jamaar jamaar jamaar die moet toch ķķk bij de bevalling zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Ow , en Icicle mijn msn springt vanzelf aan als mn lief de computer aanzet.
Faja en Laika ook nog niet...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:09 schreef Suzanna het volgende:
Het linkje naar t vorige deel staat er niet in
dat gaat echt snelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Whaa, dr staan dr nog maar 9 boven me
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Als ik een beetje kan tellen rond 14 juni![]()
Posten voor een gebande mag niet, maar in dit geval lekker wel!quote:Ik 'volg' Moonah op OUD nog steeds (dat ram je er nu eenmaal niet zomaar uit) en toen ik net zag dat ze 'kwijt' was in OUD, heb ik haar even gebeld. En wat klonk ze uitgeput!
Ze is dus bevallen van een flinke zoon: 8 pond.
De bevalling was enorm zwaar: tangverlossing en Moonah is *censuur* [red: behoorlijk gehavend]. Ze weet nog niet wanneer ze naar huis mag, maar wilde dit nieuws uiteraard wel met alle OUD-ers delen. Bij deze fungeer ik weer even als doorgeefluik. Moonah is weer verder rusten en ik weer aan het werk.
Oiii.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
De bevalling was enorm zwaar: tangverlossing en Moonah is *censuur* [red: behoorlijk gehavend]...
Erg he? Ik zat hier met betraande oogjes een pratende lachende collega weg te kijken (niet dat praten en lachen erg is, maar wel als je er de dag mee vult en het HEEL HARD doet)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:20 schreef Neuk het volgende:
hihi ik word er helemaal emo van dat Moonah eindelijk bevallen is.
Vivi jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! *kusjes*
Veel bidden... Bij mij is het niet weggeweest en nu erger dan ooit!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef minoes_ het volgende:
Ow en weet iemand hier de tip tegen maagzuur,heb weer te vroeg gejuigd dat het over was![]()
Durf eens!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:09 schreef Neuk het volgende:
Nou... snel Bass-Miss anders ga ik, hoor!
quote:
Ik kan gewoon niet slapen vrees ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:48 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik doe mijn best! Rommelt het bij jou al een beetje? Bij mij wel maar dat zijn mijn darmen waar ik erge last van heb vannacht
groot gelijk heb jequote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet slapen vrees ik.![]()
Dus als ik morgen pas laat op fok! kom, veel kans dat ik heerlijk lig te pitten...
Of patience spelen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:01 schreef Neuk het volgende:
Je zou ook een film op kunnen zetten
Ik heb het zooooo gehad met die slapeloze nachten....
Jij bent ook eerst maar als het lukt kruip ik mooi voor!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:50 schreef ik80 het volgende:
Neuk, nog even wachten hoor, ik wil ook eerst!
Maar ook hier nog geen gerommel, ik denk eerder gerommel maar het is echt nog niks.
Slapen wordt wel steeds meer een lachertje, draaien draaien, toilet, draaien enz.
Maar ja als mijn lichaam slaap nodig heeft pakt het dat echt wel (hoop ik)
Bass-Miss, hou je het nog vol?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:33 schreef Bass-Miss het volgende:
En wanneer gaan die kutmuggen nu eens dood!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:16 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ook moe de bevalling ingegaan, 's morgens half negen opgestaan, 's nachts om een uur nog wakker toen de weeën begonnen. En vervolgens pas 's avonds om half zeven bevallen!
Moonah, ik hoop dat het goed met je gaat. Ik kan alleen maar raden naar je toestand, klinkt heftig maar ook cryptisch. Ik moet zeggen dat de knip mij alles meegevallen is, het is nog niet genezen maar met badedas is het goed te doen tot nu toe.
Nee, po vullen met heet water en het groene goedje, in de toiletpot hangen en dan badderen maar!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
"Zo in mijn sas met Badedas" -> "Badedas in mijn sas"?
uhm..... even nadenken........quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo, trug van de vlos. Raad es wie er weer dwarsligt?
a) Trollie
b) Kim Jong Il
c) Beiden![]()
badedas of biotex????quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:35 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, po vullen met heet water en het groene goedje, in de toiletpot hangen en dan badderen maar!
Laika, fijn dat de echo goed was!
Mooi he? Ook dat je even helemaal in die stemming bent na zo'n bezoekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:25 schreef laika het volgende:
Gister mijn allereerste echo gezien, wist niet dat het zo leuk was om je eigen kind te zien bewegen!!! (ook niet verwacht dat alles zo duidelijk te zien was....)
alles zit erop en eraan, hartje klopt en alles lijkt normaal en is goedgekeurd, dus ging met een behoorlijk big smile en toch een opgelucht gevoel dat alles ok was de deur uit...
Nee hoor, achtervolgingsdromenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:34 schreef chacama het volgende:
Neuk, nachtmerries over de bevalling???
*rolt hier van de stoel* hehehe...dat belooft nog wat!!! De verhalen die wij onze kinderen gaan vertellen aan de eettafel als ze vriendjes over de vloer hebben hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo, trug van de vlos. Raad es wie er weer dwarsligt?
a) Trollie
b) Kim Jong Il
c) Beiden![]()
Heel mooi idd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:57 schreef Neuk het volgende:
Zo leuk he die eerste echoIk weet nog dat ik echt een giga brok in mijn keel had (helemaal toen ik een hartje hoorde kloppen).
Ik weet het, maak me niet echt zorgen. Was alleen vannacht flink naar, achteraf gezien hiervan want toen ik opstond dacht ik ineens van "goh, die buik hangt ineens heul anders". Niet bij nagedacht totdat vlos ineens allemaal armpjes en beentjes op de verkeerde plekken voeldequote:Ka-stone netjes door de APK. Was het je eerste keer bij de VK?
Mwana: kan nog rechttrekken dat dwarsedeed die van mij ook remem?)
Zodat jullie allemaal kunnen lachen om mijn navel zekerquote:
Badedas(groen), al zei de kraamhulp dat biotex ook wel gebruikt wordt.quote:
Het is dat het tijdelijk is idd...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:34 schreef Suzanna het volgende:
Arme Vivi, geen internetthat SUCKS! Ik heb medelijden met je. Ik kan namelijk niet zonder...
Hoe weet ze dat? Als ze niet had gesmeerd had ze misschien ook geen streepjes gehad, dat weet je toch niet? Volgens mij is zelfs bewezen dat cremes niet helpen omdat de scheurtjes ondehruids zitten en de cremes helemaal niet zo diep door kunnen dringen. Het is dus gewoon een kwestie van aanleg. En oudere vrouwen schijnen er minder last van te hebben dan jonge...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:43 schreef Suzanna het volgende:
Bij haar had het dan wel geholpen.
Dat is net als dat JIJ wel mag zeuren en klagen over je ouders dat ze zulke zeikerds zijn en een ander mag er niets over zeggen want 't zijn toevallig wel jouw zeikerds...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:43 schreef Suzanna het volgende:
Over buiken gesproken trouwens...mijn buurvrouw was er net (had haar dochtertje even voor een paar uurtjes afgeleverd) en ik deed mijn broek weer even omhoog (die zakt telkens af, is niet meer geschikt voor een 30weken-buik blijkbaar) en ze vond dat ik zoveel striae had... dat vind ik dan weer niet leuk om te horen
want ik ben er al zo blij mee maar niet heus. 'Ja, heb je wel gesmeerd dan' ... nou, dat heb ik dus de eerste zwangerschap elke dag trouw gedaan maar dat hielp voor geen meter, dus doe ik het niet meer. Bij haar had het dan wel geholpen.
Maar nou voel ik me dus gelijk weer rot over mijn streperige buik... tis op de een of andere manier minder erg als je er zelf iets negatiefs over zegt dan als iemand anders dat uit zichzelf doet... (wat ben ik ook een muts)
Ah, brute passie...tja...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:45 schreef Vivi het volgende:
...
Is dit normaal? Ik voel me best onzeker en onaantrekkelijk namelijk, terwijl ik toch geen raar opgeblazen hoofd heb met pukkels ofzo, ik ben gewoon dik want ja, zwanger, maar ben je dan meteen geen lustobject meer? Ik bedoel, op z'n hondjes zie je het heus niet!![]()
Kijk, die kopjes thee op bed 's ochtends zijn leuk hoor! Maar waar is de brute passie gebleven? (behalve dan voor zijn net aangeschafte speakers).![]()
Jazeker! Vooral Calendula-zalf helpt als een trein, je kan er hier op het forum ook nog genoeg over vinden als je ff zoektquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef Suzanna het volgende:
Vivi, helpt dat echt tegen littekens? Dan is het natuurlijk wel de moeite waard om te doen, als het gewoon met de tijd minder zichtbaar wordt (ik weet dat het nooit weggaat en dat je er ook niet echt iets aan kunt doen om ze niet te laten komen). Mijn hele buik zit eigenlijk onder.
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah, brute passie...tja...
Ik ben bang dat je het voorlopig even moet doen met je Neanderthaler die een nieuwe, zorgende rol uitprobeert: kopje thee, straks natuurlijk helemaal kroelen met kindje![]()
En als kleine doorslaapt en alles weer terug naar normaal gaat, lichamelijk gezien, dan haal je de schade in?
Joh, ze weet niet waar ze het over heeft want smeren werkt absoluut niet op het niveau waar de scheurtjes zitten. Je bent gewoon een jonge moeder en die hebben er veel sneller en veel heftiger last van dan oudere moeders. Dat maakt zo'n tijgerbuik alleen niet leuker, I know...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:43 schreef Suzanna het volgende:
Over buiken gesproken trouwens...mijn buurvrouw was er net (had haar dochtertje even voor een paar uurtjes afgeleverd) en ik deed mijn broek weer even omhoog (die zakt telkens af, is niet meer geschikt voor een 30weken-buik blijkbaar) en ze vond dat ik zoveel striae had... dat vind ik dan weer niet leuk om te horen
want ik ben er al zo blij mee maar niet heus. 'Ja, heb je wel gesmeerd dan' ... nou, dat heb ik dus de eerste zwangerschap elke dag trouw gedaan maar dat hielp voor geen meter, dus doe ik het niet meer. Bij haar had het dan wel geholpen.
Maar nou voel ik me dus gelijk weer rot over mijn streperige buik... tis op de een of andere manier minder erg als je er zelf iets negatiefs over zegt dan als iemand anders dat uit zichzelf doet... (wat ben ik ook een muts)
Helemaal mee eens. Ik weet dat ik bij Fleur heel veel stria had. En die littekens zitten er dus gewoon. Ik kan ze nu ook voelen oprekken en het enige voordeel is dat ze oud zijn en dus niet paars worden, maar er zitten inmiddels ook een paar nieuwe bij. Niet veel en op de raarste plekken, maar toch... En wat ik eigenlijk het meest vervelende vond.... de stria bij mijn borsten. Dat vond ik echt 10x erger dan op mijn buik. En daar wacht ik dus ook maar rustig op, op dit moment nog niets gesignaleerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:37 schreef owlet het volgende:
[..]
Joh, ze weet niet waar ze het over heeft want smeren werkt absoluut niet op het niveau waar de scheurtjes zitten. Je bent gewoon een jonge moeder en die hebben er veel sneller en veel heftiger last van dan oudere moeders. Dat maakt zo'n tijgerbuik alleen niet leuker, I know...
Ow nee, het is geen 4 maanden gelukkig hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:57 schreef chacama het volgende:
[..]
Vivi.....ik hoop dat het de vermoeidheid is, want nog eens minimaal 4 maanden zonder sex lijkt me niets. Gelukkig heb ik ook een vent die graag me me vrijt. En dat is maar goed ook.....tijdens de zwangerschap ben ik namelijk nog erger dan als ik niet zwanger ben....
Dan slaapt iequote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, dan houdt het op hč...
Wat mss nog een idee is, is om het 's avonds in het donker te vragen... dan voelt het wat veiliger.
Ik ga t eens aanschaffen, die calendulazalf... (mijn moeder maakte die vroeger zelf, van goudsbloemen en bijenwas etc., dat hielp echt overal voor, iedereen wilde er potjes van en noemden het 'wonderzalf'quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:25 schreef Vivi het volgende:
Jazeker! Vooral Calendula-zalf helpt als een trein, je kan er hier op het forum ook nog genoeg over vinden als je ff zoekt
quote:En laat die buuv maar kletsen, stomme zweefteef
Misschien is dat de reden waarom uw moeder er geen last van heeftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:51 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Ik ga t eens aanschaffen, die calendulazalf... (mijn moeder maakte die vroeger zelf, van goudsbloemen en bijenwas etc., dat hielp echt overal voor, iedereen wilde er potjes van en noemden het 'wonderzalf') wie weet!
Ja hoor, 't is wel allemaal goed te doen. Het ambetantste is eigenlijk dat ik me zo verveel en anderzijds niet veel meer kan...quote:
Die heb ik niet, maar anders stond die er hoor! Fok!ken staat er ook niet bij, maar dat was een eerste levensbehoefte, net als ontbijten enzo, dat heb ik maar niet opgeschreven...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:47 schreef Neuk het volgende:
Ik zie er geen 'Nintendo' tussen staan...
Ik heb had ook geen kleintjes hier rondbanjeren hč, dat scheelt wel denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:07 schreef Suzanna het volgende:
Linda, wowwat een lijst! Ik vind het knap dat het allemaal is gedaan, gaat hier niet lukken
ik heb ook nog een hele lijst. Vooral de afdeling 'kopen' is een beetje lastig op t moment...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:48 schreef chacama het volgende:
En B-M, ga je nog melden.....???????? Het is AL MIDDAG !!!!!!!!
En hoe zit het met de rest van de meld-plichtingen???
Ja, op mijn buik slapen wil ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:54 schreef chacama het volgende:
Dan wordt het tijd dat die spanning eraf gaat.... BM-beeb.........komt er maar uit......je mama wil graag zonder spanning slapen
Ik wil ook Moonahnieuws!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:08 schreef PM-girl het volgende:
Ben erg benieuwd hoe het met Moonah is.
Oja, tip voor de wachtenden, bewaar enkele lichte klusjes voor na de bevalling, ik heb nu pas moeite mijn tijd te vullen ipv tijdens het wachten! (komt vast omdat ik nu thuis moet blijven, toen deed ik het ook maar was het een keus).
Ik80, meldplicht vanaf 37 weken!
Leuke naam...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben tante! Net gebeurd, jochie, heet Sem en verder weet ik nog niets, ga misschien later vanaaf kijken![]()
![]()
Ooooooooooooooh net gebeurd!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben tante! Net gebeurd, jochie, heet Sem en verder weet ik nog niets, ga misschien later vanaaf kijken![]()
![]()
Speelafspraakjes pushenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:59 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh net gebeurd!
Van harteKan je kijken of die van jou er op lijkt
Klinkt als het groeien van je baarmoeder...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat zijn die soort van steken onder in mijn buik ? Iemand een idee ? Ben ( denk ik ) 5 wk zwanger. Helaas pas 8 november voor het eerst naar de VK.....
yep, de eerstequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:48 schreef Neuk het volgende:
Capt. Pancake: Is het je eerste?
Die zal nog wel op zich laten wachten. Eerst even bekomen van deze.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:54 schreef pinquit het volgende:
dusch!
GEFELICITEERD Moonah met je ventje!
ben benieuwd naar de rest![]()
Woei!!! Ik had de eerste weken continu het gevoel dat ik ongesteld moest worden en heb ook lang gedacht dat ik buikgriep had.quote:
gut arme meid.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die zal nog wel op zich laten wachten. Eerst even bekomen van deze.
sorry, ik was ff weg naar de kermis met de mormelsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:34 schreef Neuk het volgende:
slinks man
Ligt het aan mij of is het nu opeens een heel rustig topic geworden?
Ik zit volledig in de ontkenningsfase , maar vind het behoorlijk spannend en eng allemaalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:21 schreef Neuk het volgende:
[..]
Woei!!! Ik had de eerste weken continu het gevoel dat ik ongesteld moest worden en heb ook lang gedacht dat ik buikgriep had.
fluistermodus: tweedestreepjestopique!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:48 schreef Neuk het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wat Syrena bedoelt... Vertel eens aan Tante Neukie!
Capt.Pancakers: ik ontken nog steeds....
ja dat past ze nog wel maar 62 zit beterquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:42 schreef Bass-Miss het volgende:
Snoopy? Jij had voor Lis toch ook zo een pakje van goodmoodkids, he?
Had je ook maatje 50-56 en kon ze er nog in?
Ja lap, als hij nog lang blijft zitten kan ik alle rompertjes wegdoen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:51 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja dat past ze nog wel maar 62 zit beter
sub-totaal he, dat is denk ik zoiets als 'bijna totaal'.quote:
wow heftig chacama sterke.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:18 schreef chacama het volgende:
Geen nachtbrakers......woh. Hebben de LMM'ers goed geslapen of is er iemand stiekum bezig...
Voor mij staat vandaag een begrafenis op het programma. Vriendin van me is zondag d'r vader verloren en heeft maandag d''r zoon op de wereld gezegd. Erg tegenstrijdige gevoelens dus.
ja idd. maar als het aquarium weg is heb ik mijn eigen pc weer terugquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:24 schreef chacama het volgende:
kan gebeuren... krijg je als je een pc deelt en FOK!. Heb ik gelukkig geen last van...
Ohw okey, thnx bix.... maar dan nogquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:10 schreef bixister het volgende:
[..]
sub-totaal he, dat is denk ik zoiets als 'bijna totaal'.
En je moet nog zo lang dan he...zo ervaar ik dat iigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:24 schreef laika het volgende:
ik mag 3 november weer naar de vlos, het kan mij niet snel genoeg gaan om te weten dat alles nog steeds ok is daar binnen in mn buik! nu ik mijn kleintje heb gezien word ik elke dag nieuwsgieriger naar hem/haar....![]()
ja enorm! de weken gingen altijd vrij snel maar nu....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En je moet nog zo lang dan he...zo ervaar ik dat iig
Vanaf week 20 vliegt de tijd voorbij, hoor! En dan... vanaf wk 30 heb je geen zin meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:01 schreef laika het volgende:
[..]
ja enorm! de weken gingen altijd vrij snel maar nu....
Ik had rond 6 maand de eerste dip van "waaat!? nog 3 heule maanden!?"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef Neuk het volgende:
[..]
Vanaf week 20 vliegt de tijd voorbij, hoor! En dan... vanaf wk 30 heb je geen zin meerzo gaat dat bij mij
Kan dat zomaar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb hier gister trouwens te horen gekregen dat er waarschijnlijk geen plaats meer is voor mij na mijn verlof. Mijn uren zijn wegbezuinigd. Vreemd genoeg wordt er wel een andere collega op gezet. Maar dat is natuurlijk hetzelfde zuivere toeval als dat mijn contract precies afloopt op de eerste dag van mijn verlof.
Voor zover mijn cynische kant voor vandaag.
Volgens mij wel. Het contract loopt af en dat mogen ze gewoon 'niet verlengen'. Daar doet een zwangerschap niks aan af.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Kan dat zomaar?
Ik dacht dat je beschermd was met zwangerschap?
En je hebt volgens mij dan wel gewoon recht op een uitkering ihkv zwangerschaps/bevallingsverlof tot de 1e dag dat je weer zou moeten werken na de verlofperiode.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Het contract loopt af en dat mogen ze gewoon 'niet verlengen'. Daar doet een zwangerschap niks aan af.
Ja, maar wat doe je eraan? Ik heb nu nog kans dat er tķch uren voor me vrijkomen, dus stampvoeten en schuimbekken lijkt me in het kader van image-building niet echt verstandig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Kan dat zomaar?
Ik dacht dat je beschermd was met zwangerschap?
Nee dat klopt. Wij (ik werk zelf bij een p&o-afdeling) hebben onlangs 3 van dit soort situatie gehad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat wel, maar ze hoeven je contract dan verder niet te verlengen.
Ja hoor, ik denk gewoon dat het er niet meer van zal komen, eigenlijk...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:00 schreef bixister het volgende:
bass-miss hou je 't nog een beetje vol?
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:08 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja hoor, ik denk gewoon dat het er niet meer van zal komen, eigenlijk...
Het blijft gewoon forever zitten. Ach, het is weer eens wat anders. Waarom zou je het ook doen zoals iedereen toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:08 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja hoor, ik denk gewoon dat het er niet meer van zal komen, eigenlijk...
Ga haar effe aanmoedigen zeg....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:14 schreef reese.com het volgende:
[..]
Het blijft gewoon forever zitten. Ach, het is weer eens wat anders. Waarom zou je het ook doen zoals iedereen toch?
Ja, ik wil jou die moederkoek wel zien etenquote:
Nou, ja zeg. Lijkt me juist heerlijk om dat als jaarlijks ritueel er in te houden. Of ga je het vervangen door de uitreiking van de gouden televizierring....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moonah.... leuke naam Thies! Stoer en lief tegelijk!![]()
Hopelijk herstel je snel, want het klinkt wel heel dramatisch.....
Hier ook een slechte nacht, gister mijn rug geblesseerd.... auwwie
Kon me vannacht maar moeilijk omdraaien....ach weet ik ook vast hoe dat is.![]()
Straks naar de tmf awards, jaarlijks ritueel! Maar wel de laatste keer voor mij, ga als mama niet meer heen.....voel me nu al te oud eigenlijk...
Maar zal wel leuk worden!
Fijn weekend voor iedereen!![]()
haha misschien wel!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:40 schreef chacama het volgende:
[..]
Nou, ja zeg. Lijkt me juist heerlijk om dat als jaarlijks ritueel er in te houden. Of ga je het vervangen door de uitreiking van de gouden televizierring....![]()
*klodders oude kaas van het scherm veegt*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:13 schreef Neuk het volgende:
BM, Fonske komt er uit! En anders eet ik mijn placenta op!
o ja dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:03 schreef chacama het volgende:
dat is ook cool. Ik heb dat met night of the proms en de vrienden van Amstel-live. Maar, ja meestal blijft dat bij lekker zwijmelen voor de tv..... wel jammer. Misschien volgend jaar maar weer eens een potje voor maken.
Ew vies mens! Waarom zitten er klodders ouwe kaas op je scherm!?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
*klodders oude kaas van het scherm veegt*
Ik zat aan mijn lunch, en toen zag ik jou ineens dreigen met het opeten van je placenta.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:30 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ew vies mens! Waarom zitten er klodders ouwe kaas op je scherm!?
Bass-Miss, als ie op mijn verjaardag komt he... dan mag ik vast wel je adres om je een cadeautje te sturen
En wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:30 schreef Neuk het volgende:
Bass-Miss, als ie op mijn verjaardag komt he... dan mag ik vast wel je adres om je een cadeautje te sturen
Dat zie ik al meer zitten dan de 17de, zoals mijn vader zegt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:45 schreef Neuk het volgende:
Bassiemissie: Morgen!!!
Dacht ik al! Succes he! Ik ga me stil houden anders moet ik een nieuw topic openenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:47 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat zie ik al meer zitten dan de 17de, zoals mijn vader zegt.
Weet ik veel!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:48 schreef Neuk het volgende:
[..]
Dacht ik al! Succes he! Ik ga me stil houden anders moet ik een nieuw topic openen
Zit je slijmprop er eigenlijk nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |