abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49947561
Je moet gewoon ff langs zo'n NS-kantoor gaan, die fixen alle kaarten e.d. Voor de ICE moet je meestal ook reserveren namelijk. Je kan ook op www.ns.nl kijken en dan de internationale reisplanner pakken.
pi_49947630
Die internationale reisplanner kent Koblenz niet
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:20:16 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49952773
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef Klingon het volgende:
Stone Sour is vet. Heb het optreden op Pinkpop nog gezien, waren ze weer lekker strak bezig.
Ik ken ze
Heb ze al 2 keer live gezien en zijn echt goed
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:53:40 #254
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_49957747
buh inpakken. Wat mee te nemen, hoe aan te kleden. Zucht
Life is easy with your eyes closed
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:35:53 #255
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_49966934
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ken ze
Heb ze al 2 keer live gezien en zijn echt goed
ga je vanavond ook?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:12:56 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49968256
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:35 schreef AgeEll het volgende:

[..]

ga je vanavond ook?
Jep

Tivoli is zo ongeveer in mijn achtertuin dus ik ga al snel naar een concert. Ff 10min fietsen en ik ben er

De tas is trouwens al ingepakt.
Alle benodigdheden zijn al bij elkaar gezocht. Alleen het eten en drinken moet nog ff klaar gemaakt worden enzo
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_50100817
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

best weekend ever
You gotta learn to live
and live and learn
pi_50101775
Inderdaad een super weekend
  maandag 4 juni 2007 @ 20:55:57 #259
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_50105011
Nog een beetje fatsoenlijk weer gehad? De voorspellingen waren niet al te best toen ik een tijdje terug keek. Nog mensen Machine Head gezien? Enter Shikari? Devildriver? Chimaira? En zoja, hoe was het?

Ik ben niet geweest, een stel vrienden wel. Maar ja, tentamenperiode, weinig geld, het zat er even niet in.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 4 juni 2007 @ 21:17:25 #260
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_50105954
weer viel mee! af en toe regen maar veel warmer dan vorig jaar! niet rillend van de kou in het tentje maar shirtjes en topjes!

ik vond het dit keer nog toffer dan vorig jaar! omdat we maar met z'n 2en waren (2 meisjes) hadden we veel meer contact met alle buren om ons heen en was de camping elke dag een gekkenhuis wij zaten op b5, net als vorig jaar
pi_50113624
Het was geweldig!

ik zat op Camping a2
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:36:00 #262
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50114241
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog een beetje fatsoenlijk weer gehad? De voorspellingen waren niet al te best toen ik een tijdje terug keek. Nog mensen Machine Head gezien? Enter Shikari? Devildriver? Chimaira? En zoja, hoe was het?

Ik ben niet geweest, een stel vrienden wel. Maar ja, tentamenperiode, weinig geld, het zat er even niet in.
Machine Head heb ik net gemist. Op het moment dat ik kwam aan lopen hielden ze er mee op. Ik kwam ff kijken voor Slayer die erna speelde

Maar top weekend gehad. Gezellig met me vriendinnetje op pad, elke dag meerdere goeie optredens gezien en het weer was ook nog eens top

ik ga nog een reviewtje schrijven met alles wat ik gezien en gedaan heb. Zal hier wel een keer linkje planten
pi_50166280
Camping C6c op kop gezet. De duitsers de muziek uit en onze live band maar spelen. GEWELDIG !!

Ook erg veel bier gezopen. Maar da's logisch
Hij kwam, zag en dronk een pilsje
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:43:13 #264
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_50166584
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:

machine head gezien, was erg goed
chimaira ook, was in de tent, was wel goed maar niet super.
daarvoor as i lay dying, die waren wel gruwelijk.

voor de rest erg veel goeds gezien, linkin park, korn, 30 seconds to mars, slayer, papa roach, stone sour , my chemical romance en nog veel meer.

ook dragonforce gezien. dat was het raarste wat ik ooit heb gezien. wel vet maar raar.

grootste tegenvaller was velvet revolver. alleen leuk om slash te hebben gezien (jeugdidool )
en evanecence, die waren verschrikkelijk.

het weer was alleen vrijdag echt minder. voor de rest wat bewolkt maar goed te doen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:55:37 #265
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_50167084
Vet feestje ! Was niet mijn idee om te gaan dus maar 'gewoon om het festival' meegegaan maar sjemig wat een gezellige bende zeg! Genoten van linkin park, korn, travis & wir sind helden. En van de duitsers natuurlijk .

Stond helemaal op D0 trouwens, da's wel een stukje wandelen maar 't was er niet minder gezellig . Ook beter dan D9 aangezien daar 24/7 er 100+ dB bij sommige tenten wegkwamen .

Maar volgend jaar weer als het aan mij ligt .
Life is too short don't stress every day
pi_50167542
Het was amazing DAMN , ik zat op camping a7 en was binnen 1 minuut op het festival terein.
ik haat het dat er nu een coca cola soundwave club tent is,

ik crowdsurfde op the smashing pumpkins en het was erg fijn.
I'm not alone 'cause the TV is on...I'm not crazy 'cause I take the right pills everyday...
pi_50186109
Die tent was indd wel belachelijk
lekker staan douwen om er in te mogen, kom je binnen is het niet eens druk..

Ik vond het trouwens ook jammer dat de bungeejump dinges er niet was
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:22:58 #268
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_50198601
ja, die tent mag weg. Zo snel mogelijk.
Life is easy with your eyes closed
pi_50199019
Tent mag wel blijven, alleen dan anders geregeld

Gewoon net zoals op graspop, een kant helemaal open zodat je gewoon binnen kan lopen.
pi_50200374
Ik vond het juist wel lekker relaxed.

Vond vooral the pigeon detectives wel lachen en ook die rockende bitches van de zondag middag.
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:07:08 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50220398
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef CactusJack het volgende:
Camping C6c op kop gezet. De duitsers de muziek uit en onze live band maar spelen. GEWELDIG !!

Ook erg veel bier gezopen. Maar da's logisch
dude, volgens mij heb ik dan vlak bij jullie gestaan.
Stonden jullie op het dak van die caravan (was het geloof ik) te spelen? Met die gekleurde caravan enzo

Wij stonden er 20m vanaf. Werd best aardig gespeeld. Paar keer nummer mee lopen bleren enzo.
Nog een keer HOLLAND!!! en BOEREN!!! geschreeuwd maar daar kwam geen reactie op (niet dat ik een boer ben maar me vriendin concludeerde dat het boeren waren )
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef Hansch het volgende:
Die tent was indd wel belachelijk
lekker staan douwen om er in te mogen, kom je binnen is het niet eens druk..

Ik vond het trouwens ook jammer dat de bungeejump dinges er niet was
Vond het een beetje raar dat je opnieuw door zo'n poortje moest lopen als je de tent in wilde
pi_50229983
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

dude, volgens mij heb ik dan vlak bij jullie gestaan.
Stonden jullie op het dak van die caravan (was het geloof ik) te spelen? Met die gekleurde caravan enzo

Wij stonden er 20m vanaf. Werd best aardig gespeeld. Paar keer nummer mee lopen bleren enzo.
Nog een keer HOLLAND!!! en BOEREN!!! geschreeuwd maar daar kwam geen reactie op (niet dat ik een boer ben maar me vriendin concludeerde dat het boeren waren )
[..]

Vond het een beetje raar dat je opnieuw door zo'n poortje moest lopen als je de tent in wilde
Inderdaad, Was trouwens onze rijdende keuken. We willen kijken of we volgend jaar de basgitarist en de zanger ook nog mee kunnen krijgen, dan hebben we de complete band mee

Ging goed, heb geen Boeren gehoord trouwens. Was wel erg interessant dat de duitsers de radio uit deden en ook de aggregaten stopten alleen omdat bij ons een band aan het spelen was !
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:47:40 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50234552
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:34 schreef CactusJack het volgende:

[..]

Inderdaad, Was trouwens onze rijdende keuken. We willen kijken of we volgend jaar de basgitarist en de zanger ook nog mee kunnen krijgen, dan hebben we de complete band mee

Ging goed, heb geen Boeren gehoord trouwens. Was wel erg interessant dat de duitsers de radio uit deden en ook de aggregaten stopten alleen omdat bij ons een band aan het spelen was !
Hahaha,
Het was echt vet iig. Misschien niet hard genoeg geschreeuwd ofzo Heb het ook maar 1 keer geroepen. Op zaterdag was dat geloof ik. Nouja, boeie het was lachen.

Maar volgens mij hadden jullie echt belachelijk veel zooi bij je of niet

pi_50241403
Eeuhm, 1 diepvries kist met voedsel, 3 koelkasten, 2 magnetrons, elektrische gitaren, een drumstel, versterkers, een tap, 9 vaten beir (50L), een aggregaat van 37 kWh en nog wat kleine dingetjes. Ow ja en een computer met muziek.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 19:28:35 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50249139
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef CactusJack het volgende:
Eeuhm, 1 diepvries kist met voedsel, 3 koelkasten, 2 magnetrons, elektrische gitaren, een drumstel, versterkers, een tap, 9 vaten beir (50L), een aggregaat van 37 kWh en nog wat kleine dingetjes. Ow ja en een computer met muziek.
Das best veel

Als je weet dat wij eten hadden mee genomen in een klein koelkastje, achterin de Ford Transfer sliepen en net genoeg kleren mee hadden om het weekend door te komen... Ohwja en een paar stoeltjes om op te zitten en fakkels voor s'avonds laat

Dan is het redelijk veel wat jullie mee hadden
pi_50535790
Klinkt goed wat ik hier allemaal lees.
Ik heb RaR gezien via Rockpalast.de livestream.

Ben van plan volgend jaar ook met een paar man te gaan.

Op dit moment trouwens op WDR TV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')