Klopt, dat is de enige die nog werkt...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:19 schreef venomsnake het volgende:
Naar http://www.africam.com gaan en daar onder South Africa op Nkorho Stream kliken en je hebt beeld.!![]()
Toch niet, blijft hangen op "preparing media"...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt, dat is de enige die nog werkt...
Ja, heeft het tot een paar minuten geleden gewoon gedaan..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toch niet, blijft hangen op "preparing media"...
Hij is stiekum de camera negert.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar kan jij nog kijken dan?Hier is alles dood.
Ja, die doet het 15 seconden en dan springt ie op "preparing media" en is de pret over.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:38 schreef EvilThijn het volgende:
www.africam.com en dan nkorho stream kiezen![]()
dat beeld is frozen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:38 schreef EvilThijn het volgende:
www.africam.com en dan nkorho stream kiezen![]()
Hmmz ja ik zie hetquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:47 schreef venomsnake het volgende:
Deze doet het weer, niet onze poel maar wel leuk.![]()
Daar zit onze cameranegert nu.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:47 schreef venomsnake het volgende:
Deze doet het weer, niet onze poel maar wel leuk.![]()
Staat nog op auto-cam, in de loop van de dag gaat er een negert die cam besturen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:52 schreef EvilThijn het volgende:
Op de kakadu cam zie ik wel hertjes maar die camera sucks![]()
Goeie infoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Staat nog op auto-cam, in de loop van de dag gaat er een negert die cam besturen.![]()
heb dat hele forum van ze zitten doorspitten.
dan krijg je dit soort beelden
Overigens is die plas wel aangelegd, en is die cam tot half november beschikbaar.![]()
Die freezed na een halve minuut.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:07 schreef Impry het volgende:
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp
Deze link gewoon gebruikenWerkt prima bij mij.
Vergeet het maar, de gewone niet-wmp streams doen het al nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:10 schreef PeRi het volgende:
Godver zeg. Ik wil 'm gewoon in WMP. Aargh.
Zie het ja...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die freezed na een halve minuut.
jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:12 schreef EvilThijn het volgende:
Ik zie struisvogels op de andere cam
Die cam heeft op dit moment nog geen negert en is heel de tijd onscherp omdat hij op auto-rotate staat. Jammer, want die struisvogels zien er best leuk uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:12 schreef EvilThijn het volgende:
Ik zie struisvogels op de andere cam
hehe, ik ben dus ook bezig om progjes te zoeken die makkelijk screenshots maken van die cam, ook filmpjes maken lijkt me leuk voor youtube, op dat forum van ze staat de volgende link. KLIK!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:26 schreef Impry het volgende:
Wel veel dieren op die andere cam, maar bij realplayer werkt Fraps ook nog eens niet. Dus screenshots maken gaat ff niet
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:49 schreef Impry het volgende:
Ja, de cam is weer up!En de negert zit er ook al weer!
![]()
Het begint weer erg warm te worden daar las ik dus er zullen weer meer diertjes komen drinkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:55 schreef Janetje het volgende:
Damn wat is het druk...
Geen idee, maar de link via africam.com doet het gewoon. Of die andere links het nog gaan doen weet ik niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar, ik las net even terug, maar snap het niet helemaal, waarom doen de cams het niet?
Zitten vogeltjes in hun orenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:59 schreef EvilThijn het volgende:
Die met die grote oren zijn echt schattig![]()
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp deze gaat vloeiend hierquote:
Dankquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:14 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp deze gaat vloeiend hier
Denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:16 schreef EvilThijn het volgende:
Everzwijn!
Jaa dat is emquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:16 schreef EvilThijn het volgende:
Everzwijn!
zo'n asterix en obelix beestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:19 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Wrattenzwijn om precies te zijn.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:21 schreef EvilThijn het volgende:
Dat volgeltje achter hem gaat hem vast pesten![]()
Supergaaf idee!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:34 schreef avw1982 het volgende:
Ik ga van het weekend een lijst maken met alle verschillende diersoorten waarvan we caps hebben gemaakt, dus met de originele namen e.d.
Soort archief van alle dieren die we gezien hebben bij ons poeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |