Jeetje. Jij zag er niet uit zeg.
Ik was de hele 90er jaren cool. Ik was 12 tot 22 gedurende die jaren. In 1990 deed ik mijn bloempot af; althans, een kapper deed dat. Ongevraagd. Maar goed getimed, sinds die tijd werd ik cool. Helaas heb ik van de beginjaren geen digitale foto's. Pas vanaf 1995-96 heb ik een beetje een archief bijgehouden.
Ik was skater natuurlijk, dit was in de beginperiode van mijn skaterzijn, dus ik had een redelijk korte ketting nog. Op een gegeven moment nam ik een langere.
![]()
Mijn kleren waren niet superfout dus ik zal op mijn haar concentreren dat diverse wijzigingen heeft ondergaan. Tijdje halflange manen gehad, best mooi, en je kon er ook op kauwen.
![]()
Standaard ski achtige jack. Deze jas is zo standaard, ik kende 3 personen die hem ook hadden.
![]()
Zelfs een ex, maar gelukkig een andere kleur. Boeide me meestal niet maar dit werd wel irritant. Hier heeft mijn haar wat lichte tinten.
![]()
![]()
Ja, ik zag er best goed uit. Nu lijk ik helaas meer op Brainpower met m'n brillie en saaie kop. En ik heb al jaren niks raars meer met m'n haar gedaan. Zucht, goeie ouwe tijd!
[ Bericht 11% gewijzigd door eleusis op 11-10-2006 15:05:44 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel