duimen jongquote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Klingon het volgende:
+++ 14.05.2007: TICKETCOUNTDOWN: NOCH 1.492 TICKETS VERFÜGBAR! +++
Of vanavond tickets bestellen, of niet.... spannend
Dank u, Dank u, U bent mijn held.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:10 schreef lidkid het volgende:
[..]
Hierhttp://members.home.nl/h.rienstra/blokkenschema_rock_am_ring.html
Ja, hoef nu pas 11 juni te beginnen ipv. de 4equote:Op maandag 14 mei 2007 22:44 schreef SCS het volgende:
Damn, das zuur klingon![]()
Mja, in je eentje gaan is ook niet zo leuk als met je vrienden natuurlijk, dus kan et me wel voorstellen. Je kunt verder niemand anders zo gek krijgen? Heel snel?
Had je wel gekunt ivm je stage?
Hmm ik denk dat ik m'n donderdagavond liever besteed met m'n Duitse vrienden, aangezien ik die al tijden niet gezien hebquote:Op maandag 14 mei 2007 21:38 schreef evil-me het volgende:
weet je wat eigenlijk wel hip zou zijn, een meeting bij lethe op de nordschleife. Want de nordschleife is echt uber gaaf met teveel zatte duitsers en grove herrie. Leuke manier om je donderdag avond te besteden.
hmmm lekker is dat.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:13 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ja, hoef nu pas 11 juni te beginnen ipv. de 4e
Ze hebben allebei wel een goed excuus, dat is het niet... had alleen niet van allebei verwacht dat ze niet zouden kunnen. Ach ja, waarschijnlijk pakken we een ander festival... en in oktober/november staat een tripje naar New York in de planning, dus dat geld is weer mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm lekker is dat.
Jij alles regelen en je vrienden die het laten afweten.
Je hebt groot gelijk. Ik denk dat ik die avond veel te moe ben van het auto rijden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:11 schreef Lethe het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik m'n donderdagavond liever besteed met m'n Duitse vrienden, aangezien ik die al tijden niet gezien heb
en na het festival wordt het onwijs mooi weerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef MrFl0ppY het volgende:
ik zie dat er 4 dagen regen gaat vallen voor het festival! Dat wordt baggeren!
zet hem maar neerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:22 schreef -Sum- het volgende:
zijn er nog mensen die een handige checklist willen hebben? die van mij is wel aardig compleet denk ik
Ik heb er ook altijd een hekel aan als je er halverwege een festival achter komt dat je de auto vergeten bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
zet hem maar neer
Wij hebben tot nu toe deze:
Kaartjes
Goed humeur
Auto
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd een hekel aan als je er halverwege een festival achter komt dat je de auto vergeten bent.
Wel een dikke battleaxe he?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:39 schreef Pietsie1 het volgende:
- en natuurlijk een bijl om het bos om te hakken
pciesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:19 schreef Komakie het volgende:
bij mij duurt het nog een paar dagen.
Eerst donderdagavond maar eens ff naar Stone Sour
vrijdag regenachtig en de dagen erna iets beter.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:37 schreef Leonos het volgende:
Vrijdagmiddag uit school ga ik onderweg naar dat landje
Wat zijn de weersverwachtingen daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |