Vorig jaar weet ik niet meer precies, kan je denk ik wel op m'n site in de archieven terug vinden. Weet ook niet of ze dat dit jaar weer precies hetzelfde gaan doen qua verhoging van de ticketprijzen, maar kwam het uit op ong. EUR 130. Kamperen, parkeren en zo'n afvalzak zijn allemaal inbegrepen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:50 schreef evil-me het volgende:
Eej klingon weet jij nog hoe de deadlines voor tickets vorig jaar waren. 110 tot 24 februari en vervolgens hoeveel tot wanneer. En wat was de eindprijs.
Verder zit de parkeerplaats en camping er nog bij?
Incl. Meshuggah! Of is dat te hard voor RaRquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:17 schreef Pietsie1 het volgende:
Was er ook in 2006 (en 2004).
Hoop op namen zoals Air, Damien Rice, Goldfinger, Reel Big Fish, Radiohead, Nine Inch Nails, Velvet Revolver, The Dillinger Escape Plan, Oceansize, Snow Patrol, Travis, Rufus Wainwright, R.E.M., Peeping Tom, Arcade Fire, Peter Bjorn And John, Explosions In The Sky, The Kooks en Rage Against The Machine.
Je moet te dromen hebben he
Heeft Meshuggah in 2005 niet op RaR gestaan? Of waren ze toen een (of het jaar erop) rumour? Ik weet et niet cker meer.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef Corsnor het volgende:
[..]
Incl. Meshuggah! Of is dat te hard voor RaR![]()
goedkope kaarten zijn maar tot 2maart beschikbaar geloof ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:25 schreef Lethe het volgende:
Zit er aan te denken om ook te gaan...
Dus even tvp voor nu
Is zoiets snel uitverkocht eigenlijk?
Ja, ik zag het staan inderdaad... Maar weet nog niet precies of ik voor die tijd al weet dat ik ga...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef AgeEll het volgende:
[..]
goedkope kaarten zijn maar tot 2maart beschikbaar geloof ik
volgens mij was het afgelopen jaar uitverkocht?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef SCS het volgende:
Bij mijn weten is RaR nooit helemaal uitverkocht geweest, maar daar weet Klingon ongetwijfeld meer over.
De kaarten zijn tot 2 maart 110 euro en na die tijd worden ze 125 euro. Je kunt ze niet in Nederland kopen. Als je dicht bij de grens woont kunt je miss naar Dld toe, anders moet je ze met een creditcard via een duitse site bestellen (zie officiele RaR/RiP site voor links). Houd er wel rekening mee dat je ong. 20 euro verzend en administratiekosten betaald per bestelling. Dus het is goedkoper om meerdere kaarten in 1 keer te kopen.
En velen met jou!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef Klingon het volgende:
Ik hoop al 4 jaar op een tour van AC/DC![]()
Same here... nog even afwachten en anders wordt het Fields Of Rock.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:00 schreef -Sum- het volgende:
Ben nog niet helemaal 'blown away' ofzo.
quote:Aereogramme · Arcade Fire · Beastie Boys · Bloc Party · Bright Eyes · Dendemann · Die Fantastischen Vier · Dropkick Murphys · Editors · Fotos · Incubus · Interpol · Isis · Juliette & The Licks · Karpatenhund · Kings Of Leon · Manic Street Preachers · Marilyn Manson · Me First and the Gimme Gimmes · Modest Mouse · Mogwai · Ohrbooten · Pearl Jam · Placebo · Porcupine Tree · Queens Of The Stone Age · Snow Patrol · Sonic Youth · The Films · The Good, The Bad & The Queen · The Hold Steady · Virginia Jetzt!
same here, ga denk dit jaar voor werchter al is die wel erg duur. 176,- incl. camping. Maarja wel vier dagen duzzquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:15 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vind de line-up dit jaar sterk tegen vallen.
Het wat stevigere werk is in ieder geval aanwezigquote:Amy Winehouse
As I Lay Dying
Bloodsimple
Breed 77
The Cat Empire
Chimaira
The Cribs
Disco Ensemble
Enter Shikari
The Fratellis
Funeral For A Friend
Ghosts
Gogol Bordello
Good Charlotte
The Higher
Hinder
Killswitch Engage
Lamb Of God
Little Man Tate
Machine Head
Maximo Park
McQueen
Megadeth
Mr Hudson & The Library
Paolo Nutini
Papa Roach
Razorlight
Scissor Sisters
Silverstein
The Sounds
Sugarplum Fairy
Tele
Type O Negative
Under The Influence Of Giants
The Used
Zoot Woman
Is idd rustigquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:31 schreef evil-me het volgende:
Gaat er een forum meet worden opgezet eventueel samen met rockamring.net?
Op Arnhem CS in de ICE-trein naar Keulen, daar overstappen in de richting Koblenz. Vanaf Koblenz rijden er shuttlebussen naar het festivalterrein. Twee jaar geleden gedaan en het gaat prima en is ook best relaxed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Lethe het volgende:
Kaartje net besteld![]()
Rijden er ook treinen die kant uit eigenlijk?
Oke, thanks!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef Klingon het volgende:
Op Arnhem CS in de ICE-trein naar Keulen, daar overstappen in de richting Koblenz. Vanaf Koblenz rijden er shuttlebussen naar het festivalterrein. Twee jaar geleden gedaan en het gaat prima en is ook best relaxed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |