Veel bidden... Bij mij is het niet weggeweest en nu erger dan ooit!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef minoes_ het volgende:
Ow en weet iemand hier de tip tegen maagzuur,heb weer te vroeg gejuigd dat het over was![]()

Durf eens!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:09 schreef Neuk het volgende:
Nou... snel Bass-Miss anders ga ik, hoor!

quote:

Ik kan gewoon niet slapen vrees ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:48 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik doe mijn best! Rommelt het bij jou al een beetje? Bij mij wel maar dat zijn mijn darmen waar ik erge last van heb vannacht

groot gelijk heb jequote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet slapen vrees ik.![]()
Dus als ik morgen pas laat op fok! kom, veel kans dat ik heerlijk lig te pitten...

Of patience spelen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:01 schreef Neuk het volgende:
Je zou ook een film op kunnen zetten
Ik heb het zooooo gehad met die slapeloze nachten....

Jij bent ook eerst maar als het lukt kruip ik mooi voor!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:50 schreef ik80 het volgende:
Neuk, nog even wachten hoor, ik wil ook eerst!
Maar ook hier nog geen gerommel, ik denk eerder gerommel maar het is echt nog niks.
Slapen wordt wel steeds meer een lachertje, draaien draaien, toilet, draaien enz.
Maar ja als mijn lichaam slaap nodig heeft pakt het dat echt wel (hoop ik)

Bass-Miss, hou je het nog vol?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:33 schreef Bass-Miss het volgende:
En wanneer gaan die kutmuggen nu eens dood!

quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:16 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ook moe de bevalling ingegaan, 's morgens half negen opgestaan, 's nachts om een uur nog wakker toen de weeën begonnen. En vervolgens pas 's avonds om half zeven bevallen!
Moonah, ik hoop dat het goed met je gaat. Ik kan alleen maar raden naar je toestand, klinkt heftig maar ook cryptisch. Ik moet zeggen dat de knip mij alles meegevallen is, het is nog niet genezen maar met badedas is het goed te doen tot nu toe.

Nee, po vullen met heet water en het groene goedje, in de toiletpot hangen en dan badderen maar!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
"Zo in mijn sas met Badedas" -> "Badedas in mijn sas"?

uhm..... even nadenken........quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo, trug van de vlos. Raad es wie er weer dwarsligt?
a) Trollie
b) Kim Jong Il
c) Beiden![]()

badedas of biotex????quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:35 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, po vullen met heet water en het groene goedje, in de toiletpot hangen en dan badderen maar!
Laika, fijn dat de echo goed was!

Mooi he? Ook dat je even helemaal in die stemming bent na zo'n bezoekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:25 schreef laika het volgende:
Gister mijn allereerste echo gezien, wist niet dat het zo leuk was om je eigen kind te zien bewegen!!! (ook niet verwacht dat alles zo duidelijk te zien was....)
alles zit erop en eraan, hartje klopt en alles lijkt normaal en is goedgekeurd, dus ging met een behoorlijk big smile en toch een opgelucht gevoel dat alles ok was de deur uit...

Nee hoor, achtervolgingsdromenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:34 schreef chacama het volgende:
Neuk, nachtmerries over de bevalling???

*rolt hier van de stoel* hehehe...dat belooft nog wat!!! De verhalen die wij onze kinderen gaan vertellen aan de eettafel als ze vriendjes over de vloer hebben hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo, trug van de vlos. Raad es wie er weer dwarsligt?
a) Trollie
b) Kim Jong Il
c) Beiden![]()

Heel mooi idd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:57 schreef Neuk het volgende:
Zo leuk he die eerste echoIk weet nog dat ik echt een giga brok in mijn keel had (helemaal toen ik een hartje hoorde kloppen).
Ik weet het, maak me niet echt zorgen. Was alleen vannacht flink naar, achteraf gezien hiervan want toen ik opstond dacht ik ineens van "goh, die buik hangt ineens heul anders". Niet bij nagedacht totdat vlos ineens allemaal armpjes en beentjes op de verkeerde plekken voeldequote:Ka-stone netjes door de APK. Was het je eerste keer bij de VK?
Mwana: kan nog rechttrekken dat dwarsedeed die van mij ook remem?)

Zodat jullie allemaal kunnen lachen om mijn navel zekerquote:

Badedas(groen), al zei de kraamhulp dat biotex ook wel gebruikt wordt.quote:

Het is dat het tijdelijk is idd...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:34 schreef Suzanna het volgende:
Arme Vivi, geen internetthat SUCKS! Ik heb medelijden met je. Ik kan namelijk niet zonder...

Hoe weet ze dat? Als ze niet had gesmeerd had ze misschien ook geen streepjes gehad, dat weet je toch niet? Volgens mij is zelfs bewezen dat cremes niet helpen omdat de scheurtjes ondehruids zitten en de cremes helemaal niet zo diep door kunnen dringen. Het is dus gewoon een kwestie van aanleg. En oudere vrouwen schijnen er minder last van te hebben dan jonge...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:43 schreef Suzanna het volgende:
Bij haar had het dan wel geholpen.

Dat is net als dat JIJ wel mag zeuren en klagen over je ouders dat ze zulke zeikerds zijn en een ander mag er niets over zeggen want 't zijn toevallig wel jouw zeikerds...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:43 schreef Suzanna het volgende:
Over buiken gesproken trouwens...mijn buurvrouw was er net (had haar dochtertje even voor een paar uurtjes afgeleverd) en ik deed mijn broek weer even omhoog (die zakt telkens af, is niet meer geschikt voor een 30weken-buik blijkbaar) en ze vond dat ik zoveel striae had... dat vind ik dan weer niet leuk om te horen
want ik ben er al zo blij mee maar niet heus. 'Ja, heb je wel gesmeerd dan' ... nou, dat heb ik dus de eerste zwangerschap elke dag trouw gedaan maar dat hielp voor geen meter, dus doe ik het niet meer. Bij haar had het dan wel geholpen.
Maar nou voel ik me dus gelijk weer rot over mijn streperige buik... tis op de een of andere manier minder erg als je er zelf iets negatiefs over zegt dan als iemand anders dat uit zichzelf doet... (wat ben ik ook een muts)

Ah, brute passie...tja...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:45 schreef Vivi het volgende:
...
Is dit normaal? Ik voel me best onzeker en onaantrekkelijk namelijk, terwijl ik toch geen raar opgeblazen hoofd heb met pukkels ofzo, ik ben gewoon dik want ja, zwanger, maar ben je dan meteen geen lustobject meer? Ik bedoel, op z'n hondjes zie je het heus niet!![]()
Kijk, die kopjes thee op bed 's ochtends zijn leuk hoor! Maar waar is de brute passie gebleven? (behalve dan voor zijn net aangeschafte speakers).![]()

Jazeker! Vooral Calendula-zalf helpt als een trein, je kan er hier op het forum ook nog genoeg over vinden als je ff zoektquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef Suzanna het volgende:
Vivi, helpt dat echt tegen littekens? Dan is het natuurlijk wel de moeite waard om te doen, als het gewoon met de tijd minder zichtbaar wordt (ik weet dat het nooit weggaat en dat je er ook niet echt iets aan kunt doen om ze niet te laten komen). Mijn hele buik zit eigenlijk onder.

Dat is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah, brute passie...tja...
Ik ben bang dat je het voorlopig even moet doen met je Neanderthaler die een nieuwe, zorgende rol uitprobeert: kopje thee, straks natuurlijk helemaal kroelen met kindje![]()
En als kleine doorslaapt en alles weer terug naar normaal gaat, lichamelijk gezien, dan haal je de schade in?

Joh, ze weet niet waar ze het over heeft want smeren werkt absoluut niet op het niveau waar de scheurtjes zitten. Je bent gewoon een jonge moeder en die hebben er veel sneller en veel heftiger last van dan oudere moeders. Dat maakt zo'n tijgerbuik alleen niet leuker, I know...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:43 schreef Suzanna het volgende:
Over buiken gesproken trouwens...mijn buurvrouw was er net (had haar dochtertje even voor een paar uurtjes afgeleverd) en ik deed mijn broek weer even omhoog (die zakt telkens af, is niet meer geschikt voor een 30weken-buik blijkbaar) en ze vond dat ik zoveel striae had... dat vind ik dan weer niet leuk om te horen
want ik ben er al zo blij mee maar niet heus. 'Ja, heb je wel gesmeerd dan' ... nou, dat heb ik dus de eerste zwangerschap elke dag trouw gedaan maar dat hielp voor geen meter, dus doe ik het niet meer. Bij haar had het dan wel geholpen.
Maar nou voel ik me dus gelijk weer rot over mijn streperige buik... tis op de een of andere manier minder erg als je er zelf iets negatiefs over zegt dan als iemand anders dat uit zichzelf doet... (wat ben ik ook een muts)

Helemaal mee eens. Ik weet dat ik bij Fleur heel veel stria had. En die littekens zitten er dus gewoon. Ik kan ze nu ook voelen oprekken en het enige voordeel is dat ze oud zijn en dus niet paars worden, maar er zitten inmiddels ook een paar nieuwe bij. Niet veel en op de raarste plekken, maar toch... En wat ik eigenlijk het meest vervelende vond.... de stria bij mijn borsten. Dat vond ik echt 10x erger dan op mijn buik. En daar wacht ik dus ook maar rustig op, op dit moment nog niets gesignaleerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:37 schreef owlet het volgende:
[..]
Joh, ze weet niet waar ze het over heeft want smeren werkt absoluut niet op het niveau waar de scheurtjes zitten. Je bent gewoon een jonge moeder en die hebben er veel sneller en veel heftiger last van dan oudere moeders. Dat maakt zo'n tijgerbuik alleen niet leuker, I know...

Ow nee, het is geen 4 maanden gelukkig hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:57 schreef chacama het volgende:
[..]
Vivi.....ik hoop dat het de vermoeidheid is, want nog eens minimaal 4 maanden zonder sex lijkt me niets. Gelukkig heb ik ook een vent die graag me me vrijt. En dat is maar goed ook.....tijdens de zwangerschap ben ik namelijk nog erger dan als ik niet zwanger ben....

Dan slaapt iequote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, dan houdt het op hè...
Wat mss nog een idee is, is om het 's avonds in het donker te vragen... dan voelt het wat veiliger.

Ik ga t eens aanschaffen, die calendulazalf... (mijn moeder maakte die vroeger zelf, van goudsbloemen en bijenwas etc., dat hielp echt overal voor, iedereen wilde er potjes van en noemden het 'wonderzalf'quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:25 schreef Vivi het volgende:
Jazeker! Vooral Calendula-zalf helpt als een trein, je kan er hier op het forum ook nog genoeg over vinden als je ff zoekt
quote:En laat die buuv maar kletsen, stomme zweefteef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |