Moh de meeste dagen gaan nog wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Die Ärzte zijn erg populair in Duitsland en treden niet meer zo vaak op.Dus ik kan me wel voorstellen dat ze de laatse act zijn.Vervelend voor degenen die uit het buitenland komen en ze niet kennen.Is een beetje hetzelfde als met Die Toten Hosen.
Maar ik vind dat line up dit jaar ook niet heel denderend.
30? Dat is echt veelquote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef Klingon het volgende:
Er komen als het goed is nog zeker zo'n 30 namen bij, zitten vast wel wat grotere tussen.
lol idd, de eerste dag d8 ik dat een t-shirt en broek wel genoeg was om de nacht door te komen. De nacht erna sliep ik met trui en 2 paar sokken aanquote:Op donderdag 26 april 2007 17:14 schreef -Sum- het volgende:
ja de temperatuur had extreme verschillen! overdag hadden we gewoon rood kleurtje in ons gezicht van de zon (wat je niet merkte door het windje) en snachts met 3 lagen kleding, geitenwollensokken en capuchon over je hoofd opgerold in de slaapzak
op een gegeven moment zelfs in de kampeerligstoel geslapen omdat het op de grond niet meer te doen was
echt afzien maar achteraf wel vet
quote:Aiden
Charlotte Hatherley
Devildriver
Down Below
Dragonforce
Fair To Midland
Finley
The Gallows
Groove Armada
Head Automatica
In This Moment
Kilians
Lez Zeppelin
Lost Alone
Mutemath
Ohrbooten
One Fine Day
Paramore
Pohlmann
Revolverheld
Saosin
Smoke Blow
Sunrise Avenue
Turbostaat
Nee, Lez Zeppelin.quote:
Verrekquote:
Jammer van Amy Winehousequote:Op zaterdag 28 april 2007 15:39 schreef Sybrandus het volgende:
[..]
Nee, Lez Zeppelin.
Van de tot nu toe bevestigde bands zitten er wel wat leuke bij (Mando Diao, Maxïmo Park, Muse, MIA, The Hives, The Cribs), maar ik denk dat ik het vorige jaren leuker had gevonden.
Amy Winehouse en Dave Matthews hebben afgezegd.
Utrecht is niet echt dichtbij dus dat is niet echt makkelijk. Zeker niet aangezien ik geen auto heb.quote:Op maandag 30 april 2007 16:30 schreef SCS het volgende:
Ik heb de afgelopen 3 jaar de kaarten besteld via www.eventim.de
Je moet als buitenlander betalen met een creditcard. Andere opties zijn dacht ik niet mogelijk. Als je dicht bij de Duitse grens woont is het miss een optie om de kaarten bij een postkantoor op te halen.
Linkin Park en Evanescence wil ik zeker zien.quote:Op maandag 30 april 2007 23:31 schreef Hansch het volgende:
Vrijdag vind ik wel de matigste dag, behalve dan Evanescence als late night special
nou ik ook hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:11 schreef evil-me het volgende:
Waa vrijdag wordt zo haasten. Mede ganger heeft 's ochtends gewoon nog college.
Dat had ik vorig jaar met Metallica. Eerst RAR en niet veel later in het Gelredome (brakheid)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:08 schreef Komakie het volgende:
Op zich wel grappig dat ik Stone Sour 2 keer binnen 48 uur ga zien. Donderdag 31mei in de Tivoli en dan 2 dagen later op Rock am Ring
same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef Klingon het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar met Metallica. Eerst RAR en niet veel later in het Gelredome (brakheid)![]()
Same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:40 schreef -Sum- het volgende:
[..]
same here
(en eigenlijk was het op RaR het gaafst)
Waarom zo vroegquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Klingon het volgende:
Het programma is niet zo sterk als de laatste 2 jaar, maar toch genoeg te zien. Hopelijk kan ik dit jaar ook alles zien wat ik wil zien, want dat is nog wel eens moeilijk geweest in het verleden
Vandaag een voorstel gedaan om pas 11 juni te beginnen met m'n stage, heb ik genoeg tijd om te revalideren van Rock Am RingNu alleen nog even afwachten op akkoord en dan die kaarten maar eens bestellen.
We kunnen tegen die tijd wel weer wat afspreken voor een meeting, was vorig jaar wel lachen met samen kamperen. Een mannetje of 20 uit Nederland, Engeland, Israel enzoDenk dat wij (3 man) of woensdag- of donderdagochtend vertrekken met de auto.
daar moet je niet altijd blij mee zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef -Sum- het volgende:
ja wij zijn vorig jaar ook woensdag vertrokken en hele prettige reis gehad, de auto stond dicht bij de camping, de tent stond dicht bij de toiletten en donderdag zijn we echt katje lam geworden met de burenik had die extra dag niet willen missen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |