kut, dan moet ik ook snel kaarten gaan bestellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:31 schreef Klingon het volgende:
Nog maar 10.000 tickets voor RAR, goeie kans dat het festival voor het eerst sinds het bestaan uitverkocht is. Das kut, dan moet ik maar een snel vrij zien te krijgen.
Tijdschema staat ook al online @ www.rockamring.de
aah lachen!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef SCS het volgende:
Voor de mensen die het interesseerd. Op de officiele site van RaR: www.rockamring.de is nu ook een festivalticket-countdown gestart. Op het moment van typen zijn er nog 7.934 tickets verkrijgbaar. Dat wordt druk dus op RaR
Oei, das een goede. Ik zou et zo echt niet weten. Opzich is de Nurburgring goed aangegeven. Vanaf de snelweg staan er al borden. Vorig jaar hebben we et prima gevonden zonder navigatiesysteem, maar met kaart op schootquote:Op maandag 7 mei 2007 21:26 schreef -Sum- het volgende:
[..]
aah lachen!
is er eigenlijk een adres van het terrein om in de navigatie in te voeren?zou wel fijn zijn!!
daar ga ik dus niet op gokken, ik die nog nooit een kilometer over de grens heeft geredenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef SCS het volgende:
[..]
Oei, das een goede. Ik zou et zo echt niet weten. Opzich is de Nurburgring goed aangegeven. Vanaf de snelweg staan er al borden. Vorig jaar hebben we et prima gevonden zonder navigatiesysteem, maar met kaart op schoot. Rond het Rurhgebied moet je opletten dat je de juiste autobahn pakt. Als je daar maar goed rijd, is er niet veel aan et handje.
niet langquote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef Klingon het volgende:
Vorig jaar was het prima te doen met routebeschrijving. Gewoon richting Nürburg, dan op een gegeven moment staat het aangegeven.
Die teller is wel handig, weet ik mooi hoe lang ik nog maximaal kan wachten
wat kostte dat? ik wil t ook ooit nog gaan doen en daar is t niet zo heel hoogquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:46 schreef Hansch het volgende:
Gelukkig zijn ze bij ons al besteld
Ow en wie gaat er nog meer bungeejumpen daar?
Ik heb vorig jaar een belofte gedaan dus moet hem wel nakomen.
Ik heb ook op B5 gestaan geloof ik. De enige keer dat ik geweest ben. Alleen jammer dat het best een klere eind lopen is naar het terrein. Aan de andere kant stond je er wel lekker rustigquote:Op zondag 6 mei 2007 13:30 schreef Klingon het volgende:
Wij gaan weer lekker voor B5, vorig jaar erg goed bevallen.
http://www.rockamring.de/pdf/Park-und-Zeltplatze-Plan-2007.pdf
Ik vond de kebab vorig jaar smerigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef Klingon het volgende:
Dat lopen naar B5 viel nog wel mee, was voor ons niet meer dan 10 minuten... en dat terwijl we ondertussen wat kebab aan het eten waren
Als je met dat ding tussen de campers gaat staan, dan kan ik niet inzien waarom het niet zou mogen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:04 schreef Komakie het volgende:
Hmmm
Er is het idee om met een volkswagen transporter te gaan. Kunnen we dan met z'n 2en in liggen. Geen gezeur met een tent en dat soort dingen.
Mag dat eigenlijk?
Of moet het een erkend slaapgeval zijn waar je in ligt (camper/caravan/etc)?
Ik bedoel, gewoon bedje maken in zo'n ding en gaan met die banaan
Omdat het geen erkent slaapding is? Geen id, ik vraag het maar voor de zekerheid aangezien ik geen idee heb of dat een probleem zou zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je met dat ding tussen de campers gaat staan, dan kan ik niet inzien waarom het niet zou mogen...
Ik heb er waarschijnlijk maar 2 nodig, maar weet nog steeds niks definitief. We houden het spannendquote:
Die Ärzte in 2000 op Bizarre gezien tussen 60.000+ Duitsers.... Kende geen een liedje, maar was echt wel kippenvel, op RaR zullen het wat meer mensen zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef Komakie het volgende:
Anyway, ik hoop nog op een grote afsluiter op zondag.
Momenteel zie ik op Ringrocker alleen staan dat KoRn en Die Aerzte als laatste staan ingedeeld (is nog niet zeker natuurlijk maar meestal zijn ze best redelijk geinformeerd) maar ik kan me niet voorstellen dat Die Aerzte als afsluiter staat.
Ik ken de hele fuckin band trouwens niet. Heb er een paar liedjes van gehoord en vind het nou niet echt materiaal voor een afsluiter van het festival...
Hmmm okquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef 007Bontuh het volgende:
[..]
Die Ärzte in 2000 op Bizarre gezien tussen 60.000+ Duitsers.... Kende geen een liedje, maar was echt wel kippenvel, op RaR zullen het wat meer mensen zijn![]()
Band bespeelt het publiek op een supermanier, ik durf te wedden dat daar alles op het terrein met de show meedoet.
Helemaal bovenin, in de gele balk: 3.896 ticketsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:30 schreef Komakie het volgende:
hoeveel kaartjes zijn er nog over? Ik kan de counter niet vinden
Voor de Nordschleife heb je wel een extra ticket nodig.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Lethe het volgende:
Volgens m'n Duitse vrienden gaan we op de 'Nordschleife' staan. Iemand die me daar iets meer over kan vertellen? Heeft iemand daar al eens gestaan ? Het is toch iets anders dan de normale campingplekken?
Is al geregeldquote:Op zondag 13 mei 2007 19:27 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Voor de Nordschleife heb je wel een extra ticket nodig.
Hierquote:Op zondag 13 mei 2007 18:22 schreef evil-me het volgende:
en is er al ergens een blokkenschema voor de line-up
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |