abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42555796
Moonah van harte gefeliciteerd met je zoon
pi_42557474
Moonah!! daar issie dan! Jullie zoon!
Hopelijk ben je snel weer de oude, en kun je van hem gaan genieten!

Kapitein Pannekoek...gefeli met de zwangerschap!

Enne wanneer vertel je het? Wij hebben het meteen toen we het wisten aan de beide ouders verteld, en aan de andere mensen wat later, was het rond de 10e week??? Geloof het wel, iedereen zei al dat ik zwanger was omdat ik steeds zo moest overgeven...... Ik kon het eerst nog ontkennen, maar later ging dat niet meer....en het is natuurlijk ook erg leuk om zulk nieuws te mogen vertellen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_42559769
Kapitein Pannekoek, gewoon vertellen wanneer je zelf wil.
Als je nu al staat te popelen om het te vertellen, waarom niet?
Als je liever wacht tot je wat meer zekerheid hebt, dan doe je dat.

Vanmiddag bij de verloskundige geweest. Zag er allemaal goed uit, kindje en baarmoeder groeien goed. Gewicht nog steeds hetzelfde, nog niks aangekomen dus. Zolang mijn buik blijft groeien kon het geen kwaad.
Ik krijg 44 uur kraamzorg voor zover nu bekend is, dat is gemiddeld toch?
pi_42560338
Moonah gefeliciteerd!!!

Ik krijg ook 44 uur kraamzorg, vanochtend is er iemand voor de intake geweest. Is idd gemiddeld aantal uren. Bij flesvoeding zou er 6 uur afgaan.
pi_42560485
Moonah en vriend gefeliciteerd met jullie ventje

En een voorspoedig herstel gewenst, want zo te horen heb je dat wel nodig
Mama van Ryan (04-09-06)
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:45:18 #81
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_42560659
Moonah en vriend van harte gefeliciteerd met jullie zoon
pi_42561822
Moonah,yes
Je hebt de zware klus geklaard Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en veel sterkte met de benedenboel,ik weet helaas hoe het is Dat word een week op harde stoelen zitten,dat schijnt t beste te helpen En sodabadjes
Affijn,heel veel geluk en hopen dat je snel weer thuis bent

Groetjes,Minoes

Ow en weet iemand hier de tip tegen maagzuur,heb weer te vroeg gejuigd dat het over was
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:22:25 #83
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42562155
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef minoes_ het volgende:
Ow en weet iemand hier de tip tegen maagzuur,heb weer te vroeg gejuigd dat het over was
Veel bidden... Bij mij is het niet weggeweest en nu erger dan ooit!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42562223
Daar ben ik al jaren geleden mee op gehouden Misschien moet ik nog even roepen,dat ik ook chili con carne heb gemaakt,met bruine bonen en saus dus,maar niet pittug.Misschien dat dat ook niet slim was Maar wel lekker

Groetjes,Minoes
pi_42562297
Bij mij is het een stuk minder geworden toen ik in verlof ging.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:40:59 #86
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42562893
Ik boer zelfs rennies nog op...
Iedere golf van de zee,
pi_42562980
moonah, ik lees 't net pas, daar is ie dan, je zoon!!! heel veel geluk gewenst met hem! ook voor de papa in kwestie natuurlijk. en oef wat klinkt die samenvatting heavy... ik hoop op een heel voorspoedig herstel, sterkte!
pi_42566191
Moonah gefeliciteerd met je zoon!!
pi_42567127
vivi gefeliciteerd nog met je verjaardag.
b-m nu is het jou beurt hoor.
mama van 3 kids!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 04:09:02 #90
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42567179
Nou... snel Bass-Miss anders ga ik, hoor!
Iedere golf van de zee,
pi_42567201
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 04:09 schreef Neuk het volgende:
Nou... snel Bass-Miss anders ga ik, hoor!
Durf eens!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 04:48:56 #92
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42567225
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 04:28 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Durf eens!
Ik doe mijn best! Rommelt het bij jou al een beetje? Bij mij wel maar dat zijn mijn darmen waar ik erge last van heb vannacht
Iedere golf van de zee,
pi_42567229
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 04:48 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik doe mijn best! Rommelt het bij jou al een beetje? Bij mij wel maar dat zijn mijn darmen waar ik erge last van heb vannacht
Ik kan gewoon niet slapen vrees ik.
Dus als ik morgen pas laat op fok! kom, veel kans dat ik heerlijk lig te pitten...
pi_42567238
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 04:52 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niet slapen vrees ik.
Dus als ik morgen pas laat op fok! kom, veel kans dat ik heerlijk lig te pitten...
groot gelijk heb je
ben niet de enige die niet kan slapen
mama van 3 kids!
pi_42567242
Hehe, nog volk.
Ik zit te twijfelen of ik een douche zou nemen met 'Johnson's Baby Bedtime Oil '. Misschien helpt het wel.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 05:01:57 #96
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42567246
Je zou ook een film op kunnen zetten

Ik heb het zooooo gehad met die slapeloze nachten....
Iedere golf van de zee,
pi_42567259
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 05:01 schreef Neuk het volgende:
Je zou ook een film op kunnen zetten

Ik heb het zooooo gehad met die slapeloze nachten....
Of patience spelen...
pi_42567270
En wanneer gaan die kutmuggen nu eens dood!
pi_42568565
Ow meiden,wat een nachtelijk gemuts hier allemaal.......dit moeten jullie doen Ik was ook 1x wakker vannacht,maar viel gelijk weer in slaap,gelukkig.Maar wat ik nog weet van mijn meiden,is dat ik hier op het eind ook wel mee kom mutsen midden in de nacht

Groetjes,Minoes

Nog geen naam bekend van baby-Moonah?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:39:20 #100
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42568875
Moonah, gefeliciteerd met je knul

Minoes, volgens mij twijfelde Moonah nog of ze de naam wel bekend zou maken hier
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42568942
M@x,ja klopt,je hebt gelijk,dat was ik alweer vergeten.Nou ja,dan blijft het maar Baby-Moonah

Groetjes,Minoes

Mag je eigenlijk rennies als je zwanger bent En ik hoorde nog over een ander goedje,maar ben de naam alweer kwijt owja,floradix,maar dat was zeker voor je ijzer?Ik haal nu geloof ik alles door elkaar
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:50:03 #102
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42569098
Neuk, nog even wachten hoor, ik wil ook eerst!

Maar ook hier nog geen gerommel, ik denk eerder gerommel maar het is echt nog niks.
Slapen wordt wel steeds meer een lachertje, draaien draaien, toilet, draaien enz.
Maar ja als mijn lichaam slaap nodig heeft pakt het dat echt wel (hoop ik)
pi_42569120
Goeiemorgen allemaal,
Vanmorgen al bij de vlos geweest. Bloeddruk een beetje hoog maar voor mijn doen keurig, hartje geluisterd en dat klonk ook heel goed, m'n buik groeit goed dus we zijn weer voor 4 weken goedgekeurd. Heerlijk.
Ik voel ons purkje heel erg onderin m'n buik en nu blijkt dus dat m'n placenta aan de voorkant ligt, het gevoel van het trappelen zal dus wel heel anders zijn als bij m'n andere 3 zwangerschappen. Ach we zien wel zolang ik het maar voel vind ik alles best.

Kapitein Pannekoek, wij hebben het verteld toen ik met 10 weken een echo kreeg. Misschien komt dat ook wel omdat onze kinderen erg benieuwd waren waar papa en mama naar toe waren (ze zijn ook al wat ouder 12, 9 en nog een van 3) en ook omdat de echo er goed uitzag.
Maar ga zelf maar op je gevoel af, je moet het vertellen wanneer jij je er goed bij voel.

Verder de LLM veel sterkte
pi_42569148
Minoes, ik denk dat je antagel bedoelt. Mijn zus heeft daar bij beide zwangerschappen liters van gedronken. Zij kreeg dit ook op dokters advies.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:59:23 #105
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42569240
Overbodige post...

Oh ja, Rennies mogen volgens mij gewoon tijdens de zwangerschap. Ik slik ze elke avond (1 of 2) en tot nu toe is dat voldoende voor mij. Maar als ze niet helpen... gewoon wat anders proberen dan lijkt me! het is wel redelijk duur, Antagel. Vond ik tenminste.
pi_42569333
Ka-stone,bedankt,ik zal es vragen bij de drogist en ook meteen maar rennnies halen,dit is niks Dan spuug ik bijna nog liever,hier kan je helemaal niks mee.

Groetjes,Minoes
pi_42569351
ik vond ReglaPH ook prettig tegen maagzuur: kauwtabletjes. en vanillevla & katjesdrop (niet per se tegelijkertijd ) kunnen ook aardig helpen.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:13:31 #108
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42569515
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:50 schreef ik80 het volgende:
Neuk, nog even wachten hoor, ik wil ook eerst!

Maar ook hier nog geen gerommel, ik denk eerder gerommel maar het is echt nog niks.
Slapen wordt wel steeds meer een lachertje, draaien draaien, toilet, draaien enz.
Maar ja als mijn lichaam slaap nodig heeft pakt het dat echt wel (hoop ik)
Jij bent ook eerst maar als het lukt kruip ik mooi voor!

Ik geloof er niets van maar hoop het uiteraard wel. Ik hoor toch regelmatig en ben tot de conclusie gekomen dat er toch wel aardig wat vrouwen zijn die vermoeid de bevalling in gaan.
Ik heb echt de halve nacht rondgespookt en toen ik eindelijk tegen half 8 vanochtend wel kon slapen had ik de ene nachtmerrie na de andere Lekker dan!
Iedere golf van de zee,
pi_42569550
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 05:33 schreef Bass-Miss het volgende:
En wanneer gaan die kutmuggen nu eens dood!
Bass-Miss, hou je het nog vol?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:16:49 #110
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42569595
Ik ben ook moe de bevalling ingegaan, 's morgens half negen opgestaan, 's nachts om een uur nog wakker toen de weeën begonnen. En vervolgens pas 's avonds om half zeven bevallen!

Moonah, ik hoop dat het goed met je gaat. Ik kan alleen maar raden naar je toestand, klinkt heftig maar ook cryptisch. Ik moet zeggen dat de knip mij alles meegevallen is, het is nog niet genezen maar met badedas is het goed te doen tot nu toe.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42569788
Gister mijn allereerste echo gezien, wist niet dat het zo leuk was om je eigen kind te zien bewegen!!! (ook niet verwacht dat alles zo duidelijk te zien was....)
alles zit erop en eraan, hartje klopt en alles lijkt normaal en is goedgekeurd, dus ging met een behoorlijk big smile en toch een opgelucht gevoel dat alles ok was de deur uit...
pi_42569901
Zo, trug van de vlos. Raad es wie er weer dwarsligt?

a) Trollie
b) Kim Jong Il
c) Beiden
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42569936
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:16 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ook moe de bevalling ingegaan, 's morgens half negen opgestaan, 's nachts om een uur nog wakker toen de weeën begonnen. En vervolgens pas 's avonds om half zeven bevallen!

Moonah, ik hoop dat het goed met je gaat. Ik kan alleen maar raden naar je toestand, klinkt heftig maar ook cryptisch. Ik moet zeggen dat de knip mij alles meegevallen is, het is nog niet genezen maar met badedas is het goed te doen tot nu toe.

"Zo in mijn sas met Badedas" -> "Badedas in mijn sas"?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:34:55 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42569985
Ka-stone helemaal goed gekeurd voor de komende maand... Lekker!!

En laika, ja, mooi he. Dat het al gewoon een mini-mensje is in je buik.

Antagel en regla-PH in de basis dezelfde producten (alleen is het ene te drinken en het andere te kauwen). De eerste keer moest ik het zelf betalen en daarna werd het vervolgrecept wel vergoed. Dit in het kader van de chronische aard van het geheel (ookal was het maar voor 3 maanden). Ik heb er op het einde van mijn vorige zwangerschap op geleefd zo ongeveer....

Neuk, nachtmerries over de bevalling???

Hier ook een 'nachtmerrie' gehad. Droomde dat ik aan het borstvoeden was. Dat ging super. Dus een hele gerusstelling. Werd alleen wakker met het gevoel dat mijn borsten 3x zo groot waren. Mega veel spanning. Maar het is wel droog gebleven.

B-M vast de ochtend omver aan het slapen, maar hopelijk zonder die muggen...
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:35:35 #115
94046 PM-girl
pi_42570005
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:32 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"Zo in mijn sas met Badedas" -> "Badedas in mijn sas"?
Nee, po vullen met heet water en het groene goedje, in de toiletpot hangen en dan badderen maar!

Laika, fijn dat de echo goed was!
*
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:37:29 #116
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42570051
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:

a) Trollie
b) Kim Jong Il
c) Beiden
uhm..... even nadenken........

ik hoop dat Trollie de goede kant op terugdraait.... koppie laag meisje....
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:38:19 #117
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42570074
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:35 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Nee, po vullen met heet water en het groene goedje, in de toiletpot hangen en dan badderen maar!

Laika, fijn dat de echo goed was!
badedas of biotex????
pi_42570217
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:25 schreef laika het volgende:
Gister mijn allereerste echo gezien, wist niet dat het zo leuk was om je eigen kind te zien bewegen!!! (ook niet verwacht dat alles zo duidelijk te zien was....)
alles zit erop en eraan, hartje klopt en alles lijkt normaal en is goedgekeurd, dus ging met een behoorlijk big smile en toch een opgelucht gevoel dat alles ok was de deur uit...
Mooi he? Ook dat je even helemaal in die stemming bent na zo'n bezoek
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:55:25 #119
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42570423
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:34 schreef chacama het volgende:
Neuk, nachtmerries over de bevalling???
Nee hoor, achtervolgingsdromen
Iedere golf van de zee,
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:57:19 #120
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42570465
Zo leuk he die eerste echo Ik weet nog dat ik echt een giga brok in mijn keel had (helemaal toen ik een hartje hoorde kloppen).

Ka-stone netjes door de APK. Was het je eerste keer bij de VK?

Mwana: kan nog rechttrekken dat dwarse deed die van mij ook remem?)
Iedere golf van de zee,
pi_42570530
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:

a) Trollie
b) Kim Jong Il
c) Beiden
*rolt hier van de stoel* hehehe...dat belooft nog wat!!! De verhalen die wij onze kinderen gaan vertellen aan de eettafel als ze vriendjes over de vloer hebben he over clipjes en knipjes, over dwarsliggen (toen al!!!), over hechtingen en nawee-en, over grote hoofden die er toch door moeten.... jaaaaaa...mijn kinderen zullen het berouwen!!!!

Ka-stone, lekker he..ik kikker altijd wel op van de vlos, effe hartje horen en zo ....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_42570551
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:57 schreef Neuk het volgende:
Zo leuk he die eerste echo Ik weet nog dat ik echt een giga brok in mijn keel had (helemaal toen ik een hartje hoorde kloppen).
Heel mooi idd.
quote:
Ka-stone netjes door de APK. Was het je eerste keer bij de VK?

Mwana: kan nog rechttrekken dat dwarse deed die van mij ook remem?)
Ik weet het, maak me niet echt zorgen. Was alleen vannacht flink naar, achteraf gezien hiervan want toen ik opstond dacht ik ineens van "goh, die buik hangt ineens heul anders". Niet bij nagedacht totdat vlos ineens allemaal armpjes en beentjes op de verkeerde plekken voelde
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:03:26 #123
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42570607
Mwana: doe's een leuke buikfoto dan!
Iedere golf van de zee,
pi_42571001
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:03 schreef Neuk het volgende:
Mwana: doe's een leuke buikfoto dan!
Zodat jullie allemaal kunnen lachen om mijn navel zeker

Zal es kijken wat ik kan doen...na werktijd dan...anders staat het weer zo raar als je betrapt wordt in het kopieerhok met je telefoon en je blousje los
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:29:22 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42571218
Moon!! Kben speciaal voor jou naar de bieb gerend om te internetten en nu nog geen update omtrent je ?

Ff m'n vriendje terroriseren dattie vanaaf ECHT echt echt het i-net aan moet sluiten dan maar
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_42571311
ik ben ook erg benieuwd naar moonah's kindje.

en natuurlijk ook naar mwanatabu's buik.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:33:45 #127
94046 PM-girl
pi_42571334
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:38 schreef chacama het volgende:

[..]

badedas of biotex????
Badedas(groen), al zei de kraamhulp dat biotex ook wel gebruikt wordt.
*
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:34:10 #128
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42571344
Arme Vivi, geen internet that SUCKS! Ik heb medelijden met je. Ik kan namelijk niet zonder...

Mwana, doe maar niet op je werk nee lijkt me idd een raar gezicht ....

PM-girl, nooit van gehoord dat je daar ook Badedas voor kunt gebruiken. Dat is toch gewoon douchegel?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:38:10 #129
94046 PM-girl
pi_42571442
Ja dacht ik ook, maar zowel de vk als de kraamhulp gaven dit aan. Het lijkt ook te werken... En het voelt wat prettiger dan biotex vind ik, dat geeft altijd zo'n vettig gevoel en dit minder.

Bass Miss al uitgeslapen?
*
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:43:41 #130
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42571581
Over buiken gesproken trouwens...mijn buurvrouw was er net (had haar dochtertje even voor een paar uurtjes afgeleverd) en ik deed mijn broek weer even omhoog (die zakt telkens af, is niet meer geschikt voor een 30weken-buik blijkbaar ) en ze vond dat ik zoveel striae had... dat vind ik dan weer niet leuk om te horen want ik ben er al zo blij mee maar niet heus. 'Ja, heb je wel gesmeerd dan' ... nou, dat heb ik dus de eerste zwangerschap elke dag trouw gedaan maar dat hielp voor geen meter, dus doe ik het niet meer. Bij haar had het dan wel geholpen.
Maar nou voel ik me dus gelijk weer rot over mijn streperige buik ... tis op de een of andere manier minder erg als je er zelf iets negatiefs over zegt dan als iemand anders dat uit zichzelf doet... (wat ben ik ook een muts)
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:45:37 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42571632
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:34 schreef Suzanna het volgende:
Arme Vivi, geen internet that SUCKS! Ik heb medelijden met je. Ik kan namelijk niet zonder...
Het is dat het tijdelijk is idd...

Btw, ff een zeikverhaal om de wachttijd door te komen :

Wij (ik en mijn teerbeminde dus) doen euhh....het niet echt meer...en laat ik het zo zeggen...dat ligt niet aan mij.

Oke, de verzachtende omstandigheden opgesomd:

1- Hij heeft net een woning gekocht en is van 's morgens vroeg tot 'savonds aan het verbouwen (--.> moe?)
2 - Hij is misschien bang dat ie ons larfje beschadigd????
3 - Ik zie eruit als een zeecontainer.

Maar toch! Ik bedoel, we zijn pas 7 maanden samen en in het begin deden we niet anders (doh) en nu...*niets*!
(Behalve knuffelen dan..maar hij valt dan lekker in slaap ineens )

Is dit normaal? Ik voel me best onzeker en onaantrekkelijk namelijk, terwijl ik toch geen raar opgeblazen hoofd heb met pukkels ofzo, ik ben gewoon dik want ja, zwanger, maar ben je dan meteen geen lustobject meer? Ik bedoel, op z'n hondjes zie je het heus niet!

Kijk, die kopjes thee op bed 's ochtends zijn leuk hoor! Maar waar is de brute passie gebleven? (behalve dan voor zijn net aangeschafte speakers).
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:47:40 #132
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42571679
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:43 schreef Suzanna het volgende:
Bij haar had het dan wel geholpen.
Hoe weet ze dat? Als ze niet had gesmeerd had ze misschien ook geen streepjes gehad, dat weet je toch niet? Volgens mij is zelfs bewezen dat cremes niet helpen omdat de scheurtjes ondehruids zitten en de cremes helemaal niet zo diep door kunnen dringen. Het is dus gewoon een kwestie van aanleg. En oudere vrouwen schijnen er minder last van te hebben dan jonge...

Niks van aantrekken hoor (makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk), die streepjes zijn misschien niet zo heel mooi, maar de 3 meisjes die je straks hebt zijn wel heel mooi!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:49:55 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42571733
quote:
Over buiken gesproken trouwens...mijn buurvrouw was er net (had haar dochtertje even voor een paar uurtjes afgeleverd) en ik deed mijn broek weer even omhoog (die zakt telkens af, is niet meer geschikt voor een 30weken-buik blijkbaar ) en ze vond dat ik zoveel striae had... dat vind ik dan weer niet leuk om te horen want ik ben er al zo blij mee maar niet heus. 'Ja, heb je wel gesmeerd dan' ... nou, dat heb ik dus de eerste zwangerschap elke dag trouw gedaan maar dat hielp voor geen meter, dus doe ik het niet meer. Bij haar had het dan wel geholpen.
Maar nou voel ik me dus gelijk weer rot over mijn streperige buik ... tis op de een of andere manier minder erg als je er zelf iets negatiefs over zegt dan als iemand anders dat uit zichzelf doet... (wat ben ik ook een muts)
Dat is net als dat JIJ wel mag zeuren en klagen over je ouders dat ze zulke zeikerds zijn en een ander mag er niets over zeggen want 't zijn toevallig wel jouw zeikerds...

Ah joh, die strepen worden vanzelf minder hoor..lekker smeren met vitamine E creme en Calendula, dat helpt echt tegen littekens!!!!
pi_42571952
Gefeliciteerd Moonah en Moonah-vriend
Wat ben ik zo nieuwsgierig naar de foto's
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:15:22 #135
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42572380
Bedankt Tex, lief gezegd van je. En idd, als ik geen strepen én geen meisjes had gehad.... moet er niet aan denken. Dan maar veel liever schattige kleine meisjes én strepen ...
Mijn buurvrouw weet zowat alles beter, dus het ligt ook een beetje aan haar, ik heb altijd het idee dat ik het in haar ogen niet helemaal goed doe (ze gaat ook niet naar een normaal consultatiebureau, maar naar een antroposofische, heeft altijd heel gezond eten en nooit snoep, etc. etc. en daar zegt ze dan ook altijd wat over)...

Vivi, helpt dat echt tegen littekens? Dan is het natuurlijk wel de moeite waard om te doen, als het gewoon met de tijd minder zichtbaar wordt (ik weet dat het nooit weggaat en dat je er ook niet echt iets aan kunt doen om ze niet te laten komen). Mijn hele buik zit eigenlijk onder.

Over jouw verhaal even een opmerking... er zijn idd best veel (dacht ik tenminste) mannen die een zwangere vrouw een stuk minder seksueel aantrekkelijk vinden, wel naar voor jou als die van jou nou precies zo is... Kan me voorstellen dat je je daardoor niet echt beter gaat voelen. Hopelijk ligt het "gewoon" aan de moeheid.... Ik zou zelf gewoon het onderwerp even opbrengen vanavond ofzo...en dan hem op de man af vragen wat er aan de hand is, of hij zo moe is of idd bang is om de baby te beschadigen o.i.d. ... Dan weet je in ieder geval wat er aan de hand is. Zo onzeker zijn over zoiets is echt helemaal niet prettig... (en het is echt wel iets belangrijks in een relatie, als wij het een tijdje niet doen ga ik me ook onzeker voelen. Hoewel dat bij mij niet nodig is, mijn man vindt mij zelfs hoogzwanger mét strepen heel erg aantrekkelijk. Gek maar waar (en dan te bedenken dat ik me zelfs van tijd tot tijd onzeker voel, kan me voorstellen dat jij dat al helemaal bent).
pi_42572537
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:45 schreef Vivi het volgende:
...
Is dit normaal? Ik voel me best onzeker en onaantrekkelijk namelijk, terwijl ik toch geen raar opgeblazen hoofd heb met pukkels ofzo, ik ben gewoon dik want ja, zwanger, maar ben je dan meteen geen lustobject meer? Ik bedoel, op z'n hondjes zie je het heus niet!

Kijk, die kopjes thee op bed 's ochtends zijn leuk hoor! Maar waar is de brute passie gebleven? (behalve dan voor zijn net aangeschafte speakers).
Ah, brute passie...tja...
Ik ben bang dat je het voorlopig even moet doen met je Neanderthaler die een nieuwe, zorgende rol uitprobeert: kopje thee, straks natuurlijk helemaal kroelen met kindje
En als kleine doorslaapt en alles weer terug naar normaal gaat, lichamelijk gezien, dan haal je de schade in?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:25:40 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42572633
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef Suzanna het volgende:

Vivi, helpt dat echt tegen littekens? Dan is het natuurlijk wel de moeite waard om te doen, als het gewoon met de tijd minder zichtbaar wordt (ik weet dat het nooit weggaat en dat je er ook niet echt iets aan kunt doen om ze niet te laten komen). Mijn hele buik zit eigenlijk onder.
Jazeker! Vooral Calendula-zalf helpt als een trein, je kan er hier op het forum ook nog genoeg over vinden als je ff zoekt

En laat die buuv maar kletsen, stomme zweefteef
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:29:15 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42572727
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ah, brute passie...tja...
Ik ben bang dat je het voorlopig even moet doen met je Neanderthaler die een nieuwe, zorgende rol uitprobeert: kopje thee, straks natuurlijk helemaal kroelen met kindje
En als kleine doorslaapt en alles weer terug naar normaal gaat, lichamelijk gezien, dan haal je de schade in?
Dat is wel de bedoeling ja

Maar goed, hij kwam laatst zelf met de opmerking dat we wel een erg sexloos stel zijn geworden...maar dan doet ie dus vervolgens niets Ik ga er ook maar niet teveel de nadruk op leggen, dan wordt het zo'n "issue".
pi_42572948
quote:
Joh, ze weet niet waar ze het over heeft want smeren werkt absoluut niet op het niveau waar de scheurtjes zitten. Je bent gewoon een jonge moeder en die hebben er veel sneller en veel heftiger last van dan oudere moeders. Dat maakt zo'n tijgerbuik alleen niet leuker, I know...
pi_42573477
Minoes, ik heb het er vanmorgen nog met m'n zus over gehad maar zij gebruikte Gaviscon tegen maagzuur. En ze dronk daar liters van (soms met de fles gewoon aan haar mond ). dat spul is roze en we maakten er een geintje over dat de baby waarschijnlijk zuurstok roze ter wereld zou komen.

Neuk, ik ben nu voor de 3e keer naar de vlos geweest ben nu al weer 23 weken. maar ik post niet zo heel erg veel omdat ik daar eigenlijk te weinig tijd voor heb. Ik hoop dat ik na de herfstvakantie wat meer tijd krijgen om wat actiever mee te posten. Maar ik lurk wel om alles bij te houden
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:57:37 #141
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42573492
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:37 schreef owlet het volgende:

[..]

Joh, ze weet niet waar ze het over heeft want smeren werkt absoluut niet op het niveau waar de scheurtjes zitten. Je bent gewoon een jonge moeder en die hebben er veel sneller en veel heftiger last van dan oudere moeders. Dat maakt zo'n tijgerbuik alleen niet leuker, I know...
Helemaal mee eens. Ik weet dat ik bij Fleur heel veel stria had. En die littekens zitten er dus gewoon. Ik kan ze nu ook voelen oprekken en het enige voordeel is dat ze oud zijn en dus niet paars worden, maar er zitten inmiddels ook een paar nieuwe bij. Niet veel en op de raarste plekken, maar toch... En wat ik eigenlijk het meest vervelende vond.... de stria bij mijn borsten. Dat vond ik echt 10x erger dan op mijn buik. En daar wacht ik dus ook maar rustig op, op dit moment nog niets gesignaleerd.

Vivi.....ik hoop dat het de vermoeidheid is, want nog eens minimaal 4 maanden zonder sex lijkt me niets. Gelukkig heb ik ook een vent die graag me me vrijt. En dat is maar goed ook.....tijdens de zwangerschap ben ik namelijk nog erger dan als ik niet zwanger ben....
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:02:00 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42573629
Vivi, heb je hem ooit wel eens gewoon gevraagd waarom hij geen zin meer heeft?
Mss is hij wel gewoon bang dat hij iets beschadigd, of mss denkt hij wel dat jij geen zin hebt.

Waarom gokken als je het ook gewoon kan vragen?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:07:52 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42573845
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:57 schreef chacama het volgende:

[..]

Vivi.....ik hoop dat het de vermoeidheid is, want nog eens minimaal 4 maanden zonder sex lijkt me niets. Gelukkig heb ik ook een vent die graag me me vrijt. En dat is maar goed ook.....tijdens de zwangerschap ben ik namelijk nog erger dan als ik niet zwanger ben....
Ow nee, het is geen 4 maanden gelukkig hoor een week of drie nu. En BE, ik ben niet zo goed in dat soort confrontatie-gesprekken eigenlijk. Ik laat het maar liever ff gaan (stiekem wil ik gewoon niet horen dat ie me lelijk vind ) . Hij zegt zelf dat hij doodmoe is btw, dus ik denk dat het daar aan ligt Hoop ik.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:15:13 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42574102
Tsja, dan houdt het op hè...
Wat mss nog een idee is, is om het 's avonds in het donker te vragen... dan voelt het wat veiliger.

Dat jij als R&P veteraan nou nog met dit soort dingen zit!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:27:04 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42574380
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, dan houdt het op hè...
Wat mss nog een idee is, is om het 's avonds in het donker te vragen... dan voelt het wat veiliger.
Dan slaapt ie Of hij staat te stuccen/marmeren tegels te snijden/lampen te monteren

Maar je hebt gelijk, ik ben een wezel...met een veel te grote mond !
pi_42574581
Euhm...zal ik dan ook maar ff uit de school klappen De eerste maanden hebben we hier niet gesexd,,omdat ik al bij t minste of geringste moest
En nu heb ik er juist wel weer zin in en hubbie ook.Hij zei gister nog:ik had verwacht dat ik het dan niet of minder zou willen,maar je bent zó mooi zwanger..........
Nou,beter kan je niet wensen toch? Alleen net na het eten doe ik niet meer....pfff,da's niet goed voor buikkie
Sterkte ermee Viev en ik zou het gewoon vragen,want jij voelt je er rot door en dat is nou ook niet de bedoeling.

Heb rennies gekocht,ze wilde me bij het kr.vat ook die gaviscon aansmeren,maar ik dacht dat iemand hier al es had geroepen,dat dat juist vies was?

Groetjes,Minoes

[ Bericht 1% gewijzigd door minoes_ op 12-10-2006 16:18:17 ]
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:19:42 #147
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42576011
Minoes: is ook logisch want je zit net in de periode dat het allemaal leuk en aardig is En ook supergevoelig! Maar ook dat verandert weer... (althans bij mij, als die buik in de weg gaat zitten, kramp, niet flexibel, pijn in de heupen, pijn in de rug, pijn in het bekken, weet ik veel nog heel veel meer, moe, misselijk, noem maar op, enz enz enz). Gelukkig heb je nog effe een tijdje.
Iedere golf van de zee,
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:43:46 #148
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42576881
Nou, dat begint hier net écht... pijn in m'n bekken is nu echt niet leuk meer, begint 's ochtends vroeg al. Wel zin dus, maar uiteindelijk toch geen zin omdat het pijn doet allemaal. Erg vervelend ... Heel herkenbaar dus Neuk.

Owlet, mijn buurvrouw is net iets jonger dus ook een jonge moeder... maar ja, ik heb er drie achter elkaar en zij heeft er maar één, ook niet te vergelijken dus ... en mijn moeder heeft bijvoorbeeld helemaal niets, geen streepje, en 8 kinderen gebaard! Whaddoyoknow... ik snap het ook niet. Blijkbaar echt genetisch bepaald ook.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:51:24 #149
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42577149
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:25 schreef Vivi het volgende:

Jazeker! Vooral Calendula-zalf helpt als een trein, je kan er hier op het forum ook nog genoeg over vinden als je ff zoekt
Ik ga t eens aanschaffen, die calendulazalf... (mijn moeder maakte die vroeger zelf, van goudsbloemen en bijenwas etc., dat hielp echt overal voor, iedereen wilde er potjes van en noemden het 'wonderzalf' ) wie weet!
quote:
En laat die buuv maar kletsen, stomme zweefteef
pi_42577300
Moonah, van harte met je zoon. Hopelijk herstel je zelf voorspoedig, want het lijkt me een hele klus geweest als ik dat zo lees...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')