Die kuif van meisje 5 zeker he?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:03 schreef postinggirl het volgende:
http://jaren90.wwzapper.com/1992/pics/mode1992.jpg
Één van de plaatjes in de collage hierboven bevat zo'n kuif.
Dat is ook niet zo vreemd, omdat die kuifjes open waren kon de wind er goed doorheen waaienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:46 schreef _V2 het volgende:
die dingen bleven ook met stormkracht 10 hun boogvorm behouden
stond me niet (bij niemand, maar dat terzijde), dus kon niet meedoen met die mode...Soemp toen:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:02 schreef Toeps het volgende:
Ik had er ook een.Helemaal stijf van de haarlak idd. Ach, mode hè...
Ja man, een jongen in de klas had astma en kreeg zowat een beroerte van al dat haarlak. echt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:58 schreef KlootMajoor het volgende:
....iemand een foto/? ik kan deze helaas nergens vinden
In mijn basisschool, en brugklastijd hadden meisjes zo'n hele hoge kuif, wat dus ook weer op een golf leek (vaak in de rechter richting)
Das was dus ontzettend HIP, en echt, ze hadden ze allemaal in mijn klas ( misschien dat het iets regionaals was, hier in Haaglanden zag je het overal!!)
Haard in een paardestaart en dan nog een kuif, hoeveel schade moet 't milieu wel niet geleden hebben door al die CFK stoffen in haarlak toendertijd
iemand die dit zich kan herinneren?
crimineeltjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Zo eentje had ik er ook!
Als ik naar oude klassenfoto's kijk, was het een hardnekkige trend want ik had 'm schooljaar '92-'93 en '93-'94![]()
Ik durf m'n klassenfoto's niet in te scannen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
De kuif!![]()
Altijd een hels karwei om um rechtop te krijgen (ging gepaard met flink wat schuimgel, haarlak en gezucht)
En op de fiets naar school diende ie als vliegenvanger; op school altijd eerst direct naar de wc om de vliegjes (die overigens hardnekkig vastgeplakt zaten) eruit te peuteren.
Nooit gedacht dat ik oooooooit een ander kapsel zou nemen![]()
Helaassss, alle foto's uit die tijd liggen bij m'n ouders thuisquote:
we hebben geduldquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helaassss, alle foto's uit die tijd liggen bij m'n ouders thuis![]()
Geduld is een schone zaakquote:
Jaaaaaaaaaa, dat deed ik ook! Ik deed niet aan vieze haarlak...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef Cee het volgende:
Ik deed altijd een haarband op en dan schoof ik de haarband naar voren zodat ik een mooie bolle kuif had zonder 'pluk'. Echt heel mooi was dat.![]()
Zij had, als ik me niet vergis, wel hele rare (maar ubersterke) gel in dat kuifjequote:
Ja, zat er maar een haard in, een vuurhaard/haardvuur wel te verstaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:58 schreef KlootMajoor het volgende:
Haard in een paardestaart en dan nog een kuif,
gelukkig is het nog wel goedgekomenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:12 schreef Syrena het volgende:
HA, ik had er nog eentje in Photobucket
[afbeelding]
Wat lief he, tweede klas VWO (90-91)
Leukquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:12 schreef Syrena het volgende:
HA, ik had er nog eentje in Photobucket
[afbeelding]
Wat lief he, tweede klas VWO (90-91)
zo'n soort topic bedoel je? hoe fout liep jij erbij in de jaren 90? [foto topic]quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:34 schreef Noli. het volgende:
Ik heb al zitten twijfelen om een
"Hoe zag jij er uit in de nineties?"-topic te openen..![]()
Aangezien er hier al bijna niemand durft te posten, vraag ik me dus ook af of dat topic wel zou gaan lopen..![]()
Ja, ik had ook een kuif.. (en een a-symetrisch kapsel)
OMG het is er dus wel!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n soort topic bedoel je? hoe fout liep jij erbij in de jaren 90? [foto topic]
Nou inderdaad, je liep er trendy bij! Compleet met spijkerbloes hihi. Die droeg ik toen ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:23 schreef Cozzmic het volgende:
Helaas helaas was ook ik gevoelig voor trends en om het plaatje compleet te maken ook een voor die tijd typerende ronde bril....godzijdank zie ik er nu niet meer zo uit....
![]()
[afbeelding]
pfieuw...ik voel me meteen niet meer alleen op de wereld, ty!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef Again het volgende:
[..]
Nou inderdaad, je liep er trendy bij! Compleet met spijkerbloes hihi. Die droeg ik toen ook![]()
Jaja, helemaal van die tijdquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef Aventura het volgende:
OMG, kuif, spijkerbloes...ik had er ook nog cowboylaarsjes bij aan.
* Aventura die herinneringen snel weer verdringt
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:23 schreef Cozzmic het volgende:
Helaas helaas was ook ik gevoelig voor trends en om het plaatje compleet te maken ook een voor die tijd typerende ronde bril....godzijdank zie ik er nu niet meer zo uit....
![]()
[afbeelding]
Valt best mee hoorquote:
Uit welk jaar kom jijquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het niet echt de kuifen zijn wat ik me kan herinneren
Wat ik dus bij meisjes gezien heb is dus echt een golf , een bijna halve circel op het voorhoofd
quote:
Nu nog steeds?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef Hilzillah het volgende:
Tis echt een verschrikkelijke foto!!
Ik bleef bij m'n moeder doordrammen dat het zo hoorde
Zoveel gel/lak dat haar haar afgeboken is?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:56 schreef marinake het volgende:
een vriendin van me fietste naar school met buurmeisje met kuif. t was midden in de winter. met het bekende gebaar wilde ze haar kuif fatsoeneren.. en toen hield ze hem in haar hand!
Als je toen bij mij op school zat had ik het wel geweten!quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef MevrouwKoRn het volgende:
CherryLips volgens mij ken ik jou(van gezicht dan) woon jij in Ede/omstreken??
Marrrrrnixquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als je toen bij mij op school zat had ik het wel geweten!![]()
[EDIT] je zat toen ook bij mij op school...
![]()
Die vind ik nu al afschuwelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:51 schreef Stansfield het volgende:
Over 10 jaar zitten we ons gek te lachen om meisjes die met korte broeken en laarzen op straat lopen.
Wij hebben gewoon een goede smaak, dat is het.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik dus ook.
Daar lach ik nu al om.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:51 schreef Stansfield het volgende:
Over 10 jaar zitten we ons gek te lachen om meisjes die met korte broeken en laarzen op straat lopen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:51 schreef Stansfield het volgende:
Dan ken ik je van gezicht inderdaad van het Marrrrrnixquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dan ken ik je van gezicht inderdaad van het Marrrrrnix![]()
Wat stomtoevallig dat ik in een ''kuiftopic'' iemand herken![]()
Ah ja, wij hadden in de klas steeds van die posteracties met die afbeeldingen. Hoe meer mensen bestelden, hoe goedkoper ze werdenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:32 schreef Noli. het volgende:
Oh ja ook wel een topic op zich waard..
Dat t-shirt..![]()
"Man met baby", "Baby tussen vrouwenbenen door glurend", Baby met zonnebril" enz enz....
En dan allemaal in zwart-wit foto's op bijvoorkeur witte of grijze t-shirts gedrukt..
2 denk ik, ben een jaartje blijven plakken in 3VWO en sindsdien gaat het bergafwaarts Maarrr ik was geen kakkerr hoorrr!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Marrrrrnix. Jij zat alleen drie jaar hoger gok ik
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |