Impala?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:37 schreef SuperUli het volgende:
Hoe heet zo'n beest ook alweer? Met die gekrulde hoorns?
Groot beest zoals de Waterbuffel of bedoel je meer een hertachtige zoals de Grantgazelle.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:37 schreef SuperUli het volgende:
Nu al mijn held van de dag die viespeukquote:
Impala, dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:39 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Groot beest zoals de Waterbuffel of bedoel je meer een hertachtige zoals de Grantgazelle.
quote:
een collega zegt dat het een koedoe is (geen idee hoe je het schrijft en of het klopt...)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:37 schreef SuperUli het volgende:
Vast ons nukkige zwijn die in de weg gelopen werdquote:
Dit zijn de Koedoe's.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:40 schreef cptmarco het volgende:
[..]
een collega zegt dat het een koedoe is (geen idee hoe je het schrijft en of het klopt...)
Zo klonk het wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:44 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Vast ons nukkige zwijn die in de weg gelopen werd![]()
Ik denk het ja. Ik hoorde dat zwijn inderdaad nogal gillen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:44 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Vast ons nukkige zwijn die in de weg gelopen werd![]()
twee beestje door elkaar gehaald dus...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:45 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dit zijn de Koedoe's.
[afbeelding]
Vandaar dat ik ook zo'n lijst ga maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:47 schreef cptmarco het volgende:
[..]
twee beestje door elkaar gehaald dus...
We noemen ze gewoon allemaal Bambi, veel makkelijker...
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.aspquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:51 schreef myrth het volgende:
jammer dat bij mij de cam het heel vaak niet doet![]()
Ja, deze doet het!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp
Deze zou moeten werken.
Ga je mee naar de dierentuin dit weekeind?![]()
ok:)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp
Deze zou moeten werken.
Ik gebruik gewoon PRT, nergens geen last vanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:13 schreef Xanthe het volgende:
met fraps kan ik geen screenshots maken van die cam in Botswana , is er nog een andere snelle en makkelijke manier om wel screenshots te maken?
Die is ook te downloaden? (ben nogal een noob met dit soort dingen).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon PRT, nergens geen last van
Fokpoel! dierentuin meet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:52 schreef EvilThijn het volgende:
Hahaha lijkt me lachenquote:
Op je toetsenbord heb je bovenaan PRT staanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:22 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Die is ook te downloaden? (ben nogal een noob met dit soort dingen).
Youre welcomequote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig nu wel. Dank je EvilThijn.
goed progje voor gevonden, KLIK!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:26 schreef Impry het volgende:
Wel veel dieren op die andere cam, maar bij realplayer werkt Fraps ook nog eens niet. Dus screenshots maken gaat ff niet
Jep het was druk vanmorgen, nu valt het weer even tegen bij de poel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb allemaal leuke beestjes gemist
Tja, had weer een sollicitatie, kan ik moeilijk hiervoor afzeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:35 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Jep het was druk vanmorgen, nu valt het weer even tegen bij de poel.
Vind de methode nogal omslachtig vergeleken met frapsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op je toetsenbord heb je bovenaan PRT staanals je daarop drukt heb je een screen gemaakt
deze plak je in paint of photoshop of welk programma je ook maar hebt
![]()
CTRL V en tadaaa
Zullen daar vast wel begrip voor hebben..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, had weer een sollicitatie, kan ik moeilijk hiervoor afzeggen.
Hoe is het afgelopen? je had verleden week toch al tweede gesprek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, had weer een sollicitatie, kan ik moeilijk hiervoor afzeggen.
De diertjes niet..ego's in Afrikaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zullen daar vast wel begrip voor hebben..![]()
Maar niks verslaat SnagItquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:40 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Vind de methode nogal omslachtig vergeleken met fraps
Had het nl. al op die manier gedaan....
Ja, chaotisch! Ik heb één aanbod liggen, morgen hoor ik over misschien nog een aanbod en bij een bedrijf of ik door ben naar ronde 2. En de laatste spreekt me tot dusver het meeste aan, voel ik me het lekkerste bij. Dus het is erg spannend allemaal. Die van vanochtend wilde me graag in ronde 2 hebben, maar ik heb uitgelegd hoe het zat en dat ik eventjes wat bedenktijd wilde.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:41 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? je had verleden week toch al tweede gesprek?
Berichtje van de cameraman van de poel op het internationale forum!quote:I get exactly the same thing now - "this video stream is pirated."
There's nothing wrong with either your Mac or my Linux box (the fact that we can see that video proves that) - it's just that Africam's streaming provider is forbidding direct connections to the video stream. I will ask what's going on.
quote:
Hij is heerlijk vies en sjagarijnigquote:
Daar wil je ook serieus geen ruzie meequote:
Ik was het ook niet van planquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:12 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Daar wil je ook serieus geen ruzie mee
thanksquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:16 schreef DJKoster het volgende:
Hmm... mijn vorige WMP-player link was dood, nieuwe gejat uit de code van wavelit.com, die is: http://www.wavelit.com/wavelitPlayer.asp?ch=Wildlife&sh=africam&sID=788427672
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:22 schreef pussydeluxe het volgende:
We noemen hem Dagonet.
enorm hoofd en klein lichaam?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:23 schreef Jumparound het volgende:
nee man, het is erodome, dat zie je toch zo!
zal nog wel wat lucht doorkomen, ik denk dat het een beetje pruttelt bij zijn neus..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:26 schreef EvilThijn het volgende:
Hoe ademt dat beest aangezien hij met zijn volledige snuit in de modder gedrukt zit![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Vogeltje zat in Dago's Ero's oor en oog te pikken!
Waar staat dat dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:36 schreef cptmarco het volgende:
volgens het forum op wavelit.com zou de camera vanaf hier bediend worden:
(aan de bar in de lodge)
[afbeelding]
http://forum.wavelit.com/forums/thread/7453.aspxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |