Nee echt niet. Morgen pas weer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef Flyga het volgende:
[..]
wedden dat je nog wel een keer komt checken![]()
Mwoah hoeft niet toch..gaat het mischien wel weer doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Die ene link is vreemd. Zal ik die tijdelijk uit de OP halen?
Goeie info! die padden zijn dus bechermde diersoortquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:42 schreef venomsnake het volgende:
hiet wat meer info over de zogenaamde ''kikkers'' die we horen.![]()
een bedreigde diersoort zelfs, dus eigenlijk zouden we die uil nu moeten vervloekenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:42 schreef venomsnake het volgende:
hiet wat meer info over de zogenaamde ''kikkers'' die we horen.![]()
Zul je net zien dat er dan precies olifanten komen als het allemaal niet goed werktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op het internationale forum heeft nog iemand last van de piratenlink... en ze klagen over het wazige beeld.
Er zullen wel wat technische problemen zijn...
Met de directe link (mms://etcetera) in de mediaplayer krijg je nu dus ditquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:35 schreef avw1982 (in deeltje 12) het volgende:
Ik krijg nu de melding "The video you are watching is pirated"
WTF
Iedereen zit CNN te kijken!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:23 schreef cptmarco het volgende:
nog steeds rustig bij de fok!poel....
lekker belangrijk.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
vliegtuig in gebouw gevlogen..
Die krijg ik ook nog steeds.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Met de directe link (mms://etcetera) in de mediaplayer krijg je nu dus dit
[afbeelding]
En als-ie is gestopt (na 30 seconden), dan zie je dit:
[afbeelding]
![]()
Er gaat niets boven ons FOK! poeltje..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
lekker belangrijk.....
[afbeelding]
de fok!poel is rustgevender....
Misschien stond daar wel een server die de webcam regelt, vandaar dat hij het vanavond zo raar doet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er gaat niets boven ons FOK! poeltje..![]()
shit ja.... wat een kut piloot!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Misschien stond daar wel een server die de webcam regelt, vandaar dat hij het vanavond zo raar doet.![]()
Dat zal wel aan die nieuwe medewerker liggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Misschien stond daar wel een server die de webcam regelt, vandaar dat hij het vanavond zo raar doet.![]()
Je usernamequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat zal wel aan die nieuwe medewerker liggen![]()
Denk je net zoals iedereen verkeerd...quote:
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef DJKoster het volgende:
De camera bewoog!!
(en de kikkers zijn stil)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |