Vanaf week 20 vliegt de tijd voorbij, hoor! En dan... vanaf wk 30 heb je geen zin meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:01 schreef laika het volgende:
[..]
ja enorm! de weken gingen altijd vrij snel maar nu....
Ik had rond 6 maand de eerste dip van "waaat!? nog 3 heule maanden!?"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef Neuk het volgende:
[..]
Vanaf week 20 vliegt de tijd voorbij, hoor! En dan... vanaf wk 30 heb je geen zin meerzo gaat dat bij mij
Kan dat zomaar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb hier gister trouwens te horen gekregen dat er waarschijnlijk geen plaats meer is voor mij na mijn verlof. Mijn uren zijn wegbezuinigd. Vreemd genoeg wordt er wel een andere collega op gezet. Maar dat is natuurlijk hetzelfde zuivere toeval als dat mijn contract precies afloopt op de eerste dag van mijn verlof.
Voor zover mijn cynische kant voor vandaag.
Volgens mij wel. Het contract loopt af en dat mogen ze gewoon 'niet verlengen'. Daar doet een zwangerschap niks aan af.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Kan dat zomaar?
Ik dacht dat je beschermd was met zwangerschap?
En je hebt volgens mij dan wel gewoon recht op een uitkering ihkv zwangerschaps/bevallingsverlof tot de 1e dag dat je weer zou moeten werken na de verlofperiode.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Het contract loopt af en dat mogen ze gewoon 'niet verlengen'. Daar doet een zwangerschap niks aan af.
Ja, maar wat doe je eraan? Ik heb nu nog kans dat er tóch uren voor me vrijkomen, dus stampvoeten en schuimbekken lijkt me in het kader van image-building niet echt verstandig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Kan dat zomaar?
Ik dacht dat je beschermd was met zwangerschap?
Nee dat klopt. Wij (ik werk zelf bij een p&o-afdeling) hebben onlangs 3 van dit soort situatie gehad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat wel, maar ze hoeven je contract dan verder niet te verlengen.
Ja hoor, ik denk gewoon dat het er niet meer van zal komen, eigenlijk...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:00 schreef bixister het volgende:
bass-miss hou je 't nog een beetje vol?
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:08 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja hoor, ik denk gewoon dat het er niet meer van zal komen, eigenlijk...
Het blijft gewoon forever zitten. Ach, het is weer eens wat anders. Waarom zou je het ook doen zoals iedereen toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:08 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja hoor, ik denk gewoon dat het er niet meer van zal komen, eigenlijk...
Ga haar effe aanmoedigen zeg....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:14 schreef reese.com het volgende:
[..]
Het blijft gewoon forever zitten. Ach, het is weer eens wat anders. Waarom zou je het ook doen zoals iedereen toch?
Ja, ik wil jou die moederkoek wel zien etenquote:
Nou, ja zeg. Lijkt me juist heerlijk om dat als jaarlijks ritueel er in te houden. Of ga je het vervangen door de uitreiking van de gouden televizierring....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moonah.... leuke naam Thies! Stoer en lief tegelijk!![]()
Hopelijk herstel je snel, want het klinkt wel heel dramatisch.....
Hier ook een slechte nacht, gister mijn rug geblesseerd.... auwwie
Kon me vannacht maar moeilijk omdraaien....ach weet ik ook vast hoe dat is.![]()
Straks naar de tmf awards, jaarlijks ritueel! Maar wel de laatste keer voor mij, ga als mama niet meer heen.....voel me nu al te oud eigenlijk...
Maar zal wel leuk worden!
Fijn weekend voor iedereen!![]()
haha misschien wel!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:40 schreef chacama het volgende:
[..]
Nou, ja zeg. Lijkt me juist heerlijk om dat als jaarlijks ritueel er in te houden. Of ga je het vervangen door de uitreiking van de gouden televizierring....![]()
*klodders oude kaas van het scherm veegt*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:13 schreef Neuk het volgende:
BM, Fonske komt er uit! En anders eet ik mijn placenta op!
o ja dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:03 schreef chacama het volgende:
dat is ook cool. Ik heb dat met night of the proms en de vrienden van Amstel-live. Maar, ja meestal blijft dat bij lekker zwijmelen voor de tv..... wel jammer. Misschien volgend jaar maar weer eens een potje voor maken.
Ew vies mens! Waarom zitten er klodders ouwe kaas op je scherm!?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
*klodders oude kaas van het scherm veegt*
Ik zat aan mijn lunch, en toen zag ik jou ineens dreigen met het opeten van je placenta.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:30 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ew vies mens! Waarom zitten er klodders ouwe kaas op je scherm!?
Bass-Miss, als ie op mijn verjaardag komt he... dan mag ik vast wel je adres om je een cadeautje te sturen
En wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:30 schreef Neuk het volgende:
Bass-Miss, als ie op mijn verjaardag komt he... dan mag ik vast wel je adres om je een cadeautje te sturen
Dat zie ik al meer zitten dan de 17de, zoals mijn vader zegt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:45 schreef Neuk het volgende:
Bassiemissie: Morgen!!!
Dacht ik al! Succes he! Ik ga me stil houden anders moet ik een nieuw topic openenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:47 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat zie ik al meer zitten dan de 17de, zoals mijn vader zegt.
Weet ik veel!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:48 schreef Neuk het volgende:
[..]
Dacht ik al! Succes he! Ik ga me stil houden anders moet ik een nieuw topic openen
Zit je slijmprop er eigenlijk nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |