quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier al een uur te F5'en en dit was wel een mooi moment om weer boven water te komen![]()
En je hagelgeweer ontladen ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier al een uur te F5'en en dit was wel een mooi moment om weer boven water te komen![]()
Zonder dat dat consequenties heeft voor auto of mod, bedoelt hij natuurlijk!quote:
Soms moet je gewoon ff een tijdje je mond houden in bepaalde situaties....maar dan kun je het er later toch gewoon over hebben? Meestal is je standpunt dan ook iets meer genuanceerd. ....Anders zouden we allemaal zo ondoordacht posten zoals moiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een bereikbaar topic, ja. Dat is het imho nu niet meer. Jammer.
Feedback doet iig nog iets van een democratie vermoeden.... Maar het is vaak weerwoord en nu kappen.
Jammer, maar door het gezuig in het topic over SC en COS kan ik het wel begrijpen.
Twas alléén jammer, dat ik net op het moment dat ze besloten hadden, strenger te worden, een meningsverschil kreeg.... Maar ja, al teveel woorden daar weer aan gespendeerd nu.![]()
Je berichtje in de FB deed mij het ergste vrezen, maar ben blij dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ze beginnen me bijna de stuipen op het lijf te jagen !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]...camouflage kleding and all the works ?
![]()
En dat moeten we inderdaad tegengaan.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
....Anders zouden we allemaal zo ondoordacht posten zoals moi![]()
We hebben tot in den treure gediscussieerd en altijd overal naar geluisterd. Eens is de koek op.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een bereikbaar topic, ja. Dat is het imho nu niet meer. Jammer.
Feedback doet iig nog iets van een democratie vermoeden.... Maar het is vaak weerwoord en nu kappen.
*zich daarbij aansluit*quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je berichtje in de FB deed mij het ergste vrezen, maar ben blij dat je er weer bent.
tis best een kunst hoor...direct alles roepen wat in je opkomt zonder die ban te krijgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dat moeten we inderdaad tegengaan.....![]()
Daar heb ik even getwijfeld of ik zou reageren, maar gelukkig gooide bommert een betere gelegenheid in m'n schoot...quote:
De ellende van mijn fanta is dat ik er ook altijd fysieke beelden bij doorkrijg....zeg maar een soort fantanormaal begaafd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze beginnen me bijna de stuipen op het lijf te jagen !![]()
okeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben tot in den treure gediscussieerd en altijd overal naar geluisterd. Eens is de koek op.
Feedback is okay, maar zaken steeds opnieuw in onze strot blijven schuiven gaat op den duur vervelen. We zijn in de eerste plaats ook users en ik kan je vertellen dat je door jezelf 24/7 te moeten blijven verdedigen de lol er heel snel vanaf is. Vandaar dat ik niet meer in FB ga komen.
En nu gewoon lekker SC'en svp, wil er gewoon niet meer op ingaan nu. Wil ook effe ontspannen.
In de originele post van me gaf ik je in de volgende zin inderdaad gelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben tot in den treure gediscussieerd en altijd overal naar geluisterd. Eens is de koek op.
Feedback is okay, maar zaken steeds opnieuw in onze strot blijven schuiven gaat op den duur vervelen. We zijn in de eerste plaats ook users en ik kan je vertellen dat je door jezelf 24/7 te moeten blijven verdedigen de lol er heel snel vanaf is. Vandaar dat ik niet meer in FB ga komen.
En nu gewoon lekker SC'en svp, wil er gewoon niet meer op ingaan nu. Wil ook effe ontspannen.
Dan ben ik blijkbaar de eerste die jou begrijpt. Moet voor jou toch een teken aan de wand zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:40 schreef Inodder het volgende:
mike hier nog ergens aan wezig
je bent de eerste die reageerde zoals ik verwacht had
nu weer?
edit ja dus boven me
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis best een kunst hoor...direct alles roepen wat in je opkomt zonder die ban te krijgen![]()
Zo, Bommert, voor de eeuwigheid vastgelegdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft zat praatjes, maar hij durf niet eens naar een minimeet te komen...
Ik schijt in me broek voor mondige vrouwenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik even getwijfeld of ik zou reageren, maar gelukkig gooide bommert een betere gelegenheid in m'n schoot...
Hij heeft zat praatjes, maar hij durf niet eens naar een minimeet te komen...
Ik heb ook heel m'n gezicht in schutkleuren gesminckt...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
De ellende van mijn fanta is dat ik er ook altijd fysieke beelden bij doorkrijg....zeg maar een soort fantanormaal begaafd.![]()
Zie je der liggen in de struiken...![]()
Nee, jij hebt géén boerenkool gegeten, hoor ik al.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
Flikker ff lekker op met al dat gebagger in de SC...
Doe es foto maken....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook heel m'n gezicht in schutkleuren gesminckt...![]()
wat...ik heb 6 EN een half kantje vanmorgen om 4.37 jou kant op gestuurd....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem...![]()
Jij denkt dat je in deze wereld maar vrolijk huppelend en flirtend van bloem naar bloem kunt fladderen.......quess what ?
NOT!!!![]()
Wij hebben ook gevoel......wij zijn in tegenstelling van wat jullie soort schijnt te denken meer dan alleen maar nectarleveranciers.![]()
6 kantjes....ik kan wel janken...![]()
Flugel? Op het gevaar af drammerig te lijken: had je m'n postje gelezen...?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
zo'n geil nat jungleshirt, van die camouflagestrepen over d'r gezicht ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
De ellende van mijn fanta is dat ik er ook altijd fysieke beelden bij doorkrijg....zeg maar een soort fantanormaal begaafd.![]()
Zie je der liggen in de struiken...![]()
Jij bent al weken uit op een ban, gloryhuntert!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Flugel? Op het gevaar af drammerig te lijken: had je m'n postje gelezen...?
Als ie in FB staat niet.... Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Flugel? Op het gevaar af drammerig te lijken: had je m'n postje gelezen...?
Staat je goed!!! geloof ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
brrrrrr....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo'n geil nat jungleshirt, van die camouflagestrepen over d'r gezicht ?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
.....en zo'n belangrijk prive bericht laat je dan bezorgen door een ouwe aftandse postduif die er 4 dagen over doet met allerlei mogelijke tussenstops ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat...ik heb 6 EN een half kantje vanmorgen om 4.37 jou kant op gestuurd....
Maak een buikschuiver op een spijkerbedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zo, Bommert, voor de eeuwigheid vastgelegd![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe es foto maken.......aaaahhh toe....
![]()
![]()
Veronika...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op de vorige pagina van dit topic vroeg ik of je tijd had om de TT aan te passen (zie ook FB).quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ie in FB staat niet.... Wat wil je weten?
Als jij je tanden ergens in hebt gezet laat je niet meer los, he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Op de vorige pagina van dit topic vroeg ik of je tijd had om de TT aan te passen (zie ook FB).
Tussen het geweld van al die repeterende platen hier, valt een simpel verzoekje blijkbaar niet meer op.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat hadden jullie niet gezien hè....![]()
Dat had ik wel gezien inderdaad, maar ik was even recalcitrant... Aangepastquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Op de vorige pagina van dit topic vroeg ik of je tijd had om de TT aan te passen (zie ook FB).
Tussen het geweld van al die repeterende platen hier, valt een simpel verzoekje blijkbaar niet meer op.![]()
Zo lelijk..dat hekje...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien inderdaad, maar ik was even recalcitrant... Aangepast
Nietes!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien inderdaad, maar ik was even recalcitrant... Aangepast
omg, daar heb je hem weer....quote:
Weet je wat ik vind! Er post hier een heel stelletje zeikerds die zo vol van zichzelf zijn dat ze eindeloos hetzelfde blijven herhalen en voortdurend proberen elkaar een oor aan te naaien. Alles om te laten zien hoe geweldig ze zijn! Geen wonder dat een vriendelijk berichtje tussen al die ellende helemaal niet meer opvalt. En nou optiefen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent al weken uit op een ban, gloryhuntert!![]()
Ga jij es lekker bekijken of je onderwater adem kunt halen.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maak een buikschuiver op een spijkerbed![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet je wat ik vind! Er post hier een heel stelletje zeikerds die zo vol van zichzelf zijn dat ze eindeloos hetzelfde blijven herhalen en voortdurend proberen elkaar een oor aan te naaien. Alles om te laten zien hoe geweldig ze zijn! Geen wonder dat een vriendelijk berichtje tussen al die ellende helemaal niet meer opvalt. En nou optiefen!![]()
![]()
![]()
[..]
Weet je wat ik vind! Er post hier een heel stelletje zeikerds die zo vol van zichzelf zijn dat ze eindeloos hetzelfde blijven herhalen en voortdurend proberen elkaar een oor aan te naaien. Alles om te laten zien hoe geweldig ze zijn! Geen wonder dat een vriendelijk berichtje tussen al die ellende helemaal niet meer opvalt. En nou optiefen!![]()
![]()
![]()
.......en weer doorademen.......quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
.. nee hoor niet de post duif... vanmorgen netje met de imel gedaanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
.....en zo'n belangrijk prive bericht laat je dan bezorgen door een ouwe aftandse postduif die er 4 dagen over doet met allerlei mogelijke tussenstops ?![]()
living on the edge hoor jij...![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |