senk joe, had het zelf ook al ff in de fb gezet....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:52 schreef demins het volgende:
Shit!
Modjes: [BB SC 53] Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje
graag...
Je had heel iets anders in de fb gezet, dyslect!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
senk joe, had het zelf ook al ff in de fb gezet....
ja jee zeg....quote:
ik wist gewoon dat jij je er ook mee ging bemoeien. dat voorspelde ik toch al...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:57 schreef demins het volgende:
[..]
Je had heel iets anders in de fb gezet, dyslect!![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat jij je er ook mee ging bemoeien. dat voorspelde ik toch al...
kijk maar gerust
Ging toch goed buuf? Hebben de modjes ook weer eens iets te doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja jee zeg....
alsof ik ooit al eens eerder een topic heb geopend![]()
wist het van stress niet meer![]()
ow... laat maar komen.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ging toch goed buuf? Hebben de modjes ook weer eens iets te doen.
Ben trouwens blij dat jij hem geopend hebt. Krijg ik geen boze Bommie op m'n dak.![]()
ach stil maar...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:11 schreef Jappie het volgende:
Getver...alle ogen zijn wéér gericht op kwatta.![]()
Voornamelijk vrouwenogen , een enkele ouderling niet meegeteldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:11 schreef Jappie het volgende:
Getver...alle ogen zijn wéér gericht op kwatta.![]()
thanksquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach stil maar...![]()
volgende keer open ik er een speciaal voor jou....![]()
quote:
Vond het al vreemd dat die tekst opeens anders was.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
knap staaltje zelfbevlekking....![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zij zegt! Altijd weer wat zíj zegt!![]()
En in geen velden of wegen modjes te bekennen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:04 schreef Jappie het volgende:
Mwah...niet slecht....ff posten.....nog een paar dingentjens regelen op het werk...naar huis rijden.....auto in garage zetten........wat te drinken en nootjes gepakt. en posten maar.![]()
Maakt het wat uit ? ...je speelt toch wel weer de hoofdrol...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef versabommie het volgende:
"bb[sc 53] ik zeg nog zo: Geen bommetje! "
euh.....mag ik hier nou wel of niet posten?![]()
Alleen met voorbinddildoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef versabommie het volgende:
"bb[sc 53] ik zeg nog zo: Geen bommetje! "
euh.....mag ik hier nou wel of niet posten?![]()
Tisser Jappie? Zit je dependslip te strak ofzo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maakt het wat uit ? ...je speelt toch wel weer de hoofdrol...
En jij je kop uit de reet van PH52quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:10 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ie 'm wel eerst even uit zijn reet halen!![]()
Wat denk jij zelf ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tisser Jappie? Zit je dependslip te strak ofzo?![]()
Nou he? Kom net binnenstruikelen en het lijkt wel een bitchslapfeest met die jappie, ph52 en demins...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Talitha het volgende:
Het was gezelliger zonder boze, jaloerse en verwarde heren in de SC.![]()
Dat had je vorig jaar kunnen zien aankomenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat denk jij zelf ?![]()
Ik zit hier nu al jaaren...langzaam maar zeker een bepaalde naam verworven...komt zo'n hoog catherijnse slet wel even in een keer de 1ste viool spelen....![]()
Wat denk jij nu eigenlijk zelf ?
Nare dag gehad op kantoor, lieverd?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou he? Kom net binnenstruikelen en het lijkt wel een bitchslapfeest met die jappie, ph52 en demins...
Misschien moeten ze maar eens een leuk jurkje kopen want het zijn net drie oude wijven![]()
PMS wel ff naar Joohana, ramt ze die deegrol wel ff in je . . .quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou he? Kom net binnenstruikelen en het lijkt wel een bitchslapfeest met die jappie, ph52 en demins...
Misschien moeten ze maar eens een leuk jurkje kopen want het zijn net drie oude wijven![]()
Ach, weet je, al die stress, die jonge gastjes kunnen het allemaal niet meer aan. En dan gaan ze zich afreageren op mensen die wel weten hoe de wereld in elkaar steekt. Bij sommigen komt het verstand met de jaren, anderen wachten tevergeefs. Ik ben bang dat onze jonge protégé de rest van zn leven zal moeten wachten op 'het licht'.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:20 schreef demins het volgende:
Hadden ze je paperclips weer verstopt??
Ga hier maar even lekker tekeer, dat hielp de vorige keren ook!![]()
Zie jij me "matties" hier ergens in deze reeks...laat staan in dit topic met zijn wanstaltelijke titel ? Nee he ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat had je vorig jaar kunnen zien aankomenJij en je "matties" hadden me vorig jaar de mond kunnen snoeren toen ik hier binnenkwam maar nee...onderschatting en hoon viel mij ten deel. Dit heb je zelf aangericht knul
Vandaag niet wezen werken pik, mijn vrouw werd geopereerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:18 schreef demins het volgende:
[..]
Nare dag gehad op kantoor, lieverd?![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie jij me "matties" hier ergens in deze reeks...laat staan in dit topic met zijn wanstaltelijke titel ? Nee he ?![]()
..nou...ik dus ook niet........de hoon die jij claimt vorige jaar over je heen gekregen te hebben is er een van het type fata morgana..........die bestaat alleen in je hoofd..wat zo hinderlijk is aan het hele verhaal is dat jij mensen (vooral al die oerdomme te stom om voor de duvel te dansen squaws) zo ver beneden alle ANP geniepig weet te manipuleren dat zij die fata ook gaan zien....dat is wat er is...
![]()
![]()
ja heur...hoop dat ik haar strax op mag halen ....!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alles goed gegaan verder met moeders de vrouw ?![]()
Das mooi man..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja heur...hoop dat ik haar strax op mag halen ....!![]()
PH! Jij ook al!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Slikken schat, dat lukt niet met je kaken op elkaar.
Heeft ze je operatief laten verwijderen? Verstandige vrouw!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vandaag niet wezen werken pik, mijn vrouw werd geopereerd.
ach Jappie!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das mooi man..![]()
Zeg...als je het niet erg vind...ik ga ff liggen.... ben een beetje moe.![]()
mooi dat het goed is gegaan!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja heur...hoop dat ik haar strax op mag halen ....!![]()
Om deze TT nou nog te veranderen in "Ik heb nog zo gezegd: Geen Jappie!"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach Jappie!
ben je nou zo moe van je zo druk maken....
ik had toch al beloofd ook voor jou een topic te maken in de toekomst...![]()
en nou geen ruzie meer maken hoor...
Kep al een voorstel voor een tt: Laat hier Jappie Jankenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach Jappie!
Nee nee...tis uit mijn systeem nu...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach Jappie!
gelukkig wel...wel wat littekens erbij maargoed...dat mag de pret niet drukken...zolang ze nog op haar knieen kan zitten is het goedquote:
Het zit je echt dwars hè?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef demins het volgende:
[..]
Om deze TT nou nog te veranderen in "Ik heb nog zo gezegd: Geen Jappie!"![]()
yeps...5 minuten en dan is het over.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee nee...tis uit mijn systeem nu........zo zijn wij "mannen" he?
![]()
Wat te denken van een demins...PH.....duckie...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps...5 minuten en dan is het over.....
Vrouwen daarentegen zoals semih en tijn kunnen jaren janken over een jurkje!![]()
t lijkt me tobben zo een vrouw te zijn....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat te denken van een demins...PH.....duckie...![]()
Ik wou eerst met mn auto het forum inrijden, maar ik kon de juiste locatie niet achterhalen. Maar ik zie dat ik je aandacht hebquote:
Misschien moeten we een lollie kopen voor 'm?quote:
Nou zij zijn vrouw zonder alle fun-accesoires zoals joppen en een doos, dat lijkt me enorm frustrerend voor zequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t lijkt me tobben zo een vrouw te zijn....![]()
![]()
Als je bedoelt dat de TT nog niet is aangepast...quote:
Ach, voor iemand die de hele dag met een voorbinddildo rondloopt heb je best veel praatjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou zij zijn vrouw zonder alle fun-accesoires zoals joppen en een doos, dat lijkt me enorm frustrerend voor ze![]()
Maar het verhindert gelukkig wel dat kerels als jij achter ons aan zitten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou zij zijn vrouw zonder alle fun-accesoires zoals joppen en een doos, dat lijkt me enorm frustrerend voor ze![]()
Wat lul je nou over die voorbinddildo? Ik informeerde vanmorgen slechts of je weer anaal genomen werd door je secretaresse...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, voor iemand die de hele dag met een voorbinddildo rondloopt heb je best veel praatjes![]()
Pas als jij dr vanaf bentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat lul je nou over die voorbinddildo? Ik informeerde vanmorgen slechts of je weer anaal genomen werd door je secretaresse...
Kom uit die kast knul!![]()
quote:
Mwah, je ava vind ik dan weer wel een leuk wijf!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:45 schreef demins het volgende:
[..]
Maar het verhindert gelukkig wel dat kerels als jij achter ons aan zitten!![]()
ik snap de link niet helemaal...quote:
Dag Talithaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:44 schreef Talitha het volgende:
De heren zijn weer in een stukken beter humeur.![]()
Helaas moet ik nu weg.![]()
Hallo, milf next door!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dag Talitha![]()
jammer dat je gaat. misschien tot later!
Hai....quote:
whehehe normaal heb je je mondje ook wel bij je ...trap er niet inquote:
ik kon niks gevats bedenken....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehehe normaal heb je je mondje ook wel bij je ...trap er niet in![]()
Ik wacht je opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kon niks gevats bedenken....![]()
maar ga nu eerst ff eten en kom daarna new en improved weer terug![]()
the bitch is back...quote:
nee...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand nog een modje gesignaleerd de laatste uren ?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand nog een modje gesignaleerd de laatste uren ?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga geen excuus aanbieden voor iets waar ik geen spijt van heb.
Ik heb het SC topic gelezen waar Cora een vraag neerzet en Stereo vervolgens de boel nog eens lekker aandikt met onwaarheden, dat is voor mij stoken en dat vind ik nog steeds....
En verder lieve mensen, reageer ik hier niet meer![]()
Het is op, over en uit.
Hoe danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel de manier om iedereen voor eens en altijd duidleijk te maken dat het Forum neit lekker draait zonder mods...![]()
quote:
is NorthernStar hier nou eigenlijk ook mod ik hoor jullie er nooit over en zie m ook maar weinigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee...![]()
ze zouden toch niet aan t staken zijn![]()
Weet van Day dat ze een afspraak buiten de deur had in Utrecht. (waar is Bommiem hij zal toch niet nu daten met Day)
Flugel heb ik voor het laatst zien posten in de fb.(waar ze zei hier niet meer te zullen posten, ik dacht dat ze de fb bedoelde)
TL is de hele dag al spoorloos...
Dit is natuurlijk wel de manier om iedereen voor eens en altijd duidleijk te maken dat het Forum neit lekker draait zonder mods...![]()
Mijn reactie was om direct in MED te kijken....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Ik had er nog heel wat over te zeggen, maar krijg zo het idee dat dit niet niet helemaal het goede moment is![]()
Bedoel je nou dat ze stiekum in de struiken ons in de gaten liggen te houden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb zomaar het idee dat er dan een blauwgekleurde opduikt....
Nope, niet in dit BB6 Forum....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
is NorthernStar hier nou eigenlijk ook mod ik hoor jullie er nooit over en zie m ook maar weinig
Met een doorgeladen jachtgeweer....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ze stiekum in de struiken ons in de gaten liggen te houden?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mijn reactie was om direct in MED te kijken....![]()
wat te doen met lastige eendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met een doorgeladen jachtgeweer....![]()
Ik begrijp het wel enigszins, er is natuurlijk teveel SC in de FB. Volgens mij wordt je daar ook wel een beetje gestoord van. Je F5-t de hele tijd, en er staat alléén maar onzin....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, NS is slechts liefhebber in dit deel van Fok!
wel jammer hoor dat de mods nou geen zin meer hebben hier!
Jammiequote:
Misschien dat die klootzakken die de hele tijd maar lopen te drammen in de fb als een kutkind wiens lolly is afgepakt nu eens door hebben dat ze vrijwilligers het forumleven onmogelijk maken met hun kutdiscussies die al onderhand zo oud zijn als de weg naar rome!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee...![]()
ze zouden toch niet aan t staken zijn![]()
Weet van Day dat ze een afspraak buiten de deur had in Utrecht. (waar is Bommie hij zal toch niet nu daten met Day)
Flugel heb ik voor het laatst zien posten in de fb.(waar ze zei hier niet meer te zullen posten, ik dacht dat ze de fb bedoelde)
TL is de hele dag al spoorloos...
Dit is natuurlijk wel de manier om iedereen voor eens en altijd duidelijk te maken dat het Forum niet lekker draait zonder mods...![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, NS is slechts liefhebber in dit deel van Fok!
wel jammer hoor dat de mods nou geen zin meer hebben hier!
ah dat verklaard n hoopquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, niet in dit BB6 Forum....
Dat zou je ook om kunnen draaienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien dat die klootzakken die de hele tijd maar lopen te drammen in de fb als een kutkind wiens lolly is afgepakt nu eens door hebben dat ze vrijwilligers het forumleven onmogelijk maken
Psies, Ik dacht dat langspeelplaten niet meer gemaakt werden....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien dat die klootzakken die de hele tijd maar lopen te drammen in de fb als een kutkind wiens lolly is afgepakt nu eens door hebben dat ze vrijwilligers het forumleven onmogelijk maken met hun kutdiscussies die al onderhand zo oud zijn als de weg naar rome!
quote:
Ik hou me al in tegen de mods, bommie kan wel wat hebben volgens mij...quote:
Nekam kjilegomno nevelmurof teh sregilliwjirv ez tad nebbeh rood snee un tkapegfa si yllol sneiw dniktuk nee sla bf ed ni nemmard et nepol raam djit eleh ed eid nekkaztoolk eid tad neihcssim.quote:
Ik heb ook maar niet gereageerd op mijn naamsvermelding in de FB. Vond het wel jammer dat het incident vermeld werd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou me al in tegen de mods, bommie kan wel wat hebben volgens mij...
Al begint dat drammen idd wel vervelend te worden![]()
OMFG, Heeft Bush dat echt gedaan ????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nekam kjilegomno nevelmurof teh sregilliwjirv ez tad nebbeh rood snee un tkapegfa si yllol sneiw dniktuk nee sla bf ed ni nemmard et nepol raam djit eleh ed eid nekkaztoolk eid tad neihcssim.
en dan?![]()
Eend zijn verhaal begint meer op een 4-layer blue ray disc vol met dezelfde mp3 te lijkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Psies, Ik dacht dat langspeelplaten niet meer gemaakt werden....![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nekam kjilegomno nevelmurof teh sregilliwjirv ez tad nebbeh rood snee un tkapegfa si yllol sneiw dniktuk nee sla bf ed ni nemmard et nepol raam djit eleh ed eid nekkaztoolk eid tad neihcssim.
en dan?![]()
Af en toe zou ik willen dat ik met korte oneliners reageerdequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
OMFG, Heeft Bush dat echt gedaan ????![]()
dit liedje ken ik al..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou me al in tegen de mods, bommie kan wel wat hebben volgens mij...
Al begint dat drammen idd wel vervelend te worden![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend zijn verhaal begint meer op een 4-layer blue ray disc vol met dezelfde mp3 te lijken![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dan?![]()
Hoi milfje!quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef versabommie het volgende:
Ik heb wel een goed idee....als we nou eens in MED de streamverslagen combineren met wat SC ?
Dat bedoel ik, iedereen loopt op zijn tenen, en als je daar wat van zegt, 'kijken' ze je verontwaardigd aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb ook maar niet gereageerd op mijn naamsvermelding in de FB. Vond het wel jammer dat het incident vermeld werd.
Het ging erom of het On-danwel Offtopic was....Niet dat ik me verzette tegen het feit dat er SC in COS moest worden toegelaten...
Beetje jammer..Zou Marcel zeggen....
Ja, eend is verrassend bezig met zijn mening over de cos en de sc!quote:
dag Vice VersaBommiequote:
Dat liedje ken ik al hihihiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, eend is verrassend bezig met zijn mening over de cos en de sc!![]()
Jezus....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, eend is verrassend bezig met zijn mening over de cos en de sc!![]()
Als dat zo is, dan hebben jij, Krabbit, Jappie en al die andere luitjes van de stichting "wens Bommie een ban" waarschijnlijk een prima tijd voor de boeg, want ik gok op een permban binnen no timequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, iedereen loopt op zijn tenen, en als je daar wat van zegt, 'kijken' ze je verontwaardigd aan.
Wedden dat de volgende stap wordt dat je het hier ook al niet meer over mag hebben of geinen in dit topic
Ik moet je ook eerlijk zeggen, dat ik ieder woord hier ook wel een keer nakijk, zeker als ik het over de Fb heb..... Niet echt gezond....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, iedereen loopt op zijn tenen, en als je daar wat van zegt, 'kijken' ze je verontwaardigd aan.
Wedden dat de volgende stap wordt dat je het hier ook al niet meer over mag hebben of geinen in dit topic
you talk the talk but do you kluif de bommie?quote:
Het is meer actie reactie, ik hou me nogal inquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jezus....![]()
issie nou nog niet klaar?
Dat is juist het probleem...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik snap de link niet helemaal...![]()
![]()
Begin jij er ook weer even overquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef Inodder het volgende:
Jo Pc bent helemaal met je eens hoor maar hun standpunt is nu duidelijk (geen democratie) ze hebben nu uitgesproken niets te veranderen dus laten we t nu ook maar laten rusten
de discussie hier in de sc voeren is ondertussen ook vervelend imo
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
you talk the talk but do you kluif de bommie?
nu begin jij er weer over je had niet hoeven reageren hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begin jij er ook weer even over![]()
Zodat de bommert alles straks weer in mijn schoenen kan schuiven![]()
dat vinnik dus zo een gelul he....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik moet je ook eerlijk zeggen, dat ik ieder woord hier ook wel een keer nakijk, zeker als ik het over de Fb heb..... Niet echt gezond....![]()
Maar dat is dan ok het enige leuke aan deze discussie...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begin jij er ook weer even over![]()
Zodat de bommert alles straks weer in mijn schoenen kan schuiven![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus ik mag hier gewoon zeggen dat de moddiemods zo dom zijn dat ze nog aangereden worden door een geparkeerde auto zonder dat dat consequenties heeft.
Ik denk dat jij niet zult misstaan onder mijn bureau!quote:
Als je goed keek, kon je zien dat ik er een draai aan gaf en er niet inhoudelijk op in gingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
nu begin jij er weer over je had niet hoeven reageren hoor![]()
ehhh doe ik nu psies zelfde![]()
guess who's back...quote:
Niet naar luisteren Flugel. Hij meent het niet en dat weet je.quote:
Wa? wil toch niet zeggen dat ik erachter sta? Daarnaast probeer ik al een tijdje een goede schimpcompetitie in de sc te starten dus alle beetjes helpen...quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet zult misstaan onder mijn bureau!
trouwens wel weer klotetoeval net als ik een ongelukkig voorbeeld wil gevenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
guess who's back...![]()
![]()
hoi Flugel...
Ik denk dat je je hier toch lelijk in kunt vergissen bommels...alles valt of staat in deze met het ledig gewicht..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:31 schreef versabommie het volgende:
dus ik mag hier gewoon zeggen dat de moddiemods zo dom zijn dat ze nog aangereden worden door een geparkeerde auto zonder dat dat consequenties heeft.
Jij lag toch niet in de struiken he?quote:
Je kan wel heel goed je best doen, maar hier lul je je niet meer uit maat!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wa? wil toch niet zeggen dat ik erachter sta? Daarnaast probeer ik al een tijdje een goede schimpcompetitie in de sc te starten dus alle beetjes helpen...
Je weet zelf wel dat ik van mijn modjes hou en ze niet dom vin!![]()
Ik heeft een redelijk hoog bureauquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik weet niet hoe hoog jou bureau is, maar uitgaande van een normaal bureau den ik dat ik redelijk mis sta...
Joh, ik vind het nog meevallen dat ik niet al een tijdje op nonactief sta nav van mijn day is zo dik grapquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je kan wel heel goed je best doen, maar hier lul je je niet meer uit maat!
![]()
Een bereikbaar topic, ja. Dat is het imho nu niet meer. Jammer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
.
De spelregels zijn zo verdomd simpel...in het FB is men niet zo streng, het moet alleen wel een bereikbaar topic blijven om eventuele foutjes in het forum recht te vlotten met hulp van de moddiemods...
Ik zit hier al een uur te F5'en en dit was wel een mooi moment om weer boven water te komenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij lag toch niet in de struiken he?![]()
Haaai schat![]()
ohw ff day roepen dan maar:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier al een uur te F5'en en dit was wel een mooi moment om weer boven water te komen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier al een uur te F5'en en dit was wel een mooi moment om weer boven water te komen![]()
En je hagelgeweer ontladen ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zonder dat dat consequenties heeft voor auto of mod, bedoelt hij natuurlijk!quote:
Soms moet je gewoon ff een tijdje je mond houden in bepaalde situaties....maar dan kun je het er later toch gewoon over hebben? Meestal is je standpunt dan ook iets meer genuanceerd. ....Anders zouden we allemaal zo ondoordacht posten zoals moiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een bereikbaar topic, ja. Dat is het imho nu niet meer. Jammer.
Feedback doet iig nog iets van een democratie vermoeden.... Maar het is vaak weerwoord en nu kappen.
Jammer, maar door het gezuig in het topic over SC en COS kan ik het wel begrijpen.
Twas alléén jammer, dat ik net op het moment dat ze besloten hadden, strenger te worden, een meningsverschil kreeg.... Maar ja, al teveel woorden daar weer aan gespendeerd nu.![]()
Je berichtje in de FB deed mij het ergste vrezen, maar ben blij dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ze beginnen me bijna de stuipen op het lijf te jagen !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]...camouflage kleding and all the works ?
![]()
En dat moeten we inderdaad tegengaan.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
....Anders zouden we allemaal zo ondoordacht posten zoals moi![]()
We hebben tot in den treure gediscussieerd en altijd overal naar geluisterd. Eens is de koek op.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een bereikbaar topic, ja. Dat is het imho nu niet meer. Jammer.
Feedback doet iig nog iets van een democratie vermoeden.... Maar het is vaak weerwoord en nu kappen.
*zich daarbij aansluit*quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je berichtje in de FB deed mij het ergste vrezen, maar ben blij dat je er weer bent.
tis best een kunst hoor...direct alles roepen wat in je opkomt zonder die ban te krijgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dat moeten we inderdaad tegengaan.....![]()
Daar heb ik even getwijfeld of ik zou reageren, maar gelukkig gooide bommert een betere gelegenheid in m'n schoot...quote:
De ellende van mijn fanta is dat ik er ook altijd fysieke beelden bij doorkrijg....zeg maar een soort fantanormaal begaafd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze beginnen me bijna de stuipen op het lijf te jagen !![]()
okeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben tot in den treure gediscussieerd en altijd overal naar geluisterd. Eens is de koek op.
Feedback is okay, maar zaken steeds opnieuw in onze strot blijven schuiven gaat op den duur vervelen. We zijn in de eerste plaats ook users en ik kan je vertellen dat je door jezelf 24/7 te moeten blijven verdedigen de lol er heel snel vanaf is. Vandaar dat ik niet meer in FB ga komen.
En nu gewoon lekker SC'en svp, wil er gewoon niet meer op ingaan nu. Wil ook effe ontspannen.
In de originele post van me gaf ik je in de volgende zin inderdaad gelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben tot in den treure gediscussieerd en altijd overal naar geluisterd. Eens is de koek op.
Feedback is okay, maar zaken steeds opnieuw in onze strot blijven schuiven gaat op den duur vervelen. We zijn in de eerste plaats ook users en ik kan je vertellen dat je door jezelf 24/7 te moeten blijven verdedigen de lol er heel snel vanaf is. Vandaar dat ik niet meer in FB ga komen.
En nu gewoon lekker SC'en svp, wil er gewoon niet meer op ingaan nu. Wil ook effe ontspannen.
Dan ben ik blijkbaar de eerste die jou begrijpt. Moet voor jou toch een teken aan de wand zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:40 schreef Inodder het volgende:
mike hier nog ergens aan wezig
je bent de eerste die reageerde zoals ik verwacht had
nu weer?
edit ja dus boven me
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis best een kunst hoor...direct alles roepen wat in je opkomt zonder die ban te krijgen![]()
Zo, Bommert, voor de eeuwigheid vastgelegdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft zat praatjes, maar hij durf niet eens naar een minimeet te komen...
Ik schijt in me broek voor mondige vrouwenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik even getwijfeld of ik zou reageren, maar gelukkig gooide bommert een betere gelegenheid in m'n schoot...
Hij heeft zat praatjes, maar hij durf niet eens naar een minimeet te komen...
Ik heb ook heel m'n gezicht in schutkleuren gesminckt...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
De ellende van mijn fanta is dat ik er ook altijd fysieke beelden bij doorkrijg....zeg maar een soort fantanormaal begaafd.![]()
Zie je der liggen in de struiken...![]()
Nee, jij hebt géén boerenkool gegeten, hoor ik al.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
Flikker ff lekker op met al dat gebagger in de SC...
Doe es foto maken....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook heel m'n gezicht in schutkleuren gesminckt...![]()
wat...ik heb 6 EN een half kantje vanmorgen om 4.37 jou kant op gestuurd....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem...![]()
Jij denkt dat je in deze wereld maar vrolijk huppelend en flirtend van bloem naar bloem kunt fladderen.......quess what ?
NOT!!!![]()
Wij hebben ook gevoel......wij zijn in tegenstelling van wat jullie soort schijnt te denken meer dan alleen maar nectarleveranciers.![]()
6 kantjes....ik kan wel janken...![]()
Flugel? Op het gevaar af drammerig te lijken: had je m'n postje gelezen...?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
zo'n geil nat jungleshirt, van die camouflagestrepen over d'r gezicht ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
De ellende van mijn fanta is dat ik er ook altijd fysieke beelden bij doorkrijg....zeg maar een soort fantanormaal begaafd.![]()
Zie je der liggen in de struiken...![]()
Jij bent al weken uit op een ban, gloryhuntert!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Flugel? Op het gevaar af drammerig te lijken: had je m'n postje gelezen...?
Als ie in FB staat niet.... Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Flugel? Op het gevaar af drammerig te lijken: had je m'n postje gelezen...?
Staat je goed!!! geloof ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
brrrrrr....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo'n geil nat jungleshirt, van die camouflagestrepen over d'r gezicht ?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
.....en zo'n belangrijk prive bericht laat je dan bezorgen door een ouwe aftandse postduif die er 4 dagen over doet met allerlei mogelijke tussenstops ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat...ik heb 6 EN een half kantje vanmorgen om 4.37 jou kant op gestuurd....
Maak een buikschuiver op een spijkerbedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zo, Bommert, voor de eeuwigheid vastgelegd![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe es foto maken.......aaaahhh toe....
![]()
![]()
Veronika...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op de vorige pagina van dit topic vroeg ik of je tijd had om de TT aan te passen (zie ook FB).quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ie in FB staat niet.... Wat wil je weten?
Als jij je tanden ergens in hebt gezet laat je niet meer los, he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Op de vorige pagina van dit topic vroeg ik of je tijd had om de TT aan te passen (zie ook FB).
Tussen het geweld van al die repeterende platen hier, valt een simpel verzoekje blijkbaar niet meer op.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat hadden jullie niet gezien hè....![]()
Dat had ik wel gezien inderdaad, maar ik was even recalcitrant... Aangepastquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Op de vorige pagina van dit topic vroeg ik of je tijd had om de TT aan te passen (zie ook FB).
Tussen het geweld van al die repeterende platen hier, valt een simpel verzoekje blijkbaar niet meer op.![]()
Zo lelijk..dat hekje...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien inderdaad, maar ik was even recalcitrant... Aangepast
Nietes!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
omg, daar heb je hem weer....quote:
Weet je wat ik vind! Er post hier een heel stelletje zeikerds die zo vol van zichzelf zijn dat ze eindeloos hetzelfde blijven herhalen en voortdurend proberen elkaar een oor aan te naaien. Alles om te laten zien hoe geweldig ze zijn! Geen wonder dat een vriendelijk berichtje tussen al die ellende helemaal niet meer opvalt. En nou optiefen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent al weken uit op een ban, gloryhuntert!![]()
Ga jij es lekker bekijken of je onderwater adem kunt halen.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maak een buikschuiver op een spijkerbed![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet je wat ik vind! Er post hier een heel stelletje zeikerds die zo vol van zichzelf zijn dat ze eindeloos hetzelfde blijven herhalen en voortdurend proberen elkaar een oor aan te naaien. Alles om te laten zien hoe geweldig ze zijn! Geen wonder dat een vriendelijk berichtje tussen al die ellende helemaal niet meer opvalt. En nou optiefen!![]()
![]()
![]()
[..]
Weet je wat ik vind! Er post hier een heel stelletje zeikerds die zo vol van zichzelf zijn dat ze eindeloos hetzelfde blijven herhalen en voortdurend proberen elkaar een oor aan te naaien. Alles om te laten zien hoe geweldig ze zijn! Geen wonder dat een vriendelijk berichtje tussen al die ellende helemaal niet meer opvalt. En nou optiefen!![]()
![]()
![]()
.......en weer doorademen.......quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
.. nee hoor niet de post duif... vanmorgen netje met de imel gedaanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
.....en zo'n belangrijk prive bericht laat je dan bezorgen door een ouwe aftandse postduif die er 4 dagen over doet met allerlei mogelijke tussenstops ?![]()
living on the edge hoor jij...![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
En daar ben je in dit geval maar wat blij mee!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:50 schreef demins het volgende:
[..]
Als jij je tanden ergens in hebt gezet laat je niet meer los, he?![]()
Is dit codetaal ? Wil hem best ontcijferen hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:55 schreef Inodder het volgende:
mis de connectie envelope : blauw
evenals Green Eyes (Coldplay) : BB
maar goed
[..]
![]()
![]()
Bedankt Flugel!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als jij de connectie tussen blauw en enveloppe niet kent ben je een hele grote bofkont!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:55 schreef Inodder het volgende:
mis de connectie envelope : blauw
evenals Green Eyes (Coldplay) : BB
maar goed
quote:
bedanktquote:
Ben je gek joh! Kan hier echt niet kwaad over worden. Maar als iedereen hier van alles gaat roepen, dan wil ik ook weleens meedoen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
.......en weer doorademen.......
lucht dat nou op?![]()
dank je, meer dan genoeg reden om het niet aan te doen...quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. nee hoor niet de post duif... vanmorgen netje met de imel gedaan
Ik dacht bijna....daar gaat nummer drie !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je gek joh! Kan hier echt niet kwaad over worden. Maar als iedereen hier van alles gaat roepen, dan wil ik ook weleens meedoen.![]()
Nou ik blijf het een baggeruitvoering vinden van een in wezen goed idee! Volgens mij doet Flugel het om mij te jennen, maar ze vergeet dat ze alle userts van dit topic treft!quote:
ow damm ja idd ik vat m laatst nog n aanslag van 8.200,-quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als jij de connectie tussen blauw en enveloppe niet kent ben je een hele grote bofkont!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je gek joh! Kan hier echt niet kwaad over worden. Maar als iedereen hier van alles gaat roepen, dan wil ik ook weleens meedoen.![]()
Nog één keer en ik stort je over de giro!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ga jij es lekker bekijken of je onderwater adem kunt halen.....![]()
Ik heb heel andere manieren om jou te jennen, dit is té makkelijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ik blijf het een baggeruitvoering vinden van een in wezen goed idee! Volgens mij doet Flugel het om mij te jennen, maar ze vergeet dat ze alle userts van dit topic treft!![]()
Ik was apetrots op haar!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik vond er wel een kern van waarheid inzitten...![]()
En wie denk je daarvoor mee te nemen aangezien je niet binnen 5 meter afstand van je forumgenoten durft te komen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog één keer en ik stort je over de giro!![]()
Does lief dan!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb heel andere manieren om jou te jennen, dit is té makkelijk
Zul je eerst uit de gleuf van de brievenbus moeten kunnen kruipen.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog één keer en ik stort je over de giro!![]()
jij krijg vanavond op je billen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Dan heeft iemand hier in huis hem onderschept......![]()
Nog 20 minuten voor ze thuiskomt... [afbeelding]
Ik kan ermee leven, dus deze laat ik aan jou over.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ik blijf het een baggeruitvoering vinden van een in wezen goed idee! Volgens mij doet Flugel het om mij te jennen, maar ze vergeet dat ze alle userts van dit topic treft!![]()
ligt ut nou aan mij of is dit precies zoals Demins het in de fb geeist gevraagd heeft?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan ermee leven, dus deze laat ik aan jou over.![]()
Allen een # extra ertussen, voor de rest perfecto...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:52 schreef demins het volgende:
Shit!
Modjes: [BB SC 53] Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje
graag...
Makkelijk om wat te roepen maar vooruit: er is het VOL forum waar mensen knuffelig en lief met elkaar omgaan. Niets op tegen, sterker af en toe wel plezierig. Hier in de sc is het vaak wat dollen en outsmarten, puur en alleen misschien wel om het feit dat er niemand is die serieus doet. Als jij er dan zo'n kern van waarheid in ziet zitten dan is het natuurlijk a zeggen en verwacht ik eigenlijk ook de B. De b is natuurlijk de kernvraag: "hoe zie jij de SC dan wel en hoe zou jij de SC willen zien". Niemand die hier wat roept over kussmileys, knuffeldingetjes en weet ik wat , dat hoort in een sc net als dat allemaal naaituig mij een ban wil aanpratenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
En je denkt niet: dat was wel erg veel moeite voor zo'n lullig uitroepteken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan ermee leven, dus deze laat ik aan jou over.![]()
Ja ? Denk je ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jij krijg vanavond op je billen...![]()
![]()
![]()
Dat was ook de bedoeling! Maar ik ben er dus niet kwaad over. Vind het eigenlijk wel leuk om te zien hoe de heren (want dat zijn het overwegend) zich druk maken om niets.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
hoe weet je dat je met een gothic meisje naar bed bent geweest? Haar make-up heeft een perfecte afdruk op het kussen achtergelaten, en je hebt paars haar tussen je tanden!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Uitgelopen onder de ogen door de regen, zodat het een Gothic-tintje krijgt......
Om te zeggen dat je er geen bal van begrepen hebt zou het understatement van het jaar kunnen worden!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Allen een # extra ertussen, voor de rest perfecto...
je hebt um wel gehad.... je zit me gewoon in de meeling te nemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja ? Denk je ?...vertel eens...wat stond er allemaal in dan ?
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe weet je dat je met een gothic meisje naar bed bent geweest? Haar make-up heeft een perfecte afdruk op het kussen achtergelaten, en je hebt paars haar tussen je tanden!
denk hetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:11 schreef Mike1964 het volgende:
Is hier de nieuwe FB?
Ja, zeg het maar!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:11 schreef Mike1964 het volgende:
Is hier de nieuwe FB?
Echt niet.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je hebt um wel gehad.... je zit me gewoon in de meeling te nemen
Dat stukje precies!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe weet je dat je met een gothic meisje naar bed bent geweest? Haar make-up heeft een perfecte afdruk op het kussen achtergelaten, en je hebt paars haar tussen je tanden!
ik had dezelfde vraag ook al gesteld...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:06 schreef demins het volgende:
[..]
Nadat ze haar ferme keutel weer grotendeels introk, jawel!![]()
thnkgod!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat stukje precies!
De kern van waarheid is dat ik dat gemekker dat vanuit de fb nu hier zijn kop opsteekt een beetje zat ben...
grow up, get over it, grote jongen, billen gebrand, klaar.
Voor de rest zal ik de laatste zijn die wil dat het gesmart-ass ophoudt en vind ik dat we gewoon op dezelfde voet door moeten gaan.
Had een beetje slordig gelezen, ik geef het toe. Maar dat kwam door mijn irritatie over die kapotte langspeelplaat!
Ah joh...post um nog eens maar dannet ff anders geformuleerd ...om de stelling te bevestigen zeg maar.quote:
ow, dus ik mag blijven??quote:
Zie boven, gequot!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah joh...post um nog eens maar dannet ff anders geformuleerd ...om de stelling te bevestigen zeg maar.![]()
![]()
Ja mag wel tutoieren hoor zeg anders maar gewoon Inodderquote:
Als je me kluift wel !quote:
OMFG!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja mag wel tutoieren hoor zeg anders maar gewoon Inodder![]()
ja ... nou hij is onderwegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt niet.....post um nog eens dan.
![]()
heb je mun mailadres eik nog wel [afbeelding]
Ga zalf kopen, Klodder!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja mag wel tutoieren hoor zeg anders maar gewoon Inodder![]()
nu ff niet oortjuh is druk met de japsterquote:
Je laat me toch niet weer een hele avond voor ............Jan ..........met de korte achternaam.......naar een lege mailbox .....zitten staren he ?quote:
zal ik ff de spambox van mijn grootste klant naar je forwarden ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je laat me toch niet weer een hele avond voor ............Jan ..........met de korte achternaam.......naar een lege mailbox .....zitten staren he ?![]()
Zeg het hem, Newbie!quote:
voor die anus van jou zeker waar je net die vbdildo uit hebt weten te kangoenquote:
Interpunctie zegt jou echt niets he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
voor die anus van jou zeker waar je net die vbdildo uit hebt weten te kangoen![]()
In wat voor opzicht "groot" ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal ik ff de spambox van mijn grootste klant naar je forwarden ?![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
voor die anus van jou zeker waar je net die vbdildo uit hebt weten te kangoen![]()
Nou vriend LS, dat is toch wat we allen nastreven?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan maar een NSB opmerking...
Hele [COS] loopt weer uit de klauwen en geen FUCK wat er aan gedaan wordt.![]()
![]()
quote:
sluit me graag aan bij de sig van oortiesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Interpunctie zegt jou echt niets he?
Wat verwacht je van mij dan...behalve godmode ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Ik zit er allang bij LS.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
575.000 mails per dag, spamwaarde 46%quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
In wat voor opzicht "groot" ?......Olga ?
![]()
daar is zoals je weet n knop voor hoef je ons er niet mee lastig te vallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Neuh! Ben jij een beetje een lekker kippetje?quote:
Olga uit ER ???quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
In wat voor opzicht "groot" ?......Olga ?
![]()
je hebt me gewoon geblokt he ...hihihiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je laat me toch niet weer een hele avond voor ............Jan ..........met de korte achternaam.......naar een lege mailbox .....zitten staren he ?![]()
Neh.......ik wil het jullie niet aandoen om mij meer dan 3 dagen te moeten missen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
575.000 mails per dag, spamwaarde 46%
uiteraard....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh! Ben jij een beetje een lekker kippetje?
wattisser mike?quote:
url's , foto's please !quote:
bijvoorbaat al inslaap gevallen van bommie's post!quote:
tis gewoon nooit goed he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bijvoorbaat al inslaap gevallen van bommie's post!
Laten we het er maar op houden dat ik in het verkeerde topic zat te gapen...quote:
ERFGENAAM ! ERFGENAAM !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:30 schreef versabommie het volgende:
Ik wil overigens niet de partypooper zijn, maar 1 keer per dag serieus moet kunnen. Ik wil het er toch eens met jullie over hebben.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je hebt me gewoon geblokt he ...hihihi![]()
[..]
![]()
![]()
hoho mom, lees ff verderquote:
wat is je vraag nu eigenlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:30 schreef versabommie het volgende:
Ik wil knip bla bla balvorming.
thnx! Overigens zie je hetzelfde afbraakprincipe terugkomen bij hogescholen.quote:
je kan wel lief zijnquote:
en het begint al in het basisonderwijs..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:30 schreef versabommie het volgende:
Ik wil overigens niet de partypooper zijn, maar 1 keer per dag serieus moet kunnen. Ik wil het er toch eens met jullie over hebben.
-knip- heel erg lang maar waar verhaal
Gezien de taalkundige samenstelling van het merendeel van jouw postings verwacht ik geen antwoord op een vraag die uberhaupt niet gesteld is. Ik wilde slechts mijn mening hier vetileren in de hoop mensen tekunnen wijzen op de afbraak van ons toch steeds duurder wordende onderwijs. Top down gaat het bergafwaarts, van uni tot hogeschool, van hogeschool tot mbo. Mijn verwachting is dat we binnen nu en 10 jaar 5000 euro per jaar moeten inleggen voor een degelijke opleiding voor ons nageslacht en we er dyslectische leraren en stripboeken voor terug krijgenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bijvoorbaat al inslaap gevallen van bommie's post!
Yeps, ik heb ze vanavond af kunnen halen. Heb ze naar bed gestuurd met pijnstillers, gaat helemaal goedkomen. Kreeg overigens wel de wekker naar mijn kop gegooit toen ik zei: "dit is natuurlijk leuk maar we gaan gewoon straks sex hebben!"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je kan wel lief zijnals je je best doet ( is ze al terug? )
Jij vind scholing niet zo belangrijk he?quote:
ja dus....vandaar dat ze niet aankomen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |