Onze uil?
Kikkers zijn nog steeds stil namelijk![]()
En deze danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds de pirated-ellende.
Het leek groter dan een vlinder.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
daarvoor ging het iets te snel, ik denk dat het een nachtvlinder oid was
Nu hoor ik van 2 cams krekelsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:43 schreef cptmarco het volgende:
ik heb trouwens nog een live webcam gevonden, deze staat in Botswana:
http://play.rbn.com/ngm/ngm/live/live.rm
en daar zijn ook geen beesten te zien...
en die werkt ook lang zo fijn niet...
Weg weerquote:
Was hetzelfde beestje die hard langs de uil rende vanavond..hij kwam ff snel drinken nuquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef venomsnake het volgende:
dit beestje zat net wat te drinken, geen idee wat het is..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een vos denk ik maar hij doet me aan een Jack Russeltje denkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:59 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Was hetzelfde beestje die hard langs de uil rende vanavond..hij kwam ff snel drinken nu![]()
lol ja meneer de uil die wettelijk beschermde kikkers eet waardoor wij zowaar eens rust hebben op de camquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:00 schreef cptmarco het volgende:
hij kwam even kjken of zijn vriendje Meneer de Uil er nog was...
hehe, daar hebbie ook struisvogelsquote:
mooie links ook van cams :quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:53 schreef cptmarco het volgende:
ik heb op een ander forum screenshots gezien van die plek en dat zag er veel belovend uit: krokodillen, struisvogels, olifanten....
Is het geen jakhals... Die komen namelijk voor in afrikaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef venomsnake het volgende:
dit beestje zat net wat te drinken, geen idee wat het is..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
zou best eens kunnen, die lijkt er nog het meest op idd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Is het geen jakhals... Die komen namelijk voor in afrika
[afbeelding]
Leuke links..ik heb ze vandaag al bekeken. morgen maar ff checken als het licht isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
mooie links ook van cams :
http://www9.nationalgeographic.com/ngm/wildcamafrica/
http://www3.nationalgeographic.com/ngm/kakaducam/
deze 2 gaan in real player.. je kunt ze ook groot zien etc.
ja, ik was net te laat met F10quote:
In Kakadu is het nu vroeg in de ochtend!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Leuke links..ik heb ze vandaag al bekeken. morgen maar ff checken als het licht is
Inderdaad, beestjes bij Pete's Pond...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij zit er bij die andere cam geen camera negert maar staat die cam gewoon ingesteld op bepaalde bewegingen. is allemaal actie met beestjes maar die cam gaat zijn gebruikelijke rondje maken..![]()
een hertje..quote:
Klopt, dat is de enige die nog werkt...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:19 schreef venomsnake het volgende:
Naar http://www.africam.com gaan en daar onder South Africa op Nkorho Stream kliken en je hebt beeld.!![]()
Toch niet, blijft hangen op "preparing media"...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt, dat is de enige die nog werkt...
Ja, heeft het tot een paar minuten geleden gewoon gedaan..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toch niet, blijft hangen op "preparing media"...
Hij is stiekum de camera negert.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar kan jij nog kijken dan?Hier is alles dood.
Ja, die doet het 15 seconden en dan springt ie op "preparing media" en is de pret over.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:38 schreef EvilThijn het volgende:
www.africam.com en dan nkorho stream kiezen![]()
dat beeld is frozen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:38 schreef EvilThijn het volgende:
www.africam.com en dan nkorho stream kiezen![]()
Hmmz ja ik zie hetquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:47 schreef venomsnake het volgende:
Deze doet het weer, niet onze poel maar wel leuk.![]()
Daar zit onze cameranegert nu.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:47 schreef venomsnake het volgende:
Deze doet het weer, niet onze poel maar wel leuk.![]()
Staat nog op auto-cam, in de loop van de dag gaat er een negert die cam besturen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:52 schreef EvilThijn het volgende:
Op de kakadu cam zie ik wel hertjes maar die camera sucks![]()
Goeie infoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Staat nog op auto-cam, in de loop van de dag gaat er een negert die cam besturen.![]()
heb dat hele forum van ze zitten doorspitten.
dan krijg je dit soort beelden
Overigens is die plas wel aangelegd, en is die cam tot half november beschikbaar.![]()
Die freezed na een halve minuut.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:07 schreef Impry het volgende:
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp
Deze link gewoon gebruikenWerkt prima bij mij.
Vergeet het maar, de gewone niet-wmp streams doen het al nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:10 schreef PeRi het volgende:
Godver zeg. Ik wil 'm gewoon in WMP. Aargh.
Zie het ja...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die freezed na een halve minuut.
jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:12 schreef EvilThijn het volgende:
Ik zie struisvogels op de andere cam
Die cam heeft op dit moment nog geen negert en is heel de tijd onscherp omdat hij op auto-rotate staat. Jammer, want die struisvogels zien er best leuk uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:12 schreef EvilThijn het volgende:
Ik zie struisvogels op de andere cam
hehe, ik ben dus ook bezig om progjes te zoeken die makkelijk screenshots maken van die cam, ook filmpjes maken lijkt me leuk voor youtube, op dat forum van ze staat de volgende link. KLIK!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:26 schreef Impry het volgende:
Wel veel dieren op die andere cam, maar bij realplayer werkt Fraps ook nog eens niet. Dus screenshots maken gaat ff niet
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:49 schreef Impry het volgende:
Ja, de cam is weer up!En de negert zit er ook al weer!
![]()
Het begint weer erg warm te worden daar las ik dus er zullen weer meer diertjes komen drinkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:55 schreef Janetje het volgende:
Damn wat is het druk...
Geen idee, maar de link via africam.com doet het gewoon. Of die andere links het nog gaan doen weet ik niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar, ik las net even terug, maar snap het niet helemaal, waarom doen de cams het niet?
Zitten vogeltjes in hun orenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:59 schreef EvilThijn het volgende:
Die met die grote oren zijn echt schattig![]()
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp deze gaat vloeiend hierquote:
Dankquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:14 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp deze gaat vloeiend hier
Denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:16 schreef EvilThijn het volgende:
Everzwijn!
Jaa dat is emquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:16 schreef EvilThijn het volgende:
Everzwijn!
zo'n asterix en obelix beestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:19 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Wrattenzwijn om precies te zijn.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:21 schreef EvilThijn het volgende:
Dat volgeltje achter hem gaat hem vast pesten![]()
Supergaaf idee!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:34 schreef avw1982 het volgende:
Ik ga van het weekend een lijst maken met alle verschillende diersoorten waarvan we caps hebben gemaakt, dus met de originele namen e.d.
Soort archief van alle dieren die we gezien hebben bij ons poeltje.
Impala?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:37 schreef SuperUli het volgende:
Hoe heet zo'n beest ook alweer? Met die gekrulde hoorns?
Groot beest zoals de Waterbuffel of bedoel je meer een hertachtige zoals de Grantgazelle.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:37 schreef SuperUli het volgende:
Nu al mijn held van de dag die viespeukquote:
Impala, dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:39 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Groot beest zoals de Waterbuffel of bedoel je meer een hertachtige zoals de Grantgazelle.
quote:
een collega zegt dat het een koedoe is (geen idee hoe je het schrijft en of het klopt...)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:37 schreef SuperUli het volgende:
Vast ons nukkige zwijn die in de weg gelopen werdquote:
Dit zijn de Koedoe's.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:40 schreef cptmarco het volgende:
[..]
een collega zegt dat het een koedoe is (geen idee hoe je het schrijft en of het klopt...)
Zo klonk het wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:44 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Vast ons nukkige zwijn die in de weg gelopen werd![]()
Ik denk het ja. Ik hoorde dat zwijn inderdaad nogal gillen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:44 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Vast ons nukkige zwijn die in de weg gelopen werd![]()
twee beestje door elkaar gehaald dus...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:45 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dit zijn de Koedoe's.
[afbeelding]
Vandaar dat ik ook zo'n lijst ga maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:47 schreef cptmarco het volgende:
[..]
twee beestje door elkaar gehaald dus...
We noemen ze gewoon allemaal Bambi, veel makkelijker...
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.aspquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:51 schreef myrth het volgende:
jammer dat bij mij de cam het heel vaak niet doet![]()
Ja, deze doet het!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Deze zou moeten werken.
Ga je mee naar de dierentuin dit weekeind?![]()
ok:)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Deze zou moeten werken.
Ik gebruik gewoon PRT, nergens geen last vanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:13 schreef Xanthe het volgende:
met fraps kan ik geen screenshots maken van die cam in Botswana , is er nog een andere snelle en makkelijke manier om wel screenshots te maken?
Die is ook te downloaden? (ben nogal een noob met dit soort dingen).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon PRT, nergens geen last van
Fokpoel! dierentuin meet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:52 schreef EvilThijn het volgende:
Hahaha lijkt me lachenquote:
Op je toetsenbord heb je bovenaan PRT staanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:22 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Die is ook te downloaden? (ben nogal een noob met dit soort dingen).
Youre welcomequote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig nu wel. Dank je EvilThijn.
goed progje voor gevonden, KLIK!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:26 schreef Impry het volgende:
Wel veel dieren op die andere cam, maar bij realplayer werkt Fraps ook nog eens niet. Dus screenshots maken gaat ff niet
Jep het was druk vanmorgen, nu valt het weer even tegen bij de poel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb allemaal leuke beestjes gemist
Tja, had weer een sollicitatie, kan ik moeilijk hiervoor afzeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:35 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Jep het was druk vanmorgen, nu valt het weer even tegen bij de poel.
Vind de methode nogal omslachtig vergeleken met frapsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op je toetsenbord heb je bovenaan PRT staanals je daarop drukt heb je een screen gemaakt
deze plak je in paint of photoshop of welk programma je ook maar hebt
![]()
CTRL V en tadaaa
Zullen daar vast wel begrip voor hebben..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, had weer een sollicitatie, kan ik moeilijk hiervoor afzeggen.
Hoe is het afgelopen? je had verleden week toch al tweede gesprek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, had weer een sollicitatie, kan ik moeilijk hiervoor afzeggen.
De diertjes niet..ego's in Afrikaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zullen daar vast wel begrip voor hebben..![]()
Maar niks verslaat SnagItquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:40 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Vind de methode nogal omslachtig vergeleken met fraps
Had het nl. al op die manier gedaan....
Ja, chaotisch! Ik heb één aanbod liggen, morgen hoor ik over misschien nog een aanbod en bij een bedrijf of ik door ben naar ronde 2. En de laatste spreekt me tot dusver het meeste aan, voel ik me het lekkerste bij. Dus het is erg spannend allemaal. Die van vanochtend wilde me graag in ronde 2 hebben, maar ik heb uitgelegd hoe het zat en dat ik eventjes wat bedenktijd wilde.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:41 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? je had verleden week toch al tweede gesprek?
Berichtje van de cameraman van de poel op het internationale forum!quote:I get exactly the same thing now - "this video stream is pirated."
There's nothing wrong with either your Mac or my Linux box (the fact that we can see that video proves that) - it's just that Africam's streaming provider is forbidding direct connections to the video stream. I will ask what's going on.
quote:
Hij is heerlijk vies en sjagarijnigquote:
Daar wil je ook serieus geen ruzie meequote:
Ik was het ook niet van planquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:12 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Daar wil je ook serieus geen ruzie mee
thanksquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:16 schreef DJKoster het volgende:
Hmm... mijn vorige WMP-player link was dood, nieuwe gejat uit de code van wavelit.com, die is: http://www.wavelit.com/wavelitPlayer.asp?ch=Wildlife&sh=africam&sID=788427672
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:22 schreef pussydeluxe het volgende:
We noemen hem Dagonet.
enorm hoofd en klein lichaam?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:23 schreef Jumparound het volgende:
nee man, het is erodome, dat zie je toch zo!
zal nog wel wat lucht doorkomen, ik denk dat het een beetje pruttelt bij zijn neus..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:26 schreef EvilThijn het volgende:
Hoe ademt dat beest aangezien hij met zijn volledige snuit in de modder gedrukt zit![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Vogeltje zat in Dago's Ero's oor en oog te pikken!
Waar staat dat dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:36 schreef cptmarco het volgende:
volgens het forum op wavelit.com zou de camera vanaf hier bediend worden:
(aan de bar in de lodge)
[afbeelding]
http://forum.wavelit.com/forums/thread/7453.aspxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |