Nee echt niet. Morgen pas weer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef Flyga het volgende:
[..]
wedden dat je nog wel een keer komt checken![]()
Mwoah hoeft niet toch..gaat het mischien wel weer doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Die ene link is vreemd. Zal ik die tijdelijk uit de OP halen?
Goeie info! die padden zijn dus bechermde diersoortquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:42 schreef venomsnake het volgende:
hiet wat meer info over de zogenaamde ''kikkers'' die we horen.![]()
een bedreigde diersoort zelfs, dus eigenlijk zouden we die uil nu moeten vervloekenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:42 schreef venomsnake het volgende:
hiet wat meer info over de zogenaamde ''kikkers'' die we horen.![]()
Zul je net zien dat er dan precies olifanten komen als het allemaal niet goed werktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op het internationale forum heeft nog iemand last van de piratenlink... en ze klagen over het wazige beeld.
Er zullen wel wat technische problemen zijn...
Met de directe link (mms://etcetera) in de mediaplayer krijg je nu dus ditquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:35 schreef avw1982 (in deeltje 12) het volgende:
Ik krijg nu de melding "The video you are watching is pirated"
WTF
Iedereen zit CNN te kijken!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:23 schreef cptmarco het volgende:
nog steeds rustig bij de fok!poel....
lekker belangrijk.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
vliegtuig in gebouw gevlogen..
Die krijg ik ook nog steeds.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Met de directe link (mms://etcetera) in de mediaplayer krijg je nu dus dit
[afbeelding]
En als-ie is gestopt (na 30 seconden), dan zie je dit:
[afbeelding]
![]()
Er gaat niets boven ons FOK! poeltje..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
lekker belangrijk.....
[afbeelding]
de fok!poel is rustgevender....
Misschien stond daar wel een server die de webcam regelt, vandaar dat hij het vanavond zo raar doet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er gaat niets boven ons FOK! poeltje..![]()
shit ja.... wat een kut piloot!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Misschien stond daar wel een server die de webcam regelt, vandaar dat hij het vanavond zo raar doet.![]()
Dat zal wel aan die nieuwe medewerker liggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Misschien stond daar wel een server die de webcam regelt, vandaar dat hij het vanavond zo raar doet.![]()
Je usernamequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat zal wel aan die nieuwe medewerker liggen![]()
Denk je net zoals iedereen verkeerd...quote:
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef DJKoster het volgende:
De camera bewoog!!
(en de kikkers zijn stil)
Als dat het spannendste is voor de rest van de avond, dan ga ik zo maar m'n nest inquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef DJKoster het volgende:
De camera bewoog!!
(en de kikkers zijn stil)
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat het spannendste is voor de rest van de avond, dan ga ik zo maar m'n nest in.
Ik werd net spontaan doorgelinkt naar http://www.wavelit.com/?ch=Wildlife&sh=africam via alle andere streams..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op het internationale forum heeft nog iemand last van de piratenlink... en ze klagen over het wazige beeld.
Er zullen wel wat technische problemen zijn...
Ik krijg nog steeds de pirated-ellendequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik werd net spontaan doorgelinkt naar http://www.wavelit.com/?ch=Wildlife&sh=africam via alle andere streams..schrok me kapot maar nu doen die andere streams het wel weer
Ik krijg het iedere keerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef cptmarco het volgende:
daar heb ik gelukkig geen last meer van gehad. Ze hebben mij er één keer mee lastig gevallen...
daarvoor ging het iets te snel, ik denk dat het een nachtvlinder oid wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Onze uil?
Kikkers zijn nog steeds stil namelijk![]()
En deze danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds de pirated-ellende.
Het leek groter dan een vlinder.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
daarvoor ging het iets te snel, ik denk dat het een nachtvlinder oid was
Nu hoor ik van 2 cams krekelsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:43 schreef cptmarco het volgende:
ik heb trouwens nog een live webcam gevonden, deze staat in Botswana:
http://play.rbn.com/ngm/ngm/live/live.rm
en daar zijn ook geen beesten te zien...
en die werkt ook lang zo fijn niet...
Weg weerquote:
Was hetzelfde beestje die hard langs de uil rende vanavond..hij kwam ff snel drinken nuquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef venomsnake het volgende:
dit beestje zat net wat te drinken, geen idee wat het is..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een vos denk ik maar hij doet me aan een Jack Russeltje denkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:59 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Was hetzelfde beestje die hard langs de uil rende vanavond..hij kwam ff snel drinken nu![]()
lol ja meneer de uil die wettelijk beschermde kikkers eet waardoor wij zowaar eens rust hebben op de camquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:00 schreef cptmarco het volgende:
hij kwam even kjken of zijn vriendje Meneer de Uil er nog was...
hehe, daar hebbie ook struisvogelsquote:
mooie links ook van cams :quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:53 schreef cptmarco het volgende:
ik heb op een ander forum screenshots gezien van die plek en dat zag er veel belovend uit: krokodillen, struisvogels, olifanten....
Is het geen jakhals... Die komen namelijk voor in afrikaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef venomsnake het volgende:
dit beestje zat net wat te drinken, geen idee wat het is..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
zou best eens kunnen, die lijkt er nog het meest op idd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Is het geen jakhals... Die komen namelijk voor in afrika
[afbeelding]
Leuke links..ik heb ze vandaag al bekeken. morgen maar ff checken als het licht isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
mooie links ook van cams :
http://www9.nationalgeographic.com/ngm/wildcamafrica/
http://www3.nationalgeographic.com/ngm/kakaducam/
deze 2 gaan in real player.. je kunt ze ook groot zien etc.
ja, ik was net te laat met F10quote:
In Kakadu is het nu vroeg in de ochtend!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Leuke links..ik heb ze vandaag al bekeken. morgen maar ff checken als het licht is
Inderdaad, beestjes bij Pete's Pond...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij zit er bij die andere cam geen camera negert maar staat die cam gewoon ingesteld op bepaalde bewegingen. is allemaal actie met beestjes maar die cam gaat zijn gebruikelijke rondje maken..![]()
een hertje..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |