Weet het nog niet, maar hoop van wel. Druk met werk en stage komt eraan, maar ga het proberenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:08 schreef SCS het volgende:
@ Klingon: Ga je voor aankomend jaar weer een Engelse site bijhouden?
Ok dan. Tja, als je het echt te druk hebt is het niet anders, maar ik denk dat een hele zooi buitenlanders je site gaan missenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:27 schreef Klingon het volgende:
[..]
Weet het nog niet, maar hoop van wel. Druk met werk en stage komt eraan, maar ga het proberen
Mijn duits is niet zo best, maar het komt er op neer dat er door een interland (voetbal), dat ook begin juni plaatsvind, het niet mogelijk is om R.I.P. op de vertrouwde locatie te organiseren. R.I.P zal nog wel doorgaan van 1-3 juni, maar er wordt dus gezocht naar een nieuwe (vaste) plaats.quote:Rock im Park 2007 an neuem Schauplatz
Abschied von Nürnberg nach 10 erfolgreichen Jahren
Süddeutschlands größtes Open Air Festival Rock im Park findet 2007 an einem neuen Schauplatz statt. Nach zehn erfolgreichen Jahren in Nürnberg mussten sich die Veranstalter für einen anderen Austragungsort entscheiden, weil sich das erste Juni-Wochenende durch ein gleichzeitig terminiertes Fußballländerspiel nicht realisieren lässt. Das Frankenstadion grenzt an das Festivalgelände rund um den Dutzendteich und das Zeppelinfeld. Die bestehende Infrastruktur reicht für zwei Veranstaltungen dieser Art nicht aus.
Angaben, dass die Veranstalter den Termin überraschend verschoben hätten, sind nachweislich falsch. Seit drei Jahren findet Rock im Park stets am ersten Juni-Wochenende statt. Das war von den Verantwortlichen der Stadt Nürnberg offensichtlich übersehen worden.
Rock im Park wird dennoch wie geplant vom 1. – 3. Juni 07 über die Bühne gehen. Die veranstaltende Marek Lieberberg Konzertagentur und Argo Konzerte prüfen derzeit verschiedene Spielstätten in Bayern und Baden-Württemberg. Nach Angaben der Organisatoren geht es nunmehr darum, Rock im Park langfristig einen neuen, permanenten Standort zu geben, der diesem herausragenden Musikereignis und den Bedürfnissen der Fans gerecht wird.
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht. De ring is echt een superideale locatie voor zo'n festival.quote:
Ff voor de mensen die veel moeite hebben met Duitsquote:Rock im Park 2007 naar een nieuwe verblijfplaats.
Afscheid van Nurnberg na 10 succesvolle jaren.
Zuid Duitslands grootste open lucht festival Rock im Park zal in 2007 op een nieuwe lokatie plaats vinden. Na 10 succesvolle jaren in Nurnberg moeten de organisatoren een nieuwe lokatie vinden, omdat in de eerste week van juni gelijktijdig met het festival een voetbalinterland plaats vind. Het Frankenstadion grenst aan het festivalterrein rondom het Dutzenteich en het Zeppelinveld. De infrastructuur rond het terrein kan 2 van zulke grote evenementen niet aan.
Het gerucht dat de organisatoren het festival zouden verschuiven naar een andere datum is niet waar. Al 3 jaar lang vind Rock im Park plaats in het eerste weekend van Juni. Dit is overlegt met de autoriteiten van de stad Nurnberg.
Rock im Park word dus in het weekeinde van 1 t/m 3 juni gepland. De verantwoordelijke concertorganisator Marek Lieberberg en Argo concerten bekijken verschillende festivalterreinen in de omgeving van Bayern en Baden-Wurttenberg. De organisatoren proberen om een terrein te vinden waar Rock am Ring een permanent onderkomen kan krijgen en dat voldoet aan de eisen van de fans.
Ik schrok alquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:03 schreef SCS het volgende:
[..]
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht. De ring is echt een superideale locatie voor zo'n festival.
Gelukkig (voor de RaR gangers) gaat het dus over Rock Im Park.
oh ja @Klingon: Mag ik ook in je lijstje met RaR-2006 gangers?![]()
Nice onequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:16 schreef Komakie het volgende:
ongeveer wat er staat in de tekst:
[..]
Ff voor de mensen die veel moeite hebben met Duits
Daarnaast is het wel handig voor me duits om af en toe ff te testen hoe het daar mee gesteld is.
We moeten nog even blijven posten hier, maar in het volgende topic sta je erbijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:03 schreef SCS het volgende:
[..]
oh ja @Klingon: Mag ik ook in je lijstje met RaR-2006 gangers?![]()
Gorillaz en een nieuw album? Ik dacht dat ze gingen stoppen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:33 schreef Klingon het volgende:
[..]
We moeten nog even blijven posten hier, maar in het volgende topic sta je erbijBen wel weer benieuwd naar de line-up, veel leuke nieuwe album releases de komende maanden (dus ook weer een tour hier en daar).
GORILLAZ Slow boat to Hades (30/10)
RAMMSTEIN Volkerball (13/11)
FOO FIGHTERS Skin & bones (20/11)
INCUBUS Light grenades (20/11)
BLOC PARTY A weekend in the city (05/02)
+ natuurlijk de releases van Audioslave, The Killers, Maiden, Motorhead etc.
Ok, thanxquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:33 schreef Klingon het volgende:
[..]
We moeten nog even blijven posten hier, maar in het volgende topic sta je erbijBen wel weer benieuwd naar de line-up, veel leuke nieuwe album releases de komende maanden (dus ook weer een tour hier en daar).
BRONquote:Süddeutschlands populärstes Open Air Festival Rock im Park bleibt auch 2007 in Nürnberg.
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:19 schreef mouzzer het volgende:
Van ander forum allemaal geruchten voor Rar(www.ringrocker.com)
Evanescence
Incubus
Muse
Pearl Jam
Rammstein
Within Temptation
moehahaha als dit doorgaat word ik gek!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:19 schreef mouzzer het volgende:
Aerosmith
Beatsteaks
Billy Talent
Clueso
Dog eat Dog
Evanescence
Fear Factory
H-Blockx
Iggy & The Stooges
In Extremo
Incubus
iO
Jan Delay
Killswitch Engage
Lamb of God
Linkin Park
Lostprophets
Mando Diao
Motorhead
Muse
My Chemical Romance
Nine Inch Nails
Pearl Jam
Rammstein
Sepultura
Smashing Pumpkins
The BossHoss
The Killers
Wir sind Helden
Within Temptation
Dog Eat Dogquote:Op maandag 22 januari 2007 13:19 schreef mouzzer het volgende:
Aerosmith
Beatsteaks
Billy Talent
Clueso
Dog eat Dog
Evanescence
Fear Factory
H-Blockx
Iggy & The Stooges
In Extremo
Incubus
iO
Jan Delay
Killswitch Engage
Lamb of God
Linkin Park
Lostprophets
Mando Diao
Motorhead
Muse
My Chemical Romance
Nine Inch Nails
Pearl Jam
Rammstein
Sepultura
Smashing Pumpkins
The BossHoss
The Killers
Wir sind Helden
Within Temptation
DeD speelt heel veel in Duitsland en omringende landen (met name ook in Nederland). In eigen land hebben ze weer nauwelijks bekendheid. Zelfs ten tijde van No Fronts, Who's the king? en Isms was het in Amerika compleet onbekend, terwijl ze in NL in 1996 2 keer PinkPop speelde (zaterdag en maandag). Slechts 2 andere bands (Osdorp Posse en Fun Lovin' Criminals) hebben dat ook gepresteerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:17 schreef Pietsie1 het volgende:
Was er ook in 2006 (en 2004).
Hoop op namen zoals Air, Damien Rice, Goldfinger, Reel Big Fish, Radiohead, Nine Inch Nails, Velvet Revolver, The Dillinger Escape Plan, Oceansize, Snow Patrol, Travis, Rufus Wainwright, R.E.M., Peeping Tom, Arcade Fire, Peter Bjorn And John, Explosions In The Sky, The Kooks en Rage Against The Machine.
Je moet te dromen hebben he
Gewoon line-up 1 naast line-up 2 leggen (en dan heb ik het nog niet eens gehad over kwaliteit-prijs-aantal bands-verhouding van beide festivals). Ik bedoel, Pinkpop is leuk en gezellig, maar bij RAR krijg je ik weet niet hoeveel meer bands voor iets meer euro's. En de voorgaande jaren was het net zo leuk en gezelligquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:23 schreef evil-me het volgende:
ja wat ik me dus afvraag hoe haal ik pinkpoppers over om naar rock am ring te gaan...
Bron: http://www.arcticmonkeys.com/quote:24.01.07
Rock am Ring & Rock im Park
Arctic Monkeys will perform at the German Festivals Rock am Ring and Rock im Park in Germany.
01.06.2007 Rock am Ring (Nürnburgring/Eifel)
www.rock-am-ring.com
02.06.2007 Rock im Park (Zeppelinfeld / Nürnberg)
www.rock-im-park.de
Voorverkoop begint vanaf zaterdag 27 januari, tickets kosten voor de vroege vogels EUR 110. Deze actie loopt tot 24 februari.quote:Linkin Park
Smashing Pumpkins
Beatsteaks
Muse
Billy Talent
Mando Diao
Evanescence
Wir Sind Helden
Korn
Slayer
Dave Matthews Band
The Hives
Arctic Monkeys
My Chemical Romance
Kaiser Chiefs
Jan Delay & Disko No. 1
Mia.
The Kooks
Wolfmother
Stone Sour
Vorig jaar weet ik niet meer precies, kan je denk ik wel op m'n site in de archieven terug vinden. Weet ook niet of ze dat dit jaar weer precies hetzelfde gaan doen qua verhoging van de ticketprijzen, maar kwam het uit op ong. EUR 130. Kamperen, parkeren en zo'n afvalzak zijn allemaal inbegrepen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:50 schreef evil-me het volgende:
Eej klingon weet jij nog hoe de deadlines voor tickets vorig jaar waren. 110 tot 24 februari en vervolgens hoeveel tot wanneer. En wat was de eindprijs.
Verder zit de parkeerplaats en camping er nog bij?
Incl. Meshuggah! Of is dat te hard voor RaRquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:17 schreef Pietsie1 het volgende:
Was er ook in 2006 (en 2004).
Hoop op namen zoals Air, Damien Rice, Goldfinger, Reel Big Fish, Radiohead, Nine Inch Nails, Velvet Revolver, The Dillinger Escape Plan, Oceansize, Snow Patrol, Travis, Rufus Wainwright, R.E.M., Peeping Tom, Arcade Fire, Peter Bjorn And John, Explosions In The Sky, The Kooks en Rage Against The Machine.
Je moet te dromen hebben he
Heeft Meshuggah in 2005 niet op RaR gestaan? Of waren ze toen een (of het jaar erop) rumour? Ik weet et niet cker meer.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef Corsnor het volgende:
[..]
Incl. Meshuggah! Of is dat te hard voor RaR![]()
goedkope kaarten zijn maar tot 2maart beschikbaar geloof ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:25 schreef Lethe het volgende:
Zit er aan te denken om ook te gaan...
Dus even tvp voor nu
Is zoiets snel uitverkocht eigenlijk?
Ja, ik zag het staan inderdaad... Maar weet nog niet precies of ik voor die tijd al weet dat ik ga...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef AgeEll het volgende:
[..]
goedkope kaarten zijn maar tot 2maart beschikbaar geloof ik
volgens mij was het afgelopen jaar uitverkocht?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef SCS het volgende:
Bij mijn weten is RaR nooit helemaal uitverkocht geweest, maar daar weet Klingon ongetwijfeld meer over.
De kaarten zijn tot 2 maart 110 euro en na die tijd worden ze 125 euro. Je kunt ze niet in Nederland kopen. Als je dicht bij de grens woont kunt je miss naar Dld toe, anders moet je ze met een creditcard via een duitse site bestellen (zie officiele RaR/RiP site voor links). Houd er wel rekening mee dat je ong. 20 euro verzend en administratiekosten betaald per bestelling. Dus het is goedkoper om meerdere kaarten in 1 keer te kopen.
En velen met jou!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef Klingon het volgende:
Ik hoop al 4 jaar op een tour van AC/DC![]()
Same here... nog even afwachten en anders wordt het Fields Of Rock.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:00 schreef -Sum- het volgende:
Ben nog niet helemaal 'blown away' ofzo.
quote:Aereogramme · Arcade Fire · Beastie Boys · Bloc Party · Bright Eyes · Dendemann · Die Fantastischen Vier · Dropkick Murphys · Editors · Fotos · Incubus · Interpol · Isis · Juliette & The Licks · Karpatenhund · Kings Of Leon · Manic Street Preachers · Marilyn Manson · Me First and the Gimme Gimmes · Modest Mouse · Mogwai · Ohrbooten · Pearl Jam · Placebo · Porcupine Tree · Queens Of The Stone Age · Snow Patrol · Sonic Youth · The Films · The Good, The Bad & The Queen · The Hold Steady · Virginia Jetzt!
same here, ga denk dit jaar voor werchter al is die wel erg duur. 176,- incl. camping. Maarja wel vier dagen duzzquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:15 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vind de line-up dit jaar sterk tegen vallen.
Het wat stevigere werk is in ieder geval aanwezigquote:Amy Winehouse
As I Lay Dying
Bloodsimple
Breed 77
The Cat Empire
Chimaira
The Cribs
Disco Ensemble
Enter Shikari
The Fratellis
Funeral For A Friend
Ghosts
Gogol Bordello
Good Charlotte
The Higher
Hinder
Killswitch Engage
Lamb Of God
Little Man Tate
Machine Head
Maximo Park
McQueen
Megadeth
Mr Hudson & The Library
Paolo Nutini
Papa Roach
Razorlight
Scissor Sisters
Silverstein
The Sounds
Sugarplum Fairy
Tele
Type O Negative
Under The Influence Of Giants
The Used
Zoot Woman
Is idd rustigquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:31 schreef evil-me het volgende:
Gaat er een forum meet worden opgezet eventueel samen met rockamring.net?
Op Arnhem CS in de ICE-trein naar Keulen, daar overstappen in de richting Koblenz. Vanaf Koblenz rijden er shuttlebussen naar het festivalterrein. Twee jaar geleden gedaan en het gaat prima en is ook best relaxed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Lethe het volgende:
Kaartje net besteld![]()
Rijden er ook treinen die kant uit eigenlijk?
Oke, thanks!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef Klingon het volgende:
Op Arnhem CS in de ICE-trein naar Keulen, daar overstappen in de richting Koblenz. Vanaf Koblenz rijden er shuttlebussen naar het festivalterrein. Twee jaar geleden gedaan en het gaat prima en is ook best relaxed.
Moh de meeste dagen gaan nog wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Die Ärzte zijn erg populair in Duitsland en treden niet meer zo vaak op.Dus ik kan me wel voorstellen dat ze de laatse act zijn.Vervelend voor degenen die uit het buitenland komen en ze niet kennen.Is een beetje hetzelfde als met Die Toten Hosen.
Maar ik vind dat line up dit jaar ook niet heel denderend.
30? Dat is echt veelquote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef Klingon het volgende:
Er komen als het goed is nog zeker zo'n 30 namen bij, zitten vast wel wat grotere tussen.
lol idd, de eerste dag d8 ik dat een t-shirt en broek wel genoeg was om de nacht door te komen. De nacht erna sliep ik met trui en 2 paar sokken aanquote:Op donderdag 26 april 2007 17:14 schreef -Sum- het volgende:
ja de temperatuur had extreme verschillen! overdag hadden we gewoon rood kleurtje in ons gezicht van de zon (wat je niet merkte door het windje) en snachts met 3 lagen kleding, geitenwollensokken en capuchon over je hoofd opgerold in de slaapzak
op een gegeven moment zelfs in de kampeerligstoel geslapen omdat het op de grond niet meer te doen was
echt afzien maar achteraf wel vet
quote:Aiden
Charlotte Hatherley
Devildriver
Down Below
Dragonforce
Fair To Midland
Finley
The Gallows
Groove Armada
Head Automatica
In This Moment
Kilians
Lez Zeppelin
Lost Alone
Mutemath
Ohrbooten
One Fine Day
Paramore
Pohlmann
Revolverheld
Saosin
Smoke Blow
Sunrise Avenue
Turbostaat
Nee, Lez Zeppelin.quote:
Verrekquote:
Jammer van Amy Winehousequote:Op zaterdag 28 april 2007 15:39 schreef Sybrandus het volgende:
[..]
Nee, Lez Zeppelin.
Van de tot nu toe bevestigde bands zitten er wel wat leuke bij (Mando Diao, Maxïmo Park, Muse, MIA, The Hives, The Cribs), maar ik denk dat ik het vorige jaren leuker had gevonden.
Amy Winehouse en Dave Matthews hebben afgezegd.
Utrecht is niet echt dichtbij dus dat is niet echt makkelijk. Zeker niet aangezien ik geen auto heb.quote:Op maandag 30 april 2007 16:30 schreef SCS het volgende:
Ik heb de afgelopen 3 jaar de kaarten besteld via www.eventim.de
Je moet als buitenlander betalen met een creditcard. Andere opties zijn dacht ik niet mogelijk. Als je dicht bij de Duitse grens woont is het miss een optie om de kaarten bij een postkantoor op te halen.
Linkin Park en Evanescence wil ik zeker zien.quote:Op maandag 30 april 2007 23:31 schreef Hansch het volgende:
Vrijdag vind ik wel de matigste dag, behalve dan Evanescence als late night special
nou ik ook hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:11 schreef evil-me het volgende:
Waa vrijdag wordt zo haasten. Mede ganger heeft 's ochtends gewoon nog college.
Dat had ik vorig jaar met Metallica. Eerst RAR en niet veel later in het Gelredome (brakheid)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:08 schreef Komakie het volgende:
Op zich wel grappig dat ik Stone Sour 2 keer binnen 48 uur ga zien. Donderdag 31mei in de Tivoli en dan 2 dagen later op Rock am Ring
same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef Klingon het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar met Metallica. Eerst RAR en niet veel later in het Gelredome (brakheid)![]()
Same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:40 schreef -Sum- het volgende:
[..]
same here
(en eigenlijk was het op RaR het gaafst)
Waarom zo vroegquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Klingon het volgende:
Het programma is niet zo sterk als de laatste 2 jaar, maar toch genoeg te zien. Hopelijk kan ik dit jaar ook alles zien wat ik wil zien, want dat is nog wel eens moeilijk geweest in het verleden
Vandaag een voorstel gedaan om pas 11 juni te beginnen met m'n stage, heb ik genoeg tijd om te revalideren van Rock Am RingNu alleen nog even afwachten op akkoord en dan die kaarten maar eens bestellen.
We kunnen tegen die tijd wel weer wat afspreken voor een meeting, was vorig jaar wel lachen met samen kamperen. Een mannetje of 20 uit Nederland, Engeland, Israel enzoDenk dat wij (3 man) of woensdag- of donderdagochtend vertrekken met de auto.
daar moet je niet altijd blij mee zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef -Sum- het volgende:
ja wij zijn vorig jaar ook woensdag vertrokken en hele prettige reis gehad, de auto stond dicht bij de camping, de tent stond dicht bij de toiletten en donderdag zijn we echt katje lam geworden met de burenik had die extra dag niet willen missen
kut, dan moet ik ook snel kaarten gaan bestellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:31 schreef Klingon het volgende:
Nog maar 10.000 tickets voor RAR, goeie kans dat het festival voor het eerst sinds het bestaan uitverkocht is. Das kut, dan moet ik maar een snel vrij zien te krijgen.
Tijdschema staat ook al online @ www.rockamring.de
aah lachen!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef SCS het volgende:
Voor de mensen die het interesseerd. Op de officiele site van RaR: www.rockamring.de is nu ook een festivalticket-countdown gestart. Op het moment van typen zijn er nog 7.934 tickets verkrijgbaar. Dat wordt druk dus op RaR
Oei, das een goede. Ik zou et zo echt niet weten. Opzich is de Nurburgring goed aangegeven. Vanaf de snelweg staan er al borden. Vorig jaar hebben we et prima gevonden zonder navigatiesysteem, maar met kaart op schootquote:Op maandag 7 mei 2007 21:26 schreef -Sum- het volgende:
[..]
aah lachen!
is er eigenlijk een adres van het terrein om in de navigatie in te voeren?zou wel fijn zijn!!
daar ga ik dus niet op gokken, ik die nog nooit een kilometer over de grens heeft geredenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef SCS het volgende:
[..]
Oei, das een goede. Ik zou et zo echt niet weten. Opzich is de Nurburgring goed aangegeven. Vanaf de snelweg staan er al borden. Vorig jaar hebben we et prima gevonden zonder navigatiesysteem, maar met kaart op schoot. Rond het Rurhgebied moet je opletten dat je de juiste autobahn pakt. Als je daar maar goed rijd, is er niet veel aan et handje.
niet langquote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef Klingon het volgende:
Vorig jaar was het prima te doen met routebeschrijving. Gewoon richting Nürburg, dan op een gegeven moment staat het aangegeven.
Die teller is wel handig, weet ik mooi hoe lang ik nog maximaal kan wachten
wat kostte dat? ik wil t ook ooit nog gaan doen en daar is t niet zo heel hoogquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:46 schreef Hansch het volgende:
Gelukkig zijn ze bij ons al besteld
Ow en wie gaat er nog meer bungeejumpen daar?
Ik heb vorig jaar een belofte gedaan dus moet hem wel nakomen.
Ik heb ook op B5 gestaan geloof ik. De enige keer dat ik geweest ben. Alleen jammer dat het best een klere eind lopen is naar het terrein. Aan de andere kant stond je er wel lekker rustigquote:Op zondag 6 mei 2007 13:30 schreef Klingon het volgende:
Wij gaan weer lekker voor B5, vorig jaar erg goed bevallen.
http://www.rockamring.de/pdf/Park-und-Zeltplatze-Plan-2007.pdf
Ik vond de kebab vorig jaar smerigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef Klingon het volgende:
Dat lopen naar B5 viel nog wel mee, was voor ons niet meer dan 10 minuten... en dat terwijl we ondertussen wat kebab aan het eten waren
Als je met dat ding tussen de campers gaat staan, dan kan ik niet inzien waarom het niet zou mogen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:04 schreef Komakie het volgende:
Hmmm
Er is het idee om met een volkswagen transporter te gaan. Kunnen we dan met z'n 2en in liggen. Geen gezeur met een tent en dat soort dingen.
Mag dat eigenlijk?
Of moet het een erkend slaapgeval zijn waar je in ligt (camper/caravan/etc)?
Ik bedoel, gewoon bedje maken in zo'n ding en gaan met die banaan
Omdat het geen erkent slaapding is? Geen id, ik vraag het maar voor de zekerheid aangezien ik geen idee heb of dat een probleem zou zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je met dat ding tussen de campers gaat staan, dan kan ik niet inzien waarom het niet zou mogen...
Ik heb er waarschijnlijk maar 2 nodig, maar weet nog steeds niks definitief. We houden het spannendquote:
Die Ärzte in 2000 op Bizarre gezien tussen 60.000+ Duitsers.... Kende geen een liedje, maar was echt wel kippenvel, op RaR zullen het wat meer mensen zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef Komakie het volgende:
Anyway, ik hoop nog op een grote afsluiter op zondag.
Momenteel zie ik op Ringrocker alleen staan dat KoRn en Die Aerzte als laatste staan ingedeeld (is nog niet zeker natuurlijk maar meestal zijn ze best redelijk geinformeerd) maar ik kan me niet voorstellen dat Die Aerzte als afsluiter staat.
Ik ken de hele fuckin band trouwens niet. Heb er een paar liedjes van gehoord en vind het nou niet echt materiaal voor een afsluiter van het festival...
Hmmm okquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef 007Bontuh het volgende:
[..]
Die Ärzte in 2000 op Bizarre gezien tussen 60.000+ Duitsers.... Kende geen een liedje, maar was echt wel kippenvel, op RaR zullen het wat meer mensen zijn![]()
Band bespeelt het publiek op een supermanier, ik durf te wedden dat daar alles op het terrein met de show meedoet.
Helemaal bovenin, in de gele balk: 3.896 ticketsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:30 schreef Komakie het volgende:
hoeveel kaartjes zijn er nog over? Ik kan de counter niet vinden
Voor de Nordschleife heb je wel een extra ticket nodig.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Lethe het volgende:
Volgens m'n Duitse vrienden gaan we op de 'Nordschleife' staan. Iemand die me daar iets meer over kan vertellen? Heeft iemand daar al eens gestaan ? Het is toch iets anders dan de normale campingplekken?
Is al geregeldquote:Op zondag 13 mei 2007 19:27 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Voor de Nordschleife heb je wel een extra ticket nodig.
Hierquote:Op zondag 13 mei 2007 18:22 schreef evil-me het volgende:
en is er al ergens een blokkenschema voor de line-up
duimen jongquote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Klingon het volgende:
+++ 14.05.2007: TICKETCOUNTDOWN: NOCH 1.492 TICKETS VERFÜGBAR! +++
Of vanavond tickets bestellen, of niet.... spannend
Dank u, Dank u, U bent mijn held.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:10 schreef lidkid het volgende:
[..]
Hierhttp://members.home.nl/h.rienstra/blokkenschema_rock_am_ring.html
Ja, hoef nu pas 11 juni te beginnen ipv. de 4equote:Op maandag 14 mei 2007 22:44 schreef SCS het volgende:
Damn, das zuur klingon![]()
Mja, in je eentje gaan is ook niet zo leuk als met je vrienden natuurlijk, dus kan et me wel voorstellen. Je kunt verder niemand anders zo gek krijgen? Heel snel?
Had je wel gekunt ivm je stage?
Hmm ik denk dat ik m'n donderdagavond liever besteed met m'n Duitse vrienden, aangezien ik die al tijden niet gezien hebquote:Op maandag 14 mei 2007 21:38 schreef evil-me het volgende:
weet je wat eigenlijk wel hip zou zijn, een meeting bij lethe op de nordschleife. Want de nordschleife is echt uber gaaf met teveel zatte duitsers en grove herrie. Leuke manier om je donderdag avond te besteden.
hmmm lekker is dat.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:13 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ja, hoef nu pas 11 juni te beginnen ipv. de 4e
Ze hebben allebei wel een goed excuus, dat is het niet... had alleen niet van allebei verwacht dat ze niet zouden kunnen. Ach ja, waarschijnlijk pakken we een ander festival... en in oktober/november staat een tripje naar New York in de planning, dus dat geld is weer mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm lekker is dat.
Jij alles regelen en je vrienden die het laten afweten.
Je hebt groot gelijk. Ik denk dat ik die avond veel te moe ben van het auto rijden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:11 schreef Lethe het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik m'n donderdagavond liever besteed met m'n Duitse vrienden, aangezien ik die al tijden niet gezien heb
en na het festival wordt het onwijs mooi weerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef MrFl0ppY het volgende:
ik zie dat er 4 dagen regen gaat vallen voor het festival! Dat wordt baggeren!
zet hem maar neerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:22 schreef -Sum- het volgende:
zijn er nog mensen die een handige checklist willen hebben? die van mij is wel aardig compleet denk ik
Ik heb er ook altijd een hekel aan als je er halverwege een festival achter komt dat je de auto vergeten bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
zet hem maar neer
Wij hebben tot nu toe deze:
Kaartjes
Goed humeur
Auto
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd een hekel aan als je er halverwege een festival achter komt dat je de auto vergeten bent.
Wel een dikke battleaxe he?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:39 schreef Pietsie1 het volgende:
- en natuurlijk een bijl om het bos om te hakken
pciesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:19 schreef Komakie het volgende:
bij mij duurt het nog een paar dagen.
Eerst donderdagavond maar eens ff naar Stone Sour
vrijdag regenachtig en de dagen erna iets beter.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:37 schreef Leonos het volgende:
Vrijdagmiddag uit school ga ik onderweg naar dat landje
Wat zijn de weersverwachtingen daar?
Ik ken zequote:Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef Klingon het volgende:
Stone Sour is vet. Heb het optreden op Pinkpop nog gezien, waren ze weer lekker strak bezig.
ga je vanavond ook?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ken ze
Heb ze al 2 keer live gezien en zijn echt goed
Jepquote:
Machine Head heb ik net gemist. Op het moment dat ik kwam aan lopen hielden ze er mee op. Ik kwam ff kijken voor Slayer die erna speeldequote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog een beetje fatsoenlijk weer gehad? De voorspellingen waren niet al te best toen ik een tijdje terug keek. Nog mensen Machine Head gezien? Enter Shikari? Devildriver? Chimaira? En zoja, hoe was het?
Ik ben niet geweest, een stel vrienden wel. Maar ja, tentamenperiode, weinig geld, het zat er even niet in.
machine head gezien, was erg goedquote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog een beetje fatsoenlijk weer gehad? De voorspellingen waren niet al te best toen ik een tijdje terug keek. Nog mensen Machine Head gezien? Enter Shikari? Devildriver? Chimaira? En zoja, hoe was het?
Ik ben niet geweest, een stel vrienden wel. Maar ja, tentamenperiode, weinig geld, het zat er even niet in.
dude, volgens mij heb ik dan vlak bij jullie gestaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef CactusJack het volgende:
Camping C6c op kop gezet. De duitsers de muziek uit en onze live band maar spelen. GEWELDIG !!
Ook erg veel bier gezopen. Maar da's logisch
Vond het een beetje raar dat je opnieuw door zo'n poortje moest lopen als je de tent in wildequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef Hansch het volgende:
Die tent was indd wel belachelijk
lekker staan douwen om er in te mogen, kom je binnen is het niet eens druk..
Ik vond het trouwens ook jammer dat de bungeejump dinges er niet was
Inderdaad, Was trouwens onze rijdende keuken. We willen kijken of we volgend jaar de basgitarist en de zanger ook nog mee kunnen krijgen, dan hebben we de complete band meequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
dude, volgens mij heb ik dan vlak bij jullie gestaan.
Stonden jullie op het dak van die caravan (was het geloof ik) te spelen? Met die gekleurde caravan enzo
Wij stonden er 20m vanaf. Werd best aardig gespeeld. Paar keer nummer mee lopen bleren enzo.
Nog een keer HOLLAND!!! en BOEREN!!! geschreeuwd maar daar kwam geen reactie op(niet dat ik een boer ben maar me vriendin concludeerde dat het boeren waren
)
[..]
Vond het een beetje raar dat je opnieuw door zo'n poortje moest lopen als je de tent in wilde![]()
Hahaha,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:34 schreef CactusJack het volgende:
[..]
Inderdaad, Was trouwens onze rijdende keuken. We willen kijken of we volgend jaar de basgitarist en de zanger ook nog mee kunnen krijgen, dan hebben we de complete band mee![]()
Ging goed, heb geen Boeren gehoord trouwens. Was wel erg interessant dat de duitsers de radio uit deden en ook de aggregaten stopten alleen omdat bij ons een band aan het spelen was !![]()
Das best veelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef CactusJack het volgende:
Eeuhm, 1 diepvries kist met voedsel, 3 koelkasten, 2 magnetrons, elektrische gitaren, een drumstel, versterkers, een tap, 9 vaten beir (50L), een aggregaat van 37 kWh en nog wat kleine dingetjes. Ow ja en een computer met muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |