Psies, Ik dacht dat langspeelplaten niet meer gemaakt werden....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien dat die klootzakken die de hele tijd maar lopen te drammen in de fb als een kutkind wiens lolly is afgepakt nu eens door hebben dat ze vrijwilligers het forumleven onmogelijk maken met hun kutdiscussies die al onderhand zo oud zijn als de weg naar rome!
quote:
Ik hou me al in tegen de mods, bommie kan wel wat hebben volgens mij...quote:
Nekam kjilegomno nevelmurof teh sregilliwjirv ez tad nebbeh rood snee un tkapegfa si yllol sneiw dniktuk nee sla bf ed ni nemmard et nepol raam djit eleh ed eid nekkaztoolk eid tad neihcssim.quote:
Ik heb ook maar niet gereageerd op mijn naamsvermelding in de FB. Vond het wel jammer dat het incident vermeld werd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou me al in tegen de mods, bommie kan wel wat hebben volgens mij...
Al begint dat drammen idd wel vervelend te worden![]()
OMFG, Heeft Bush dat echt gedaan ????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nekam kjilegomno nevelmurof teh sregilliwjirv ez tad nebbeh rood snee un tkapegfa si yllol sneiw dniktuk nee sla bf ed ni nemmard et nepol raam djit eleh ed eid nekkaztoolk eid tad neihcssim.
en dan?![]()
Eend zijn verhaal begint meer op een 4-layer blue ray disc vol met dezelfde mp3 te lijkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Psies, Ik dacht dat langspeelplaten niet meer gemaakt werden....![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nekam kjilegomno nevelmurof teh sregilliwjirv ez tad nebbeh rood snee un tkapegfa si yllol sneiw dniktuk nee sla bf ed ni nemmard et nepol raam djit eleh ed eid nekkaztoolk eid tad neihcssim.
en dan?![]()
Af en toe zou ik willen dat ik met korte oneliners reageerdequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
OMFG, Heeft Bush dat echt gedaan ????![]()
dit liedje ken ik al..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou me al in tegen de mods, bommie kan wel wat hebben volgens mij...
Al begint dat drammen idd wel vervelend te worden![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend zijn verhaal begint meer op een 4-layer blue ray disc vol met dezelfde mp3 te lijken![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dan?![]()
Hoi milfje!quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef versabommie het volgende:
Ik heb wel een goed idee....als we nou eens in MED de streamverslagen combineren met wat SC ?
Dat bedoel ik, iedereen loopt op zijn tenen, en als je daar wat van zegt, 'kijken' ze je verontwaardigd aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb ook maar niet gereageerd op mijn naamsvermelding in de FB. Vond het wel jammer dat het incident vermeld werd.
Het ging erom of het On-danwel Offtopic was....Niet dat ik me verzette tegen het feit dat er SC in COS moest worden toegelaten...
Beetje jammer..Zou Marcel zeggen....
Ja, eend is verrassend bezig met zijn mening over de cos en de sc!quote:
dag Vice VersaBommiequote:
Dat liedje ken ik al hihihiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, eend is verrassend bezig met zijn mening over de cos en de sc!![]()
Jezus....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, eend is verrassend bezig met zijn mening over de cos en de sc!![]()
Als dat zo is, dan hebben jij, Krabbit, Jappie en al die andere luitjes van de stichting "wens Bommie een ban" waarschijnlijk een prima tijd voor de boeg, want ik gok op een permban binnen no timequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, iedereen loopt op zijn tenen, en als je daar wat van zegt, 'kijken' ze je verontwaardigd aan.
Wedden dat de volgende stap wordt dat je het hier ook al niet meer over mag hebben of geinen in dit topic
Ik moet je ook eerlijk zeggen, dat ik ieder woord hier ook wel een keer nakijk, zeker als ik het over de Fb heb..... Niet echt gezond....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, iedereen loopt op zijn tenen, en als je daar wat van zegt, 'kijken' ze je verontwaardigd aan.
Wedden dat de volgende stap wordt dat je het hier ook al niet meer over mag hebben of geinen in dit topic
you talk the talk but do you kluif de bommie?quote:
Het is meer actie reactie, ik hou me nogal inquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jezus....![]()
issie nou nog niet klaar?
Dat is juist het probleem...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik snap de link niet helemaal...![]()
![]()
Begin jij er ook weer even overquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef Inodder het volgende:
Jo Pc bent helemaal met je eens hoor maar hun standpunt is nu duidelijk (geen democratie) ze hebben nu uitgesproken niets te veranderen dus laten we t nu ook maar laten rusten
de discussie hier in de sc voeren is ondertussen ook vervelend imo
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
you talk the talk but do you kluif de bommie?
nu begin jij er weer over je had niet hoeven reageren hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begin jij er ook weer even over![]()
Zodat de bommert alles straks weer in mijn schoenen kan schuiven![]()
dat vinnik dus zo een gelul he....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik moet je ook eerlijk zeggen, dat ik ieder woord hier ook wel een keer nakijk, zeker als ik het over de Fb heb..... Niet echt gezond....![]()
Maar dat is dan ok het enige leuke aan deze discussie...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begin jij er ook weer even over![]()
Zodat de bommert alles straks weer in mijn schoenen kan schuiven![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus ik mag hier gewoon zeggen dat de moddiemods zo dom zijn dat ze nog aangereden worden door een geparkeerde auto zonder dat dat consequenties heeft.
Ik denk dat jij niet zult misstaan onder mijn bureau!quote:
Als je goed keek, kon je zien dat ik er een draai aan gaf en er niet inhoudelijk op in gingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
nu begin jij er weer over je had niet hoeven reageren hoor![]()
ehhh doe ik nu psies zelfde![]()
guess who's back...quote:
Niet naar luisteren Flugel. Hij meent het niet en dat weet je.quote:
Wa? wil toch niet zeggen dat ik erachter sta? Daarnaast probeer ik al een tijdje een goede schimpcompetitie in de sc te starten dus alle beetjes helpen...quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet zult misstaan onder mijn bureau!
trouwens wel weer klotetoeval net als ik een ongelukkig voorbeeld wil gevenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
guess who's back...![]()
![]()
hoi Flugel...
Ik denk dat je je hier toch lelijk in kunt vergissen bommels...alles valt of staat in deze met het ledig gewicht..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:31 schreef versabommie het volgende:
dus ik mag hier gewoon zeggen dat de moddiemods zo dom zijn dat ze nog aangereden worden door een geparkeerde auto zonder dat dat consequenties heeft.
Jij lag toch niet in de struiken he?quote:
Je kan wel heel goed je best doen, maar hier lul je je niet meer uit maat!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wa? wil toch niet zeggen dat ik erachter sta? Daarnaast probeer ik al een tijdje een goede schimpcompetitie in de sc te starten dus alle beetjes helpen...
Je weet zelf wel dat ik van mijn modjes hou en ze niet dom vin!![]()
Ik heeft een redelijk hoog bureauquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik weet niet hoe hoog jou bureau is, maar uitgaande van een normaal bureau den ik dat ik redelijk mis sta...
Joh, ik vind het nog meevallen dat ik niet al een tijdje op nonactief sta nav van mijn day is zo dik grapquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je kan wel heel goed je best doen, maar hier lul je je niet meer uit maat!
![]()
Een bereikbaar topic, ja. Dat is het imho nu niet meer. Jammer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
.
De spelregels zijn zo verdomd simpel...in het FB is men niet zo streng, het moet alleen wel een bereikbaar topic blijven om eventuele foutjes in het forum recht te vlotten met hulp van de moddiemods...
Ik zit hier al een uur te F5'en en dit was wel een mooi moment om weer boven water te komenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij lag toch niet in de struiken he?![]()
Haaai schat![]()
ohw ff day roepen dan maar:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier al een uur te F5'en en dit was wel een mooi moment om weer boven water te komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |