mooi dat het goed is gegaan!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja heur...hoop dat ik haar strax op mag halen ....!![]()
Om deze TT nou nog te veranderen in "Ik heb nog zo gezegd: Geen Jappie!"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach Jappie!
ben je nou zo moe van je zo druk maken....
ik had toch al beloofd ook voor jou een topic te maken in de toekomst...![]()
en nou geen ruzie meer maken hoor...
Kep al een voorstel voor een tt: Laat hier Jappie Jankenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach Jappie!
Nee nee...tis uit mijn systeem nu...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach Jappie!
gelukkig wel...wel wat littekens erbij maargoed...dat mag de pret niet drukken...zolang ze nog op haar knieen kan zitten is het goedquote:
Het zit je echt dwars hè?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef demins het volgende:
[..]
Om deze TT nou nog te veranderen in "Ik heb nog zo gezegd: Geen Jappie!"![]()
yeps...5 minuten en dan is het over.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee nee...tis uit mijn systeem nu........zo zijn wij "mannen" he?
![]()
Wat te denken van een demins...PH.....duckie...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps...5 minuten en dan is het over.....
Vrouwen daarentegen zoals semih en tijn kunnen jaren janken over een jurkje!![]()
t lijkt me tobben zo een vrouw te zijn....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat te denken van een demins...PH.....duckie...![]()
Ik wou eerst met mn auto het forum inrijden, maar ik kon de juiste locatie niet achterhalen. Maar ik zie dat ik je aandacht hebquote:
Misschien moeten we een lollie kopen voor 'm?quote:
Nou zij zijn vrouw zonder alle fun-accesoires zoals joppen en een doos, dat lijkt me enorm frustrerend voor zequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t lijkt me tobben zo een vrouw te zijn....![]()
![]()
Als je bedoelt dat de TT nog niet is aangepast...quote:
Ach, voor iemand die de hele dag met een voorbinddildo rondloopt heb je best veel praatjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou zij zijn vrouw zonder alle fun-accesoires zoals joppen en een doos, dat lijkt me enorm frustrerend voor ze![]()
Maar het verhindert gelukkig wel dat kerels als jij achter ons aan zitten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou zij zijn vrouw zonder alle fun-accesoires zoals joppen en een doos, dat lijkt me enorm frustrerend voor ze![]()
Wat lul je nou over die voorbinddildo? Ik informeerde vanmorgen slechts of je weer anaal genomen werd door je secretaresse...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, voor iemand die de hele dag met een voorbinddildo rondloopt heb je best veel praatjes![]()
Pas als jij dr vanaf bentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat lul je nou over die voorbinddildo? Ik informeerde vanmorgen slechts of je weer anaal genomen werd door je secretaresse...
Kom uit die kast knul!![]()
quote:
Mwah, je ava vind ik dan weer wel een leuk wijf!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:45 schreef demins het volgende:
[..]
Maar het verhindert gelukkig wel dat kerels als jij achter ons aan zitten!![]()
ik snap de link niet helemaal...quote:
Dag Talithaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:44 schreef Talitha het volgende:
De heren zijn weer in een stukken beter humeur.![]()
Helaas moet ik nu weg.![]()
Hallo, milf next door!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dag Talitha![]()
jammer dat je gaat. misschien tot later!
Hai....quote:
whehehe normaal heb je je mondje ook wel bij je ...trap er niet inquote:
ik kon niks gevats bedenken....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehehe normaal heb je je mondje ook wel bij je ...trap er niet in![]()
Ik wacht je opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kon niks gevats bedenken....![]()
maar ga nu eerst ff eten en kom daarna new en improved weer terug![]()
the bitch is back...quote:
nee...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand nog een modje gesignaleerd de laatste uren ?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand nog een modje gesignaleerd de laatste uren ?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga geen excuus aanbieden voor iets waar ik geen spijt van heb.
Ik heb het SC topic gelezen waar Cora een vraag neerzet en Stereo vervolgens de boel nog eens lekker aandikt met onwaarheden, dat is voor mij stoken en dat vind ik nog steeds....
En verder lieve mensen, reageer ik hier niet meer![]()
Het is op, over en uit.
Hoe danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel de manier om iedereen voor eens en altijd duidleijk te maken dat het Forum neit lekker draait zonder mods...![]()
quote:
is NorthernStar hier nou eigenlijk ook mod ik hoor jullie er nooit over en zie m ook maar weinigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee...![]()
ze zouden toch niet aan t staken zijn![]()
Weet van Day dat ze een afspraak buiten de deur had in Utrecht. (waar is Bommiem hij zal toch niet nu daten met Day)
Flugel heb ik voor het laatst zien posten in de fb.(waar ze zei hier niet meer te zullen posten, ik dacht dat ze de fb bedoelde)
TL is de hele dag al spoorloos...
Dit is natuurlijk wel de manier om iedereen voor eens en altijd duidleijk te maken dat het Forum neit lekker draait zonder mods...![]()
Mijn reactie was om direct in MED te kijken....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Ik had er nog heel wat over te zeggen, maar krijg zo het idee dat dit niet niet helemaal het goede moment is![]()
Bedoel je nou dat ze stiekum in de struiken ons in de gaten liggen te houden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb zomaar het idee dat er dan een blauwgekleurde opduikt....
Nope, niet in dit BB6 Forum....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
is NorthernStar hier nou eigenlijk ook mod ik hoor jullie er nooit over en zie m ook maar weinig
Met een doorgeladen jachtgeweer....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ze stiekum in de struiken ons in de gaten liggen te houden?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mijn reactie was om direct in MED te kijken....![]()
wat te doen met lastige eendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met een doorgeladen jachtgeweer....![]()
Ik begrijp het wel enigszins, er is natuurlijk teveel SC in de FB. Volgens mij wordt je daar ook wel een beetje gestoord van. Je F5-t de hele tijd, en er staat alléén maar onzin....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, NS is slechts liefhebber in dit deel van Fok!
wel jammer hoor dat de mods nou geen zin meer hebben hier!
Jammiequote:
Misschien dat die klootzakken die de hele tijd maar lopen te drammen in de fb als een kutkind wiens lolly is afgepakt nu eens door hebben dat ze vrijwilligers het forumleven onmogelijk maken met hun kutdiscussies die al onderhand zo oud zijn als de weg naar rome!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee...![]()
ze zouden toch niet aan t staken zijn![]()
Weet van Day dat ze een afspraak buiten de deur had in Utrecht. (waar is Bommie hij zal toch niet nu daten met Day)
Flugel heb ik voor het laatst zien posten in de fb.(waar ze zei hier niet meer te zullen posten, ik dacht dat ze de fb bedoelde)
TL is de hele dag al spoorloos...
Dit is natuurlijk wel de manier om iedereen voor eens en altijd duidelijk te maken dat het Forum niet lekker draait zonder mods...![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, NS is slechts liefhebber in dit deel van Fok!
wel jammer hoor dat de mods nou geen zin meer hebben hier!
ah dat verklaard n hoopquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, niet in dit BB6 Forum....
Dat zou je ook om kunnen draaienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien dat die klootzakken die de hele tijd maar lopen te drammen in de fb als een kutkind wiens lolly is afgepakt nu eens door hebben dat ze vrijwilligers het forumleven onmogelijk maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |