senk joe, had het zelf ook al ff in de fb gezet....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:52 schreef demins het volgende:
Shit!
Modjes: [BB SC 53] Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje
graag...
Je had heel iets anders in de fb gezet, dyslect!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
senk joe, had het zelf ook al ff in de fb gezet....
ja jee zeg....quote:
ik wist gewoon dat jij je er ook mee ging bemoeien. dat voorspelde ik toch al...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:57 schreef demins het volgende:
[..]
Je had heel iets anders in de fb gezet, dyslect!![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat jij je er ook mee ging bemoeien. dat voorspelde ik toch al...
kijk maar gerust
Ging toch goed buuf? Hebben de modjes ook weer eens iets te doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja jee zeg....
alsof ik ooit al eens eerder een topic heb geopend![]()
wist het van stress niet meer![]()
ow... laat maar komen.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ging toch goed buuf? Hebben de modjes ook weer eens iets te doen.
Ben trouwens blij dat jij hem geopend hebt. Krijg ik geen boze Bommie op m'n dak.![]()
ach stil maar...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:11 schreef Jappie het volgende:
Getver...alle ogen zijn wéér gericht op kwatta.![]()
Voornamelijk vrouwenogen , een enkele ouderling niet meegeteldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:11 schreef Jappie het volgende:
Getver...alle ogen zijn wéér gericht op kwatta.![]()
thanksquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach stil maar...![]()
volgende keer open ik er een speciaal voor jou....![]()
quote:
Vond het al vreemd dat die tekst opeens anders was.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
knap staaltje zelfbevlekking....![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zij zegt! Altijd weer wat zíj zegt!![]()
En in geen velden of wegen modjes te bekennen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:04 schreef Jappie het volgende:
Mwah...niet slecht....ff posten.....nog een paar dingentjens regelen op het werk...naar huis rijden.....auto in garage zetten........wat te drinken en nootjes gepakt. en posten maar.![]()
Maakt het wat uit ? ...je speelt toch wel weer de hoofdrol...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef versabommie het volgende:
"bb[sc 53] ik zeg nog zo: Geen bommetje! "
euh.....mag ik hier nou wel of niet posten?![]()
Alleen met voorbinddildoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef versabommie het volgende:
"bb[sc 53] ik zeg nog zo: Geen bommetje! "
euh.....mag ik hier nou wel of niet posten?![]()
Tisser Jappie? Zit je dependslip te strak ofzo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maakt het wat uit ? ...je speelt toch wel weer de hoofdrol...
En jij je kop uit de reet van PH52quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:10 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ie 'm wel eerst even uit zijn reet halen!![]()
Wat denk jij zelf ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tisser Jappie? Zit je dependslip te strak ofzo?![]()
Nou he? Kom net binnenstruikelen en het lijkt wel een bitchslapfeest met die jappie, ph52 en demins...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Talitha het volgende:
Het was gezelliger zonder boze, jaloerse en verwarde heren in de SC.![]()
Dat had je vorig jaar kunnen zien aankomenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat denk jij zelf ?![]()
Ik zit hier nu al jaaren...langzaam maar zeker een bepaalde naam verworven...komt zo'n hoog catherijnse slet wel even in een keer de 1ste viool spelen....![]()
Wat denk jij nu eigenlijk zelf ?
Nare dag gehad op kantoor, lieverd?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou he? Kom net binnenstruikelen en het lijkt wel een bitchslapfeest met die jappie, ph52 en demins...
Misschien moeten ze maar eens een leuk jurkje kopen want het zijn net drie oude wijven![]()
PMS wel ff naar Joohana, ramt ze die deegrol wel ff in je . . .quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou he? Kom net binnenstruikelen en het lijkt wel een bitchslapfeest met die jappie, ph52 en demins...
Misschien moeten ze maar eens een leuk jurkje kopen want het zijn net drie oude wijven![]()
Ach, weet je, al die stress, die jonge gastjes kunnen het allemaal niet meer aan. En dan gaan ze zich afreageren op mensen die wel weten hoe de wereld in elkaar steekt. Bij sommigen komt het verstand met de jaren, anderen wachten tevergeefs. Ik ben bang dat onze jonge protégé de rest van zn leven zal moeten wachten op 'het licht'.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:20 schreef demins het volgende:
Hadden ze je paperclips weer verstopt??
Ga hier maar even lekker tekeer, dat hielp de vorige keren ook!![]()
Zie jij me "matties" hier ergens in deze reeks...laat staan in dit topic met zijn wanstaltelijke titel ? Nee he ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat had je vorig jaar kunnen zien aankomenJij en je "matties" hadden me vorig jaar de mond kunnen snoeren toen ik hier binnenkwam maar nee...onderschatting en hoon viel mij ten deel. Dit heb je zelf aangericht knul
Vandaag niet wezen werken pik, mijn vrouw werd geopereerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:18 schreef demins het volgende:
[..]
Nare dag gehad op kantoor, lieverd?![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie jij me "matties" hier ergens in deze reeks...laat staan in dit topic met zijn wanstaltelijke titel ? Nee he ?![]()
..nou...ik dus ook niet........de hoon die jij claimt vorige jaar over je heen gekregen te hebben is er een van het type fata morgana..........die bestaat alleen in je hoofd..wat zo hinderlijk is aan het hele verhaal is dat jij mensen (vooral al die oerdomme te stom om voor de duvel te dansen squaws) zo ver beneden alle ANP geniepig weet te manipuleren dat zij die fata ook gaan zien....dat is wat er is...
![]()
![]()
ja heur...hoop dat ik haar strax op mag halen ....!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alles goed gegaan verder met moeders de vrouw ?![]()
Das mooi man..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja heur...hoop dat ik haar strax op mag halen ....!![]()
PH! Jij ook al!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Slikken schat, dat lukt niet met je kaken op elkaar.
Heeft ze je operatief laten verwijderen? Verstandige vrouw!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vandaag niet wezen werken pik, mijn vrouw werd geopereerd.
ach Jappie!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das mooi man..![]()
Zeg...als je het niet erg vind...ik ga ff liggen.... ben een beetje moe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |