abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2007 @ 14:04:35 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48704396
Daarnaast is het toch ook niet erg om bepaalde dingen 2 keer te zien?

Anyway, ik hoop nog op een grote afsluiter op zondag.
Momenteel zie ik op Ringrocker alleen staan dat KoRn en Die Aerzte als laatste staan ingedeeld (is nog niet zeker natuurlijk maar meestal zijn ze best redelijk geinformeerd) maar ik kan me niet voorstellen dat Die Aerzte als afsluiter staat.
Ik ken de hele fuckin band trouwens niet. Heb er een paar liedjes van gehoord en vind het nou niet echt materiaal voor een afsluiter van het festival...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_48704689
Die Ärzte zijn erg populair in Duitsland en treden niet meer zo vaak op.Dus ik kan me wel voorstellen dat ze de laatse act zijn.Vervelend voor degenen die uit het buitenland komen en ze niet kennen.Is een beetje hetzelfde als met Die Toten Hosen.
Maar ik vind dat line up dit jaar ook niet heel denderend.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:19:42 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48704973
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Die Ärzte zijn erg populair in Duitsland en treden niet meer zo vaak op.Dus ik kan me wel voorstellen dat ze de laatse act zijn.Vervelend voor degenen die uit het buitenland komen en ze niet kennen.Is een beetje hetzelfde als met Die Toten Hosen.
Maar ik vind dat line up dit jaar ook niet heel denderend.
Moh de meeste dagen gaan nog wel.
Die Toten Hosen kan ik me nog wel voorstellen dat het als laatste act wordt gepland. Is wel een beetje een stadion act. Maar hierbij ga je gewoon inkakken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_48705144
Er komen als het goed is nog zeker zo'n 30 namen bij, zitten vast wel wat grotere tussen.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:49:55 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48715579
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef Klingon het volgende:
Er komen als het goed is nog zeker zo'n 30 namen bij, zitten vast wel wat grotere tussen.
30? Dat is echt veel

Grote naam als afsluiter mag van mij wel
pi_48717573
Oehhh 30 !

Wanneer?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_48718403
Dat is nou juist de grote vraag

Ik hoop ook nog op een paar grote namen idd. En er moeten er toch nog cker een hele zooi bij komen, dus dat komt vast wel goed. Maar het wordt wel een keer tijd dat ze wat namen bekend gaan maken zeg.

Heb er wel uberveel zin in, over iets meer dan een maand is et alweer zo ver
"De werkelijkheid is maar een illusie, maar wel een erg hardnekkige (Albert Einstein)."
pi_48723318
De afgelopen twee jaar stonden er tussen de 95-100 bands op de line-up. Dat zijn er nu pas 60... dus verwacht nog wel het één en ander. Sowieso een headliner...
  donderdag 26 april 2007 @ 09:59:17 #109
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_48729945
Hoop voor jullie dat het wat warmer is dan vorig jaar. Toen was het echt f*cking koud 's nachts. gewoon met trui, t-shirt en lange broek in bed
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_48735941
Dat hoop ik ook ja. Tering zeg wat koud dat et was. Ff lekker buiten zitten was er bijna niet bij.

Miss maken ze net als 2 jaar geleden de headliner pas op de derde dag van het festival bekend. Alleen is et niet te hopen dat et weer iets in de trant van "Die Toten Hosen" is
"De werkelijkheid is maar een illusie, maar wel een erg hardnekkige (Albert Einstein)."
pi_48736086
's Nachts was het idd fucking koud, tegen het vriespunt. Overdag lag ik heerlijk op het asfalt te bakken in de zon, maar 's nachts heb ik echt afgezien. Als je gaat moet je inderdaad rekening houden met flinke temperatuursverschillen in de heuvels daar.
  donderdag 26 april 2007 @ 17:14:05 #112
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_48744715
ja de temperatuur had extreme verschillen! overdag hadden we gewoon rood kleurtje in ons gezicht van de zon (wat je niet merkte door het windje ) en snachts met 3 lagen kleding, geitenwollensokken en capuchon over je hoofd opgerold in de slaapzak op een gegeven moment zelfs in de kampeerligstoel geslapen omdat het op de grond niet meer te doen was

echt afzien maar achteraf wel vet
  donderdag 26 april 2007 @ 18:24:44 #113
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_48746817
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:14 schreef -Sum- het volgende:
ja de temperatuur had extreme verschillen! overdag hadden we gewoon rood kleurtje in ons gezicht van de zon (wat je niet merkte door het windje ) en snachts met 3 lagen kleding, geitenwollensokken en capuchon over je hoofd opgerold in de slaapzak op een gegeven moment zelfs in de kampeerligstoel geslapen omdat het op de grond niet meer te doen was

echt afzien maar achteraf wel vet
lol idd, de eerste dag d8 ik dat een t-shirt en broek wel genoeg was om de nacht door te komen. De nacht erna sliep ik met trui en 2 paar sokken aan
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_48750991
Hmm goede tip, dan neem ik genoeg warme kleding mee
You gotta learn to live
and live and learn
pi_48758815
Heeeeel belangrijk Ik neem dit keer extra dekens mee, want dubbele kleren en sokken hielpen toen niet
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:53:54 #116
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_48778844
Waa ik heb er zon zin in. Echt. Wat zou het weer zijn, als het hetzelfde is als nu hier in Nijmegen dan schat ik dat je niet op het asfalt kunt liggen. Misschien een eitje bakken
Life is easy with your eyes closed
pi_48786166
En een paar nieuwe namen:
quote:
Aiden
Charlotte Hatherley
Devildriver
Down Below
Dragonforce
Fair To Midland
Finley
The Gallows
Groove Armada
Head Automatica
In This Moment
Kilians
Lez Zeppelin
Lost Alone
Mutemath
Ohrbooten
One Fine Day
Paramore
Pohlmann
Revolverheld
Saosin
Smoke Blow
Sunrise Avenue
Turbostaat
pi_48806684
Led Zeppelin

Verder ken ik er maar bitter weinig van. Das wel jammer, maar goed, miss zit er toch nog wel wat leuks tussen. Zou er nog een grote headliner komen of zullen ze et hierbij laten?
pi_48806836
Ik ben vorig jaar ook geweest m/

en dit jaar ook van de partij.

Hopelijk is het indd wat warmer daar brr wat een kou vorig jaar
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_48807220
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:11 schreef SCS het volgende:
Led Zeppelin
Nee, Lez Zeppelin.

Van de tot nu toe bevestigde bands zitten er wel wat leuke bij (Mando Diao, Maxïmo Park, Muse, MIA, The Hives, The Cribs), maar ik denk dat ik het vorige jaren leuker had gevonden.

Amy Winehouse en Dave Matthews hebben afgezegd.
pi_48807890
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:39 schreef Sybrandus het volgende:

[..]

Nee, Lez Zeppelin.
Verrek

Ik zit ook met een te duf hoofd te kijken . Damn, das wel balen zeg.
Naja, dan mag er zeker nog wel een headliner bijkomen!
pi_48809498
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:39 schreef Sybrandus het volgende:

[..]

Nee, Lez Zeppelin.

Van de tot nu toe bevestigde bands zitten er wel wat leuke bij (Mando Diao, Maxïmo Park, Muse, MIA, The Hives, The Cribs), maar ik denk dat ik het vorige jaren leuker had gevonden.

Amy Winehouse en Dave Matthews hebben afgezegd.
Jammer van Amy Winehouse
You gotta learn to live
and live and learn
  maandag 30 april 2007 @ 14:47:08 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48864002
Linkje naar de poster

http://www.rockamring.de/poster.html

Ziet er naar uit dat op zondag geen nieuwe headliner komt maar ze een (gare) duitse band als afsluiter hebben.

Ik vind persoonlijk de vrijdag er het beste uit zien maar elke dag is er wel wat leuks te beleven Minimaal 2 echt vette bands per dag
  maandag 30 april 2007 @ 14:50:14 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48864055
btw waar halen jullie je kaarten?

Ik heb nog geen en weet niet zo goed waar ik ze het beste kan bestellen....
pi_48865432
Ik heb de afgelopen 3 jaar de kaarten besteld via www.eventim.de

Je moet als buitenlander betalen met een creditcard. Andere opties zijn dacht ik niet mogelijk. Als je dicht bij de Duitse grens woont is het miss een optie om de kaarten bij een postkantoor op te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')