En daar ben je in dit geval maar wat blij mee!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:50 schreef demins het volgende:
[..]
Als jij je tanden ergens in hebt gezet laat je niet meer los, he?![]()
Is dit codetaal ? Wil hem best ontcijferen hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:55 schreef Inodder het volgende:
mis de connectie envelope : blauw
evenals Green Eyes (Coldplay) : BB
maar goed
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet je wat ik vind! Er post hier een heel stelletje zeikerds die zo vol van zichzelf zijn dat ze eindeloos hetzelfde blijven herhalen en voortdurend proberen elkaar een oor aan te naaien. Alles om te laten zien hoe geweldig ze zijn! Geen wonder dat een vriendelijk berichtje tussen al die ellende helemaal niet meer opvalt. En nou optiefen!![]()
![]()
![]()
Bedankt Flugel!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien inderdaad, maar ik was even recalcitrant... Aangepast
Als jij de connectie tussen blauw en enveloppe niet kent ben je een hele grote bofkont!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:55 schreef Inodder het volgende:
mis de connectie envelope : blauw
evenals Green Eyes (Coldplay) : BB
maar goed
quote:
bedanktquote:
Ben je gek joh! Kan hier echt niet kwaad over worden. Maar als iedereen hier van alles gaat roepen, dan wil ik ook weleens meedoen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
.......en weer doorademen.......
lucht dat nou op?![]()
dank je, meer dan genoeg reden om het niet aan te doen...quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. nee hoor niet de post duif... vanmorgen netje met de imel gedaan
Ik dacht bijna....daar gaat nummer drie !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je gek joh! Kan hier echt niet kwaad over worden. Maar als iedereen hier van alles gaat roepen, dan wil ik ook weleens meedoen.![]()
Nou ik blijf het een baggeruitvoering vinden van een in wezen goed idee! Volgens mij doet Flugel het om mij te jennen, maar ze vergeet dat ze alle userts van dit topic treft!quote:
ow damm ja idd ik vat m laatst nog n aanslag van 8.200,-quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als jij de connectie tussen blauw en enveloppe niet kent ben je een hele grote bofkont!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je gek joh! Kan hier echt niet kwaad over worden. Maar als iedereen hier van alles gaat roepen, dan wil ik ook weleens meedoen.![]()
Nog één keer en ik stort je over de giro!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ga jij es lekker bekijken of je onderwater adem kunt halen.....![]()
Ik heb heel andere manieren om jou te jennen, dit is té makkelijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ik blijf het een baggeruitvoering vinden van een in wezen goed idee! Volgens mij doet Flugel het om mij te jennen, maar ze vergeet dat ze alle userts van dit topic treft!![]()
Ik was apetrots op haar!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik vond er wel een kern van waarheid inzitten...![]()
En wie denk je daarvoor mee te nemen aangezien je niet binnen 5 meter afstand van je forumgenoten durft te komen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog één keer en ik stort je over de giro!![]()
Does lief dan!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb heel andere manieren om jou te jennen, dit is té makkelijk
Zul je eerst uit de gleuf van de brievenbus moeten kunnen kruipen.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog één keer en ik stort je over de giro!![]()
jij krijg vanavond op je billen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Dan heeft iemand hier in huis hem onderschept......![]()
Nog 20 minuten voor ze thuiskomt... [afbeelding]
Ik kan ermee leven, dus deze laat ik aan jou over.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ik blijf het een baggeruitvoering vinden van een in wezen goed idee! Volgens mij doet Flugel het om mij te jennen, maar ze vergeet dat ze alle userts van dit topic treft!![]()
ligt ut nou aan mij of is dit precies zoals Demins het in de fb geeist gevraagd heeft?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan ermee leven, dus deze laat ik aan jou over.![]()
Allen een # extra ertussen, voor de rest perfecto...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:52 schreef demins het volgende:
Shit!
Modjes: [BB SC 53] Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje
graag...
Makkelijk om wat te roepen maar vooruit: er is het VOL forum waar mensen knuffelig en lief met elkaar omgaan. Niets op tegen, sterker af en toe wel plezierig. Hier in de sc is het vaak wat dollen en outsmarten, puur en alleen misschien wel om het feit dat er niemand is die serieus doet. Als jij er dan zo'n kern van waarheid in ziet zitten dan is het natuurlijk a zeggen en verwacht ik eigenlijk ook de B. De b is natuurlijk de kernvraag: "hoe zie jij de SC dan wel en hoe zou jij de SC willen zien". Niemand die hier wat roept over kussmileys, knuffeldingetjes en weet ik wat , dat hoort in een sc net als dat allemaal naaituig mij een ban wil aanpratenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
En je denkt niet: dat was wel erg veel moeite voor zo'n lullig uitroepteken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan ermee leven, dus deze laat ik aan jou over.![]()
Ja ? Denk je ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jij krijg vanavond op je billen...![]()
![]()
![]()
Dat was ook de bedoeling! Maar ik ben er dus niet kwaad over. Vind het eigenlijk wel leuk om te zien hoe de heren (want dat zijn het overwegend) zich druk maken om niets.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
hoe weet je dat je met een gothic meisje naar bed bent geweest? Haar make-up heeft een perfecte afdruk op het kussen achtergelaten, en je hebt paars haar tussen je tanden!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Uitgelopen onder de ogen door de regen, zodat het een Gothic-tintje krijgt......
Om te zeggen dat je er geen bal van begrepen hebt zou het understatement van het jaar kunnen worden!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Allen een # extra ertussen, voor de rest perfecto...
je hebt um wel gehad.... je zit me gewoon in de meeling te nemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja ? Denk je ?...vertel eens...wat stond er allemaal in dan ?
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe weet je dat je met een gothic meisje naar bed bent geweest? Haar make-up heeft een perfecte afdruk op het kussen achtergelaten, en je hebt paars haar tussen je tanden!
denk hetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:11 schreef Mike1964 het volgende:
Is hier de nieuwe FB?
Ja, zeg het maar!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:11 schreef Mike1964 het volgende:
Is hier de nieuwe FB?
Echt niet.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je hebt um wel gehad.... je zit me gewoon in de meeling te nemen
Dat stukje precies!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet je wat ik vind! Er post hier een heel stelletje zeikerds die zo vol van zichzelf zijn dat ze eindeloos hetzelfde blijven herhalen en voortdurend proberen elkaar een oor aan te naaien. Alles om te laten zien hoe geweldig ze zijn! Geen wonder dat een vriendelijk berichtje tussen al die ellende helemaal niet meer opvalt. En nou optiefen!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe weet je dat je met een gothic meisje naar bed bent geweest? Haar make-up heeft een perfecte afdruk op het kussen achtergelaten, en je hebt paars haar tussen je tanden!
ik had dezelfde vraag ook al gesteld...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:06 schreef demins het volgende:
[..]
Nadat ze haar ferme keutel weer grotendeels introk, jawel!![]()
thnkgod!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat stukje precies!
De kern van waarheid is dat ik dat gemekker dat vanuit de fb nu hier zijn kop opsteekt een beetje zat ben...
grow up, get over it, grote jongen, billen gebrand, klaar.
Voor de rest zal ik de laatste zijn die wil dat het gesmart-ass ophoudt en vind ik dat we gewoon op dezelfde voet door moeten gaan.
Had een beetje slordig gelezen, ik geef het toe. Maar dat kwam door mijn irritatie over die kapotte langspeelplaat!
Ah joh...post um nog eens maar dannet ff anders geformuleerd ...om de stelling te bevestigen zeg maar.quote:
ow, dus ik mag blijven??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |