Die kuif van meisje 5 zeker he?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:03 schreef postinggirl het volgende:
http://jaren90.wwzapper.com/1992/pics/mode1992.jpg
Één van de plaatjes in de collage hierboven bevat zo'n kuif.
Dat is ook niet zo vreemd, omdat die kuifjes open waren kon de wind er goed doorheen waaienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:46 schreef _V2 het volgende:
die dingen bleven ook met stormkracht 10 hun boogvorm behouden
stond me niet (bij niemand, maar dat terzijde), dus kon niet meedoen met die mode...Soemp toen:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:02 schreef Toeps het volgende:
Ik had er ook een.Helemaal stijf van de haarlak idd. Ach, mode hè...
Ja man, een jongen in de klas had astma en kreeg zowat een beroerte van al dat haarlak. echt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:58 schreef KlootMajoor het volgende:
....iemand een foto/? ik kan deze helaas nergens vinden
In mijn basisschool, en brugklastijd hadden meisjes zo'n hele hoge kuif, wat dus ook weer op een golf leek (vaak in de rechter richting)
Das was dus ontzettend HIP, en echt, ze hadden ze allemaal in mijn klas ( misschien dat het iets regionaals was, hier in Haaglanden zag je het overal!!)
Haard in een paardestaart en dan nog een kuif, hoeveel schade moet 't milieu wel niet geleden hebben door al die CFK stoffen in haarlak toendertijd
iemand die dit zich kan herinneren?
crimineeltjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Zo eentje had ik er ook!
Als ik naar oude klassenfoto's kijk, was het een hardnekkige trend want ik had 'm schooljaar '92-'93 en '93-'94![]()
Ik durf m'n klassenfoto's niet in te scannen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
De kuif!![]()
Altijd een hels karwei om um rechtop te krijgen (ging gepaard met flink wat schuimgel, haarlak en gezucht)
En op de fiets naar school diende ie als vliegenvanger; op school altijd eerst direct naar de wc om de vliegjes (die overigens hardnekkig vastgeplakt zaten) eruit te peuteren.
Nooit gedacht dat ik oooooooit een ander kapsel zou nemen![]()
Helaassss, alle foto's uit die tijd liggen bij m'n ouders thuisquote:
we hebben geduldquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helaassss, alle foto's uit die tijd liggen bij m'n ouders thuis![]()
Geduld is een schone zaakquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |