Ik ken zequote:Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef Klingon het volgende:
Stone Sour is vet. Heb het optreden op Pinkpop nog gezien, waren ze weer lekker strak bezig.
ga je vanavond ook?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ken ze
Heb ze al 2 keer live gezien en zijn echt goed
Jepquote:
Machine Head heb ik net gemist. Op het moment dat ik kwam aan lopen hielden ze er mee op. Ik kwam ff kijken voor Slayer die erna speeldequote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog een beetje fatsoenlijk weer gehad? De voorspellingen waren niet al te best toen ik een tijdje terug keek. Nog mensen Machine Head gezien? Enter Shikari? Devildriver? Chimaira? En zoja, hoe was het?
Ik ben niet geweest, een stel vrienden wel. Maar ja, tentamenperiode, weinig geld, het zat er even niet in.
machine head gezien, was erg goedquote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog een beetje fatsoenlijk weer gehad? De voorspellingen waren niet al te best toen ik een tijdje terug keek. Nog mensen Machine Head gezien? Enter Shikari? Devildriver? Chimaira? En zoja, hoe was het?
Ik ben niet geweest, een stel vrienden wel. Maar ja, tentamenperiode, weinig geld, het zat er even niet in.
dude, volgens mij heb ik dan vlak bij jullie gestaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef CactusJack het volgende:
Camping C6c op kop gezet. De duitsers de muziek uit en onze live band maar spelen. GEWELDIG !!
Ook erg veel bier gezopen. Maar da's logisch
Vond het een beetje raar dat je opnieuw door zo'n poortje moest lopen als je de tent in wildequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef Hansch het volgende:
Die tent was indd wel belachelijk
lekker staan douwen om er in te mogen, kom je binnen is het niet eens druk..
Ik vond het trouwens ook jammer dat de bungeejump dinges er niet was
Inderdaad, Was trouwens onze rijdende keuken. We willen kijken of we volgend jaar de basgitarist en de zanger ook nog mee kunnen krijgen, dan hebben we de complete band meequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
dude, volgens mij heb ik dan vlak bij jullie gestaan.
Stonden jullie op het dak van die caravan (was het geloof ik) te spelen? Met die gekleurde caravan enzo
Wij stonden er 20m vanaf. Werd best aardig gespeeld. Paar keer nummer mee lopen bleren enzo.
Nog een keer HOLLAND!!! en BOEREN!!! geschreeuwd maar daar kwam geen reactie op(niet dat ik een boer ben maar me vriendin concludeerde dat het boeren waren
)
[..]
Vond het een beetje raar dat je opnieuw door zo'n poortje moest lopen als je de tent in wilde![]()
Hahaha,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:34 schreef CactusJack het volgende:
[..]
Inderdaad, Was trouwens onze rijdende keuken. We willen kijken of we volgend jaar de basgitarist en de zanger ook nog mee kunnen krijgen, dan hebben we de complete band mee![]()
Ging goed, heb geen Boeren gehoord trouwens. Was wel erg interessant dat de duitsers de radio uit deden en ook de aggregaten stopten alleen omdat bij ons een band aan het spelen was !![]()
Das best veelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef CactusJack het volgende:
Eeuhm, 1 diepvries kist met voedsel, 3 koelkasten, 2 magnetrons, elektrische gitaren, een drumstel, versterkers, een tap, 9 vaten beir (50L), een aggregaat van 37 kWh en nog wat kleine dingetjes. Ow ja en een computer met muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |